.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم. زاکانی: جریان انقلاب باید با یک نامزد در انتخابات حاضر باشد/ امیدوارم روی من اجماع کنند
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم.(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم . جوانترین و مسن ترین کاندیداها در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری +جدول
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم .(ادامه)
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. (ادامه)
چهره‌های مختلف سیاسی در مراسم ختم دختر ایران در روسیه (+عکس)
مراسم ختم دختر مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در مسجد نور تهران برگزار شد.(ادامه)
کدامیک از مسئولان سیاسی و فرزندانشان سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری گرفتند؟+ اسامی
با نگاهی گذرا به اسامی منتشر شده در سامانه سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران، با اسامی مواجه می‌شویم که به نظر قرابتی با کار رسانه‌ای ندارند.(ادامه)
کاندیداهایِ شکست خورده، در صف ورود به پاستور
با پایان یافتن هر انتخاباتی، تنها چند ماه فاصله لازم است تا احزاب و گروه‌های سیاسی به این فکر بیفتند که در کدام انتخابات پیش رو، کدامیک از مهره‌های خود را رو کنند. (ادامه)
مراسم اولین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی+ تصاویر
مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور رییس‌جمهور، رییس مجلس و برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی در مدرسه عالی مطهری برگزار شد. (ادامه)
فائزه هاشمی: 4 عضو خانواده ممنوع‌الخروج شده‌اند
نمی دانم ولي بگذار نکاتی را بگویم. بعد از فوت پدر از قول من نقل کردند که بابا را کشتند! یا اینکه فائزه می خواهد مهاجرت کند، اما دروغ بود(ادامه)
شمال نیوز : ایشان همیشه می‌گفتند شما تجربه ندارید و نمی‌دانید چطور با این مسائل برخورد کنید. نتیجه برخورد من بهتر از برخورد تند شما خواهد بود. من همیشه این حس را داشتم که می‌شد برخورد شدیدتری کرد و نتیجه بهتری گرفت..... هم در ۸۴ و هم ۹۲ مخالف نامزدی آیت الله هاشمی بودیم+ مشروح
شمال نیوز : ایشان همیشه می‌گفتند شما تجربه ندارید و نمی‌دانید چطور با این مسائل برخورد کنید. نتیجه برخورد من بهتر از برخورد تند شما خواهد بود. من همیشه این حس را داشتم که می‌شد برخورد شدیدتری کرد و نتیجه بهتری گرفت.....(ادامه)
از بنی‌صدر تا روحانی/روسای جمهور ایران چگونه انتخاب شدند؟
خزر: در میان 7 رئیس‌جمهور منتخب گذشته در یازده دوره ریاست‌جمهوری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیشترین درصد رای و حسن روحانی کمترین درصد رای را به خود اختصاص دادند.(ادامه)
جانشین هاشمی در دانشگاه آزاد کیست؟
عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هنوز هیچ چیز درباره وضعیت دانشگاه آزاد معلوم نیست.(ادامه)
16 گزینه اصولگرایان برای ریاست جمهوری
دقیقا 289 روز تا برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری فرصت باقیست و احزاب و جریانات سیاسی خود را آماده حضور در این انتخابات می کنند. انتخاباتی که اصولگرایان باید بکوشند به کاندیدای واحد برسند. (ادامه)
جانباز 15 خرداد 42 درگذشت
وی از یاران امام (ره) و انقلابیون قدیمی بود که در جریان قیام 15 خرداد 42 به همراه سایر انقلابیون قصد تصرف ایستگاه رادیویی میدان ارک را داشت که در درگیری با نیروهای مسلح رژیم شاه، به ضرب چند گلوله مجروح شد و بعد از آن که توسط همرزمانش از صحنه درگیری بیرون برده شد، تحت تعقیب قرار گرفت و زندگی مخفیانه اش را آغاز کرد و به مبارزاتش ادامه داد.(ادامه)
محسن هاشمی: دانشگاه آزاد نفتی نیست
دانشگاه آزاد هیچ وابستگی به نفت ندارد و به همین دلیل یکی از مهم ترین تحولات در آموزش عالی کشور در دهه های گذشته به شمار می‌رود. اين دانشگاه در تمام نقاط کشور و حتی در شهرهای کوچک هم حضور دارد. در نتیجه آموزش عالی کشور با اين دانشگاه بدون اتکا به درآمد نفت به جایگاه مناسب خود رسیده(ادامه)
تصاویر/ سیاسیون در یادبود والده خاتمی
مجلس ترحیم همسر آیت الله سید روح الله خاتمی نماینده امام خمینی (س) در استان یزد با حضور شخصیت های و چهره های سیاسی، علمی، دانشگاهی و حوزوی در تهران برگزار شد. (ادامه)
افزایش شهریه دانشجویان تصویب شد
در جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد مقرر شد تا حقوق اعضای هیئت علمی برای سال آینده ۲۰ درصد افزایش یابد، همچنین در این جلسه میزان افزایش شهریه دانشجویان نیز مشخص شد.(ادامه)
افزایش شهریه دانشجویان تصویب شد
(ادامه)
یک ازدواج سیاسی دیگر در ایران
برادر زاده سید محمد خاتمی به عقد فرزند علی عادلی درآمد.(ادامه)
محکومیت سلیمی‌نمین با شکایت احمدی نژاد و جاسبی
شعبه 1057 دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت، عباس سلیمی‌نمین را به 6 ماه حبس،‌ 74 ضربه شلاق و 4 میلیون و 100 هزار تومان جزای نقدی محکوم کرد. (ادامه)
انتقاد صریح فائزه هاشمی از دولت احمدی‌نژاد
فائزه هاشمی گفت: در دوران هشت سال دولت احمدی‌نژاد کدام شعار و حرف آنها عملی شد؟ فائزه هاشمی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: به هر حال راه برای ما زیاد است و موانع انبوهی هم وجود دارد البته فشارها هم فوق‌العاده زیاد است و باعث شده که کارها سخت‌تر شود(ادامه)
افشاگری یكی از نزدیكان رئیس جمهور
بازی دو سر برد و سلسله لج بازی های رییس جمهور در مقابل جریان اكثریت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موجب شده تا حتی در محافل نزدیك به دولت نیز این موضوع مورد سوال قرار گیرد. (ادامه)
پیام غیرمستقیم لاریجانی به اصولگرایان؟
(ادامه)
سید حسن خمینی: گرفتار تحریف ها شده ایم
تولیت آستان مقدس امام خمینی گفت: وقتی برخی ابعاد یک مکتب پررنگ شد از دل آن داعش بیرون می آید.(ادامه)
در ده دوره انتخابات ریاست حمهوری قبل از دوره یازدهم، تنها 4 نامزد در انتخابات مجلس بعدی شرکت کرده‌اند.
کرسی‌های سبز مجلس، به کدامیک از بازندگان خرداد 92 می‌رسد؟
در ده دوره انتخابات ریاست حمهوری قبل از دوره یازدهم، تنها 4 نامزد در انتخابات مجلس بعدی شرکت کرده‌اند. (ادامه)
هاشمي: برخي آزادي در دانشگاه را نمي فهمند
(ادامه)
چرا میرزاده را به مجلس راه ندادند؟
(ادامه)
پخش شبنامه علیه دولت و روحانی
(ادامه)
چهره‌های حاضر در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) +اسامی
مراسم بیست‌ و‌ پنجمین سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) صبح امروز با حضور سران قوا و شخصیت‌های عالی سیاسی و نظامی در حرم مطهر بینان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.