.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا، گفت: حقوق سربازان وظیفه، نیز برابر قانون و با توجه به شرایط خدمتی، بین ۶۰ تا ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان پایور است که انتظار داریم مجلس شورای اسلامی مصوبات اجرایی شدن این قانون را ابلاغ کند. جزئیات مهم و فوری از سربازی ۱۴۰۳
رییس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا، گفت: حقوق سربازان وظیفه، نیز برابر قانون و با توجه به شرایط خدمتی، بین ۶۰ تا ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان پایور است که انتظار داریم مجلس شورای اسلامی مصوبات اجرایی شدن این قانون را ابلاغ کند.(ادامه)
ثبت‌نام‌ در نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون ثبت نام کنند. ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
ثبت‌نام‌ در نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.(ادامه)
بانک مرکزی الزامات و فرآیندهای اجرایی تکالیف قانونی ناظر بر انسداد وجوه حساب‌های بانکی متعلق به صادرکننده چک برگشتی و نحوه رفع انسداد از وجوه مسدود شده را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. دارندگان دسته چک بخوانند/ حساب‌های بانکی این افراد مسدود می‌شود
بانک مرکزی الزامات و فرآیندهای اجرایی تکالیف قانونی ناظر بر انسداد وجوه حساب‌های بانکی متعلق به صادرکننده چک برگشتی و نحوه رفع انسداد از وجوه مسدود شده را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.(ادامه)
بر اساس قانون کسانی که در مرحله اول انتخابات رای نداده باشند، در مرحله دوم می‌توانند رای دهند. کسانی که در مرحله اول رای داده‌اند فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای دهند. چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس شرکت کنند؟
بر اساس قانون کسانی که در مرحله اول انتخابات رای نداده باشند، در مرحله دوم می‌توانند رای دهند. کسانی که در مرحله اول رای داده‌اند فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای دهند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات موافقت کردند. جزییات جدید درباره تعطیلی ۲ روز در هفته در کشور + پنجشنبه یا شنبه تعطیل می شوند؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است. دعواهای شرکت‌های آب منطقه‌ای برای کسب مالکیت رودخانه‌ها فاقد وجاهت قانونی است
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است.(ادامه)
مصوبه مهمی که مخبر ابلاغ کرد
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیأت وزیران در خصوص الزام دستگاه‌های اجرایی به پاسخگویی به استعلامات ظرف ۱۵ روز کاری را ابلاغ کرد.(ادامه)
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند. ۴ مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت بر انتخابات برکنار شدند
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند.(ادامه)
در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند. چگونه به دهک بندی یارانه اعتراض کنیم؟
در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند.(ادامه)
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به هیچ سایت همسریابی‌ای مجوز نمی‌دهیم، بلکه به مراکز مجوز ارائه می‌کنیم و البته این مراکز می‌توانند دارای سایت هم باشند. همسریابی قانونی فقط در این ۱۲۰ مرکز مجاز
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به هیچ سایت همسریابی‌ای مجوز نمی‌دهیم، بلکه به مراکز مجوز ارائه می‌کنیم و البته این مراکز می‌توانند دارای سایت هم باشند.(ادامه)
درباره حقوق و دستمزد هم باید گفت که تایید شد و مصوبه مجلس برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان برخلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد/ واکنش به ادعای هدایت الله خادمی ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان خبر داد. موافقت شورای نگهبان با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان خبر داد.(ادامه)
ارائه شماره ملی در روز اخذ رای الزامی است
ستاد انتخابات کشور روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه شماره ۱۳ تاکید کرد: به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارایه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی در روز اخذ رای الزامی است.(ادامه)
مصوبه جدید برای طرح «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول»
مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور ادامه بررسی مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول که برای تشخیص مصلحت به مجمع ارجاع شده است، به ریاست آیت‌الله آملی‌‎لاریجانی، تشکیل جلسه داد.(ادامه)
براساس مصوبات بخش اول بودجه ۱۴۰۳ برداشت سیستمی از حساب کسانی که بدهکار مالیاتی عنوان شده‌اند مجاز شد. حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود/ اعلام جزییات
براساس مصوبات بخش اول بودجه ۱۴۰۳ برداشت سیستمی از حساب کسانی که بدهکار مالیاتی عنوان شده‌اند مجاز شد.(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
نمایندگان مجلس وزارت صمت را مکلف کردند تا با معرفی بنیاد شهید اجازه واردات یک دستگاه خودرو به جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر را بدهد. جانبازان ۵۰ درصد به بالا مجاز به واردات یک دستگاه خودرو شدند
نمایندگان مجلس وزارت صمت را مکلف کردند تا با معرفی بنیاد شهید اجازه واردات یک دستگاه خودرو به جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر را بدهد.(ادامه)
نمایندگان خانه ملت شرایط ارائه وام قرض‌الحسنه مسکن محرومین و ایثارگران را مشخص کردند. شرایط ارائه وام قرض‌الحسنه مسکن محرومین مشخص شد
نمایندگان خانه ملت شرایط ارائه وام قرض‌الحسنه مسکن محرومین و ایثارگران را مشخص کردند.(ادامه)
نمایندگان مجلس با تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در بودجه سال ۱۴۰۳ موافقت کردند. وام ازدواج برای هر زوج حداقل ۳۰۰ میلیون تومان شد
نمایندگان مجلس با تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در بودجه سال ۱۴۰۳ موافقت کردند.(ادامه)
طبق مصوبه مجلس ​اگر جمع واریزی به حساب شخصی و غیر تجاری اشخاص حقیقی در هر ماه تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل بیشتر باشد، مشمول مالیات خواهند شد.

