.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اسفنديار اسدي ، عليرضا كوچكى، عباس عسگريان، علي اكبر فخاريان و اعظم السادات حسينياعضای تعلیق شده شورای پنجم بودند که از امروز مجددا به عنوان عضو شورای اسلامی بهشهر فعالیت شان را از سر می گیرند ..... بازگشت اعضای تعلیق شده به صحن شورای اسلامی بهشهر / تعلل 20 روزه فرمانداری برای ابلاغ رای
شمال نیوز : اسفنديار اسدي ، عليرضا كوچكى، عباس عسگريان، علي اكبر فخاريان و اعظم السادات حسينياعضای تعلیق شده شورای پنجم بودند که از امروز مجددا به عنوان عضو شورای اسلامی بهشهر فعالیت شان را از سر می گیرند .....(ادامه)
در بخشى از اين فيلم كه زمانش به قبل از تاريخ اعلام حكم اخير محكوميت اسفنديار رحيم مشايى بر مى گردد، احمدى نژاد با قسم به لفظ جلاله مى گويد: اگر مشايى حكم بقايى را آتش نمى زد، من آتش مى زدم! محمود احمدى نژاد: اگر مشايى آتش نمى زد، من آتش مى زدم!
در بخشى از اين فيلم كه زمانش به قبل از تاريخ اعلام حكم اخير محكوميت اسفنديار رحيم مشايى بر مى گردد، احمدى نژاد با قسم به لفظ جلاله مى گويد: اگر مشايى حكم بقايى را آتش نمى زد، من آتش مى زدم!(ادامه)
شمال نیوز : یکی از شهرهای مهم استان که تکلیف انتخاب هیئت رئیسه سال دوم از شورای پنجم آن بالاخره پس از تاخیر در برگزاری نشست اعضا  مشخص شد شورای اسلامی بهشهر است ..... تکلیف هیئت رئیسه شورای بهشهر هم مشخص شد / فخاریان رئیس شد
شمال نیوز : یکی از شهرهای مهم استان که تکلیف انتخاب هیئت رئیسه سال دوم از شورای پنجم آن بالاخره پس از تاخیر در برگزاری نشست اعضا مشخص شد شورای اسلامی بهشهر است .....(ادامه)

احمد شیرزاد رفتارهای اخیر احمدی نژادی ها را بی ثمر و ناشی از نادیدن این واقعیت که توان موج آفرینی ندارند، دانست و گفت: بعید است با این سر وصداها تخفیفی در مجازات بقایی داده شود. احمدی نژاد و یارانش با بحران شنیده شدن و دیده شدن مواجه شده اند/ آتش زدن حکم بقایی اهانت به قوه قضاییه بود
احمد شیرزاد رفتارهای اخیر احمدی نژادی ها را بی ثمر و ناشی از نادیدن این واقعیت که توان موج آفرینی ندارند، دانست و گفت: بعید است با این سر وصداها تخفیفی در مجازات بقایی داده شود.(ادامه)
پيام نوروزى عجيب "احمدى نژاد" به مناسبت بهار ١٣٩٧
محمود احمدى نژاد رييس جمهور سابق پيامى نوروزى خود را منتشر ساخت.(ادامه)
احمدی‌نژاد برای دعای عرفه به کجا رفت؟ /درخواست عجیب و زودهنگام مردم از او /غيبت مشايي، حضور پررنگ بقايي
روزنامه اعتماد نوشت؛مناسبت‌هاي مذهبي هميشه براي اردوگاه احمدي‌نژادي‌ها بهترين فرصت بوده است تا به ميان مردم بروند تا جلوي واقعي شدن وحشت «فراموش شدن» را بگيرند.(ادامه)
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم..... عبوری : من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي بينم
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم.....(ادامه)
شمال نیوز: منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر ساری مشخص شدند که فرمانداری شهرستان‌ها اسامی و آمار رأی منتخبین را اررائه داد.....


نتایج نهایی آرای نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساری + تعداد آرا
شمال نیوز: منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر ساری مشخص شدند که فرمانداری شهرستان‌ها اسامی و آمار رأی منتخبین را اررائه داد..... (ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ...... اعلام اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شورای پنجم در شهر ساری
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ......(ادامه)
پیغام محمود احمدی‌نژاد به شورای نگهبان
شمال نیوز: روزنامه اعتماد چهار سناریوی کاندیداتوری احمدی نژاد را بررسی کرده است.(ادامه)
تقدير مشایي از رئيس دولت اصلاحات
اسفنديار رحيم‌مشایي در حاشیه نشست خبری محمود احمدی‌نژاد درباره نامه به رئيس دولت اصلاحات توضیح داد. (ادامه)
نظر محمود احمدی‌نژاد درباره سیاست‌های ترامپ
(ادامه)
حضور يکباره او و البته بدون احمدي‎نژاد در مراسم ترحيم همسر فرمانده کل ارتش در روز چهارشنيه نشان داد که رحيم مشايي نه در مازندران است و نه اينکه در بازدداشت به سر مي‎برد بلکه داخل تهران حضور دارد و از روبرو شدن با دوربين عکاسي خبرنگاران هم ابايي ندارد..... مشائی : احمدي‎نژاد کانديدا نمي‎شود / دوره ما تمام شد !
حضور يکباره او و البته بدون احمدي‎نژاد در مراسم ترحيم همسر فرمانده کل ارتش در روز چهارشنيه نشان داد که رحيم مشايي نه در مازندران است و نه اينکه در بازدداشت به سر مي‎برد بلکه داخل تهران حضور دارد و از روبرو شدن با دوربين عکاسي خبرنگاران هم ابايي ندارد.....(ادامه)
مشایی: از رو نمي‌روم مگر اينكه از جسدم رد شوند
آرمان در گزارشی بخش‌هايي از آنچه به نام اظهارات مشايي در سال ۸۹ منتشر شده است، پرداخته که در ادامه می‌خوانید؛(ادامه)
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند.

