.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
مرد جوانی که پس از بازگشت سرزده به خانه‌اش و مواجهه با مردی غریبه او را به قتل رسانده و همسرش را مجروح کرده بود عنوان کرد، اگر مقتول ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز هم او را می‌کشد. متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
مرد جوانی که پس از بازگشت سرزده به خانه‌اش و مواجهه با مردی غریبه او را به قتل رسانده و همسرش را مجروح کرده بود عنوان کرد، اگر مقتول ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز هم او را می‌کشد.(ادامه)
تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد قاتل مرد جوانی که جسدش در کنار خیابان رها شده بود، مرد سابقه‌داری است که دو روز قبل از زندان آزاد شده بود. ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان
تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد قاتل مرد جوانی که جسدش در کنار خیابان رها شده بود، مرد سابقه‌داری است که دو روز قبل از زندان آزاد شده بود.(ادامه)
 بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد.

سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد. (ادامه)
هوادار تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن فوت کرد
(ادامه)
هوادار تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن فوت کرد
(ادامه)
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: انفجار مهمات به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی منجر به مصدوم شدن یک نفر در روستای "گورسفید" از توابع این شهرستان شد. انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: انفجار مهمات به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی منجر به مصدوم شدن یک نفر در روستای "گورسفید" از توابع این شهرستان شد.(ادامه)
دختر ۱۱ ساله که در جریان درگیری مادرش با دو خانم فروشنده لباس در اقدامی هولناک زن ۵۰ ساله را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، از سوی پلیس دستگیر شد. قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
دختر ۱۱ ساله که در جریان درگیری مادرش با دو خانم فروشنده لباس در اقدامی هولناک زن ۵۰ ساله را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.(ادامه)
وزیر بهداشت گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند. درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
وزیر بهداشت گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.(ادامه)
رسانه‌های عراقی از وقوع انفجار در پایگاه نظامی «کالسو» در شمال استان بابل خبر دادند. انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق
رسانه‌های عراقی از وقوع انفجار در پایگاه نظامی «کالسو» در شمال استان بابل خبر دادند.(ادامه)
یک مقام نظامی آمریکا نیز به شبکه «الجزیره» گفت در حال ارزیابی اولیه خسارات وارده به اسرائیل در حمله ایران هستیم. آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران
یک مقام نظامی آمریکا نیز به شبکه «الجزیره» گفت در حال ارزیابی اولیه خسارات وارده به اسرائیل در حمله ایران هستیم.(ادامه)
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود. ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود.(ادامه)
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند. فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.(ادامه)
نخست وزیران اسپانیا، نروژ و ایرلند اعلام کردند برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین و حمایت از عضویت کامل آن در سازمان ملل آماده هستد. اسپانیا، نروژ و ایرلند: آماده به رسمیت شناختن کشور فلسطین هستیم
نخست وزیران اسپانیا، نروژ و ایرلند اعلام کردند برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین و حمایت از عضویت کامل آن در سازمان ملل آماده هستد.(ادامه)
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازندرانی ، دکتر سید ناصرعمادی هفته گذشته در تهران مورد تهاجم دو سارق قرار گرفت و پس از تحمل صدمات بدنی که منجر به بیهوشی گردید توسط اورژانس به بیمارستان شریعتی تهران منتقل و در بخش آی سی یو تحت مراقب های ویژه قرار گرفت . حمله سارقان به پزشک بدون مرز مازنی/هوشیاری دکتر عمادی پس از ۷ روز کما
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازندرانی ، دکتر سید ناصرعمادی هفته گذشته در تهران مورد تهاجم دو سارق قرار گرفت و پس از تحمل صدمات بدنی که منجر به بیهوشی گردید توسط اورژانس به بیمارستان شریعتی تهران منتقل و در بخش آی سی یو تحت مراقب های ویژه قرار گرفت .(ادامه)
