.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مظلومی : همه دستگاهها در تكريم از ايثارگران و طرح سپاس مشاركت فعال داشته باشند
شمال نیوز : مظلومي به اتفاق فرماندار مياندورود در روستاي اوسا از پدر بزرگوار شهيد معظم علي جنگلبان و جانباز عزيز صفر فلاح عيادت و ديدار كرد.....(ادامه)
مامه بابا تیام به نظر با باشگاه استقلال به توافق رسیده. شایعه از ترکیه؛ تیام با استقلال بست
مامه بابا تیام به نظر با باشگاه استقلال به توافق رسیده.(ادامه)
رييس شوراي اقامه نماز استانداري مازندران در اين جلسه با اشاره به اين كه استاندار تاكيد نمود كه جلسات اداري بايد تا قبل از آغاز برگزاري نماز تعطيل شود و اجراي اين دستور به تمام ...
تعطيلي همه جلسات در هنگام نماز / اختصاص مكان مناسب به نماز ادارات
رييس شوراي اقامه نماز استانداري مازندران در اين جلسه با اشاره به اين كه استاندار تاكيد نمود كه جلسات اداري بايد تا قبل از آغاز برگزاري نماز تعطيل شود و اجراي اين دستور به تمام ... (ادامه)
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از دستگیری سه مظنون مهتم به تیراندازی به دو محیطبان استان در پارک ملی پابند نکا خبر داد. ۳ مظنون تیراندازی به محیطبانان در نکا دستگیر شدند
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از دستگیری سه مظنون مهتم به تیراندازی به دو محیطبان استان در پارک ملی پابند نکا خبر داد.(ادامه)
شهادت 2 عضو سپاه در درگیری با ضدانقلاب
2 عضو سپاه در درگیری با ضدانقلاب در شهرستان مرزی سردشت در آذربایجان غربی به شهادت رسیدند.(ادامه)
كشف 30 كيلوگرم ترياك در تنكابن
فرمانده نيروي انتظامي تنكابن از كشف 30 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك در اين شهرستان خبر داد.(ادامه)
حرف های همسر هادی نوروزی در آستانه اولین نوروز بدون او
نوروز امسال نوروز سختی برای خانواده هادی نوروزی است. جای خالی او در کنار سفره هفت‌سین غم سنگینی برای نزدیکانش خواهد بود. (ادامه)
شمال نيوز: حجت السلام والمسلمين عباسعلي ابراهيمي كانديداي انتخابات دوره دهم مجلس شوراي اسلامي از حوزه شهرستانهاي ساري و مياندرود طی پیامی از مردم این دو شهرستان تقدیر کرد.
تقدیر دكتر ابراهيمي از مردم ساری و میاندرود
شمال نيوز: حجت السلام والمسلمين عباسعلي ابراهيمي كانديداي انتخابات دوره دهم مجلس شوراي اسلامي از حوزه شهرستانهاي ساري و مياندرود طی پیامی از مردم این دو شهرستان تقدیر کرد. (ادامه)
گام بعدي براي ممانعت از حضور وي در اين عرصه هم حدس و گمانه‌هايي بود که برخي رسانه‌ها به آن دامن مي‌زدند و آن پيش بيني رد صلاحيت سيدحسن خميني بود. اقدامي که از منظر ديگران، تنها برآمده از اهداف سياسي‌اي مي‎توانست باشد که بي طرفي شوراي نگهبان را زير سوال مي‌برد. مخالفان و حامیان عضویت سیدحسن خمینی در مجلس خبرگان چه می‌گویند؟(خبر)
گام بعدي براي ممانعت از حضور وي در اين عرصه هم حدس و گمانه‌هايي بود که برخي رسانه‌ها به آن دامن مي‌زدند و آن پيش بيني رد صلاحيت سيدحسن خميني بود. اقدامي که از منظر ديگران، تنها برآمده از اهداف سياسي‌اي مي‎توانست باشد که بي طرفي شوراي نگهبان را زير سوال مي‌برد.(ادامه)
شمال نیوز : وي با بيست سال سابقه خدمت ، مسئوليت هاي رئيس اداره سياسي انتظامي فرمانداري نكا ، بخشدار بابل ، مدير دفتر معاونت سياسي امنيتي استانداري و رئيس دفتر حوزه استاندار ، رئيس گروه امنيتي شوراي تأمين استان، معاون اداره كل امنيتي- انتظامي اس... ابراهيمي مديركل سياسي و انتخابات استانداری شد
شمال نیوز : وي با بيست سال سابقه خدمت ، مسئوليت هاي رئيس اداره سياسي انتظامي فرمانداري نكا ، بخشدار بابل ، مدير دفتر معاونت سياسي امنيتي استانداري و رئيس دفتر حوزه استاندار ، رئيس گروه امنيتي شوراي تأمين استان، معاون اداره كل امنيتي- انتظامي اس...(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که تنها دو روز به سفر رئیس جمهور به مازندران و سخنرانی وی در استادیوم شهید متقی ساری باقی مانده است اما سفر وزرا به شهرستان های استان از نکات مهم و  با اهمیت برای مردمی است که به هر دلیل نمی توانند خود را به مرکز استان برسانند .....
