.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسئولین مدرسه "جامعه مایکلا" در شمال لندن، دیماه سال گذشته مانع اقامه نماز دانش‌آموزان در وقت نهار در حیاط این مدرسه شدند. حالا پس از شکایت حقوقی دانش‌آموزان از مدیران مدرسه، دادگاه عالی انگلیس از این اقدام اسلام‌ستیزانه حمایت کرده است. موج جدید اسلام‌ستیزی در بریتانیا؛ شما حق ندارید در مدرسه نماز بخوانید
مسئولین مدرسه "جامعه مایکلا" در شمال لندن، دیماه سال گذشته مانع اقامه نماز دانش‌آموزان در وقت نهار در حیاط این مدرسه شدند. حالا پس از شکایت حقوقی دانش‌آموزان از مدیران مدرسه، دادگاه عالی انگلیس از این اقدام اسلام‌ستیزانه حمایت کرده است.(ادامه)
شرکت سوئیسی «نستله» به شیر خشک فروخته شده در کشورهای فقیر و متوسط بیش از حد استاندارد شکر اضافه می‌کند. «نستله» در کشورهای فقیر به غذای نوزادان شکر غیراستاندارد اضافه می‌کند
شرکت سوئیسی «نستله» به شیر خشک فروخته شده در کشورهای فقیر و متوسط بیش از حد استاندارد شکر اضافه می‌کند.(ادامه)
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود. پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد. ترامپ: قبل از مناظره، بایدن باید تست مواد مخدر بدهد
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
حسینی از پیگیری بخشی از اشیای سرقت شده از جیرفت خبر داد. پیگیر یک بخش از اشیاء سرقت شده از جیرفت در انگلیس هستیم
حسینی از پیگیری بخشی از اشیای سرقت شده از جیرفت خبر داد.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)
هادی چوپان دو هفته بعد از قهرمانی در آرنولدکلاسیک آمریکا، این بار در انگلستان روی استیج رفت. آمادگی هادی چوپان در استیج بیرمنگام، از دو هفته پیش که در اوهایو قهرمان آرنولدکلاسیک ۲۰۲۴ قهرمان شده بود، بیشتر به نظر می‌رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید هادی را از حالا قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا دانست. هادی چوپان استیج بریتانیا را بهم ریخت
هادی چوپان دو هفته بعد از قهرمانی در آرنولدکلاسیک آمریکا، این بار در انگلستان روی استیج رفت. آمادگی هادی چوپان در استیج بیرمنگام، از دو هفته پیش که در اوهایو قهرمان آرنولدکلاسیک ۲۰۲۴ قهرمان شده بود، بیشتر به نظر می‌رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید هادی را از حالا قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا دانست.(ادامه)
قصه سارا؛ پلیس انگلیس چه بر سر زنان می‌آورد؟
(ادامه)
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است. روایت تلخ عروس‌های داعش!
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.(ادامه)
آمریکا ادعای حمله خسارت بار نیروهای یمنی به یک نفتکش انگلیسی را مطرح کرده است. آمریکا مدعی حمله پرخسارت یمن به یک نفتکش انگلیسی شد
آمریکا ادعای حمله خسارت بار نیروهای یمنی به یک نفتکش انگلیسی را مطرح کرده است.(ادامه)
نشریه آمریکایی پولیتیکو می‌گوید امارات، ارتش آمریکا را در استفاده از پایگاه نظامی خود برای حملات علیه گروه‌های نزدیک به ایران محدود کرده است. نگرانی امارات از خشم ایران و گروه‌های مقاومت ضدآمریکایی
نشریه آمریکایی پولیتیکو می‌گوید امارات، ارتش آمریکا را در استفاده از پایگاه نظامی خود برای حملات علیه گروه‌های نزدیک به ایران محدود کرده است.(ادامه)
نگهداری غذاها در یخچال به سالم ماندن آن‌ها کمک می‌کند، اما هر غذایی را نمی‌توان در یخچال محافظت کرد و برخی از غذاها کپک می‌زنند یا سمی می‌شوند یا باکتری جذب خود می‌کنند. کدام غذاها در یخچال سمی می‌شوند؟
نگهداری غذاها در یخچال به سالم ماندن آن‌ها کمک می‌کند، اما هر غذایی را نمی‌توان در یخچال محافظت کرد و برخی از غذاها کپک می‌زنند یا سمی می‌شوند یا باکتری جذب خود می‌کنند.(ادامه)
وزیر خارجه بریتانیا که به فلسطین سفر کرده با تاکید بر برقراری آتش‌بس انسانی فوری در نوار غزه، گفت که جنگ غزه با راه‌حل سیاسی خاتمه می‌یابد نه راه حل نظامی. دیوید کامرون: جنگ غزه با راه حل سیاسی تمام می‌شود نه نظامی
وزیر خارجه بریتانیا که به فلسطین سفر کرده با تاکید بر برقراری آتش‌بس انسانی فوری در نوار غزه، گفت که جنگ غزه با راه‌حل سیاسی خاتمه می‌یابد نه راه حل نظامی.(ادامه)
وزیر دفاع انگلیس مدعی شد که پیش از اقدام نظامی علیه یمن، برای تهران پیام ارسال شد که گروه‌های نیابتی خود را مهار کند. ادعای انگلیس: درباره تحولات دریای سرخ به ایران پیام فرستادیم
وزیر دفاع انگلیس مدعی شد که پیش از اقدام نظامی علیه یمن، برای تهران پیام ارسال شد که گروه‌های نیابتی خود را مهار کند.(ادامه)
حمله آمریکایی-انگلیسی به ۱۰ نقطه یمن/ استرالیا، کانادا، هلند و بحرین درحملات مشارکت داشتند/ ارتش یمن ناوهای آمریکا و انگلیس را هدف قرار داد/ واکنش رسمی ایران/ درخواست عربستان برای خویشتن داری دو طرف ....(خبر)
(ادامه)
نخست وزیر انگلیس در توجیه حملات متجاوزانه به یمن مدعی شد حملات هوایی اخیر این کشور به همراه آمریکا طبق قوانین بین‌المللی «مجاز» هستند! ادعای مضحک نخست وزیر انگلیس: حملات به یمن طبق قوانین بین‌المللی مجاز هستند!
