.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود. ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود.(ادامه)
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد. افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد.(ادامه)
ساختمان جدید بخش کنسولی ایران در دمشق امروز با حضور وزرای خارجه ایران و سوریه افتتاح شد. افتتاح ساختمان جدید بخش کنسولی ایران در دمشق
ساختمان جدید بخش کنسولی ایران در دمشق امروز با حضور وزرای خارجه ایران و سوریه افتتاح شد.(ادامه)
در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد با بیان اینکه ما به دلایل کرونا و ترامپ و داعش شرایط سختی داشتیم ولی ببینید در هر پنجشنبه چقدر پروژه افتتاح می‌کردیم، گفت: چه شد این افتتاح‌های پنج‌شنبه‌ها؟ کجا رفت؟ رهبری به من گفتند که من بسیار خوشحالم از افتتاح‌های پنجشنبه که انجام می‌دهید، شما دارید کار بزرگی می‌کنید. نقل قول روحانی از رهبر انقلاب: به من گفتند شما دارید کار بزرگی می‌کنید
در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد با بیان اینکه ما به دلایل کرونا و ترامپ و داعش شرایط سختی داشتیم ولی ببینید در هر پنجشنبه چقدر پروژه افتتاح می‌کردیم، گفت: چه شد این افتتاح‌های پنج‌شنبه‌ها؟ کجا رفت؟ رهبری به من گفتند که من بسیار خوشحالم از افتتاح‌های پنجشنبه که انجام می‌دهید، شما دارید کار بزرگی می‌کنید.(ادامه)
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد. جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.(ادامه)
رئیس هیأت تیراندازی مازندران گفت:سه سالن تیراندازی روستایی همزمان با عید سعید فطر در استان افتتاح می شود.

۳ سالن تیراندازی روستایی در مازندران افتتاح می‌شود
رئیس هیأت تیراندازی مازندران گفت:سه سالن تیراندازی روستایی همزمان با عید سعید فطر در استان افتتاح می شود. (ادامه)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد. آمار ارائه شده خلاف واقع است / عرصه پاکتراشی شده، ۱.۲ هکتار است که اصولا استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت را ندارد / آنچه انجام شده، قطع ۳۰ اصله درخت جوان برای ایجاد پارکینگ بوده(خبر)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد. افتتاح بازارچه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب استان
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد.(ادامه)
در ۲۵ دی ماه ۱۳۵۲ خط تولید خودرو‌های شورلت در ایران راه اندازی شد. عکس/ اولین شورلت ایران که به بازار عرضه شد!
در ۲۵ دی ماه ۱۳۵۲ خط تولید خودرو‌های شورلت در ایران راه اندازی شد.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
حسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: آزادراه منجیل - رودبار به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان فردا و در آستانه سفرهای نوروزی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود. رئیسی فردا آزادراه منجیل-رودبار را افتتاح می‌کند
حسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: آزادراه منجیل - رودبار به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان فردا و در آستانه سفرهای نوروزی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.(ادامه)
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند. بسیج بچه‌های مسجدی برای کمک به سیل‌زدگان
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند.(ادامه)
رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: مسکو همچنان به صورت بسیار فعال به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهد. پوتین در دیدار گروسی: به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهیم
رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: مسکو همچنان به صورت بسیار فعال به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از روند موجود طلاق ابراز نگرانی کرد و گفت: طلاق‌های امروزی ناشی از مشکلات اقتصادی نیست . سلیلی : افزایش آمار طلاق ناشی از مشکلات اقتصادی نیست ! / ۹۰ هزار زن مطلقه در استان زندگی می‌کنند ! / هزار و ۳۰۰ نفر تحت پوشش مراکز زنان در معرض ایدز و هپاتیت در ساری و آمل هستند!
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از روند موجود طلاق ابراز نگرانی کرد و گفت: طلاق‌های امروزی ناشی از مشکلات اقتصادی نیست . (ادامه)
شمال نیوز : سازمان امور مالیاتی کشور نیز در راستای این تحولات، سامانه‌ای تحت عنوان "سامانه مودیان مالیاتی" راه‌اندازی کرده است. این سامانه با هدف شفاف‌سازی و تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان و همچنین افزایش نظارت و عدالت در نظام مالیاتی کشور طراحی شده است .... خداحافظی با کاغذبازی ! سامانه مودیان مالیاتی ، گامی در جهت دولت الکترونیک
شمال نیوز : سازمان امور مالیاتی کشور نیز در راستای این تحولات، سامانه‌ای تحت عنوان "سامانه مودیان مالیاتی" راه‌اندازی کرده است. این سامانه با هدف شفاف‌سازی و تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان و همچنین افزایش نظارت و عدالت در نظام مالیاتی کشور طراحی شده است ....(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟ یکی از مشکلات قالیباف را هر فردی داشت، صدباره حذف یا برکنار می‌شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند / ما پیش‌مرگ مردمیم و به دشمنان می‌گوییم هرچه با ما درگیر شوید بیشتر نشان می‌دهید که ناکامید، ما کوتاه نمی‌آییم ....(خبر)
(ادامه)
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، وزیر بهداشت و وزیر صمت، نمایشگاه دایمی تجهیزات پزشکی ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان کشور گشایش یافت. اتاق عمل کاملا ایرانی رونمایی شد
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، وزیر بهداشت و وزیر صمت، نمایشگاه دایمی تجهیزات پزشکی ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان کشور گشایش یافت.(ادامه)
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور از طریق کانال‌های دیپلماتیک به دولت آمریکا هشدار داده که مسیری که واشنگتن در جنگ اوکراین دنبال می‌کند، بسیار خطرناک است. روسیه: به آمریکا هشدار دادیم که مسیر آنها در اوکراین خطرناک است
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور از طریق کانال‌های دیپلماتیک به دولت آمریکا هشدار داده که مسیری که واشنگتن در جنگ اوکراین دنبال می‌کند، بسیار خطرناک است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۱ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با کارگزاران نظام و افتتاح ۲۰۰ شبکه تبلیغاتی برای انتخابات پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت دو روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند برای سرنوشت انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام استراتژی آینده خود را برمبنای حضور و عدم حضور مردم در این دو روز طراحی می کند. ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند دو روز محوری و سرنوشت‌ساز انقلاب هستند
شمال نیوز: امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت دو روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند برای سرنوشت انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام استراتژی آینده خود را برمبنای حضور و عدم حضور مردم در این دو روز طراحی می کند.(ادامه)
عکس/ سوزوکی سواری آقای وزیر کار
(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
تاریخ واریز عیدی کارمندان دولت اعلام شد
معاون رئیس‌جمهوری در مراسمی گفت: خبر خوش برای کارمندان دولت این است عیدی آنها را حداکثر تا یک هفته آینده پرداخت می‌کنیم.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: به ایجاد فضای دلگرم کننده در جامعه نیاز داریم. تاکید آیت الله لائینی بر حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات در مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: به ایجاد فضای دلگرم کننده در جامعه نیاز داریم.(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد  اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است .... «کیفیت» فدای «کمیت» نشود ! / ضرورت امیدآفرینی بیشتر با تکمیل و افتتاح پروژه های کهنه و نیمه تمام
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است ....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد .... شهرداری «خودمختار» ساری !
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد ....(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 174 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.238 seconds.