.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند. چون همه چیز به نام همسرم بود او را کشتم
قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.(ادامه)
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد. چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.(ادامه)
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود. پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود.(ادامه)
براساس گزارش‌ها، هنگام حملات موشکی ایران، هواپیمای اختصاصی نتانیاهو به جای امنی منتقل شده است. در حین حمله موشکی ایران هواپیمای نتانیاهو کجا بود؟
براساس گزارش‌ها، هنگام حملات موشکی ایران، هواپیمای اختصاصی نتانیاهو به جای امنی منتقل شده است.(ادامه)
موشک های سپاه، پایگاه هوایی نواتیم را هدف قرار دادند. موشک‌های سپاه به این پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد +عکس
موشک های سپاه، پایگاه هوایی نواتیم را هدف قرار دادند.(ادامه)
در پی کشف جسد دختری جوان، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او درحالی ادامه دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد، راننده یک خودروی پراید جسد وی را در خیابان رهاکرده است. راز مرگ دختر جوان در سینه مرد پراید سوار
در پی کشف جسد دختری جوان، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او درحالی ادامه دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد، راننده یک خودروی پراید جسد وی را در خیابان رهاکرده است.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
آخرین پست زنده یاد رضا داوودنژاد در صفحه شخصی‌اش با توجه به روزهای سخت بیماری عکس و همراه خودش منتشر کرد. آخرین پست صفحه اینستاگرام زنده یاد رضا داوودنژاد/ عکس
آخرین پست زنده یاد رضا داوودنژاد در صفحه شخصی‌اش با توجه به روزهای سخت بیماری عکس و همراه خودش منتشر کرد.(ادامه)
محصول محبوب ایران خودرو امسال از بازار خارج می شود تا از این به بعد متقاضیان تنها امکان خرید مدل دست دوم آن را داشته باشند. وداع خودروی محبوب ایرانی‌ها با بازار در ۱۴۰۳/ گزینه جایگزین ایران‌خودرو برای متقاضیان چیست؟+ نمودار
محصول محبوب ایران خودرو امسال از بازار خارج می شود تا از این به بعد متقاضیان تنها امکان خرید مدل دست دوم آن را داشته باشند.(ادامه)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند.
با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان مشکلات را حل کرد/ تریبون‌داران باید در جهت حفظ وحدت در جامعه تلاش کنند/ دشمن امروز رشد اقتصادی ما را نمی خواهد/ امام(ره) به مردم اعتقاد و باور داشت/ نشاط سیاسی در کشور آری، نزاع هرگز(خبر)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند. (ادامه)
طرح ترافیک شهر تهران از فردا ۱۴ فروردین ماه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ با نرخ های جدید اجرایی خواهد شد. تهرانی‌ها حواسشان باشد؛ اجرای طرح ترافیک با نرخ جدید از ۱۴ فروردین + جزئیات
طرح ترافیک شهر تهران از فردا ۱۴ فروردین ماه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ با نرخ های جدید اجرایی خواهد شد.(ادامه)
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است. جزئیات مهم از تغییرات اولین یارانه 1403/ یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است.(ادامه)
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۱۸ فروردین؛ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. (ادامه)
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد. ماجرای دیدار مهم فرماندهان با سید حسن خمینی چه بود؟
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
شبکه ملی اطلاعات چگونه ارزیابی می‌شود؟
شبکه ملی اطلاعات پروژه‌ای برای توسعه شبکه زیرساخت امن و پایدار ملی در ایران است.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
بر اساس اعلام مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه است. لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران اعلام شد
بر اساس اعلام مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه است.(ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود. واریزی مهم دولت تا روز جمعه/ چه کسانی یارانه جدید را دریافت می‌کنند؟
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود.(ادامه)
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
مرحله دوم "طرح فجرانه کالابرگ" از امروز آغاز شد و براساس اعلام وزارت رفاه، به دهک‌های یک تا هفتم مبلغ ۲۲۰ هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است که این مبلغ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. واریز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ به حساب سرپرستان خانوار
مرحله دوم "طرح فجرانه کالابرگ" از امروز آغاز شد و براساس اعلام وزارت رفاه، به دهک‌های یک تا هفتم مبلغ ۲۲۰ هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است که این مبلغ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.(ادامه)
یادآور می شود، آقای اکبرنژاد روز شنبه ۲۸ بهمن ماه در قم بازداشت شده بود. محمد تقی اکبرنژاد آزاد شد
یادآور می شود، آقای اکبرنژاد روز شنبه ۲۸ بهمن ماه در قم بازداشت شده بود.(ادامه)
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد. ویلاهای لاکچری تخریب‌شده نوشهر متعلق به که بود؟
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد.(ادامه)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است / نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند(خبر)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود(ادامه)
رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: مسکو همچنان به صورت بسیار فعال به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهد. پوتین در دیدار گروسی: به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهیم
رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: مسکو همچنان به صورت بسیار فعال به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهد.(ادامه)
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود. ماجرای باغ گیاه‌شناسی چه بود؟
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود.(ادامه)
مصوبه مهمی که مخبر ابلاغ کرد
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیأت وزیران در خصوص الزام دستگاه‌های اجرایی به پاسخگویی به استعلامات ظرف ۱۵ روز کاری را ابلاغ کرد.(ادامه)
طبق اظهارات رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، نتایج «اعتراض» دانش‌آموزان به نمرات آزمون نهایی دوره دی‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. نتایج «اعتراض» دانش‌آموزان به نمرات آزمون نهایی اعلام شد
طبق اظهارات رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، نتایج «اعتراض» دانش‌آموزان به نمرات آزمون نهایی دوره دی‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 317 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.261 seconds.