وزرا به کدام شهرستان های مازندران سفر می کنند؟
شمال نیوز : در حالی که تنها دو روز به سفر رئیس جمهور به مازندران و سخنرانی وی در استادیوم شهید متقی ساری باقی مانده است اما سفر وزرا به شهرستان های استان از نکات مهم و با اهمیت برای مردمی است که به هر دلیل نمی توانند خود را به مرکز استان برسانند ..... (ادامه)
پیکرهای ۱۱۴ جانباخته فاجعه منا، صبح امروز با یک فروند هواپیمای سعوی به ایران منتقل شد.


ورود پیکر 8 زائر مازندرانی فاجعه منا به کشور+اسامی
پیکرهای ۱۱۴ جانباخته فاجعه منا، صبح امروز با یک فروند هواپیمای سعوی به ایران منتقل شد. (ادامه)
پیکر حجت الاسلام شیخ غلام ابراهیمی ظهر امروز بر روی دستان پرمهر مردم تشيع شد . پیکرحجت الاسلام ابراهیمی درنكا تشییع شد
پیکر حجت الاسلام شیخ غلام ابراهیمی ظهر امروز بر روی دستان پرمهر مردم تشيع شد .(ادامه)
خبرفوري: فوتبالیست مازنی خواستارجدايي ازاستقلال شد
اميدابراهيمي خواستارجدايي ازاستقلال شد(ادامه)
ليست هاي جديد جان باختگان، مجروحان و مفقودان ايراني حادثه منا
(ادامه)
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت حادثه منا
شمال نیوز: در پی فاجعه مصیبت بار منا که در آن جمع کثیری از حجاج و زائران بيت الله الحرام جان خود را از دست دادند پيام مشتركي از سوي آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران و ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران صادر شد .(ادامه)
آمارمجروحین و کشته های حادثه منا که براثر ازدحام حجاج اتفاق افتاده هرلحظه بیشترمی‌شود طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون ۱۲۰۰ تن کشته و بیش ازاین تعداد مصدومند که حدود 130 نفر از جان باختگان ایرانی‌هستند.
۱۲۰۰کشته آخرین آمار حادثه منا/ ۱۲۵ جان باخته ایرانی/ اسامی اعلامی
آمارمجروحین و کشته های حادثه منا که براثر ازدحام حجاج اتفاق افتاده هرلحظه بیشترمی‌شود طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون ۱۲۰۰ تن کشته و بیش ازاین تعداد مصدومند که حدود 130 نفر از جان باختگان ایرانی‌هستند. (ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمين حسين زكريائي ضمن اعلام اين نكته كه در اهداف برگزاري اين همايش فقط و فقط توسعه شهرستان براي ما اهميت دارد، اظهار داشت: طبيعي است كه افراد مغرض هميشه و در همه حال هستند و همانطور كه ما نيز ابتداي امر پيش بيني اين مباحث را مي نموديم با كساني كه اهداف همايش را به ....
