.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند. دارندگان دسته‌چک بخوانند/ زمان حذف چک کاغذی مشخص شد
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
قیمت‌ها در بازار دلار و سکه آرام گرفت
قیمت طلا، ارز و سکه در معاملات امروز 10 بهمن ثابت ماند.(ادامه)
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۹۶۶ تومان رسید.
نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۹۶۶ تومان رسید. (ادامه)
وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای ۶۰۰ دلار در سال ۱۴۰۱ شد. بررسی فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون
وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای ۶۰۰ دلار در سال ۱۴۰۱ شد.(ادامه)
بر اساس اعلام قبلی بانک مرکزی در ۱۷ مرداد از امروز فروش ارز به زائران اربعین در شعب منتخب پنج بانک عامل آغاز می‌شود. آغاز فروش ارز اربعین از امروز ۲۸ مرداد
بر اساس اعلام قبلی بانک مرکزی در ۱۷ مرداد از امروز فروش ارز به زائران اربعین در شعب منتخب پنج بانک عامل آغاز می‌شود.(ادامه)
به گفته کارشناسان اقتصادی، پرداخت ارز دینار به زائران اربعین اقدامی مناسب در راستای حفظ ثبات و آرامش فعلی بازار ارز و حذف دشواری های تبدیل ارز برای زائران خواهد بود. حذف دردسرهای تبدیل ارز با پرداخت دینار به زائران اربعین
به گفته کارشناسان اقتصادی، پرداخت ارز دینار به زائران اربعین اقدامی مناسب در راستای حفظ ثبات و آرامش فعلی بازار ارز و حذف دشواری های تبدیل ارز برای زائران خواهد بود.(ادامه)
دلار کاهش روز گذشته را جبران کرد و افزایش ۱۰۰ تومانی داشت. گفتنی است اخباری مبنی بر قطع ارز سهمیه‌ای در حالی در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود که معامله‌گران و صرافان بازار ارز از آن اطلاعی ندارند و معتقدند شایعه‌ای است که از سوی متضرران تصمیمات بانک مرکزی در روزهای گذشته پخش شده است. یک اتفاق جدید در بازار ارز/ قیمت دلار وارد مسیر جدید شد
دلار کاهش روز گذشته را جبران کرد و افزایش ۱۰۰ تومانی داشت. گفتنی است اخباری مبنی بر قطع ارز سهمیه‌ای در حالی در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود که معامله‌گران و صرافان بازار ارز از آن اطلاعی ندارند و معتقدند شایعه‌ای است که از سوی متضرران تصمیمات بانک مرکزی در روزهای گذشته پخش شده است.(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
تحلیلگران معتقدند که آزادسازی بدهی برقی عراق به ایران و در کل هر گشایش ارزی این‌چنینی دیگر به هر یک از دو شیوه مذکور که باشد سبب تقویت بازار داخل می‌شود. چرا بازار ارز در تیرماه نزولی شد؟/ نمودار نوسان قیمت دلار
تحلیلگران معتقدند که آزادسازی بدهی برقی عراق به ایران و در کل هر گشایش ارزی این‌چنینی دیگر به هر یک از دو شیوه مذکور که باشد سبب تقویت بازار داخل می‌شود.(ادامه)
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد.

