.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به گفته منابع مطلع، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به‌تازگی با بن سلمان، ولیعهد سعودی گفت‌وگو کرده و این اولین مکالمه افشا شده آنها از زمان خروج ترامپ از کاخ سفید در ژانویه ۲۰۲۱ است. افشاگری نیویورک‌تایمز از گفت‌وگوی ترامپ و بن‌سلمان
به گفته منابع مطلع، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به‌تازگی با بن سلمان، ولیعهد سعودی گفت‌وگو کرده و این اولین مکالمه افشا شده آنها از زمان خروج ترامپ از کاخ سفید در ژانویه ۲۰۲۱ است.(ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
افشاگر ماجرای شاسی بلندها ردصلاحیت شد
احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس که چندی پیش ماجرای اعطای خودروهای شاسی بلند به نمایندگان را افشا کرده بود، توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد.(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که همچنان در شوک عملیات منحصر بفرد و ترکیبی مقاومت فلسطین در اردوگاه «المغازی» به سر می‌برد، گفت که جنگ در غزه را تا ۶ ماه دیگر ادامه خواهد داد. نتانیاهو: مرحله سوم جنگ در غزه ۶ ماه ادامه خواهد داشت
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که همچنان در شوک عملیات منحصر بفرد و ترکیبی مقاومت فلسطین در اردوگاه «المغازی» به سر می‌برد، گفت که جنگ در غزه را تا ۶ ماه دیگر ادامه خواهد داد.(ادامه)
روحانی گفت: راهی جز حفظ و تقویت این نظام نداریم؛ نظام ما مبتنی بر قانون اساسی است، نه آنچه که امروز رفتار می‌کنند.
اوایل دولت سیزدهم با آقای رئیسی تماس گرفتم و مایل بودم کمک کنم اما دیدم هیچ فایده‌ای ندارد/ کارآمدی دولت زیر سؤال است/ هرکس به وضع موجود معترض است رأی بدهد
روحانی گفت: راهی جز حفظ و تقویت این نظام نداریم؛ نظام ما مبتنی بر قانون اساسی است، نه آنچه که امروز رفتار می‌کنند. (ادامه)
منابع رسانه‌ای فاش کردند که به دلیل حملات مکرر اخیر گروه‌های مقاومت، نیرو‌های ارتش آمریکا مخفیانه از یکی از پایگاه‌های خود در سوریه عقب‌نشینی کرده‌اند. خروج مخفیانه آمریکا از یک پایگاه خود در سوریه به دلیل حملات مکرر
منابع رسانه‌ای فاش کردند که به دلیل حملات مکرر اخیر گروه‌های مقاومت، نیرو‌های ارتش آمریکا مخفیانه از یکی از پایگاه‌های خود در سوریه عقب‌نشینی کرده‌اند.(ادامه)
رئیسی: حملات آمریکا به یمن ماهیت تجاوزکارانه و ضد حقوق بشری آمریکا را افشا کرد / رئیس جمهور از شجاعت ملت بزرگ یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجلیل و بر سیاست حفظ امنیت خطوط کشتیرانی بین‌المللی برای کشورهای مختلف تاکید کرد ....(خبر)
(ادامه)
یک نماینده مجلس افشا کرد: از طرف آن شرکت خودروسازی چندین بار با من تماس گرفتند و گفتند که برای شما یک دستگاه خودرو کنار گذاشتیم. اما من نپذیرفتم. حتی گفتند اگر به اسم فرد دیگری بخواهی به شما می‌دهیم. افشاگری جدید از ماجرای شاسی‌بلندها از زبان یک نماینده
یک نماینده مجلس افشا کرد: از طرف آن شرکت خودروسازی چندین بار با من تماس گرفتند و گفتند که برای شما یک دستگاه خودرو کنار گذاشتیم. اما من نپذیرفتم. حتی گفتند اگر به اسم فرد دیگری بخواهی به شما می‌دهیم.(ادامه)
ابوشریف گفت: در عملیات طوفان الاقصی، مقاومت سرور‌های اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه آورد و در این سرورها نام بسیاری از جاسوس‌ها حتی جاسوس‌های داخل ایران وجود داشت. کشف سرور حاوی نام جاسوس‌های اسرائیل در ایران