برگزاری نخستین همایش راهکارهای توسعه شهرستان فریدونکنار
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمين حسين زكريائي ضمن اعلام اين نكته كه در اهداف برگزاري اين همايش فقط و فقط توسعه شهرستان براي ما اهميت دارد، اظهار داشت: طبيعي است كه افراد مغرض هميشه و در همه حال هستند و همانطور كه ما نيز ابتداي امر پيش بيني اين مباحث را مي نموديم با كساني كه اهداف همايش را به .... (ادامه)
43 نماینده ظریف را به مجلس کشاندند
43 نماینده با طرح 10 سوال محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه را به مجلس کشاندند که این وزیر باید روز سه شنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به سوالات نمایندگان پاسخ دهد. (ادامه)
شمال نیوز: طي حكمي از سوي دکتر فلاح استاندار مازندران ، مهرداد ابراهيمي بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندری فریدونکنار منصوب شد . مهرداد ابراهيمي فرماندار شهرستان فریدونکنار شد
شمال نیوز: طي حكمي از سوي دکتر فلاح استاندار مازندران ، مهرداد ابراهيمي بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندری فریدونکنار منصوب شد .(ادامه)
مدیرکل ارشاد مازندران وضعیت فرهنگ و هنر را برای استاندارتشریح کرد
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از روشهای ترقی و پیشرفت در حکومت های استبدادی ، چاپلوسی و شیرین زبانی و بله قربانگویی به مقامات درباری بود فی الواقع تغییر پایگاه اجتماعی خانواده میرزاحسین خان بی تاثیر از این روشها نبود... بررسي علل انحراف و واكاوي ناكامي جريان روشنفكري در ایران
شمال نیوز : یکی از روشهای ترقی و پیشرفت در حکومت های استبدادی ، چاپلوسی و شیرین زبانی و بله قربانگویی به مقامات درباری بود فی الواقع تغییر پایگاه اجتماعی خانواده میرزاحسین خان بی تاثیر از این روشها نبود...(ادامه)
 تحولات سیاسی و اجتماعی کشورما نشان می دهد که در فاصله دو قرن گذشته خالی از حب و بغض به قضایای تاریخی، یگانه حافظ منافع واقعی ملت ایران و نگهدارنده ارزشهاي ملی و اسلامی در برابرهجوم سازمان یافته و بی اساس فرهنگی و تاریخی و اقتصادی بیگانگان و... سیری در جریان روشنفکری و مشروطه
تحولات سیاسی و اجتماعی کشورما نشان می دهد که در فاصله دو قرن گذشته خالی از حب و بغض به قضایای تاریخی، یگانه حافظ منافع واقعی ملت ایران و نگهدارنده ارزشهاي ملی و اسلامی در برابرهجوم سازمان یافته و بی اساس فرهنگی و تاریخی و اقتصادی بیگانگان و...(ادامه)
پیام تبریک رياست دانشگاه مازندران به مناسبت عید سعيد قربان
(ادامه)
تجليل ازخادمین قرآن مازندران
(ادامه)
پايگاه هاي خبري براي دريافت مجوز اقدام کنند
(ادامه)
همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند . آقا میری:چه کسی برای ریاست شورا عقده کرده است ! احمدی:رای من با کمک سازمانهای شهرداری بدست نیامده!
همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند .(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
سرنوشت رژیم حقوقی دریای خزر مهمترین پرسشی است که این روزها در آستانه حضور دولتهای همسايه حاشیه دریای خزر كه برای نشست كنوانسيون رامسر به كشورمان مسافرت مي كنند، افکار جستجوگر ایرانی را به خود مشغول مي نمايد.
منافع ايران در خزر‌ آزمون ديگري براي ديپلماسي دولت روحاني
سرنوشت رژیم حقوقی دریای خزر مهمترین پرسشی است که این روزها در آستانه حضور دولتهای همسايه حاشیه دریای خزر كه برای نشست كنوانسيون رامسر به كشورمان مسافرت مي كنند، افکار جستجوگر ایرانی را به خود مشغول مي نمايد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.