.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اهدای انگشتر توسط رهبر انقلاب به شیخ زکزاکی و همسرش+ تصاوير
رهبر انقلاب در حاشیه دیدار خود با شیخ زکزاکی و همسر وی، دو انگشتر را به اين خانواده مجاهد اهدا کردند.(ادامه)
سران گروه ۲۰ پیش از حرکت به سمت راج‌گات، کفش‌های خود را به نشانه احترام درآورند و تعدادی پابرهنه، برخی با جوراب و تعدادی هم مانند بایدن دمپایی نمدی به پا کردند. سران گروه ۲۰ پابرهنه در قبر گاندی+ تصاوير
سران گروه ۲۰ پیش از حرکت به سمت راج‌گات، کفش‌های خود را به نشانه احترام درآورند و تعدادی پابرهنه، برخی با جوراب و تعدادی هم مانند بایدن دمپایی نمدی به پا کردند.(ادامه)
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است. جاي خالي تابلوهاي هشداردهنده شنا در غرب مازندران براي كاهش تلفات
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است.(ادامه)
تصاوير مربوط به دوران قديم کربلا و حرم امام حسين(ع) و حضرت عباس(ع)
تصاوير منتشر شده مربوط به دوران قديم در کربلا، حرم امام حسين عليه السلام و حضرت عباس عليه السلام است. (ادامه)
مشاهده عكس ها و فيلم هايي كه از اين مناطق در شبكه هاي اجتماعي وجود دارد نشان دهنده اوضاع و احوال بسيار نامساعد بخشي از هموطنان كشورمان است. تصاوير و فيلم هايي كه بسيار ناراحت كننده و بيانگر مشقت و سختي بسيار آنهاست....(خبر)
(ادامه)
تصاوير منتشر نشده از شهیدان سپهبد سلیمانی و ابومهدی مهندس
تصاوير منتشر نشده از شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس در ایام آزادسازی مناطق آشغال شده توسط داعش(ادامه)
دكتر فرهاد صالحيان * چند نکته اساسی در فرهنگ رانندگي(يادداشت)
دكتر فرهاد صالحيان *(ادامه)
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم »....
بنویسيم دریای خزر ؛ بخوانيم سطل زباله !
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم ».... (ادامه)
جابجایی عجیب صندلی احمدی نژاد در جلسات مجمع تشخیص
(ادامه)
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت.... 95 درصد مردم مازندران از پایتخت استقبال کرده‌اند!
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت....(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد.


چهار فصل طوفانی احمدی‌نژاد / رئیس‌جمهور سابق پروژه افشاگری را مهندسی می‌کند | رفقای احمدی‌نژاد پشت میله‌های زندان
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد. (ادامه)
اوباما طرح ترور سردار سليمانی را لو داد!
يک روزنامه عربی ادعا کرد که اوباما طرح ترور سردار سليماني را به ایران لو داد! (ادامه)
بهداد سلیمی مرد پولادین ورزش ایران در میان استقبال گرم مردم قائم‌شهر به زادگاهش بازگشت. استقبال از مرد پولادین ورزش ایران در قائم‌شهر+ تصاوير
بهداد سلیمی مرد پولادین ورزش ایران در میان استقبال گرم مردم قائم‌شهر به زادگاهش بازگشت.(ادامه)
ويلاي غيرقانوني يك قانونگذار تخريب شد
تصاوير يك ويلا، قبل و بعد از تخريب ‌ از تخريب قانوني يك ويلاي غيرقانوني خبر می‌دهد. دليل تخريب اين ويلا آن بوده كه... (ادامه)
آخرين اخبار از شهادت ابوعزرائيل + تصاوير
پیام‌های کاربران عرب زبان از شهادت ابوعزرائیل از فرماندهان بسیج مردمی عراق خبر می‌دهد اما هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده است.(ادامه)
تصاوير/ تشییع دكتر ابراهیم یزدی
مراسم تشییع پیکر ابراهیم یزدی صبح امروز پنجشنبه با حضور برخی از فعالان سیاسی در حسینیه ارشاد تشییع شد و حجت‌الاسلام دعایی نیز بر پیکر ابراهیم یزدی نماز اقامه کرد. (ادامه)
تصاوير/ آخرین جلسه هیات دولت یازدهم
صبح امروز یکشنبه ۲۲ مرداد آخرین جلسه هیات دولت یازدهم به ریاست رییس جمهور برگزار شد. در انتهای این جلسه رییس جمهور از اعضایی که در دولت دوازدهم حضور ندارند تقدیر کرد.(ادامه)
