.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قرارداد رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، اما آینده او همچنان مبهم است. عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
قرارداد رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، اما آینده او همچنان مبهم است.(ادامه)
لاستیک سایی خودرو غیر قابل پیش گیری است اما برخی از عوامل وجود دارد که ناشی از نقص فنی خودرو است و باعث این امر می‌شود. بررسی دلایل لاستیک سایی خودرو
لاستیک سایی خودرو غیر قابل پیش گیری است اما برخی از عوامل وجود دارد که ناشی از نقص فنی خودرو است و باعث این امر می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود . واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رئیس پلیس راهور استان + گزارش اجرای طرح سلامت نوروزی در مازندران
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود .(ادامه)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد. آمار ارائه شده خلاف واقع است / عرصه پاکتراشی شده، ۱.۲ هکتار است که اصولا استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت را ندارد / آنچه انجام شده، قطع ۳۰ اصله درخت جوان برای ایجاد پارکینگ بوده(خبر)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد.(ادامه)
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است . ابراز نگرانی پلیس از روند درمان بیماران تصادفی در استان تا سکوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است .(ادامه)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شاعران تاکید کردند: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند و دلها و ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند / هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود ....(خبر)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.(ادامه)
«تا به ابهامات و سوالاتی که به شکل طبیعی و کاملا معقول برای افکار عمومی ایجاد شده پاسخ روشن و شفاف داده نشود- سوالاتی که به هیچ وجه و بر خلاف ادعای حوزه علمیه امام خمینی محصول جنگ ترکیبی یا تلاش این و آن مخالف سیاسی داخلی و خارجی نیست بلکه در خود روایت ماجرا وجود دارد-  نباید امیدی به پذیرش افکار عمومی داشت.» جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!(يادداشت)
«تا به ابهامات و سوالاتی که به شکل طبیعی و کاملا معقول برای افکار عمومی ایجاد شده پاسخ روشن و شفاف داده نشود- سوالاتی که به هیچ وجه و بر خلاف ادعای حوزه علمیه امام خمینی محصول جنگ ترکیبی یا تلاش این و آن مخالف سیاسی داخلی و خارجی نیست بلکه در خود روایت ماجرا وجود دارد- نباید امیدی به پذیرش افکار عمومی داشت.»(ادامه)
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند. دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به تقلای آمریکا در سرپوش گذاشتن بر اقدامات اوکراین، دست داشتن داعش در حمله تروریستی مسکو را زیر سوال برد. روسیه مسئولیت داعش در حمله مسکو را زیر سوال برد
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به تقلای آمریکا در سرپوش گذاشتن بر اقدامات اوکراین، دست داشتن داعش در حمله تروریستی مسکو را زیر سوال برد.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
بانک ملت جدی‌ترین مشتری پرسپولیس است و احتمالا ۱۱ فروردین ۵۱ درصد سهام باشگاه را می‌خرد. بانک ملت، مالک پرسپولیس شد
بانک ملت جدی‌ترین مشتری پرسپولیس است و احتمالا ۱۱ فروردین ۵۱ درصد سهام باشگاه را می‌خرد.(ادامه)
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد. چگونه می‌توان بدون کیسه صفرا زندگی کرد؟
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد.(ادامه)
چند روزی است موضوع از قطع بیش از ۴ هزار اصله درخت آن هم برای ساخت پارکینگ طرح گردشگری الیمالات شهرستان نور در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است / رئیس اداره منابع طبيعي و آبخیزداری شهرستان نور : این درختچه ها و درختان باید قطع می‌شد !(خبر)
(ادامه)
همزمان با انتشار تصاویری از اعتراف یک عامل حادثه تروریستی تالار شهر کروکوس مسکو، یک مقام دیپلماتیک و یک فعال رسانه‌ای روس به این موضوع و نیز رونمایی غرب از نقش داعش در این عملیات واکنش نشان دادند. اولین اعتراف یک عامل حمله تالار کروکوس
همزمان با انتشار تصاویری از اعتراف یک عامل حادثه تروریستی تالار شهر کروکوس مسکو، یک مقام دیپلماتیک و یک فعال رسانه‌ای روس به این موضوع و نیز رونمایی غرب از نقش داعش در این عملیات واکنش نشان دادند.(ادامه)
یک روزنامه لبنانی نوشت در صورت عدم حصول توافق آتش‌بس در غزه، دولت آمریکا موضوع حمله رژیم صهیونیستی به رفح را منتفی نمی‌داند. آمریکا به اسرائیل برای حمله به رفح چراغ سبز نشان داده است
یک روزنامه لبنانی نوشت در صورت عدم حصول توافق آتش‌بس در غزه، دولت آمریکا موضوع حمله رژیم صهیونیستی به رفح را منتفی نمی‌داند.(ادامه)
