.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه اگر نقص و نقصان در جاده و خودرو است باید با دقتِ بیشتر در رانندگی آن را جبران کنیم می‌گوید که آمار تصادفات و جانباختگان در این ایام دهشتناک است. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!
سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه اگر نقص و نقصان در جاده و خودرو است باید با دقتِ بیشتر در رانندگی آن را جبران کنیم می‌گوید که آمار تصادفات و جانباختگان در این ایام دهشتناک است.(ادامه)
اسامی افرادی که در حادثه تیراندازی در باغین جان باختند اعلام شد. اسامی جانباختگان حادثه باغین اعلام شد
اسامی افرادی که در حادثه تیراندازی در باغین جان باختند اعلام شد.(ادامه)
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود. تحویل پیکر ۲۹ جان‌باخته حادثه لنگرود به خانواده‌ها؛ پنج نفر خدمه کمپ هستند
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود.(ادامه)
ٰٰدانشمند هلندی در چند روز گذشته درباره احتمال وقوع زلزله بزرگ و سونامی، توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است. هشدار زمین لرزه بزرگ و سونامی تا چند روز آینده!
ٰٰدانشمند هلندی در چند روز گذشته درباره احتمال وقوع زلزله بزرگ و سونامی، توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.(ادامه)
وزارت کشور مغرب اعلام کرد که تعداد قربانیان زمین‌لرزه شدید در این کشور به ۲۰۱۲ کشته و ۲۰۵۹ زخمی افزایش پیدا کرده است. افزایش جانباختگان زلزله مغرب به بیش از ۲ هزار نفر
وزارت کشور مغرب اعلام کرد که تعداد قربانیان زمین‌لرزه شدید در این کشور به ۲۰۱۲ کشته و ۲۰۵۹ زخمی افزایش پیدا کرده است.(ادامه)
گروهی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال مراکش با حضور در مراکز اهدای خون به کمک مجروحان زلزله شتافتند. اقدام زیبای بازیکنان مراکش برای کمک به مجروحان زلزله
گروهی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال مراکش با حضور در مراکز اهدای خون به کمک مجروحان زلزله شتافتند.(ادامه)
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد. بهادری جهرمی: گلایه مردم از صنعت خودرو، چندده ساله است !
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد.(ادامه)
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص رویکرد فراجا نسبت به اشخاص بدحجاب عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در موضوع حجاب نیز مردم و مسئولان مطالبات به حقی از ما دارند. در موضوع حجاب مردم و مسئولان مطالبات به‌حقی از ما دارند/ قلیل زنان و دختران بدپوشش ممکن است غفلت کرده باشند؛ البته ممکن است درصد اندکی هم عامدانه باشد / برای ناکامی دشمن به وظایف قانونی خود به مدل هوشمند عمل می‌کنیم(خبر)
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص رویکرد فراجا نسبت به اشخاص بدحجاب عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در موضوع حجاب نیز مردم و مسئولان مطالبات به حقی از ما دارند.(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس گزارش پژوهشکده بیمه مرکزی ایران در سال‌های قبل، در میان ۱۹۰ کشور جهان، ایران پس از کشور آفریقایی سیرالئون، بالاترین نرخ مرگ‌ومیر را در جاده‌ها داشته است .... این آمار وحشتناک کی کاهش می یابد؟!
شمال نیوز : بر اساس گزارش پژوهشکده بیمه مرکزی ایران در سال‌های قبل، در میان ۱۹۰ کشور جهان، ایران پس از کشور آفریقایی سیرالئون، بالاترین نرخ مرگ‌ومیر را در جاده‌ها داشته است ....(ادامه)
علیرغم ادعا‌های که در روز‌های اخیر درباره پرونده شهادت سیدروح الله عجمیان و همچنین یکی از متهمین این پرونده مطرح شد، متهمان این پرونده در زندان به سر می‌برند و مشمول عفو نشدند. آخرین وضعیت پرونده متهمان شهادت عجمیان؛ متهمان مشمول عفو نشده‌اند
علیرغم ادعا‌های که در روز‌های اخیر درباره پرونده شهادت سیدروح الله عجمیان و همچنین یکی از متهمین این پرونده مطرح شد، متهمان این پرونده در زندان به سر می‌برند و مشمول عفو نشدند.(ادامه)
ترکیه از افزایش جانباختگان زلزله این کشور به ۲۲۳۲۷ نفر خبر داد. آخرین آمار جان باختگان زلزله ترکیه
ترکیه از افزایش جانباختگان زلزله این کشور به ۲۲۳۲۷ نفر خبر داد.(ادامه)
حضور رهبر انقلاب بر مزار دو شهید حادثه هواپیمای اوکراینی/ عکس
رهبر انقلاب صبح دیروز با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها در کنار مزار شهیده مهندس فاطمه کازرانی و شهید دکتر محمدحسین ساکت از جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی حضور یافتند.(ادامه)
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای مولدسازی دارایی‌های دولت در راستای اجرای مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، لزوم تبیین هر چه بیشتر ابعاد و دستاوردهای این اقدام برای رفع ابهامات را متذکر شد و افزود: هدف مولدسازی دارایی‌های دولت این است که در اجرای قانون، از ثروت‌های بلااستفاده و متوقف مانده در دستگاه‌ها برای رونق تولید و تسریع پیشرفت کشور استفاده بهینه شود. همکاری همه دستگاه‌ها برای مولدسازی دارایی‌های دولت در راستای اجرای مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ضروری است / هدف مولدسازی استفاده از ثروت‌های متوقف مانده است / لزوم تبیین هر چه بیشتر دستاوردهای این اقدام برای ....(خبر)
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای مولدسازی دارایی‌های دولت در راستای اجرای مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، لزوم تبیین هر چه بیشتر ابعاد و دستاوردهای این اقدام برای رفع ابهامات را متذکر شد و افزود: هدف مولدسازی دارایی‌های دولت این است که در اجرای قانون، از ثروت‌های بلااستفاده و متوقف مانده در دستگاه‌ها برای رونق تولید و تسریع پیشرفت کشور استفاده بهینه شود.(ادامه)