ابوشریف گفت: در عملیات طوفان الاقصی، مقاومت سرور‌های اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه آورد و در این سرورها نام بسیاری از جاسوس‌ها حتی جاسوس‌های داخل ایران وجود داشت.(ادامه)
«صهیونیست ها به واسطه تخریب زیرساخت های غیرنظامی نوار غزه سعی دارند این پیام را به ساکنان این منطقه برسانند که هیچ نشانه ای از امید و زندگی و آینده در نوار غزه وجود ندارد و بهتر است که آن ها هر چه سریعتر خانه و کاشانه خود را به سمت مقاصدی دیگر ترک کنند. دستورکاری که هدف نهایی آن، تحقق منافع رژیم اشغالگر قدس و کاستن از بار شکست سنگینی است که رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی آن را متحمل شد.» صهیونیست ها از جان غزه چه می خواهند؟!(يادداشت)
«صهیونیست ها به واسطه تخریب زیرساخت های غیرنظامی نوار غزه سعی دارند این پیام را به ساکنان این منطقه برسانند که هیچ نشانه ای از امید و زندگی و آینده در نوار غزه وجود ندارد و بهتر است که آن ها هر چه سریعتر خانه و کاشانه خود را به سمت مقاصدی دیگر ترک کنند. دستورکاری که هدف نهایی آن، تحقق منافع رژیم اشغالگر قدس و کاستن از بار شکست سنگینی است که رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی آن را متحمل شد.»(ادامه)
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است. اپوزیسیون چگونه یک ساله شکست خورد و سقوط کرد؟
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است.(ادامه)
بررسی برخی ویدئو‌های وایرال شده در فضای مجازی نشان می‌دهد اسپانسر استقلال در هفته‌های گذشته اقدام به عرضه سری‌های ممنوعه از برند آیفون ۱۵ کرده است. فروش آیفون ۱۵ قاچاق توسط اسپانسر استقلال
بررسی برخی ویدئو‌های وایرال شده در فضای مجازی نشان می‌دهد اسپانسر استقلال در هفته‌های گذشته اقدام به عرضه سری‌های ممنوعه از برند آیفون ۱۵ کرده است.(ادامه)
علی کریمی در ادامه دروغ‌پردازی‌هایش مدعی تیراندازی در زاهدان و زخمی شدن مردم شد. نوجوان پاکستانی دروغ علی کریمی را افشا کرد!
علی کریمی در ادامه دروغ‌پردازی‌هایش مدعی تیراندازی در زاهدان و زخمی شدن مردم شد.(ادامه)
دستگاه‌های امنیتی کشور با اشراف کامل نسبت به ضدانقلاب، اقدام به افشای جلسه و نشست گروهک‌های برانداز خارج از کشور در دانشگاه سواس لندن در روز۴ و ۵ تیرماه و اسامی شرکت کنندگان این جلسه محرمانه داشتند. رصد اطلاعاتی جلسه‌ محرمانۀ گروهک‌های برانداز خارج
دستگاه‌های امنیتی کشور با اشراف کامل نسبت به ضدانقلاب، اقدام به افشای جلسه و نشست گروهک‌های برانداز خارج از کشور در دانشگاه سواس لندن در روز۴ و ۵ تیرماه و اسامی شرکت کنندگان این جلسه محرمانه داشتند.(ادامه)
سازمان سایبری رژیم صهیونیستی ایران را به انجام یک حمله سایبری متهم کرده که طی آن اطلاعات هزاران صهیونیست افشا شده است. افشای اطلاعات شخصی هزاران صهیونیست در پی حمله سایبری
سازمان سایبری رژیم صهیونیستی ایران را به انجام یک حمله سایبری متهم کرده که طی آن اطلاعات هزاران صهیونیست افشا شده است.(ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تکذیب ادعای حق الزحمه هیات مولدسازی، گفت: دستگاه قضا فورا درباره ادعای نادرست دریافت دستمزد توسط هیات ۷نفره مولدسازی ورود کند. واکنش وزیر اقتصاد به ادعای دریافت دستمز هنگفت توسط هیات مولدسازی / دستگاه قضا فورا ورود کند
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تکذیب ادعای حق الزحمه هیات مولدسازی، گفت: دستگاه قضا فورا درباره ادعای نادرست دریافت دستمزد توسط هیات ۷نفره مولدسازی ورود کند.(ادامه)
