.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
واکنش حامد بهداد به کشتار کودکان غزه
(ادامه)
معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد. ارائه خدمات دندانپزشکی از سوی پلیس به افراد تحت پوشش بهزیستی
معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد.(ادامه)
ظاهر جدید شهاب حسینی و شباهت نسبی‌اش به ظاهر صدام حسین شایعه حضورش در نقش این شخصیت سیاسی در کنار حامد بهداد، در فیلمی خیالی به نام «عامل اعصاب» منتشر و توسط تعدادی از سایت‌های رسمی و دولتی تایید شد. کوه طلا هم بدهند نقش صدام را بازی نمی‌کنم
ظاهر جدید شهاب حسینی و شباهت نسبی‌اش به ظاهر صدام حسین شایعه حضورش در نقش این شخصیت سیاسی در کنار حامد بهداد، در فیلمی خیالی به نام «عامل اعصاب» منتشر و توسط تعدادی از سایت‌های رسمی و دولتی تایید شد.(ادامه)
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
با حکم فرمانده کل انتظامی، 8 انتصاب‌ جدید در فراجا صورت گرفت
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت. (ادامه)
ابوالحسن مختاباد روزنامه‌نگار و پژوهشگر شناخته شده موسیقی و برادر سید عبدالحسین مختاباد خواننده براثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

ابوالحسن مختاباد پژوهشگر موسیقی و روزنامه‌نگار درگذشت
ابوالحسن مختاباد روزنامه‌نگار و پژوهشگر شناخته شده موسیقی و برادر سید عبدالحسین مختاباد خواننده براثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
زندی بتن، مقاومت البرز را درهم شکست
زندی بتن کلاردشت هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال را با پیروزی پرگل بر مقاومت البرز پشت سر گذاشت.(ادامه)
بهداد سلیمی،نامزد ایران برای کمیسیون ورزشکاران IWF
بهداد سلیمی،قهرمان مازندرانی المپیک به عنوان نامزد ایران در انتخابات کمیسیون ورزشکاران IWF معرفی شد.(ادامه)
فریاد حامد بهداد در یک پست + عکس
شمال نیوز: حامد بهداد بازیگر سینما در فضای مجازی خود متنی علیه تجزیه طلبان منتشر کرد.(ادامه)
شعار استاندار با غیرت در بازی دیروز نساجی
معاون اول رئیس جمهور پس از ورود به ورزشگا وطنی قائم شهر و افتتاح رسمی آن، در سکوهای تماشاچیان حضور یافت و برای دقایقی بازی دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی را از نزدیک تماشا کرد. (ادامه)
احکام اعضای کمیته اقتصادی هیأت وزنه‌برداری مازندران با حضور انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری اهدا شد. اهدای حکم اعضای هیأت وزنه‌برداری مازندران
احکام اعضای کمیته اقتصادی هیأت وزنه‌برداری مازندران با حضور انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری اهدا شد.(ادامه)
غیبت دوباره یزدانی در کمیسیون ورزشکاران
جلسه فوق‌العاده کمیسیون ورزشکاران برای انتخابات کمیته ملی المپیک درحالی برگزار خواهد شد که کشتی‌گیران دوباره غایب خواهند بود. (ادامه)
ویتامین D موجب توقف چه التهابی می‌شود؟
دانشمندان پی برده اند که نوعی ویتامین D می تواند به کاهش التهاب ریه در بیماران کرونایی کمک کند.(ادامه)
چهار مازندرانی در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک
چهار مازندرانی عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک شدند.(ادامه)
آمل با ۳ تیم درلیگ برتر کشتی و وزنه برداری رقابت می کند
دبیر هیئت کشتی آمل از حضور دو تیم کشتی این شهرستان درفصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور ویک تیم در لیگ برتر وزنه برداری خبر داد.(ادامه)
پا درمیانی علی پروین و بهداد سلیمی برای نجات اعدامی
علی پروین و بهداد سلیمی برای جلوگیری از قصاص یک محکوم به اعدام در شهرستان نکا پادر میانی کردند.(ادامه)
عکس/ تیپ متفاوت حامد بهداد در مراسم خاکسپاری شجریان
حامد بهداد در مراسم خاکسپاری استاد شجریان.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
