.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مفسر امور ترکیه و مسائل غرب آسیا در پستی با انتشار قالی دست‌بافت و پرنقش و نگار ایرانی با اشاره به نبوغ و صبر راهبردی ایران تهدیدات روانی صهیونیست‌ها را به تمسخر گرفت. واکنش معنادار تحلیلگر ترکیه‌ای ازنبوغ ایرانی مقابل هیاهوی اسرائیل
مفسر امور ترکیه و مسائل غرب آسیا در پستی با انتشار قالی دست‌بافت و پرنقش و نگار ایرانی با اشاره به نبوغ و صبر راهبردی ایران تهدیدات روانی صهیونیست‌ها را به تمسخر گرفت.(ادامه)
شرکت سوئیسی «نستله» به شیر خشک فروخته شده در کشورهای فقیر و متوسط بیش از حد استاندارد شکر اضافه می‌کند. «نستله» در کشورهای فقیر به غذای نوزادان شکر غیراستاندارد اضافه می‌کند
شرکت سوئیسی «نستله» به شیر خشک فروخته شده در کشورهای فقیر و متوسط بیش از حد استاندارد شکر اضافه می‌کند.(ادامه)
«عبدالباری عطوان» از تحلیلگران جهان عرب با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ساقط کردن ۹۹ درصد از پهپادها و موشک‌های شلیک شده ایران،به ۵ دلیل اشاره کرد که تل آویو نتوانست این موشک و پهپادها را ساقط کند. ۵ دلیل برای اینکه حمله ایران به اسرائیل مؤثر بود
«عبدالباری عطوان» از تحلیلگران جهان عرب با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ساقط کردن ۹۹ درصد از پهپادها و موشک‌های شلیک شده ایران،به ۵ دلیل اشاره کرد که تل آویو نتوانست این موشک و پهپادها را ساقط کند.(ادامه)
وزیر خارجه عربستان سعودی با بیان اینکه خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم گفت: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در نوار غزه نادیده گرفته است. وزیر خارجه عربستان: خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم
وزیر خارجه عربستان سعودی با بیان اینکه خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم گفت: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در نوار غزه نادیده گرفته است.(ادامه)
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله. اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد. روسیه راه آهن رشت به آستارا را جدی‌تر بگیرد / میزان تجارت فعلی اصلاً راضی کننده نیست
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد.(ادامه)
آنتونیو گوترش در نشست اضطراری شورای امنیت در پی پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق خواستار توقف فوری خصومت‌ها شد. دبیر کل سازمان ملل: منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند
آنتونیو گوترش در نشست اضطراری شورای امنیت در پی پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق خواستار توقف فوری خصومت‌ها شد.(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد. هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.(ادامه)
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت بایدن به دلیل انتقاد‌های اخیرش از این رژیم و نتانیاهو بابت جنگ غزه انجام شدن این حمله تلافی‌جویانه را تسهیل کرده است. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: بایدن در حمله ایران به اسرائیل مقصر است
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت بایدن به دلیل انتقاد‌های اخیرش از این رژیم و نتانیاهو بابت جنگ غزه انجام شدن این حمله تلافی‌جویانه را تسهیل کرده است.(ادامه)
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق  نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید. بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید.(ادامه)
در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی ده‌ها پهپاد و موشک شلیک شد.


اطلاعیه شماره (۱) سپاه پاسداران درباره حمله پهپادی و موشکی به سرزمین‌های اشغالی/ نام عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله(ص)»/ جزئیات عملیات به زودی اعلام می‌شود(خبر)
در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی ده‌ها پهپاد و موشک شلیک شد. (ادامه)
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازندرانی ، دکتر سید ناصرعمادی هفته گذشته در تهران مورد تهاجم دو سارق قرار گرفت و پس از تحمل صدمات بدنی که منجر به بیهوشی گردید توسط اورژانس به بیمارستان شریعتی تهران منتقل و در بخش آی سی یو تحت مراقب های ویژه قرار گرفت . حمله سارقان به پزشک بدون مرز مازنی/هوشیاری دکتر عمادی پس از ۷ روز کما
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازندرانی ، دکتر سید ناصرعمادی هفته گذشته در تهران مورد تهاجم دو سارق قرار گرفت و پس از تحمل صدمات بدنی که منجر به بیهوشی گردید توسط اورژانس به بیمارستان شریعتی تهران منتقل و در بخش آی سی یو تحت مراقب های ویژه قرار گرفت .(ادامه)
در حالی که حسن یزدانی قهرمان المپیک دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می‌کند، در ایران بحث بر سر اینکه چه کسی دوبنده ایران را در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک به تن کند آغاز شده است. معمای حسن یزدانی از نگاه سایت روسی
در حالی که حسن یزدانی قهرمان المپیک دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می‌کند، در ایران بحث بر سر اینکه چه کسی دوبنده ایران را در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک به تن کند آغاز شده است.(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوری خود با تشریح تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در قبال جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز و جنایتکار اسرائیل قطعی است ....(خبر)
(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد. محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر درمازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
جیش‌الظلم دلیل اقدامات تروریستی خود در چابهار و راسک را ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکرانعنوان کرد و این در حالی است که عبدالحمید اسماعیل‌زهی، هم بارها علیه طرح توسعه مکران موضع گرفته بود. همسویی عبدالحمید با تروریست‌ها
جیش‌الظلم دلیل اقدامات تروریستی خود در چابهار و راسک را ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکرانعنوان کرد و این در حالی است که عبدالحمید اسماعیل‌زهی، هم بارها علیه طرح توسعه مکران موضع گرفته بود. (ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت. مطالبه ملی مجازات پشیمان کننده صهیونیستها تحقق خواهد یافت + متن پیام
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند(خبر)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
آیت‌الله سیستانی نسبت به ناتوانی جهانیان در توقف جنگ غزه ابراز تاسف کرد. ابراز تاسف آیت‌الله سیستانی نسبت به ناتوانی جهانیان در توقف جنگ غزه
آیت‌الله سیستانی نسبت به ناتوانی جهانیان در توقف جنگ غزه ابراز تاسف کرد.(ادامه)
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است. تعطیلی ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی از ترس ایران
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است.(ادامه)
منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ۵ سفارتخانه رژیم صهیونیستی از ترس حمله تخلیه شده است. ۵ سفارتخانه رژیم صهیونیستی در کشور‌های مختلف تخلیه شد
منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ۵ سفارتخانه رژیم صهیونیستی از ترس حمله تخلیه شده است.(ادامه)
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز قدس، منابع رسانه‌ای از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی خبر دادند. حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز قدس، منابع رسانه‌ای از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی خبر دادند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 667 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.135 seconds.