اگر حساب بانکی دارید بخوانید! مصوبه مجلس در مورد مالیات حسابهای شخصی و غیرتجاری چیست؟
طبق مصوبه مجلس ​اگر جمع واریزی به حساب شخصی و غیر تجاری اشخاص حقیقی در هر ماه تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل بیشتر باشد، مشمول مالیات خواهند شد. (ادامه)
نمایندگان مجلس مصوب کردند منابع حاصل از افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش‌افزوده صرف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری شود. متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود
نمایندگان مجلس مصوب کردند منابع حاصل از افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش‌افزوده صرف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری شود.(ادامه)
فردا اسامی داوطلبان تأییدصلاحیت‌شدۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد و کسانی که احیاناً رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند نتایج بررسی داوطلبان مجلس خبرگان فردا اعلام می‌شود
فردا اسامی داوطلبان تأییدصلاحیت‌شدۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد و کسانی که احیاناً رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند(ادامه)
وکیل محمد قبادلو، از بازداشتی های ناآرامی‌های سال گذشته خبر از ارجاع حکم موکل خود به اجرای احکام برخلاف حق قانونی او برای رسیدگی مجدد داد. حکم اعدام محمد قبادلو به اجرای احکام رفت
وکیل محمد قبادلو، از بازداشتی های ناآرامی‌های سال گذشته خبر از ارجاع حکم موکل خود به اجرای احکام برخلاف حق قانونی او برای رسیدگی مجدد داد.(ادامه)
ممنوع الخروجی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره یکی از بانک های کشور
مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول شویی سازمان امور مالیاتی کشور از ممنوع الخروجی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره یکی از بانک های عامل کشور خبر داد. (ادامه)
مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان خودروهای وارداتی که از ٢٣ دی می‌توانستند سه اولویت مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند، امشب به پایان خواهد رسید. امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی از سامانه یکپارچه
مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان خودروهای وارداتی که از ٢٣ دی می‌توانستند سه اولویت مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند، امشب به پایان خواهد رسید.(ادامه)
شمال نیوز : درحالی اطلاعات خانوارها براساس آخرین آمار ثبتی دستگاه‌ها، به تازگی در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان به‌روزرسانی و براساس آن ۶۰ هزار خانوار جدید مشمول دریافت «یارانه» معیشتی و ۶۰ هزار خانوار از دریافت یارانه حذف شده‌اند که این امر با وسع‌سنجی دارایی‌های افراد با «کدملی» بررسی و در این زمینه میزان وام دریافتی، سود و تعاملات بانکی، خودرو،حقوق، سفر خارجی و … مدنظر قرار گرفته است. تراکنش‌های بانکی و دارایی‌های افراد زیر ذره‌بین / تکلیف خانوارهای معترض به «دهک‌بندی» مشخص شد / دسته‌بندی خانوارها از «دهک» به «صدک»
شمال نیوز : درحالی اطلاعات خانوارها براساس آخرین آمار ثبتی دستگاه‌ها، به تازگی در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان به‌روزرسانی و براساس آن ۶۰ هزار خانوار جدید مشمول دریافت «یارانه» معیشتی و ۶۰ هزار خانوار از دریافت یارانه حذف شده‌اند که این امر با وسع‌سنجی دارایی‌های افراد با «کدملی» بررسی و در این زمینه میزان وام دریافتی، سود و تعاملات بانکی، خودرو،حقوق، سفر خارجی و … مدنظر قرار گرفته است.(ادامه)
معاون وزیر صمت گفت: تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس دلیلی برای تعویق برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف کشور نیست. دستور وزارت صمت برای تعجیل در برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف
معاون وزیر صمت گفت: تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس دلیلی برای تعویق برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف کشور نیست.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: کلیه حساب‌های فرعی دستگاه‌های اجرایی در سال آینده مسدود شده و باید حساب ریالی و ارزی آن‌ها توسط خزانه‌داری کل کشور نزد بانک مرکزی افتتاح شود. حساب‌های فرعی همه دستگاه‌ها در سال آینده مسدود می‌شود
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: کلیه حساب‌های فرعی دستگاه‌های اجرایی در سال آینده مسدود شده و باید حساب ریالی و ارزی آن‌ها توسط خزانه‌داری کل کشور نزد بانک مرکزی افتتاح شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 88 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.