.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد. اسامی داوطلبان تاییدصلاحیت شده در گیلان مشخص شد
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد.(ادامه)
بازیکن سابق یکی از تیم‌های لیگ برتری با حکم دادگاه به ۱۰ سال حبس محکوم شد. بازیکن سابق لیگ برتری به ۱۰ سال حبس محکوم شد
بازیکن سابق یکی از تیم‌های لیگ برتری با حکم دادگاه به ۱۰ سال حبس محکوم شد.(ادامه)
ضرب و شتم پرستار در تالش پیگیری قانونی می‌شود
دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ‌واکنش به درگیری منجر به جرح یک مراجعه کننده با پرستار مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی حویق با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد:ضمن محکومیت این اتفاق، مصرانه پیگیری‌های حقوقی و قضایی در خصوص این حادثه را انجام خواهد داد.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده شمالی گفت : گفت: این نحوه خرید برنج از کشاورزان توسط شرکت‌های عامل خرید معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی نوعی مُفت خَری است. یک نماینده شمالی : شرکت های عامل در حال مُفت خَری برنج کشاورزان هستند!
شمال نیوز : یک نماینده شمالی گفت : گفت: این نحوه خرید برنج از کشاورزان توسط شرکت‌های عامل خرید معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی نوعی مُفت خَری است.(ادامه)
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است.

نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی به زودی تهیه می شود
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است. (ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
نمایی زیبا از ارتفاعات تالش.
(ادامه)
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است. ورود ۸ میلیون مسافر نوروزی به گیلان
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است.(ادامه)
به‌همت امدادگران جمعیت هلال احمر خلخال و تالش، فرد گمشده در ارتفاعات گردنه الماس از یخ‌زدگی و مرگ حتمی نجات یافت. سرنوشت مرد گمشده تالشی در گردنه الماس
به‌همت امدادگران جمعیت هلال احمر خلخال و تالش، فرد گمشده در ارتفاعات گردنه الماس از یخ‌زدگی و مرگ حتمی نجات یافت.(ادامه)
تیم دریای بابل در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال، مقابل مهمانش شهرداری همدان با نتیجه مساوی متوقف شد تساوی دیگر در کارنامه دریای بابل
تیم دریای بابل در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال، مقابل مهمانش شهرداری همدان با نتیجه مساوی متوقف شد(ادامه)
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند .... سود فندق به شمالی ها نمی‌رسد ! / ضرورت استقرار صنایع تبدیلی
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند ....(ادامه)
پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند پنیرهای محلی ایران
پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند(ادامه)
قرعه‌کشی لیگ آزادگان برگزار شد
قرعه‌کشی لیگ یک فوتبال ایران امروز با حضور نماینده باشگاه‌های لیگ یکی برگزار شد.(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: با تقویت فعالیت سامانه بارشی از ظهر یکشنبه تا دوشنبه هفته جاری امکان جاری شدن سیلاب موقتی و منطقه ای به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه های استان همچون سیلاب شیراز وجود دارد بنابراین مردم از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها طی این مدت بپرهیزند. مدیریت بحران گیلان نسبت به احتمال وقوع سیلاب هشدار داد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: با تقویت فعالیت سامانه بارشی از ظهر یکشنبه تا دوشنبه هفته جاری امکان جاری شدن سیلاب موقتی و منطقه ای به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه های استان همچون سیلاب شیراز وجود دارد بنابراین مردم از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها طی این مدت بپرهیزند.(ادامه)
عکس/ طبیعت بهاری در تالش
تالش از شهرستان‌های استان گیلان در شمال ایران و دومین شهرستان پرجمعیت استان پس از رشت است و از جاذبه‌های گردشگری در این امنطقه به حساب می‌آید. این شهرستان دارای ۴ بخش و ۱۰ دهستان است. (ادامه)
عکس/ چشم اندازی زیبا از آبشار ورزان
آسمان شب بهاری سوباتان بهمراه کهکشان راه شیری و چشم اندازی زیبا از آبشار ورزان، ییلاق سوباتان در تالش استان گیلان واقع شده است.(ادامه)
عکس/ ییلاق زیبا در تالش
تصویری دیدنی از طبیعت زیبای ییلاق سوباتان در تالش که یکی از جاذبه‌های گردشگری استان گیلان به حساب می‌آید.(ادامه)
عکس/ طبیعت بکر دریاچه سراگاه
تصویری دیدنی از منظره زیبای دریاچه‌ سراگاه در شهرستان تالش استان گیلان را ملاحظه می‌کنید که یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه به حساب می‌آید.(ادامه)
قیمت روز انواع برنج در بازار +جدول
در این گزارش به بررسی قیمت انواع برنج در بازار پرداختیم.(ادامه)
شهدای بابلسر تیم سوم نیم فصل لیگ ۲ کشور شد
شهدای بابلسر با کسب پیروزی ارزشمند خانگی برابر نفت و گاز گچساران، عنوان سوم نیم فصل گروه نخست لیگ ۲ فوتبال کشور را به دست آورد.(ادامه)
عکس/ زیبایی زمستان در ارتفاعات تالش
بارش برف زمستانی در ارتفاعات شهرستان تالش استان گیلان که باعث سفیدپوش شدن این منطقه شده است.(ادامه)
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اجازه تصرف و تجاوز به سواحل استان را نمی دهیم، گفت: تمام ۲۷۶ کیلومتر نوار ساحلی گیلان آزاد سازی شده است. آزاد سازی ۲۷۶ کیلومتر نوار ساحلی استان گیلان
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اجازه تصرف و تجاوز به سواحل استان را نمی دهیم، گفت: تمام ۲۷۶ کیلومتر نوار ساحلی گیلان آزاد سازی شده است.(ادامه)
برد نساجی مازندران در بازی دوستانه
تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری تدارکاتی به برتری رسید.(ادامه)
عکس / طبیعت زیبای تالش گیلان
(ادامه)
باخت شهدا به نیروی زمینی در لیگ ۲ فوتبال
شهدای بابلسر در هفته دوازدهم لیگ ۲ فوتبال کشور، مقابل نیروی زمینی تهران شکست خورد.(ادامه)
این شیوه مطالبه‌گری کاذب آن هم با طرح چنین ادعای غیرمعمول و غیراجرایی در شرایط کنونی بیشتر شبیه به مبارزه از زیر لحاف می‌ماند تا چیزی که قابلیت اجرا داشته باشد! چرایی های رد کارزار الحاق گردنه حیران به اردبیل(يادداشت)
این شیوه مطالبه‌گری کاذب آن هم با طرح چنین ادعای غیرمعمول و غیراجرایی در شرایط کنونی بیشتر شبیه به مبارزه از زیر لحاف می‌ماند تا چیزی که قابلیت اجرا داشته باشد!(ادامه)
استاندار گیلان در کشور اول شد!
(ادامه)
عکس/ طبیعت زمستانی تالش
تصویری از طبیعت زمستانی روستای ماسال در شهر تالش استان گیلان را تماشا می‌کنید.(ادامه)
علی لطیفی با عقد قراردادی ۱/۵ ساله هدایت تیم فوتبال رایکا بابل را بر عهده گرفت. لطیفی سرمربی رایکا شد
علی لطیفی با عقد قراردادی ۱/۵ ساله هدایت تیم فوتبال رایکا بابل را بر عهده گرفت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.