.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۹ میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران شمار اقامت مسافران نوروزی را در استان تاکنون بیش از ۹ میلیون و ۷۳۴ هزار نفر اعلام کرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود توهین و او را «قصاب» خواند. توهین دوباره بایدن به پوتین
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود توهین و او را «قصاب» خواند.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکثریت اعضای 12 نفره هیأت رئیسه مجلس آینده در اختیار تندروها خواهد بود و فقط آقای قالیباف رئیس خواهد شد. قالیباف رئیس می‌شود اما هیأت رئیسه دست تندروها خواهد بود
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکثریت اعضای 12 نفره هیأت رئیسه مجلس آینده در اختیار تندروها خواهد بود و فقط آقای قالیباف رئیس خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود . واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رئیس پلیس راهور استان + گزارش اجرای طرح سلامت نوروزی در مازندران
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود .(ادامه)


حال اما پرسش این است که چه کسی به‌جای مصدق بر صندلی دومین مقام قوۀ قضائیه خواهد نشست؟ گزینه‌های معاون اولی قوه‌قضائیه چه کسانی هستند؟
حال اما پرسش این است که چه کسی به‌جای مصدق بر صندلی دومین مقام قوۀ قضائیه خواهد نشست؟(ادامه)
اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم
روابط عمومی معاونت پارلمانی در واکنش به سخنان نماینده مردم شریف صحنه و کنگاور تاکید کرد: مسئله اصلی در تحلیل انتخابات ۱۱ اسفند که نباید از آن غفلت کرد، میراث نامطلوبی است که از دولت مدعی تدبیر و امید بر جای مانده است.(ادامه)
عکس| پیرترین کوهنورد ایران با ۱۰۱ سال سن را ببینید
(ادامه)
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۱۸ فروردین؛ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. (ادامه)
۲ عکس دیده نشده از خیابان لاله‌زار ۹۵ سال پیش!
این دو عکس وضعیت خیابان لاله‌زار در حدود سال ۱۳۰۹ را نشان می‌دهد.(ادامه)
همزمان با انتشار تصاویری از اعتراف یک عامل حادثه تروریستی تالار شهر کروکوس مسکو، یک مقام دیپلماتیک و یک فعال رسانه‌ای روس به این موضوع و نیز رونمایی غرب از نقش داعش در این عملیات واکنش نشان دادند. اولین اعتراف یک عامل حمله تالار کروکوس
همزمان با انتشار تصاویری از اعتراف یک عامل حادثه تروریستی تالار شهر کروکوس مسکو، یک مقام دیپلماتیک و یک فعال رسانه‌ای روس به این موضوع و نیز رونمایی غرب از نقش داعش در این عملیات واکنش نشان دادند.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران از تایید صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خبر داد. صحت انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در مازندران تایید شد
رئیس ستاد انتخابات مازندران از تایید صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خبر داد.(ادامه)
صداوسیما در خبری از تغییر میزان ارز مسافرتی خبر داد. از هفتم اسفند ۱۴۰۲ در راستای مدیریت بازار ارز در ماه پایانی سال و پاسخ به تقاضای مسافران، تخصیص ارز مسافرتی از ۵۰۰ یورو به ۱۰۰۰ یورور افزایش یافت. میزان ارز مسافرتی به ۵۰۰ یورو بازگشت
صداوسیما در خبری از تغییر میزان ارز مسافرتی خبر داد. از هفتم اسفند ۱۴۰۲ در راستای مدیریت بازار ارز در ماه پایانی سال و پاسخ به تقاضای مسافران، تخصیص ارز مسافرتی از ۵۰۰ یورو به ۱۰۰۰ یورور افزایش یافت.(ادامه)
در ۲۵ دی ماه ۱۳۵۲ خط تولید خودرو‌های شورلت در ایران راه اندازی شد. عکس/ اولین شورلت ایران که به بازار عرضه شد!
