.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۷ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران و جزئیات عملیات ویژه کشورمان علیه صهیونیست‌ها پرداخته‌اند.(ادامه)
پیرترین مرد جهان و از اهالی ونزوئلا دیروز در ۱۱۴ سالگی از دنیا رفت. پیرترین مرد جهان در ۱۱۴ سالگی درگذشت
پیرترین مرد جهان و از اهالی ونزوئلا دیروز در ۱۱۴ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارسنجان از تولد اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سایت تکثیر و پرورش این شهرستان خبر داد. اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال جدید متولد شد
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارسنجان از تولد اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سایت تکثیر و پرورش این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد. اهمیت شب قدر در کلام حضرت زهرا (س)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد.(ادامه)
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید. تاریخ تولد حقایق جالب و عجیبی درباره‌تان فاش می‌کند
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
عکس| پیرترین کوهنورد ایران با ۱۰۱ سال سن را ببینید
(ادامه)
۲ عکس دیده نشده از خیابان لاله‌زار ۹۵ سال پیش!
این دو عکس وضعیت خیابان لاله‌زار در حدود سال ۱۳۰۹ را نشان می‌دهد.(ادامه)
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد. لوگو گوگل تغییر کرد+عکس
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد.(ادامه)
قصه سارا؛ پلیس انگلیس چه بر سر زنان می‌آورد؟
(ادامه)
بر اساس اعلام مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه است. لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران اعلام شد
بر اساس اعلام مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه است.(ادامه)
شمال نیوز : دکترزارعی، بدون اسپانسر وارد رقابتهای انتخاباتی شده تا بر خلاف رسم مألوف، وامدار هیچ حزب وجریان وگروه خاصی نباشد و این منش، برای بیرون آمدن از فضای مفسده انگیز بوجود آمده توسط مدیران ناکارامدو ناسالم  به مثابه دارویی است که به وسیله شما مردم تجویز شده و مطمئنا” شفابخش است.... رأی به « دکتر زارعی » رأی به مسئولیت پذیری اجتماعی و روحیه خدمتگذاری
شمال نیوز : دکترزارعی، بدون اسپانسر وارد رقابتهای انتخاباتی شده تا بر خلاف رسم مألوف، وامدار هیچ حزب وجریان وگروه خاصی نباشد و این منش، برای بیرون آمدن از فضای مفسده انگیز بوجود آمده توسط مدیران ناکارامدو ناسالم به مثابه دارویی است که به وسیله شما مردم تجویز شده و مطمئنا” شفابخش است....(ادامه)
حیوان سال 1403 و گاه شماری حیوانی مسئله است که بسیاری از افرادبه اهمیت می دهند و نماد سال جدید برایشان اهمیت فراوانی دارد. در خبر زیر قصد به نماد سال 1403 بیشتر بپردازیم. رنگ و حیوان سال ۱۴۰۳ چیست؟
حیوان سال 1403 و گاه شماری حیوانی مسئله است که بسیاری از افرادبه اهمیت می دهند و نماد سال جدید برایشان اهمیت فراوانی دارد. در خبر زیر قصد به نماد سال 1403 بیشتر بپردازیم.(ادامه)
درحالی روز به روز تمایل زنان ایرانی به قلیان از مردان پیشی می‌گیرد که اثرات مخرب قلیان در زنان بسیار بیشتر است. قلیان بکشید و برای همیشه از مادری محروم شوید!
