.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد. شهردار بابل تا زمان رسیدگی به اعتراض حکم صادره ممنوع الکار شد
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد.(ادامه)
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند. طلاق برای زندگی در فضای مجازی
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند.(ادامه)
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است. آیا پاسخ وزارت کشاورزی درباره تخلف واردات چای قانع کننده است؟
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است.(ادامه)
کارشناس داوری گفت: داوران عراقی اتاق سیستم کمک داور ویدیویی عملکرد خوبی در دربی صد و دوم نداشتند و کمکی به بنیادی فر نکردند. داور دربی ۳بار درخواست داوران عراقی را رد کرد
کارشناس داوری گفت: داوران عراقی اتاق سیستم کمک داور ویدیویی عملکرد خوبی در دربی صد و دوم نداشتند و کمکی به بنیادی فر نکردند.(ادامه)
گاهی اوقات در دادگاه خانواده با پرونده‌های عجیبی مواجه می‌شویم که دلایل درخواست طلاق از سوی زوجین حتی برای قضات با سابقه هم قابل باور نیست. «طلاق» به خاطر قرمه‌سبزی
گاهی اوقات در دادگاه خانواده با پرونده‌های عجیبی مواجه می‌شویم که دلایل درخواست طلاق از سوی زوجین حتی برای قضات با سابقه هم قابل باور نیست.(ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
دانش‌آموز مینودشتی که در اردوی مدرسه دچار مصدومیت شده بود به علت صدمات شدید وارده جان باخت. فوری/دانش‌آموز مینودشتی درگذشت/ ۵ نفر از مدیران احضار شدند
دانش‌آموز مینودشتی که در اردوی مدرسه دچار مصدومیت شده بود به علت صدمات شدید وارده جان باخت.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
۲ مرد جوان که متهم‌اند یک زن و مرد مسیحی را حین سرقت به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند و پرده از اسرار این جنایت‌ها برداشتند. قتل زن و مرد مسیحی در لواسان و تهران؛ ماریا و هیمن چرا کشته شدند؟
۲ مرد جوان که متهم‌اند یک زن و مرد مسیحی را حین سرقت به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند و پرده از اسرار این جنایت‌ها برداشتند.(ادامه)
پسر جوان که در سودای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش به یک رمال مراجعه کرده بود، هرگز تصور نمی‌کرد نسخه زن رمال زندگی او را نابود کند. نسخه شوم زن رمال برای پسر عاشق
پسر جوان که در سودای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش به یک رمال مراجعه کرده بود، هرگز تصور نمی‌کرد نسخه زن رمال زندگی او را نابود کند.(ادامه)
زهره سادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» اظهار داشت: مشکلاتی که اکنون در مسئله حجاب وجود دارند مربوط به یک الی دو سال اخیر نمی‌شوند، بلکه از بی‌تحرکی و بی‌عملی برخی دولت‌هایی بوده که روی کار آمده بودند و بیشتر به غرب تعامل داشتند. بی حجابی تقصیر دولت روحانی است، زیرا به غرب تمایل داشتند!
زهره سادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» اظهار داشت: مشکلاتی که اکنون در مسئله حجاب وجود دارند مربوط به یک الی دو سال اخیر نمی‌شوند، بلکه از بی‌تحرکی و بی‌عملی برخی دولت‌هایی بوده که روی کار آمده بودند و بیشتر به غرب تعامل داشتند.(ادامه)
درخواست اعاده دادرسی وکیل محمد قبادلو یکی از محکومان اغتشاشات پاییز سال گذشته، با ارائه گواهی جدید التحصیل از پزشکی قانونی، در دیوان عالی کشور پذیرفته شد. درخواست اعاده دادرسی محمدقبادلو پذیرفته شد
درخواست اعاده دادرسی وکیل محمد قبادلو یکی از محکومان اغتشاشات پاییز سال گذشته، با ارائه گواهی جدید التحصیل از پزشکی قانونی، در دیوان عالی کشور پذیرفته شد.(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
ماجرای دختری که بعد از کارتن خوابی با حمایت‌های پدرش پزشک شد. کارتن خوابی که خانم دکتر شد
ماجرای دختری که بعد از کارتن خوابی با حمایت‌های پدرش پزشک شد.(ادامه)
وقتی با یک قهرمان پلاستیکی طرفیم!