بزرگان! رؤسای قوا ! نمایندگان مردم! ؛ به داد قوانین و اموال مردم برسید
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد. (ادامه)

محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران می گوید ما نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود. دولت مردم را متولی خود نمی‌داند و در عمل به متولیانشان گزارش نمی‌دهند که این پول‌ها کجا رفته است. ما بار‌ها گفته ایم که باید مالیات‌ها شفاف شوند اما کسی گوش نمی‌دهد. ‌نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود؛ دولت گزارش نمی‌دهد که این پول‌ها کجا می‌رود / دولت دو دستی دستش را در جیب مردم کرده؛ در دوره رکود که مالیات را افزایش نمی‌دهند / کشور‌های دیگر برای شما جذابیت ایجاد می‌کنند که به آنجا پول ببرید، اما در ایران فقط می‌گویند نخورید و نپوشید / ساعتی ۴۲۰ میلیارد تومان اسکناس چاپ می‌شود و تورم ایجاد می‌کنند؛ از تورم هم مالیات می‌گیرند(خبر)
محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران می گوید ما نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود. دولت مردم را متولی خود نمی‌داند و در عمل به متولیانشان گزارش نمی‌دهند که این پول‌ها کجا رفته است. ما بار‌ها گفته ایم که باید مالیات‌ها شفاف شوند اما کسی گوش نمی‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : در شیوه‌نامه جدید کارمزد، بانک پذیرنده ۵ در ۱۰ هزار مبلغ هر تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند، پذیرنده یا فروشگاه برای تراکنش‌های زیر ۶۰۰ هزار تومان مبلغ ۱۲۰ تومان و برای مبالغ بالاتر، ۲ در ۱۰ هزار مبلغ تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند و کارمزدی بابت خرید کارتی از دارنده کارت دریافت نمی‌شود. توضیحات بانک مرکزی درباره کارمزد تراکنش‌های خرید کارتی پس از اعتراض کسبه
شمال نیوز : در شیوه‌نامه جدید کارمزد، بانک پذیرنده ۵ در ۱۰ هزار مبلغ هر تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند، پذیرنده یا فروشگاه برای تراکنش‌های زیر ۶۰۰ هزار تومان مبلغ ۱۲۰ تومان و برای مبالغ بالاتر، ۲ در ۱۰ هزار مبلغ تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند و کارمزدی بابت خرید کارتی از دارنده کارت دریافت نمی‌شود.(ادامه)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است. نرخ تورم هدف بانک‌مرکزی در سال جاری ۲۵درصد است / قصد داریم یک صندوق تثبیت ارزی تاسیس کنیم تا در مواقع لازم برای ثبات ارز در بازار دخالت کنیم / مردم می توانند حساب یارانه و سهام عدالت خود را به عنوان وثیقه برای دریافت وام از بانک‌های دولتی استفاده کنند(خبر)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است.(ادامه)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است. نرخ تورم هدف بانک‌مرکزی در سال جاری ۲۵درصد است / قصد داریم یک صندوق تثبیت ارزی تاسیس کنیم تا در مواقع لازم برای ثبات ارز در بازار دخالت کنیم / مردم می توانند حساب یارانه و سهام عدالت خود را به عنوان وثیقه برای دریافت وام از بانک‌های دولتی استفاده کنند(خبر)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است.(ادامه)
قیمت دلار در مرکز مبادلات، امروز ۱۹ فروردین
قیمت دلار در مرکز مبادلات، امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۲(ادامه)
محمد شایسته تهیه‌کننده سینما در استوری خود، از مجری و مداحی که در تلویزیون به فیلم برادران لیلا حمله کرده، انتقاد کرد. فیلم را دزدی می‌بینید؛ حتماً نماز و روزه شما هم قبول است!
محمد شایسته تهیه‌کننده سینما در استوری خود، از مجری و مداحی که در تلویزیون به فیلم برادران لیلا حمله کرده، انتقاد کرد.(ادامه)
دو تصمیم مهم بانک مرکزی در بازار ارز/ قیمت دلار سه کانال عقب رفت
بازار ارز دیروز و در اولین روز از معاملات پس از سیزده‌به‌در، سه کانال به عقب برگشت و روندی نزولی را تجربه کرد.(ادامه)
دولت امسال برنامه دارد یارانه خریداران ارز سهمیه ای را با توجه به ضرورت افتتاح حساب ارزی و امکان احصای دقیق اطلاعات، قطع کند. تصمیم مهم دولت ؛ یارانه این افراد امسال قطع می‌شود
دولت امسال برنامه دارد یارانه خریداران ارز سهمیه ای را با توجه به ضرورت افتتاح حساب ارزی و امکان احصای دقیق اطلاعات، قطع کند.(ادامه)
