.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نشست شورای اسلامی شهر بابل برای استیضاح شهردار این شهر شامگاه یکشنبه برگزار شد که پس از رای گیری اعضا، مهدی کیانی امیری در سمت خود ابقا شد.

استیضاح شهردار بابل رای نیاورد/ کیانی امیری در سمت خود ابقا شد
نشست شورای اسلامی شهر بابل برای استیضاح شهردار این شهر شامگاه یکشنبه برگزار شد که پس از رای گیری اعضا، مهدی کیانی امیری در سمت خود ابقا شد. (ادامه)
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و .... سخنی هوشمندانه با مازندرانی های پایتخت پیرامون انتخاب و امتحانی سخت
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و ....(ادامه)
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است. نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است.(ادامه)
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات در مقاطع مختلف انتخاباتی را از نظر می‌گذرانید. انتخابات عمل صالح است مراقب باشید از دست نرود
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات در مقاطع مختلف انتخاباتی را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی 
استاد دانشکده حقوق و قاضی دادسرای دیوان عالی مجلس و دو وظیفه مهم(يادداشت)
دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی استاد دانشکده حقوق و قاضی دادسرای دیوان عالی(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
مجلس رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه طرح استیضاح کابینه فعلی را به دلیل ناکامی در بازگشت اسیران از نوار غزه بررسی کرد. نتانیاهو بر لبه تیغ استیضاح
مجلس رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه طرح استیضاح کابینه فعلی را به دلیل ناکامی در بازگشت اسیران از نوار غزه بررسی کرد.(ادامه)
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خبر داد که در ادامه پاسخگویی به حملات آمریکا و انگلیس، یک کشتی نظامی واشنگتن را در خلیج عدن هدف قرار داده است. حمله یمن به کشتی آمریکایی در خلیج عدن
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خبر داد که در ادامه پاسخگویی به حملات آمریکا و انگلیس، یک کشتی نظامی واشنگتن را در خلیج عدن هدف قرار داده است.(ادامه)
یک نماینده مجلس افشا کرد: از طرف آن شرکت خودروسازی چندین بار با من تماس گرفتند و گفتند که برای شما یک دستگاه خودرو کنار گذاشتیم. اما من نپذیرفتم. حتی گفتند اگر به اسم فرد دیگری بخواهی به شما می‌دهیم. افشاگری جدید از ماجرای شاسی‌بلندها از زبان یک نماینده
یک نماینده مجلس افشا کرد: از طرف آن شرکت خودروسازی چندین بار با من تماس گرفتند و گفتند که برای شما یک دستگاه خودرو کنار گذاشتیم. اما من نپذیرفتم. حتی گفتند اگر به اسم فرد دیگری بخواهی به شما می‌دهیم.(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  نماینده ای که با اهرم استیضاح بسراغ امتیازگیری از وزیران می‌رود ،چگونه خواهد توانست بنمایندگی از سوی موکلانش بر کار مسئول منصوب از سوی خود نظارت بایسته اعمال کند و به وظایف نمایندگی خود بدرستی جامه عمل بپوشاند؟! نمایندگان مداخله گر در عزل و نصب ها در دوراهی تائید یا رد صلاحیت !