(ادامه)
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آنها خواسته بود با این دروازه‌بان برای حضور در استقلال مذاکره کنند. تلاش برای استعفا دادن نکونام!
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آنها خواسته بود با این دروازه‌بان برای حضور در استقلال مذاکره کنند.(ادامه)
زائران حج ۱۴۰۲ درغروب عرفه، سرزمین عرفات را ترک کرده و به سمت مشعرالحرام رفتند و امشب را باید تا طلوع آفتاب در این منطقه وقوف داشته باشند. مشعرالحرام محل بیتوته زائران ایرانی در حج ۱۴۰۲
زائران حج ۱۴۰۲ درغروب عرفه، سرزمین عرفات را ترک کرده و به سمت مشعرالحرام رفتند و امشب را باید تا طلوع آفتاب در این منطقه وقوف داشته باشند.(ادامه)
اتفاق جالب برای رئیس دیوان عالی کشور در فرودگاه کرمان
(ادامه)
حسین جوادی با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استعفا داد. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در فضای مجازی استعفا داد + تصویر
حسین جوادی با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استعفا داد.(ادامه)
به امیرالمؤمنین قسم در قیامت حتماً یقه کسانی که نیامدند فلسفه و ضرورت حجاب و حیا را به جوانان بگویند، می‌گیریم، زیرا بسیاری‌ از این جوانان نمی‌دانند. قیامت یقه مسببان بی‌حجابی‌ها را خواهیم گرفت
به امیرالمؤمنین قسم در قیامت حتماً یقه کسانی که نیامدند فلسفه و ضرورت حجاب و حیا را به جوانان بگویند، می‌گیریم، زیرا بسیاری‌ از این جوانان نمی‌دانند.(ادامه)
پیشکسوت استقلال می گوید اگر علی فتح الله زاده در ماجرای استراماچونی مقصر است باید او را از باگشاه بیرون کنند. استقلال بهتر است به دسته پایین تر سقوط کند
پیشکسوت استقلال می گوید اگر علی فتح الله زاده در ماجرای استراماچونی مقصر است باید او را از باگشاه بیرون کنند.(ادامه)
این که هر روز به صورت دومینوار و سریالی، مقام‌های سیاسی جمهوری آذربایجان و در راس آن الهام علی‌اف، از سطحی جدید از اقدامات ضدایرانی رونمایی کنند، ایران را به سمت جنگی ناگریز و اجباری سوق می‌دهد ....(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد. قربانزاده: مدیران استقلال باید محاکمه شوند
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.(ادامه)
رای پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شد
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از صدور رای پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: رای این پرونده تا پیش از پایان ماه فروردین اعلام و ابلاغ خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز :  مشخص نیست دقیقاً ملاک و متر و معیاری که برای نظارت وجود دارد چیست؟ یا چه کسی گفته که سیب باید ۲۵ هزار تومان باشد لذا اصلا کسبه خرده پا در گرانی قصوری ندارند آنها هر مقدار که میوه را بخرند با یک میزان سود مشخص می فروشند

نظارت وارونه بر بازار شب عید/ رنج از گرانی می بریم نه گران فروشی !
شمال نیوز : مشخص نیست دقیقاً ملاک و متر و معیاری که برای نظارت وجود دارد چیست؟ یا چه کسی گفته که سیب باید ۲۵ هزار تومان باشد لذا اصلا کسبه خرده پا در گرانی قصوری ندارند آنها هر مقدار که میوه را بخرند با یک میزان سود مشخص می فروشند (ادامه)
حجت الاسلام منتظری، دادستان قم را مامور پیگیری مسمومیت برخی دانش آموزان این شهر کرد. دادستان کل کشور : احتمال اقدامات مجرمانه عمدی در مسمومیت دانش‌آموزان قمی
حجت الاسلام منتظری، دادستان قم را مامور پیگیری مسمومیت برخی دانش آموزان این شهر کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.861 seconds.