انتصاب مشاور امور رسانه ای، مسئول دفتر و معاون پشتیبانی و اجرایی دفتر رئیس دولت های نهم و دهم
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند. (ادامه)
خيز‌ دولت دهمی ها برای مجلس!
(ادامه)
بازیگر ایرانی به شبکه ترکیه‌ای پیوست؟+ عکس
خبری مبنی بر پیوستن یک بازیگر دیگر به شبکه ترکیه‌ای در فضای مجازی و برخی سایت‌ها منتشر شده است.(ادامه)
«مشايی» بازداشتش را تكذيب نمی كند
روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: شايد دهمين بار بود كه شماره تلفن همراهش را مي‌گرفتم. شماره كسي را كه شايعه بازداشتش يك ماهي است دهان به دهان در شبكه‌هاي اجتماعي و رسانه‌ها مي‌چرخيد.(ادامه)
مُدي كه سرطان‌زاست
ناتاشا كه مراحل درماني سرطان پوست را پشت سر گذاشته و مشغول شيمي‌درماني بود، بعد از ريختن موها و ابروهايش براي ما از تمايل به زيباترشدني گفت كه به قيمت از دست رفتن سلامتي‌اش تمام شد.(ادامه)
مشايی: نگفتم نمي‌آيم
(ادامه)
در نشست دیروز حلقه احمدی نژاد در ولنجک چه گذشت؟
(ادامه)
مشايي: نگفتم نمي‌آيم
محمود احمدي‌نژاد و اسفنديار رحيم‌مشايي با كت و شلواري مشكي رنگ، پيراهني سفيد، يكي با لبخندي باز و ديگري با تبسم، دست در دست هم پا به وزارت كشور گذاشتند تا در دقيقه ٩٠ معماي پر رمز و راز ثبت‌نام «اسفنديار محمود» حل شود.(ادامه)
احمدي‌نژاد ميخواهدرهبرمخالفان روحاني شود
(ادامه)
مژگان جمشيدي کشکمش بر سر آشوراده به کجا ختم مي‌شود؟ (يادداشت)
مژگان جمشيدي(ادامه)
شمال نیوز: احمدي نژاد از درون اصولگرايان سر بر آورد و با کمک آن ها پست هاي مختلف اجرايي را تا رياست جمهوري به دست گرفت اما اين روزها کمتر اصولگرايي را مي شناسيم که دلش بخواهد به عنوان حامي احمدي نژاد شناخته شود. چرا اصولگراها دیگر احمدی نژاد را دوست ندارند؟
شمال نیوز: احمدي نژاد از درون اصولگرايان سر بر آورد و با کمک آن ها پست هاي مختلف اجرايي را تا رياست جمهوري به دست گرفت اما اين روزها کمتر اصولگرايي را مي شناسيم که دلش بخواهد به عنوان حامي احمدي نژاد شناخته شود.(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد از آن قسم سیاست مدارانی است که از جنجال و هیاهو نمی ترسد. از زمانی که وی کلید پاستور را تحویل روحانی داده است تا کنون کمتر در صحنه ظاهر شده است.


خیز احمدی نژاد برای مجلس دهم/دیدار با حسن خمینی، یک پیشنهاد به صادق خرازی و رایزنی در جامعه روحانیت
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد از آن قسم سیاست مدارانی است که از جنجال و هیاهو نمی ترسد. از زمانی که وی کلید پاستور را تحویل روحانی داده است تا کنون کمتر در صحنه ظاهر شده است. (ادامه)
یک سال بعد، دبیر شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور دوباره اسم این دانشگاه را بر سر زبان ها انداخت و از راه‌اندازی بزرگترین دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان مقیم خارج خبر داد و گفت:«این دانشگاه به منظور بهره‌مندی از ظرفیت های ایرانیان مقیم خارج احداث و راه‌اندازی می شود.» سرنوشت دانشگاه احمدی نژاد به‌ کجا رسید؟(خبر)
یک سال بعد، دبیر شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور دوباره اسم این دانشگاه را بر سر زبان ها انداخت و از راه‌اندازی بزرگترین دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان مقیم خارج خبر داد و گفت:«این دانشگاه به منظور بهره‌مندی از ظرفیت های ایرانیان مقیم خارج احداث و راه‌اندازی می شود.»(ادامه)
آموزش زبان عربي در كانون زبان مازندران
(ادامه)
پايان جلسات احمدي‌نژاد در دفتر ولنجك
(ادامه)
نوه مشترک احمدی نژاد و مشایی!/عکس
زهرا احمدي نژاد نوه مشترك محمود احمدي نژاد و اسفنديار رحيم مشايي (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.