اسکناس‌های ۲۰۰ هزار تومانی به خودپرداز‌های برخی بانک‌ها افزوده شده است. تزریق اسکناس‌های ۲۰۰ هزار تومانی در دستگاه‌های خودپرداز
اسکناس‌های ۲۰۰ هزار تومانی به خودپرداز‌های برخی بانک‌ها افزوده شده است.(ادامه)
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران دیروز یکشنبه قیمت هر اسکناس دلار ۴۰هزار و ۵۹۰ تومان اعلام شد. دلار به کانال ۴۰ هزار تومانی بازگشت
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران دیروز یکشنبه قیمت هر اسکناس دلار ۴۰هزار و ۵۹۰ تومان اعلام شد.(ادامه)
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز شنبه ۲۰ اسفندماه قیمت هر اسکناس دلار ۴۲هزار و ۱۱۶ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸هزار و ۲۸۷ تومان اعلام شد. قیمت‌ها در مرکز مبادلات ارزی همچنان نزولی است
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز شنبه ۲۰ اسفندماه قیمت هر اسکناس دلار ۴۲هزار و ۱۱۶ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸هزار و ۲۸۷ تومان اعلام شد.(ادامه)

پس از راه‌افتادن بازار مبادله ایران و دادن اختیارات ویژه به بانک مرکزی، طی کمتر از دو هفته دلار 12 هزار تومان کاهش قیمت داشته است. چرا دلار 12 هزار تومان ریخت؟
پس از راه‌افتادن بازار مبادله ایران و دادن اختیارات ویژه به بانک مرکزی، طی کمتر از دو هفته دلار 12 هزار تومان کاهش قیمت داشته است.(ادامه)
به گفته کارشناسان راه اندازی بازار مبادله ارز و طلا، رایزنی با شرکای اقتصادی منطقه‌ای، تلاش برای رفع مسدودیت منابع ارزی و درخواست اختیارات ویژه از جمله اقدامات بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز بوده است. بانک مرکزی برای کاهش نرخ ارز چه اقداماتی انجام داد؟
به گفته کارشناسان راه اندازی بازار مبادله ارز و طلا، رایزنی با شرکای اقتصادی منطقه‌ای، تلاش برای رفع مسدودیت منابع ارزی و درخواست اختیارات ویژه از جمله اقدامات بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز بوده است.(ادامه)
روند نزولی نرخ دلار همچنان ادامه دارد به طوریکه اکنون نرخ آن به ۴۸هزار و۳۰۰ تومان رسیده است. دلایل ریزش نرخ دلار چیست؟
روند نزولی نرخ دلار همچنان ادامه دارد به طوریکه اکنون نرخ آن به ۴۸هزار و۳۰۰ تومان رسیده است.(ادامه)

طبق تصمیم جدید بانک‌مرکزی؛ برای مسافرت های زمینی ۳۰۰ یورو و مسافرت‌های هوایی ۵۰۰ یورو اختصاص داده شده است. شرایط دریافت ارز مسافرتی اعلام شد
طبق تصمیم جدید بانک‌مرکزی؛ برای مسافرت های زمینی ۳۰۰ یورو و مسافرت‌های هوایی ۵۰۰ یورو اختصاص داده شده است.(ادامه)
به گفته کارشناسان شفافیت در معاملات و کاهش حلقه‌های پنهان و واسطه در بازار، از مسیر مرکز مبادله ارز و طلا قابل تحقق است. مرکز مبادله ارز و طلا، بازارها را سر و سامان می‌دهد؟
به گفته کارشناسان شفافیت در معاملات و کاهش حلقه‌های پنهان و واسطه در بازار، از مسیر مرکز مبادله ارز و طلا قابل تحقق است.(ادامه)
رییس‌کل بانک مرکزی، از راه اندازی بازار مبادله طلا و ارز تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: در سامانه ناخدا که به زودی رونمایی می‌شود نیازهای ارزی مثل نیازهای درمانی و دانشجویانی کاملا تامین خواهد شد. نسخه جدید بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز/ فرزین: نگران نباشید، حواسمان به بازار ارز هست
رییس‌کل بانک مرکزی، از راه اندازی بازار مبادله طلا و ارز تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: در سامانه ناخدا که به زودی رونمایی می‌شود نیازهای ارزی مثل نیازهای درمانی و دانشجویانی کاملا تامین خواهد شد.(ادامه)
قیمت دلار در تابلوی صرافی‌ها امروز یک‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ برابر با ۴۲ هزار و ۹۸۷ تومان درج شده است. قیمت دلار، امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
قیمت دلار در تابلوی صرافی‌ها امروز یک‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ برابر با ۴۲ هزار و ۹۸۷ تومان درج شده است.(ادامه)
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است. بانک مرکزی حباب بازار سکه را کاهش می دهد
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.