سرویس ویژه روسیه با اشاره به دریافت اطلاعاتی از آمریکا مبنی بر آماده‌سازی برای حمله تروریستی اعلام کرد که این اطلاعات کلی بود. روسیه: اطلاعاتی که آمریکا درباره حمله تروریستی داد، کلی بود
سرویس ویژه روسیه با اشاره به دریافت اطلاعاتی از آمریکا مبنی بر آماده‌سازی برای حمله تروریستی اعلام کرد که این اطلاعات کلی بود.(ادامه)
کمیته تحقیقاتی روسیه از افزایش قربانیان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس در مسکو پایتخت روسیه خبر داد. آمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به ۱۱۵ نفر رسید
کمیته تحقیقاتی روسیه از افزایش قربانیان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس در مسکو پایتخت روسیه خبر داد.(ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد گمشده در وهن آباد خبر داد و گفت: متهم دیگر پرونده به خاطر عذاب وجدان چند روز پس از جنایت در خانه خودکشی کرد. خودکشی قاتل چند روز پس از جنایت
رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد گمشده در وهن آباد خبر داد و گفت: متهم دیگر پرونده به خاطر عذاب وجدان چند روز پس از جنایت در خانه خودکشی کرد.(ادامه)
حوزه علمیه امام خمینی (ره) که تحت مدیریت کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره می‌شود، با انتشار بیانیه‌ای به ماجرای باغ ازگل پاسخ داد. بیانیه حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی درباره باغ ۱۰۰۰ میلیاردی
حوزه علمیه امام خمینی (ره) که تحت مدیریت کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره می‌شود، با انتشار بیانیه‌ای به ماجرای باغ ازگل پاسخ داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک خودروی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرساری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد. توقیف خودروی ۵۰ میلیاردی قاچاق در ساری
فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک خودروی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرساری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: با تلاش مأموران انتظامی عامل درگیری و قاتل جوان کنگانی در کمتر از یک ساعت پس از وقوع جرم در شهرستان جم دستگیر شد. میانجیگر دعوای دو راننده با چاقو به قتل رسید!
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: با تلاش مأموران انتظامی عامل درگیری و قاتل جوان کنگانی در کمتر از یک ساعت پس از وقوع جرم در شهرستان جم دستگیر شد.(ادامه)
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند. آمریکا: مانع تحقق خط لوله گاز ایران و پاکستان می‌شویم
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند.(ادامه)
ارشد انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴۵ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر حشیش در آن شهرستان خبر داد. دستگیری ۲ قاچاقچی حشیش در سوادکوه
ارشد انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴۵ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر حشیش در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
در پی ماجرای تخلف هزار میلیاردی در حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران حوزه علمیه او بیانیه صادر کرد. حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی بیانیه داد
در پی ماجرای تخلف هزار میلیاردی در حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران حوزه علمیه او بیانیه صادر کرد.(ادامه)
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران خبر داد و گفت: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت. نجات دوقلوهای ۶ ماهه از آتش
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران خبر داد و گفت: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت.(ادامه)
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد. ادعای کاظم صدیقی: از ثبت شرکت و انتقال باغ اطلاعی نداشتم!
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود.
ماشین جدید سایپا در همکاری با سیتروئن / عکس
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود. (ادامه)
شعب منتخب بانک‌های مازندران در تعطیلات نوروزی بصورت کشیک، آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. نحوه فعالیت بانک‌های استان در تعطیلات نوروز
شعب منتخب بانک‌های مازندران در تعطیلات نوروزی بصورت کشیک، آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.(ادامه)
 آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است. فرهنگ رمضان درمازندران(يادداشت)
آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است.(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 390 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.504 seconds.