.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد. هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.(ادامه)
انتشار بیانیه‌ای از سوی استقلال که در آن به پرسپولیس کنایه زده شده بود، واکنش باشگاه رقیب را به دنبال داشت و سرخپوشان خواهان ورود کمیته اخلاق و انضباطی شدند. پاسخ پرسپولیس به استقلال: مصونیت توهین را از کجا آورده‌اید؟
انتشار بیانیه‌ای از سوی استقلال که در آن به پرسپولیس کنایه زده شده بود، واکنش باشگاه رقیب را به دنبال داشت و سرخپوشان خواهان ورود کمیته اخلاق و انضباطی شدند.(ادامه)
فرماندهی انتظامی استان مازندران، پیرامون اجرای طرح حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کرد. اطلاعیه فرماندهی انتظامی مازندران، پیرامون طرح حجاب و عفاف
فرماندهی انتظامی استان مازندران، پیرامون اجرای طرح حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کرد.(ادامه)
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد. آغاز اجرای طرح حجاب و عفاف در تهران از ۲۵ فروردین
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.(ادامه)
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد چهار عملیات نظامی در خلیج عدن علیه دو کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی و دو کشتی آمریکایی انجام داده‌اند. یمن: چهار کشتی اسرائیلی و آمریکایی را هدف قرار دادیم
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد چهار عملیات نظامی در خلیج عدن علیه دو کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی و دو کشتی آمریکایی انجام داده‌اند.(ادامه)
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیرامون حجاب و عفاف در اطلاعیه ای نوشت: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند. پلیس اطلاعیه داد / زمان اجرای طرح حجاب در تهران اعلام شد
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیرامون حجاب و عفاف در اطلاعیه ای نوشت: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد. بیانیه ارتش به مناسبت روز قدس
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.(ادامه)
دبیرکل سازمان ملل ضمن سفر به مصر و حضور در گذرگاه رفح، از مسدود کردن ورود کمک‌ها به غزه انتقاد کرد.  گوترش در رفح: مسدود کردن ورود کمک‌ها به غزه توهین به اخلاق است
دبیرکل سازمان ملل ضمن سفر به مصر و حضور در گذرگاه رفح، از مسدود کردن ورود کمک‌ها به غزه انتقاد کرد. (ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
از آنجایی که اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند، باید دید چگونه می‌توان موضوع انتخابات هیأت‌رییسه و انتخاب رئیس مجلس را مدیریت تهدیدات آقایان برای تغییر هیات رئیسه مجلس محقق نخواهد شد / اصولگرایان چند گروه شده و یکدیگر را تخریب می کنند
از آنجایی که اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند، باید دید چگونه می‌توان موضوع انتخابات هیأت‌رییسه و انتخاب رئیس مجلس را مدیریت(ادامه)
باشگاه پرسپولیس با طرح شکایت نزد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران، خواستار برخورد با بازیکن استقلال به اتهام تحریک عمومی و تحریک به خشونت شد. شکایت پرسپولیس از یک بازیکن استقلال
باشگاه پرسپولیس با طرح شکایت نزد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران، خواستار برخورد با بازیکن استقلال به اتهام تحریک عمومی و تحریک به خشونت شد.(ادامه)
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند. آنها که ادعای ذوب‌بودن در ولایت دارند، اگر سیاست های رهبری را اجرا می‌کردند به پیغمبر قسم مردم از وضعیت راضی می‌شدند
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند.(ادامه)
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد. ماجرای فرار ساسی مانکن از عمان چیست؟
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد.(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیک نوروزی نداریم، گفت: چارچوب برنامه‌های نوروزی را مشخص کرده و به استان‌ها اعلام کردیم. جزئیات تکالیف نوروزی دبستانی‌ها؛ پیک نوروزی حذف شد
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیک نوروزی نداریم، گفت: چارچوب برنامه‌های نوروزی را مشخص کرده و به استان‌ها اعلام کردیم.(ادامه)
سریال «رادیولوژی» در گونه درام محصول ژاپن در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه سلامت سیما پخش شود. شبکه سلامت «رادیولوژی» راه انداخت
سریال «رادیولوژی» در گونه درام محصول ژاپن در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه سلامت سیما پخش شود.(ادامه)
وحیدی با اشاره به قانون عفاف و حجاب، گفت: همه باید حمایت کنند و قانون هم همین را می‌گوید که اگر کسی مانع امر به معروف و نهی از منکر شد جرم مرتکب شده است. امر به معروف و نهی از منکر مجوز نمی‌خواهد / لازم است در برابر بی‌حجابی بایستیم
وحیدی با اشاره به قانون عفاف و حجاب، گفت: همه باید حمایت کنند و قانون هم همین را می‌گوید که اگر کسی مانع امر به معروف و نهی از منکر شد جرم مرتکب شده است.(ادامه)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد. نبویان با ۵۹۷ هزار رای نفر اول شد؛ قالیباف با ۴۴۷ هزار رای چهارم / ۱۴ نفر مستقیم به مجلس راه یافتند / ۳۲ نفر برای رقابت بر سر ۱۶ کرسی باقیمانده به دور دوم رفتند / تعداد آرای صحیح استان تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار رای(خبر)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد. انتخابات در ۲۱ حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد + جدول با جزئیات کامل شهرها و کاندیداها
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد.(ادامه)
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد. اسامی ۸۰ نامزد اول انتخابات تهران و تعداد آرای‌شان/مطهری چندم است؟
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد.(ادامه)
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد. نتایج رسمی اولیه انتخابات مجلس در تهران اعلام شد (+اسامی و آرا )
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد.
آمار غیررسمی اولیه از ۷۰۰ صندوق تهران منتشر شد / نبویان و رسایی و قالیباف در صدر لیست
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد. (ادامه)
دبیرکل شریان و از اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست ۳۰ نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد. لیست ائتلاف «امناء» هم منتشر شد/ سرلیست؛ رسایی
دبیرکل شریان و از اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست ۳۰ نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد.(ادامه)
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دیرینه بشر تأمین رفاه و رفع فقر بوده است. راهکار‌های فقرزدایی در نهج‌البلاغه
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دیرینه بشر تأمین رفاه و رفع فقر بوده است.(ادامه)
امروز در دومین روز نمایشگاه مطبوعات، قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران و محمدجواد شفیعی، موسی رضازاده و محمدمهدی براء بازپرس ویژه قتل میهمان غرفه همشهری شدند. حرفهای عجیب بازپرس جنایی تهران درباره زنان قاتل
امروز در دومین روز نمایشگاه مطبوعات، قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران و محمدجواد شفیعی، موسی رضازاده و محمدمهدی براء بازپرس ویژه قتل میهمان غرفه همشهری شدند.(ادامه)
یک روزنامه‌ آمریکایی فاش کرد از زمان آغاز جنگ اوکراین، واشنگتن سود قابل توجهی را از فروش تسلیحات بدست آورده است. سود آمریکا از جنگ‌های جهان
یک روزنامه‌ آمریکایی فاش کرد از زمان آغاز جنگ اوکراین، واشنگتن سود قابل توجهی را از فروش تسلیحات بدست آورده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 132 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.