عکس/ واکنش بهداد سلیمی به درگذشت سیامند
سیامند رحمان یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک بود و بر اثر سکته قبلی جان خود را از دست داد و دار فانی را وداع گفت. حالا بهداد سلیمی، قهرمان سابق جهان و المپیک و پیشکسوت وزنه‌برداری ایران نسبت به این موضوع دردناک واکنش نشان داد و با انتشار پیامی در اینستاگرام خود نوشت: هنوز در شوک هستم، باورش برایم سخت است. سیامند قهرمان، پسر بااخلاق یادت همیشه زنده است.(ادامه)
شمال نیوز: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک لندن، شب گذشته در استان مازندران دچار سانحه رانندگی شد. تصادف وحشتناک بهداد سلیمی در مازندران +عکس
شمال نیوز: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک لندن، شب گذشته در استان مازندران دچار سانحه رانندگی شد.(ادامه)
جشن تولد قهرمان کشتی جهان روی تخت بیمارستان
جشن تولد حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان صبح دیروز در بیمارستان آرمان تهران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. .... بهداد سلیمی: چمدان پر از پول به اردوی تیم‌ملی فوتبال بردند، من هم از کوره در رفتم / باید رکورد رضازاده را پس بگیریم
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. ....(ادامه)
ماشین لاکچری حامد بهداد +عکس
عکسی که حامد بهداد با ساره بیات در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است(ادامه)
شبکه سازی جزو برنامه های هلال احمر است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، شبکه سازی در هلال احمر را امری مهم برشمرد و گفت: تشکیل شبکه خبرنگاران جزو برنامه ها به شمار می رود.(ادامه)
لباس حامد بهداد سوژه عکاسان شد! +عکس
حضور حامد بهداد در اکران مردمی «قصر شیرین»(ادامه)
حضور بهداد سلیمی در لیگ وزنه برداری با سمت جدید
قهرمان وزنه برداری المپیک همراه بیمه رازی و البته نه در قالب ورزشکار در لیگ برتر وزنه برداری حاضر می‌شود.(ادامه)
عکس/ این مثلا بهداد سلیمیه!
مجسمه بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری و برخی قهرمان های دیگر در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک و عدم تشابه آن باعث حواشی زیادی شده است(ادامه)
عکس/ این مثلا بهداد سلیمیه!
مجسمه بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری و برخی قهرمان های دیگر در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک و عدم تشابه آن باعث حواشی زیادی شده است(ادامه)
شمال نیوز : این شوخی وزیر که خنده حاضرین در مراسم را موجب شد، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد تا آنجا که مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش را وادار به واکنش کرده است..... شوخی جنجالی وزیر ورزش با لباس یک ورزشکار مازندرانی !
شمال نیوز : این شوخی وزیر که خنده حاضرین در مراسم را موجب شد، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد تا آنجا که مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش را وادار به واکنش کرده است.....(ادامه)
شَمال نیوز  : ابراهیمیان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر جایگاهی برای پرورش استعدادهای ورزشی در مازندران است. این واحد با بهره‌گیری از بهترین امکانات ورزشی و تربیت‌بدنی، قابلیت تبدیل به یک مجتمع ورزشی چندمنظوره خودگردان را دارد و.... کسب رتبه نخست دانشگاه آزاد قائم‌شهر بین دانشگاه‌های مازندران
شَمال نیوز : ابراهیمیان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر جایگاهی برای پرورش استعدادهای ورزشی در مازندران است. این واحد با بهره‌گیری از بهترین امکانات ورزشی و تربیت‌بدنی، قابلیت تبدیل به یک مجتمع ورزشی چندمنظوره خودگردان را دارد و....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 16 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.885 seconds.