تاکنون ۵ جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» در دادگاه نظامی تهران برگزار شده و هنوز هم رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی ادامه دارد. رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» به کجا رسید؟
تاکنون ۵ جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» در دادگاه نظامی تهران برگزار شده و هنوز هم رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی ادامه دارد.(ادامه)
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهانت نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات اخیر است، گفت: مردم ایران علی‌رغم گله‌ها از شرایط اقتصادی از حرم جمهوری اسلامی حراست کردند. قالیباف: توهین نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب نشانه شکست پروژه اغتشاشات است / از روی استیصال به توهین‌های سخیف روی آورده‌اند / وزارت خارجه به اقدامات متقابل خود نسبت به فرانسه ادامه دهد تا همه بفهمند اجازه ندارند به نمادها و باورهای ملی مردم ایران توهین کنند(خبر)
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهانت نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات اخیر است، گفت: مردم ایران علی‌رغم گله‌ها از شرایط اقتصادی از حرم جمهوری اسلامی حراست کردند.(ادامه)
محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ تن از عوامل اصلی شهادت سیدروح‌الله عجمیان اجرا شد
محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
رای دیوان عالی کشور در خصوص فرجام خواهی پنج نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان صادر شد. فرجام خواهی پنج نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان صادر شد
رای دیوان عالی کشور در خصوص فرجام خواهی پنج نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان صادر شد.(ادامه)
با خاطره زمین لرزه بم، هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی
به قلم : ناگفته ای از زلزله بم(يادداشت)
با خاطره زمین لرزه بم، هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی به قلم : (ادامه)
کشته سازی نخ نما شده معاندان در گلستان با نام «سیده‌نیلوفر حسینی»
شبکه‌های معاند فارسی زبان که موج کشته سازی را در حوادث اخیر کشور به راه انداختند، این بار دست روی فوت یک خانم گلستانی گذاشتند.(ادامه)
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد. آمار کرونا در ایران/ فوت یک نفر در شبانه‌روز گذشته
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.(ادامه)
حکم مقصران حادثه متروپل صادر شد
پس از حدود ۶ ماه از حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان احکام نهایی مقصران این حادثه صادر شد.(ادامه)
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند.

تعداد جانباختگان اغتشاشات اعلام شد + بیانیه شورای امنیت کشور
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند. (ادامه)
شورای تامین سیستان و بلوچستان اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند. فرمانده انتظامی زاهدان برکنار شد+ بیانیه شورای تامین استان
شورای تامین سیستان و بلوچستان اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند.(ادامه)
شمال نیوز: والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان اغتشاشات اخیر در نوشهر با صدور بیانه ای، اغتشاش از سوی عده ای از آشوبگران فتنه گر که موجب برهم زدن امنیت مردم، مصدوم و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این شهر شد را محکوم کردند. بیانیه والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان حوادث اخیر
شمال نیوز: والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان اغتشاشات اخیر در نوشهر با صدور بیانه ای، اغتشاش از سوی عده ای از آشوبگران فتنه گر که موجب برهم زدن امنیت مردم، مصدوم و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این شهر شد را محکوم کردند.(ادامه)
حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم با صدور بیانیه ای نسبت به اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد و ضمن تاکید بر حق اعتراض مردم بخصوص جوانان بر ضرورت توجه به قانونمندی و سوء استفاده دشمنان، از مسوولان خواست نسبت به انتقادات گوش شنوا داشته و به اصلاح امور بپردازند. واکنش آیت‌الله مکارم شیرازی به حوادث اخیر کشور
حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم با صدور بیانیه ای نسبت به اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد و ضمن تاکید بر حق اعتراض مردم بخصوص جوانان بر ضرورت توجه به قانونمندی و سوء استفاده دشمنان، از مسوولان خواست نسبت به انتقادات گوش شنوا داشته و به اصلاح امور بپردازند.(ادامه)
عین اللهی: واکسن نورا تاثیر ۹۴درصدی دارد
وزیر بهداشت با اشاره به دریافت مجوز واکسن نورا برای تزریق به عنوان نوبت یادآور سایر واکسن ها، گفت: این واکسن پروتئینی نوترکیب، واکسنی پیشرفته است و توانسته ۹۴ درصد کارایی و تاثیر داشته باشد.(ادامه)
تعداد جانباختگان متروپل به ۳۴ نفر رسید
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: با پیدا شدن پیکر یکی دیگر از شهروندان آبادانی از زیر آوار تعداد جانباختگان متروپل به ۳۴ نفر رسید.(ادامه)
مراسم یادبود جان باختگان حادثه متروپل در ساری برگزار شد
مراسم یادبود جان باختگان حادثه آوار و ریزش ساختمان متروپل آبادان به همت دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران و باحضور مردم ولایتمدار در ساری برگزار شد.(ادامه)
عکس/ کم‌ترین آمار جانباختگان کرونا در دو سال اخیر
متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار کووید۱۹ فوت و ۱۷۵ مبتلای جدید در کشور شناسایی شدند.(ادامه)
تصویری تلخ از جای خالی یکی از جانباختگان متروپل در مدرسه
جای خالی یکی از جانباختگان متروپل آبادان در مدرسه بازخورد زیادی در رسانه‌های اجتماعی داشته است. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.577 seconds.