نخست وزیر انگلیس در توجیه حملات متجاوزانه به یمن مدعی شد حملات هوایی اخیر این کشور به همراه آمریکا طبق قوانین بین‌المللی «مجاز» هستند!(ادامه)
عضو ارشد انصارالله به حملات و بمباران‌های ائتلاف آمریکا و انگلیس علیه شهرهای یمن واکنش نشان داد. عضو ارشد انصارالله: ناوهای جنگی آمریکا و انگلیس را هدف قرار دادیم
عضو ارشد انصارالله به حملات و بمباران‌های ائتلاف آمریکا و انگلیس علیه شهرهای یمن واکنش نشان داد.(ادامه)
بایدن در پی تجاوز نظامی کشورش به یمن اعلام کرد: «به دستور من، نیرو‌های نظامی ایالات متحده آمریکا همراه با انگلیس و متحدانمان چند هدف را در یمن هدف قرار دادند.» بایدن: به دستور من حمله به یمن انجام شد
بایدن در پی تجاوز نظامی کشورش به یمن اعلام کرد: «به دستور من، نیرو‌های نظامی ایالات متحده آمریکا همراه با انگلیس و متحدانمان چند هدف را در یمن هدف قرار دادند.»(ادامه)
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا و انگلیس در حمله به یمن اشتباه کردند و از تجارب گذشته خود درس نگرفتند. البخیتی: حمله مستقیم به یمن بزرگ‌ترین حماقت آمریکا و انگلیس در تاریخ است
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا و انگلیس در حمله به یمن اشتباه کردند و از تجارب گذشته خود درس نگرفتند.(ادامه)
مرکز تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد گزارشی از حادثه در ۵۰ مایل دریایی الحدیده در غرب یمن دریافت کرده است. حادثه امنیتی جدید در نزدیکی سواحل یمن
مرکز تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد گزارشی از حادثه در ۵۰ مایل دریایی الحدیده در غرب یمن دریافت کرده است.(ادامه)
نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف غذاهای چرب در دوره‌های استرس‌زا می‌تواند بهبودی بدن از اثرات استرس را مختل کند. غذای چرب برای بدن فایده هم دارد؟
نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف غذاهای چرب در دوره‌های استرس‌زا می‌تواند بهبودی بدن از اثرات استرس را مختل کند.(ادامه)
آمریکا نمی‌تواند اسرائیل را از خطر فروپاشی نجات دهد/ وزیر خارجۀ آمریکا به برخی مقامات کشورها گفت وقتی بعد از طوفان‌الاقصی به تل‌آویو رسیدیم همه‌چیز فروپاشیده بود/ جنگ اشباح به راه افتاده است(خبر)
(ادامه)
روزنامه گاردین نوشت: نتانیاهو بیش از پیش، مایه‌ دردسر است. گاردین: هرگونه صلحی با حضور نتانیاهو غیرممکن است
روزنامه گاردین نوشت: نتانیاهو بیش از پیش، مایه‌ دردسر است.(ادامه)
معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحدگفت: جمهوری اسلامی ایران قطعنامه مغرضانه و با انگیزه سیاسی را که وضعیت حقوق بشر در کشور ما را هدف قرار می‌دهد، به شدت رد می‌کند. واکنش ایران به ارائه قطعنامه مغرضانه و ضدایرانی کانادا
معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحدگفت: جمهوری اسلامی ایران قطعنامه مغرضانه و با انگیزه سیاسی را که وضعیت حقوق بشر در کشور ما را هدف قرار می‌دهد، به شدت رد می‌کند.(ادامه)
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است. اپوزیسیون چگونه یک ساله شکست خورد و سقوط کرد؟
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است.(ادامه)
رصد گران اقتصادی غرب از «سقوط سهمگین صادرات گازوئیل اسرائیل تحت تأثیر جنگ با حماس» خبر دادند. سقوط سهمگین صادرات گازوئیل اسرائیل پس از حمله غافلگیرانه حماس
رصد گران اقتصادی غرب از «سقوط سهمگین صادرات گازوئیل اسرائیل تحت تأثیر جنگ با حماس» خبر دادند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.