دنیای اقتصاد در گزارشی به جزئیات نامه ابراهیم رئیسی به پادشاه و ولیعهد عربستان پرداخته است. افشای جزئیات نامه ابراهیم رئیسی به پادشاه عربستان و محمد بن سلمان
دنیای اقتصاد در گزارشی به جزئیات نامه ابراهیم رئیسی به پادشاه و ولیعهد عربستان پرداخته است.(ادامه)
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است. جزئیاتی از زندگی عامل قتل ۷ مرد مازندرانی
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
با مشخص شدن ابعادی از فساد مالی رئیس جمهور آمریکا و خانواده‌اش، او بیشتر در خطر استیضاح قرار گرفته است. بایدن در چند قدمی استیضاح
با مشخص شدن ابعادی از فساد مالی رئیس جمهور آمریکا و خانواده‌اش، او بیشتر در خطر استیضاح قرار گرفته است.(ادامه)
چند روز پیش عراق تلگرام را فیلتر کرد. وزارت ارتباطات عراق گفته بود از تلگرام خواسته کانال‌هایی که دادۀ موسسات دولتی و اطلاعات شخصی مردم را افشا می‌کنند را ببندد، اما این شرکت جواب نداده. تلگرام در عراق رفع فیلتر شد / شما چه کردید آقای زارع‌پور؟
چند روز پیش عراق تلگرام را فیلتر کرد. وزارت ارتباطات عراق گفته بود از تلگرام خواسته کانال‌هایی که دادۀ موسسات دولتی و اطلاعات شخصی مردم را افشا می‌کنند را ببندد، اما این شرکت جواب نداده.(ادامه)
شهید غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری را تقریباً همه می‌شناسیم، اما شاید بسیاری از ما ندانیم که او دوره‌ای از زندگی‌اش را به خبرنگاری گذرانده است. مغز متفکر ایران در دفاع مقدس، خبرنگار بود!
شهید غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری را تقریباً همه می‌شناسیم، اما شاید بسیاری از ما ندانیم که او دوره‌ای از زندگی‌اش را به خبرنگاری گذرانده است.(ادامه)
ذبیح پور گفت: تاکنون خانم سپیده قلیان را از نزدیک ندیده ام. فقط یک بار به زندان اوین مراجعه کردم آن هم جهت توضیح به قاضی پرونده‌ای که در سال ۱۳۹۸ علیه ایشان شکایت کرده بودم. آمنه سادات ذبیح پور فردا به دادگاه می‌رود؟/ علت شکایت آمنه‌سادات ذبیح پور از سپیده قلیان افشا شد
ذبیح پور گفت: تاکنون خانم سپیده قلیان را از نزدیک ندیده ام. فقط یک بار به زندان اوین مراجعه کردم آن هم جهت توضیح به قاضی پرونده‌ای که در سال ۱۳۹۸ علیه ایشان شکایت کرده بودم.(ادامه)
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است. دزدی بزرگ ۲۰۰ میلیاردی از جیب ملت/ وطن فروشی کن، مواجب بگیر
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در نامه‌ای به هیئت رئیسه اعلام کرده است که احمد علیرضابگی اجازه نطق ندارد. نماینده افشاگر خودروهای شاسی بلند ممنوع النطق شد !
شمال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در نامه‌ای به هیئت رئیسه اعلام کرده است که احمد علیرضابگی اجازه نطق ندارد.(ادامه)
یکی از اعضای ارشد دولت و فرزند وی از متهمان این پرونده هستند و متهم دیگر هم از مسئولان نهاد ریاست جمهوری دولت قبل است. یکی از اعضای ارشد دولت قبل و فرزندش از متهمان اصلی مفقودشدن فرش‌های سعدآباد هستند/ متهمان پرونده 9 نفر هستند
یکی از اعضای ارشد دولت و فرزند وی از متهمان این پرونده هستند و متهم دیگر هم از مسئولان نهاد ریاست جمهوری دولت قبل است.(ادامه)
مرد آتش‌افروز که خواهرش را زنده زنده سوزاند در جلسه بازجویی منکر اتهامات خود شد. ادامه داستان دعوای آتشین بر سر ارثیه
مرد آتش‌افروز که خواهرش را زنده زنده سوزاند در جلسه بازجویی منکر اتهامات خود شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.711 seconds.