عکس | بوسه اسماعیل هنیه بر سر همسرش پس از اعلام خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش
در حمله دو روز گذشته ارتش اسرائیل به اردوگاه الشاطئ در شهر غزه، 3 فرزند و 3 نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند. بر همین اساس، ام عبدالسلام، همسر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس چند روز مانده به عید بر اثر بیماری در بیمارستان بستری بود و هنیه امروز به ملاقات او رفت و خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش را به اطلاع او رساند. همسر هنیه پس از شنیدن این خبر شکر خدا را به جا آورد، وضو گرفت و دو رکعت نماز شکر به جا آورد و این عکس از اسماعیل هنیه و همسرش گرفته شد. ام عبدالسلام علاوه بر فرزندان شهید خانواده، قبلا با دو نوه و یکی از برادران، همسر برادر و همینطور نوه‌های برادر دیگرش که به شهادت رسیده بودند وداع کرده بود./نورنیوز(ادامه)
در پی انتشار خبر فوت یک پرستار در کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی استان توضیحاتی را منتشر کرد. در این توضیحات آمده است: پرستار ارجمند فوت شده حداکثر زمان طرح را براساس قانون به مدت ۵۳ ماه طی نموده اند و در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۰ پایان طرح ایشان اعلام شده است. جهت استحضار اذهان عمومی اعلام می‌شود فوت این پرستار هیچ گونه ارتباطی به مسائل کاری و طرح ایشان نداشته است. فوت پرستار هیچ ارتباطی به مسائل کاری نداشته
در پی انتشار خبر فوت یک پرستار در کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی استان توضیحاتی را منتشر کرد. در این توضیحات آمده است: پرستار ارجمند فوت شده حداکثر زمان طرح را براساس قانون به مدت ۵۳ ماه طی نموده اند و در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۰ پایان طرح ایشان اعلام شده است. جهت استحضار اذهان عمومی اعلام می‌شود فوت این پرستار هیچ گونه ارتباطی به مسائل کاری و طرح ایشان نداشته است.(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.(ادامه)
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد. استعفای ۲۰ پرستار در بیمارستان چالوس؛ شیطنت رسانه‌ای یا واقعیت؟
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد.(ادامه)
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد. افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد.(ادامه)
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود. این فرمانده ارتش به آیت الله هاشمی و محسن ضایی کمک فکری می داد
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند(خبر)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.(ادامه)
مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: یک قلاده سگ ولگرد در شهرهای اشکذر و زارچ یزد ۱۶ نفر را راهی بیمارستان کرد. یک قلاده سگ ولگرد ۱۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: یک قلاده سگ ولگرد در شهرهای اشکذر و زارچ یزد ۱۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه با یکدیگر گفتگو کردند. گفتگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو در پی حمله مرگبار اسرائیل به امدادگران در نوار غزه
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه با یکدیگر گفتگو کردند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد. بیانیه ارتش به مناسبت روز قدس
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.(ادامه)
والیبالیست ایران در ترکیه دچار سانحه رانندگی شد، اما آسیب جدی به او وارد نشده است. خطر از بیخ گوش والیبالیست ایرانی گذشت
والیبالیست ایران در ترکیه دچار سانحه رانندگی شد، اما آسیب جدی به او وارد نشده است.(ادامه)
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: مادر جوان تایبادی شب گذشته در دومین زایمان خود صاحب سه نوزاد شامل ۲ پسر و یک دختر شد. نوزادان سه قلو در تایباد خراسان رضوی متولد شدند
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: مادر جوان تایبادی شب گذشته در دومین زایمان خود صاحب سه نوزاد شامل ۲ پسر و یک دختر شد.(ادامه)
سخنگوی سازمان جهانی بهداشت از نابودی کامل بیمارستان الشفا طی عملیات ارتش صهیونیست خبر داد. سازمان جهانی بهداشت: بیمارستان الشفا به طور کامل نابود شده است
سخنگوی سازمان جهانی بهداشت از نابودی کامل بیمارستان الشفا طی عملیات ارتش صهیونیست خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 338 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.