سهم ما در وقوع فجايعی مثل فوت بنيتا چيست؟
تعريف رسمي كودك‌آزاري هم انواع آزارهاي فيزيكي و روانشناختي (به صورت توهين، تحقير و طردشدگي) و جنسي را و هم نوعي از آزار به عنوان «غفلت از كودك» را شامل مي‌شود. غفلت از كودك به اين معناست كه والدين براي مراقبت كافي و رشد مناسب و بالندگي كودك‌شان صلاحيت نداشته باشند.(ادامه)
عکسی قديمى از حرم حضرت معصومه (س)
يكى از قديمى ترين تصاوير ثبت شده از حرم حضرت معصومه (س) قم را ببینید(ادامه)
شمال نیوز : مردم در ساری هم مانند سراسر کشور با مشارکتی حداکثری در انتخابات در گام نخست رای اعتماد به نظام را به صندوقها انداختند و در ثاني برگزيدگان خود در انتخابات رييس جمهوري و انجمن شهر را  برگزیدند. كه البته در.... انتخابات شوراي شهر ساري و چند نكته قابل تامل ....
شمال نیوز : مردم در ساری هم مانند سراسر کشور با مشارکتی حداکثری در انتخابات در گام نخست رای اعتماد به نظام را به صندوقها انداختند و در ثاني برگزيدگان خود در انتخابات رييس جمهوري و انجمن شهر را برگزیدند. كه البته در....(ادامه)
شمال نیوز : يادمان نرود كه از ميان هزاران نامه و خواهش و تمنا به امام حسين (ع) براي بيعت با ايشان، در نهايت همان ها با فرزند حضرت زهرا(س) چه كردند..... آقای رئيسي؛ مراقب دعوت اهل كوفه باشيد !
شمال نیوز : يادمان نرود كه از ميان هزاران نامه و خواهش و تمنا به امام حسين (ع) براي بيعت با ايشان، در نهايت همان ها با فرزند حضرت زهرا(س) چه كردند.....(ادامه)
تصاوير/ دعوت مردم از آیت‌الله رييسي
دعوت مردم از آیت‌الله ابراهیم رييسي، تولیت آستان قدس رضوی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 96(ادامه)
شمال نیوز: آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و  امام جمعه گرگان صبح امروز در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان بستری شد/ عیادت وزیر اطلاعات، دستیار ویژه رئیس جمهوری و استاندار از آیت‌الله نورمفیدی + تصاوير
شمال نیوز: آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان صبح امروز در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. (ادامه)
انتقام جویی با استفاده از تصاویر خصوصی در شبکه اجتماعی
پلیس فتای مازندران ، متهم به انتقام جویی با استفاده از تصاویر شخصی افراد در شبکه های اجتماعی را شناسایی و دستگیر کرد.(ادامه)
عکس: نادرترين تصوير از بازار طهران
يكى از قديمى ترين و نادر ترين تصاوير از بازار طهـران سال 1280 خورشیدی.(ادامه)
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ... سعید نجاریان خواستار برخورد قاطع با ضاربان مربی ساروی شد
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ...(ادامه)
 شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. منصور پورحیدری، پدر استقلال درگذشت/خداحافظ مرد با ادب فوتبال+ تصاوير
شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
اولین اظهارنظر احمدی‌نژاد بعد از نهی از کاندیداتوری
(ادامه)
کشف 89 درصد از سرقت هاي اينترنتي در مازندران
رئيس پليس فتاي استان مازندران گفت: 89 درصد از سرقت هاي اينترنتي در مازندران منجر به کشف شد .(ادامه)
مردم جویبار در مراسم استقبال از مدال‌آوران جویباری کشتی آزاد المپیک با حضور خود در میدان کشتی گل کاشتند و نشان دادند که به مدال‌آوران خود افتخار می‌کنند.
استقبال با شكوه مازني ها از مدال‌آوران جویباری المپيك +تصاوير
مردم جویبار در مراسم استقبال از مدال‌آوران جویباری کشتی آزاد المپیک با حضور خود در میدان کشتی گل کاشتند و نشان دادند که به مدال‌آوران خود افتخار می‌کنند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.