.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه وزارت دفاع به مناسبت روز تاسیس سپاه
وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند. حضرت خدیجه (س) تا پای جان، از رسالت پیامبر(ص) حمایت کرد
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند.(ادامه)
خواننده مورد علاقه علی پروین و حسن روشن +فیلم
علی پروین با حضور در برنامه «سال نو» اظهار نظر جالبی را در خصوص خواننده مورد علاقه‌اش مطرح کرد. (ادامه)
نماینده سنگین‌وزن کشتی آزاد کشورمان در جدیدترین رنکینگ اتحادیه جهانی در صدر جدول این وزن قرار گرفت. زارع برترین کشتی‌گیر سنگین وزن جهان شد/ یزدانی در جایگاه چهارم
نماینده سنگین‌وزن کشتی آزاد کشورمان در جدیدترین رنکینگ اتحادیه جهانی در صدر جدول این وزن قرار گرفت.(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیک نوروزی نداریم، گفت: چارچوب برنامه‌های نوروزی را مشخص کرده و به استان‌ها اعلام کردیم. جزئیات تکالیف نوروزی دبستانی‌ها؛ پیک نوروزی حذف شد
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیک نوروزی نداریم، گفت: چارچوب برنامه‌های نوروزی را مشخص کرده و به استان‌ها اعلام کردیم.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
ایران با برتری برابر ژاپن در رده بندی فیفا به رده بیستم صعود کرد و همچنان دومین تیم برتر آسیاست. صعود فوتبال ایران به رده بیستم دنیا
ایران با برتری برابر ژاپن در رده بندی فیفا به رده بیستم صعود کرد و همچنان دومین تیم برتر آسیاست.(ادامه)
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد.

پیروزی ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی / صعود با جان کندن!
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد. (ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)

شمال نیوز: در جریان برگزاری انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی، صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران شد. صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران شد
شمال نیوز: در جریان برگزاری انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی، صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران شد.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم. رازِ سکوت احمدی نژاد به روایت نماینده نزدیک به او / به هیچ‌وجه وارد انتخابات مجلس نمی‌شود اما ریاست جمهوری شاید!
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم.(ادامه)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است. برکات و آثار تسبیحات حضرت زهرا (س)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد . افزایش تخلّفات در حوزه ایمنی کارگاهی و مرگ کارگران در مازندران !
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد .(ادامه)
بنا به اعلام وب‌سایت آمار فوتبال اوپتا، تیم استقلال تهران به عنوان برترین تیم ایران در قاره کهن شناخته شد. استقلال برترین تیم ایران در آسیا شد
بنا به اعلام وب‌سایت آمار فوتبال اوپتا، تیم استقلال تهران به عنوان برترین تیم ایران در قاره کهن شناخته شد.(ادامه)
تیم العین شکست عجیب و مشکوکی را برابر تیم پاختاکور ازبکستان محتمل شد. اقدام مشکوک علیه پرسپولیس/قرمزها در آستانه حذف از آسیا
تیم العین شکست عجیب و مشکوکی را برابر تیم پاختاکور ازبکستان محتمل شد.(ادامه)
استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران موفق به کسب جایزه برترین پژوهشگران قاره آسیا در زمینه توربوماشین‌ها شد. کسب جایزه مهندس برجسته آسیا از سوی پژوهشگر دانشگاه تهران
استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران موفق به کسب جایزه برترین پژوهشگران قاره آسیا در زمینه توربوماشین‌ها شد.(ادامه)
کریستیانو رونالدو با یک رکورد خاص دست‌نیافتنی‌تر از همیشه شد. رکورد بی نظیر رونالدو در جهان؛ ۷۳ گل ملی پس از ۳۰ سالگی
کریستیانو رونالدو با یک رکورد خاص دست‌نیافتنی‌تر از همیشه شد.(ادامه)
نامزدهای بهترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا با حضور چندین نماینده از ایران به صورت رسمی از سوی AFC اعلام شدند. طارمی و حزباوی در فهرست جوایز بهترین‌های ۲۰۲۲ آسیا
نامزدهای بهترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا با حضور چندین نماینده از ایران به صورت رسمی از سوی AFC اعلام شدند.(ادامه)
عکس خنده دار از خوابگاه دانشجویی پسران
عکسی از خوابگاه دانشجویان پسر، در فضای مجازی پربازدید شد.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ژاپن در سال‌های اخیر نمایش‌های درخشانی در بازی‌های بین‌المللی داشته است به طوری که شاید به گذشته و برنامه‌ریزی‌های آن‌ها برای پیشرفت مربوط باشد. کاپیتان سوباسا یک رویا نیست!
تیم ملی فوتبال ژاپن در سال‌های اخیر نمایش‌های درخشانی در بازی‌های بین‌المللی داشته است به طوری که شاید به گذشته و برنامه‌ریزی‌های آن‌ها برای پیشرفت مربوط باشد.(ادامه)
برای هر کدام از اذکار خواص خارق العاده‌ای ذکر شده است که اگر آدمی بداند به هیچ عنوان آن‌ها را رها نمی‌کند. ۶ ذکر مهم و مجرب الهی
برای هر کدام از اذکار خواص خارق العاده‌ای ذکر شده است که اگر آدمی بداند به هیچ عنوان آن‌ها را رها نمی‌کند.(ادامه)
قهرمان سابق وزنه‌برداری ایران و جهان تغییر بسیار زیادی کرده است. حسین رضازاده غیرقابل شناسایی شد
قهرمان سابق وزنه‌برداری ایران و جهان تغییر بسیار زیادی کرده است.(ادامه)
علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه توسط سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان موفق‌ترین فرمانده انتخاب شد. عکس؛ موفق‌ترین فرمانده سپاه انتخاب شد
علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه توسط سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان موفق‌ترین فرمانده انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد. اعلام اسامی برترین‌های کنکور ۱۴۰۲ بدون حضور مازندرانی ها !
شمال نیوز : سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد.(ادامه)
مجری سابق تلویزیون در یک جشن تولد دیده شد+عکس
باربد بابایی و کامبیز دیرباز در جشن تولد نیما شاهرخ‌شاهی شرکت کردند.برترین ها(ادامه)
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد. ابطال بخشنامه محرمانه برای استخدام هزاران نیروی خاص در آموزش و پرورش
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد.(ادامه)
ستایشی در واکنش به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شدند که کم کاری‌هایی بابت اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در زمینه مراحل آزمون وکلات سراسری از سوی قوه قضاییه صورت گرفته است و در این رابطه به وزیر دادگستری تذکر دادند ....(خبر)
(ادامه)
چند تصویر خانوادگی جالب از دو ستاره سال های قبل استقلال منتشر شده است. عکس از همسران دو باجناق استقلالی
چند تصویر خانوادگی جالب از دو ستاره سال های قبل استقلال منتشر شده است.(ادامه)
چند سال است که دشمن دیگر حرف از گزینه نظامی نمی‌زند/ جمع‌بندی آنها از نبرد زمینی با ایران چیزی جز شکست نیست / ما به بازدارندگی پایدار و کارآمدی رسیده‌ایم که دائماً هم آن را رصد و مراقبت می‌کنیم ....(خبر)
(ادامه)
ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استانداری مازندران آغاز به کار کرد.
آغاز فعالیت ستاد انتخابات استان مازندران برای انتخابات ۱۴۰۲
ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استانداری مازندران آغاز به کار کرد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.