.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح عملیاتی برخورد با مروجان بدحجابی در فضای مجازی و شناسایی ۳۰۲ نفر از مروجان ضدفرهنگی در بابل خبر داد. طرح عملیاتی پلیس فتا در برخورد با مروجان بدحجابی در فضای مجازی
فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح عملیاتی برخورد با مروجان بدحجابی در فضای مجازی و شناسایی ۳۰۲ نفر از مروجان ضدفرهنگی در بابل خبر داد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود ۱۶۰ فروشگاه حیوانات خانگی (پِت‌شاپ) در استان آن را زیبنده ندانست و خواستار برخورد با آن شد وجود ۱۶۰ فروشگاه حیوانات خانگی در مازندران، زیبنده این استان نیست/ بساط پت شاپ‌ها جمع شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود ۱۶۰ فروشگاه حیوانات خانگی (پِت‌شاپ) در استان آن را زیبنده ندانست و خواستار برخورد با آن شد(ادامه)
نوروزی، سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس همچنین در ادامه این گفت و گویی اینترنتی گفت: پلیسی که بدحجابی ببیند و جریمه نکند، خودش هم جریمه می‌شود.

اگر ثابت شود قطعا باید از کوه پرت و تکه‌تکه شود تا همه ادب شوند + ویدیو
نوروزی، سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس همچنین در ادامه این گفت و گویی اینترنتی گفت: پلیسی که بدحجابی ببیند و جریمه نکند، خودش هم جریمه می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
می‌دانیم که این جریان با سوار شدن بر موج احساسات مذهبی توده‌های متدین، از قدرت اجتماعی بالایی برخوردار است. (گرچه خوشبختانه در سال‌های اخیر از این قدرت، به دلایل متعدد کاسته شده). تقابل با رهبری در پوشش مبارزه با بدحجابی!(يادداشت)
می‌دانیم که این جریان با سوار شدن بر موج احساسات مذهبی توده‌های متدین، از قدرت اجتماعی بالایی برخوردار است. (گرچه خوشبختانه در سال‌های اخیر از این قدرت، به دلایل متعدد کاسته شده). (ادامه)
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ طائب: محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مقوله عفت در آقایان گفت: همان‌طور که برای خانم‌هایی که کشف حجاب کرده‌اند قوانینی تدبیر شده باید برای آقایانی که آزاررسان بانوان هستند هم تدابیری در نظر گرفته شود. علاوه بر خانم‌ها، برای بدحجابی آقایان نیز جریمه‌های سنگینی در نظر گرفته شود!
دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مقوله عفت در آقایان گفت: همان‌طور که برای خانم‌هایی که کشف حجاب کرده‌اند قوانینی تدبیر شده باید برای آقایانی که آزاررسان بانوان هستند هم تدابیری در نظر گرفته شود.(ادامه)
یک دستگاه موتور چهار چرخ به علت بدحجابی سرنشینان در سواحل شهرستان ساری توقیف شد. توقیف موتور چهار چرخ به علت بدحجابی سرنشینان
یک دستگاه موتور چهار چرخ به علت بدحجابی سرنشینان در سواحل شهرستان ساری توقیف شد.(ادامه)
  مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور از مشارکت و همراهی مردم در اجرای این طرح قدردانی کرد. اطلاعیه پلیس درباره اجرای طرح حجاب و عفاف
مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور از مشارکت و همراهی مردم در اجرای این طرح قدردانی کرد.(ادامه)
طرح جدی پلیس برای برخورد با بدحجابی و کشف حجاب در معابر، اصناف و خودروها از امروز در سراسر کشور اجرا می‌شود. آغاز طرح برخورد با بدحجابی و کشف حجاب
طرح جدی پلیس برای برخورد با بدحجابی و کشف حجاب در معابر، اصناف و خودروها از امروز در سراسر کشور اجرا می‌شود.(ادامه)
تفاوت کم‌حجاب‌ها با کشف حجاب‌کنندگانِ هنجارشکن +عکس
نظام اسلامی از ابتدای انقلاب ضمن اینکه "حجاب کامل" را برای بانوان و مردان تعریف کرده است اما آنها را در انتخاب حجاب کامل آزاد گذاشته و کم‌حجابی هرگز مصداق جرم نیست.(ادامه)
موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس به شایعات فضای مجازی مبنی بر طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی واکنش نشان داد. رد شایعات مبنی بر طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی
موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس به شایعات فضای مجازی مبنی بر طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی واکنش نشان داد.(ادامه)

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برخی موارد مطرح شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را به عنوان تصمیمات مجلس برای مقابله با بدحجابی رد کرد. رد شایعات فضای مجازی مبنی بر طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برخی موارد مطرح شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را به عنوان تصمیمات مجلس برای مقابله با بدحجابی رد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: با انتشار لیست قیمت جریمه های بدحجابی در رسانه ها، پلیس به این موضوع واکنش نشان داد. پلیس به انتشار لیست جریمه‌های بدحجابی واکنش نشان داد
شمال نیوز: با انتشار لیست قیمت جریمه های بدحجابی در رسانه ها، پلیس به این موضوع واکنش نشان داد.(ادامه)
هزینه صدور گذرنامه برای سفر عتبات و عالیات افزایش نمی یابد
فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه هزینه صدور گذرنامه برای سفر اربعین به عتبات عالیات افزایش نمی یابد، از مردم خواست تا به شایعات در این زمینه توجه نکنند.(ادامه)
آیت الله لائینی:ساخت وسازهای متروپلی نوعی منکر است
نماینده ولی فقیه در مازندران ساخت وسازهای متروپلی را نوعی منکر و نتیجه عدم رعایت ضوابط فنی بیان کرد و خواستار مقابله با آن شد.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه احیای امید و اعتماد عمومی با اقدام و عمل شدنی است، گفت: محکوم به موفقیت هستیم؛ نه می‌توانیم توقف کنیم و نه اجازه عقب‌گرد داریم / در این دولت تمام ظرفیت‌های نظام در بخش‌های مختلف حاکمیتی و دولتی در کنار هم ....(خبر)
(ادامه)
دادستان : وضعیت بی حجابی در بازار زیبنده نیست
دادستان ساری وضعیت بی حجابی در بازار را زیبنده ندانست و خواستار مقابله و برخورد قانونی با هنجارشکنان شد.(ادامه)
واکنش نماینده مجلس به زیر گرفتن دو زن بدلیل بد حجابی
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس به زیر گرفتن دو زن بدلیل بد حجابی در ارومیه واکنش نشان داد.(ادامه)