شمال نیوز : نماینده ای که با اهرم استیضاح بسراغ امتیازگیری از وزیران می‌رود ،چگونه خواهد توانست بنمایندگی از سوی موکلانش بر کار مسئول منصوب از سوی خود نظارت بایسته اعمال کند و به وظایف نمایندگی خود بدرستی جامه عمل بپوشاند؟!(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت. بوی فساد در پرونده شاسی بلندها آشکار است، چرا مجلس و قالیباف سکوت کردند؟
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت.(ادامه)
این روز‌ها جمهوری‌خواهان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رئیس جمهور دموکرات این کشور را از طریق طرح استیضاح برکنار کنند. سایه انتقام جمهوری‌خواهان بر سر رئیس جمهور آمریکا
این روز‌ها جمهوری‌خواهان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رئیس جمهور دموکرات این کشور را از طریق طرح استیضاح برکنار کنند.(ادامه)
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از آغاز تحقیقات رسمی برای استیضاح بایدن خبر داد. آغاز تحقیقات رسمی استیضاح بایدن در مجلس نمایندگان آمریکا
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از آغاز تحقیقات رسمی برای استیضاح بایدن خبر داد.(ادامه)
استیضاح وزیر راه و شهر سازی تکذیب شد
«علی‌اصغر خانی» عضو کمیسیون عمران مجلس مطالب منتشره از قول وی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی و اینکه «دولت در حوزه مسکن فقط شعار می‌دهد» را تکذیب کرد.(ادامه)
دو نفر از دموکرات‌های کنگره آمریکا می‌گویند دلایل محکمی برای رد صلاحیت دونالد ترامپ برای حضور در انتخابات ۲۰۲۴ دارند تلاش دموکرات‌ها برای رد صلاحیت ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴
دو نفر از دموکرات‌های کنگره آمریکا می‌گویند دلایل محکمی برای رد صلاحیت دونالد ترامپ برای حضور در انتخابات ۲۰۲۴ دارند(ادامه)
با مشخص شدن ابعادی از فساد مالی رئیس جمهور آمریکا و خانواده‌اش، او بیشتر در خطر استیضاح قرار گرفته است. بایدن در چند قدمی استیضاح
با مشخص شدن ابعادی از فساد مالی رئیس جمهور آمریکا و خانواده‌اش، او بیشتر در خطر استیضاح قرار گرفته است.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
فوئر در ادامه افزود که بایدن، زلنسکی را که قبلاً یک بازیگر و نه یک سیاستمدار بوده، بعنوان یک فرد «آماتور» تلقی می‌کرد. زلنسکی بایدن را عصبانی کرد!
فوئر در ادامه افزود که بایدن، زلنسکی را که قبلاً یک بازیگر و نه یک سیاستمدار بوده، بعنوان یک فرد «آماتور» تلقی می‌کرد.(ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
 یک نماینده مجلس در صفحه شخصی خود فضای مجازی مدعی شد که محمدباقر قالیباف برای جلوگیری از استیضاح وزیر کشور، با او بر سر تأیید لیست انتخاباتی جریان نزدیک به خود توافق کرده است. «احمد وحیدی» ضمن تکذیب این ادعا تصریح کرد: نه آقای قالیباف چنین صحبتی با من داشته و نه من چنین حرفی با او داشته‌ام. یک نماینده مجلس: قالیباف برای جلوگیری از استیضاح وزیر کشور، با او بر سر تأیید لیست انتخاباتی جریان نزدیک به خود توافق کرده / وحیدی: نه قالیباف چنین صحبتی با من داشته و نه من چنین حرفی زده‌ام(خبر)
یک نماینده مجلس در صفحه شخصی خود فضای مجازی مدعی شد که محمدباقر قالیباف برای جلوگیری از استیضاح وزیر کشور، با او بر سر تأیید لیست انتخاباتی جریان نزدیک به خود توافق کرده است. «احمد وحیدی» ضمن تکذیب این ادعا تصریح کرد: نه آقای قالیباف چنین صحبتی با من داشته و نه من چنین حرفی با او داشته‌ام.(ادامه)
باشگاه خبرنگاران/ عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با بیان اینکه سیصد دستگاه شاسی بلند در یک فرآیند متقلبانه به نمایندگان، کارکنان و مدیران مجلس داده شده است، گفت: حکم بنده نقض نشده و الان منتظر رای دادگاه تجدیدنظر هستم. این مصونیت پارلمانی چه شد؟ اصل ۸۴ و اصل ۸۶ قانون اساسی چه شد؟ واکنش جدید علیرضابیگی به ماجرای شاسی‌بلندها
باشگاه خبرنگاران/ عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با بیان اینکه سیصد دستگاه شاسی بلند در یک فرآیند متقلبانه به نمایندگان، کارکنان و مدیران مجلس داده شده است، گفت: حکم بنده نقض نشده و الان منتظر رای دادگاه تجدیدنظر هستم. این مصونیت پارلمانی چه شد؟ اصل ۸۴ و اصل ۸۶ قانون اساسی چه شد؟(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرع در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما نمایندگان استان های شمالی کشور نه استعفا می دهیم و نه تجمع می کنیم، بلکه اگر به فوریت این مشکل را حل نکنید، استیضاح شما را در دستور کار قرار خواهیم داد. مشکل کشاورزان حل نشود، استیضاح شما در مجلس کلید خواهد خورد
شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرع در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما نمایندگان استان های شمالی کشور نه استعفا می دهیم و نه تجمع می کنیم، بلکه اگر به فوریت این مشکل را حل نکنید، استیضاح شما را در دستور کار قرار خواهیم داد.(ادامه)

احسان عسگری، مشاور رییس مجلس، در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: جلسه نمایندگان استیضاح کننده با وزیر کشور (از ساعت ۶ صبح) برای بررسی بند‌های استیضاح در حال برگزاری است. حضور قالیباف برای نزدیک کردن نظر نمایندگان با وزیر کشور و تلاش برای مرتفع کردن مشکلات ادامه دارد. مشاور رئیس مجلس: استیضاح وزیر کشور منتفی نشده است
احسان عسگری، مشاور رییس مجلس، در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: جلسه نمایندگان استیضاح کننده با وزیر کشور (از ساعت ۶ صبح) برای بررسی بند‌های استیضاح در حال برگزاری است. حضور قالیباف برای نزدیک کردن نظر نمایندگان با وزیر کشور و تلاش برای مرتفع کردن مشکلات ادامه دارد.(ادامه)
«برخی از استانداران نه‌تنها با نمایندگان مشورت نکردند بلکه راهی ضدنمایندگان را در پیش گرفتند و معاون سیاسی وزارت کشور پس از عزل اعلام می‌کند که این طرز تفکر در وزارت کشور استمرار خواهد داشت.» اصرار بر استیضاح وزیر کشور؛ استانداران ضد نمایندگان عمل می کنند /برخی فرمانداران حتی یک انتخابات برگزار نکرده اند
«برخی از استانداران نه‌تنها با نمایندگان مشورت نکردند بلکه راهی ضدنمایندگان را در پیش گرفتند و معاون سیاسی وزارت کشور پس از عزل اعلام می‌کند که این طرز تفکر در وزارت کشور استمرار خواهد داشت.»(ادامه)
انتظار می‌رفت که دولت از معاون‌سیاسی وزیر کشور در عالی‌ترین شکل ممکن دفاع کند و تسلیم فشار مجلس نشود اما بر عکس این انتظار رخ داد. فحوای بخشنامه و اقدام وزارت کشور، مبنایی و قابل دفاع و در جهت تامین منافع کشور و جامعه بود اما دولت تصمیم گرفت تن به مصالحه‌های سیاسی داده و بدین ترتیب دست‌ها را بالا ببرد. تعامل یا تسلیم؟!(يادداشت)
انتظار می‌رفت که دولت از معاون‌سیاسی وزیر کشور در عالی‌ترین شکل ممکن دفاع کند و تسلیم فشار مجلس نشود اما بر عکس این انتظار رخ داد. فحوای بخشنامه و اقدام وزارت کشور، مبنایی و قابل دفاع و در جهت تامین منافع کشور و جامعه بود اما دولت تصمیم گرفت تن به مصالحه‌های سیاسی داده و بدین ترتیب دست‌ها را بالا ببرد.(ادامه)
قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه  وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند گفت: آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴ سال شده ۳ سال. وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند / آن بخشنامه دقیقاً دخالت معاون سیاسی در انتخابات است / دو سوم مجلس معتقدند وحیدی دوست من در سپاه است و از او دفاع میکنم که استیضاح نشود
قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند گفت: آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴ سال شده ۳ سال.(ادامه)
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است. اصرار قالیباف بر استیضاح وحیدی حتی در شب حادثه شاهچراغ/ مجلس به دستور رهبری عمل نکرد
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است.(ادامه)
شمال نیوز : هر چند که پاستورنشینان در اظهاراتی تبلیغاتی این اقدام خود را تعامل با مجلس و پرهیز از حاشیه‌های سیاسی عنوان کردند اما واقعیت آن است که دولت، تسلیم و دست‌ها را مقابل بهارستانی‌ها بالا برد فحوای بخشنامه وزارت کشور، مبنایی و قابل دفاع و در جهت تامین منافع کشور و جامعه بود / دولتی که نتواند از یک بخشنامه خود دفاع کند و حتی نیروهای خودی را قربانی زیاده‌خواهی برخی افراد و جریانات کند، دولت مقتدری نیست !
شمال نیوز : هر چند که پاستورنشینان در اظهاراتی تبلیغاتی این اقدام خود را تعامل با مجلس و پرهیز از حاشیه‌های سیاسی عنوان کردند اما واقعیت آن است که دولت، تسلیم و دست‌ها را مقابل بهارستانی‌ها بالا برد(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 76 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.031 seconds.