در ۲۵ دی ماه ۱۳۵۲ خط تولید خودرو‌های شورلت در ایران راه اندازی شد.(ادامه)
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است. شوک بزرگ به دستمزد ۱۴۰۳ کارگران/ میزان افزایش حقوق کارگران تغییر کرد؟ + جزییات
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است.(ادامه)
معاون وزیر نفت گفت: در تامین سوخت گردشگران نوروزی مشکلی نداریم، اما مردم در مصرف رعایت کنند. مشکلی در تامین سوخت گردشگران نوروزی نداریم
معاون وزیر نفت گفت: در تامین سوخت گردشگران نوروزی مشکلی نداریم، اما مردم در مصرف رعایت کنند.(ادامه)
بر اساس قانون کسانی که در مرحله اول انتخابات رای نداده باشند، در مرحله دوم می‌توانند رای دهند. کسانی که در مرحله اول رای داده‌اند فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای دهند. چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس شرکت کنند؟
بر اساس قانون کسانی که در مرحله اول انتخابات رای نداده باشند، در مرحله دوم می‌توانند رای دهند. کسانی که در مرحله اول رای داده‌اند فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای دهند.(ادامه)
طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، با توجه به رکوردشکنی مصرف بنزین و روند صعودی تقاضا برای آن، تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌های سراسر کشور در ایام نوروز از ۱.۵ تا ۲ برابر افزایش یافت. تعداد کارت آزاد جایگاه‌های سوخت 2 برابر شد
طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، با توجه به رکوردشکنی مصرف بنزین و روند صعودی تقاضا برای آن، تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌های سراسر کشور در ایام نوروز از ۱.۵ تا ۲ برابر افزایش یافت.(ادامه)
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند. آمریکا: مانع تحقق خط لوله گاز ایران و پاکستان می‌شویم
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند.(ادامه)
شبکه ملی اطلاعات چگونه ارزیابی می‌شود؟
شبکه ملی اطلاعات پروژه‌ای برای توسعه شبکه زیرساخت امن و پایدار ملی در ایران است.(ادامه)
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد. لوگو گوگل تغییر کرد+عکس
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد.(ادامه)
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد. چرا منتخب مردم ورامین از فیلتر شورای نگهبان عبور نکرد؟
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد.(ادامه)
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: «مروان عیسی، فرد شماره سه حماس، هفته گذشته در عملیات اسرائیل کشته شد». حماس تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است. آمریکا شهادت مروان عیسی، نفر سوم حماس، را تایید کرد
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: «مروان عیسی، فرد شماره سه حماس، هفته گذشته در عملیات اسرائیل کشته شد». حماس تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بین نفر اول و دوم، شمارش آرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت و پس از شمارش مجدد .... نتیجۀ انتخابات مجلس دوازدهم در این حوزه تغییر کرد
با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بین نفر اول و دوم، شمارش آرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت و پس از شمارش مجدد ....(ادامه)
قیمت روز پژو پارس +جدول
با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو پارس به دست خواهید آورد.​(ادامه)
عکس| آخرین بازی علی پروین در تیم‌ملی ایران
علی پروین کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی المپیک 1980 مسکو برای آخرین بار پیراهن شماره 7 تیم ملی را بر تن کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت قهرمان جنگهای هوایی، دریایی ،سرلشگر خلبان شهید حسین خلعتبری و به منظور تجدید ...
مراسم گرامیداشت «امیر سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری» در رامسر برگزار می شود
شمال نیوز: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت قهرمان جنگهای هوایی، دریایی ،سرلشگر خلبان شهید حسین خلعتبری و به منظور تجدید ... (ادامه)
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود. ساعت پخش جومونگ ۳ مشخص شد
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۸ اسفند ماه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۸ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر امضای بزرگترین قرارداد نفتی ایران و نزدیک شدن به نوروز باستانی در ایام ماه مبارک رمضان پرداخته‌اند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 240 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.