درحالی روز به روز تمایل زنان ایرانی به قلیان از مردان پیشی می‌گیرد که اثرات مخرب قلیان در زنان بسیار بیشتر است.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان امور مالیاتی کشور نیز در راستای این تحولات، سامانه‌ای تحت عنوان "سامانه مودیان مالیاتی" راه‌اندازی کرده است. این سامانه با هدف شفاف‌سازی و تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان و همچنین افزایش نظارت و عدالت در نظام مالیاتی کشور طراحی شده است .... خداحافظی با کاغذبازی ! سامانه مودیان مالیاتی ، گامی در جهت دولت الکترونیک
شمال نیوز : سازمان امور مالیاتی کشور نیز در راستای این تحولات، سامانه‌ای تحت عنوان "سامانه مودیان مالیاتی" راه‌اندازی کرده است. این سامانه با هدف شفاف‌سازی و تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان و همچنین افزایش نظارت و عدالت در نظام مالیاتی کشور طراحی شده است ....(ادامه)
یک کارشناس مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بابل به نوزادی که تازه به دنیا آمده بود، اما نفس نمی‌کشید، زندگی دوباره بخشید. ناگفته‌های کارشناس اورژانس بابل که ناجی نوزادی شد
یک کارشناس مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بابل به نوزادی که تازه به دنیا آمده بود، اما نفس نمی‌کشید، زندگی دوباره بخشید.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در دفاع مقدس فرمانده‌ها می‌گفتند اگر گلوله دشمن آمد، به جسم جوان ما خورد، به سنگ خورده است و شهید می‌شود. اما خدا نکند گلوله دشمن به ایمان بچه‌های ما بخورد. در این صورت تیرش به هدف خورده است و شهادتی در کار نیست. حاجی‌صادقی: مواظب باشید گلوله دشمن به ایمان جوان ما نخورد
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در دفاع مقدس فرمانده‌ها می‌گفتند اگر گلوله دشمن آمد، به جسم جوان ما خورد، به سنگ خورده است و شهید می‌شود. اما خدا نکند گلوله دشمن به ایمان بچه‌های ما بخورد. در این صورت تیرش به هدف خورده است و شهادتی در کار نیست.(ادامه)
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. وراث متوفیان برای دریافت سهام عدالت زودتر اقدام کنند
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند.(ادامه)
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با اشاره به وجود عوامل متعدد در رشد قدی کودکان، گفت: شیر و لبنیات می‌تواند نیاز بدن به کلسیم را در تا حد چشمگیری تامین کند. کودکان چگونه قد بلند می شوند/نقش لبنیات در رشد قد
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با اشاره به وجود عوامل متعدد در رشد قدی کودکان، گفت: شیر و لبنیات می‌تواند نیاز بدن به کلسیم را در تا حد چشمگیری تامین کند.(ادامه)
رئیس جمهور روسیه بار دیگر از شهروندانش خواست که فرزندان بیشتری داشته باشند. تاکید پوتین بر فرزندآوری زوج‌های جوان روسی
رئیس جمهور روسیه بار دیگر از شهروندانش خواست که فرزندان بیشتری داشته باشند.(ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سازمان ثبت احوال کشور، آمار مربوط به وقایع حیاتی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. کدام استان‌ها بیشترین و کمترین آمار تولد و ازدواج را دارند
شمال نیوز : سازمان ثبت احوال کشور، آمار مربوط به وقایع حیاتی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.(ادامه)
پدر تبریزی که پسر 17 ساله اش را به قتل رسانده بود، به دستور مجتبی جمالی، بازپرس ویژه قتل تبریز بازداشت شد. متهم به قتل: پسرم رفتار و آرایش زنانه داشت او را کشتم
پدر تبریزی که پسر 17 ساله اش را به قتل رسانده بود، به دستور مجتبی جمالی، بازپرس ویژه قتل تبریز بازداشت شد.(ادامه)
پسر جوان که شب تولد برادرزاده‌اش، دوست خود را به خاطر یک کینه قدیمی به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. متهم به قتل: پشیمان نیستم؛ انتقام گرفتم
پسر جوان که شب تولد برادرزاده‌اش، دوست خود را به خاطر یک کینه قدیمی به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند. برای انتقال سهام عدالت متوفی به وراث چه باید کرد؟
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند.(ادامه)
ترامپ در هشتاد و یکمین سالگرد تولد رئیس جمهور آمریکا یک گواهی پزشکی مربوط به وضعیت سلامتی‌ خود را به اشتراک گذاشت. فخرفروشی ترامپ به بایدن با انتشار گواهی پزشکی خود
ترامپ در هشتاد و یکمین سالگرد تولد رئیس جمهور آمریکا یک گواهی پزشکی مربوط به وضعیت سلامتی‌ خود را به اشتراک گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است. انتقاد امام جمعه تهران از ردصلاحیت ها: برخی تصمیمات خردمندانه نبود
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است.(ادامه)
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد. اعلام جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد.(ادامه)
شهید طیب حاج رضایی را «حُر» انقلاب لقب دادند. او به زیر بیرق امام حسین پناه برد. حر انقلاب چگونه تیرباران شد؟
شهید طیب حاج رضایی را «حُر» انقلاب لقب دادند. او به زیر بیرق امام حسین پناه برد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 66 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.