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل از تعطیلی و احضار مدیر یکی از فروشگاه‌های لباس در این شهر به علت استفاده از برخی زنان به عنوان مدلینگ در تبلیغات فروش خبر داد. یک فروشگاه با مدلینگ زنان در آمل تعطیل شد
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل از تعطیلی و احضار مدیر یکی از فروشگاه‌های لباس در این شهر به علت استفاده از برخی زنان به عنوان مدلینگ در تبلیغات فروش خبر داد.(ادامه)
حجت الاسلام شکریان با بیان این که متأسفانه تعطیلات بهانه ای برای سفر عده ای به مناطق گردشگری و توریستی می شود، گفت: نباید سواحل مازندران به محلی برای فساد و بی بندوباری عده ای خوش گذران تبدیل شود. سواحل مازندران محلی برای بی بندوباری خوشگذران ها
حجت الاسلام شکریان با بیان این که متأسفانه تعطیلات بهانه ای برای سفر عده ای به مناطق گردشگری و توریستی می شود، گفت: نباید سواحل مازندران به محلی برای فساد و بی بندوباری عده ای خوش گذران تبدیل شود.(ادامه)
محمدی لائینی :آتش به اختیار فرهنگی باشیم/ دستهای مفسدان اقتصادی قطع شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در صحنه‌های فرهنگی باید آتش به اختیار عمل کرد، گفت: برای مقابله با افسارگسیختگی اقتصادی نیز باید اصناف و بازار خودنظارتی داشته باشند.(ادامه)
امنیت اجتماعی و اخلاقی خط قرمز پلیس است
فرمانده انتظامی مازندران گفت: امنیت اجتماعی و اخلاقی خط قرمز پلیس است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به نقش بانوان در جامعه، جایگاه خانواده سالم در ایجاد مازندرانی سالم را یادآور شد. نماینده ولی فقیه : سلامت جامعه به خانواده بستگی دارد / قاسمی طوسی : بانوان زمینه ساز ساختن مازندران سالم هستند
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به نقش بانوان در جامعه، جایگاه خانواده سالم در ایجاد مازندرانی سالم را یادآور شد.(ادامه)
حجاب، انزوای آمریکا و کاهش تعهدهای برجامی محور/ سخنان امامان جمعه
امامان جمعه کشور در خطبه‌های نماز 21 تیر 98 با اشاره به روز ملی حجاب و عفاف به بررسی تاریخی سالروز قیام مسجد گوهر شاد و اقدام رضاخان برای کشف حجاب پرداختند.(ادامه)
نقد منصفانه جایگزین تخریب شود
دادستان بهشهر با بیان اینکه فضای مجازی و رسانه به عنوان فرصت تلقی می شوند،گفت: انتقاد منصفانه در رسانه، جایگزین تخریب شود.(ادامه)
شمال نیوز: تراکتور و وانت ها زوزه کشان از پای کوه به بالا حرکت می کنند و اگر خدای ناکرده یکی از وانت ها به علت صعب العبور بودن و یا انحراف و یا نقص فنی از ارتفاع 500 متری واژگون شود بی شک حادثه ای دلخراش رقم می خورد... خطر در کمین گردشگران و چشمه سورت در معرض تخریب
شمال نیوز: تراکتور و وانت ها زوزه کشان از پای کوه به بالا حرکت می کنند و اگر خدای ناکرده یکی از وانت ها به علت صعب العبور بودن و یا انحراف و یا نقص فنی از ارتفاع 500 متری واژگون شود بی شک حادثه ای دلخراش رقم می خورد...(ادامه)
یک حقوقدان: با عکاس ماجرای لفور برخورد شود
نعمت احمدی،حقوقدان درباره ماجرای سد لفور می‌گوید: مکانی که تصاویر آن منتشر شده عمومی است و مکان خصوصی محسوب نمی‌شود. فردی که تصاویر را گرفته و منتشر کرده هم مرتکب خلاف شده و حریم خصوصب افراد را نقض کرده است. (ادامه)
دبیرخانه هیات امنای استان تهران دانشگاه آزاد در نامه ای اعلام کرد که در جذب «فائزه هاشمی» به عنوان هیات علمی واحد پردیس این دانشگاه تخلف صورت گرفته است. تخلف در جذب «فائزه هاشمی» در دانشگاه آزاد محرز شد
دبیرخانه هیات امنای استان تهران دانشگاه آزاد در نامه ای اعلام کرد که در جذب «فائزه هاشمی» به عنوان هیات علمی واحد پردیس این دانشگاه تخلف صورت گرفته است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.844 seconds.