.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پنتاگون و برخی شرکت‌های آمریکایی برای آزمایش دارو‌های ثبت نشده خود از جمعیت محلی کشور‌های آفریقایی استفاده می‌کنند. دارو‌های شیمیایی آمریکا روی مردم آفریقا امتحان می‌شود
پنتاگون و برخی شرکت‌های آمریکایی برای آزمایش دارو‌های ثبت نشده خود از جمعیت محلی کشور‌های آفریقایی استفاده می‌کنند.(ادامه)
یک اشتباه تایپی کوچک باعث شد میلیون‌ها ایمیل نظامی و حساس آمریکا برای کشور مالی که متحد روسیه است، ارسال شود. میلیون‌ها ایمیل حساس آمریکا به اشتباه به کشور متحد روسیه ارسال شد
یک اشتباه تایپی کوچک باعث شد میلیون‌ها ایمیل نظامی و حساس آمریکا برای کشور مالی که متحد روسیه است، ارسال شود.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به دیدار روسای جمهور ایران و چین و هراس از تقویت روابط دو کشور، خواستار مقابله پکن با سیاست‌های تهران شد. آمریکا به دیدار روسای جمهور ایران و چین واکنش نشان داد
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به دیدار روسای جمهور ایران و چین و هراس از تقویت روابط دو کشور، خواستار مقابله پکن با سیاست‌های تهران شد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست. احساس امنیت(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست.(ادامه)
به حرف و وعده‌هاي آنها هيچ اعتمادي نيست حتي به امضاي آنها كه بي‌اعتبارترين امضاها در روابط و قراردادهاي جهاني است اطميناني وجود ندارد./ از گفت‌وگو ضرر نمي‌كنيم نبايد اين پرچم را به دشمن سپرد و ميدان را خالي كرد. ....(خبر)
(ادامه)
۶ کاندیدایی که در فهرست تحریم‌های آمریکا هستند
در میان ۵۹۲ کاندیدایی که برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند، شش نفرشان در لیست تحریم‌های آمریکا هستند.(ادامه)
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید. محمود احمدی‌نژاد: یارانه هر ایرانی باید ۲.۵ میلیون تومان باشد
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید.(ادامه)
اولين پيام حسن روحاني به دولت جديد آمريكا
رئیس جمهور گفت: تجربه سه ساله درسی باشد تا دولت آینده آمریکا در برابر قانون و مقررات تسلیم باشد و به همه تعدات خود برگردند و مردم ما پاداش صبر و ایستادگی خود را لمس کنند و ببینند.(ادامه)
فوری: آمریکا رسما خواستار فعال سازی مکانیزم ماشه شد
وزیر خارجه آمریکا که با مخالفت جامعه جهانی با تحرکات ضد برجامی واشنگتن به خوبی آگاه است، درخواست فعال کردن سازوکار موسوم به ماشه را به رئیس دوره‌ای شورای امنیت ارائه داد. در این دیدار که برایان هوک نماینده مستعفی آمریکا در امور ایران و الیوت آبرامز نماینده آتی این کشور در امور ایران، وزیر خارجه ترامپ را همراهی کردند، پمپئو نامه‌ای را با امضای کلی کرافت نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد ارائه داد که طی آن اعلام شده است ایران به تعهدات برجامی خود عمل نکرده و همچنین ممنوعیت تسلیحاتی را نقض کرده است.(ادامه)
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. سرنوشت شوم پسران صدام
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. (ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)
کیسه برنج ايراني در آمريكا مد شد ! + عکس
یک نشریه مد و لباس آمریکایی، در گزارشی از یک ایرانی مقیم بروکلین، خلاقیت های وی را در استفاده از گونی برنج، به منظور تولید لباس های جذاب به تصویر کشیده است.(ادامه)
کنایه جهانگیری به شريعتمدارى
معاون اول رییس جمهور گفت: واقعا در اين شرايط شدنى است كه دولت قيمت بنزين را افزايش دهد؟ بايد سياست هاى خود را گام به گام پيش ببريم. نمى توانيم اقتصاد يارانه اى خود را به يكباره به اقتصاد آزاد تبديل كنيم.(ادامه)

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سخنرانی ‌اش درباره تصمیم در مورد برجام گفت: می‌خواهم دنیا را از تلاش هایمان برای جلوگیری از سلاح هسته‌ای مطلع کنم.

ایالات متحده از توافق هسته ای خارج خواهد شد/ فرمان اجرایی برای اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران را امضا خواهم کرد(خبر)
دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سخنرانی ‌اش درباره تصمیم در مورد برجام گفت: می‌خواهم دنیا را از تلاش هایمان برای جلوگیری از سلاح هسته‌ای مطلع کنم. (ادامه)
اوباما طرح ترور سردار سليمانی را لو داد!
يک روزنامه عربی ادعا کرد که اوباما طرح ترور سردار سليماني را به ایران لو داد! (ادامه)
۸ میوه و سبزی بنفش؛ ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها
يك رژيم سالم، يك رژيم رنگي مي باشد. ميوه ها و سبزيجات، داراي پنج رنگ اصلي هستند: قرمز، نارنجي/زرد، بنفش/آبي، سفيد و سبز. هر كدام از اين رنگ ها در كل نشان دهنده ويتامين، ماده يا آنتي اكسيدان خاصي است.(ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه از نفوذ سپاه در مراکز کنترل‌فرماندهی آمریکا در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: اگر این اسناد را منتشر کنیم آمریکایی‌ها مفتضح می‌شوند.

سپاه به مراكز كنترل فرماندهی ارتش ⁧ آمريكا ⁩ نفوذ كرده / در برابر مادر بمب‌ها، پدر بمب‌ها را در اختیار داریم / مذاکره فایده‌ای ندارد(خبر)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه از نفوذ سپاه در مراکز کنترل‌فرماندهی آمریکا در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: اگر این اسناد را منتشر کنیم آمریکایی‌ها مفتضح می‌شوند. (ادامه)
تحلیل "نشنال اینترست": بحران قطر و پیروزی ایران در جنگ سرد با سعودی
شمال نیوز : تحریم قطر از جانب عربستان سعودی اشتباه بزرگی بود که دولت دوحه را به سمت ایران و ترکیه سوق داده و شکست بزرگی برای سیاست منطقه ای سعودی به بار آورد.(ادامه)
۵۰ ثروتمند برتر دنیا در کجا زندگی می‌کنند؟
شمال نیوز : بیل گیتس، وارن بافت، مارک زاکربرگ، جرج سوروس، چارلز و دیوید کخ؛ در سطح چهره‌ها، آدم‌هایی که توانسته‌اند در 50 نفر اول فهرست ثروتمندترین میلیاردرها قرار بگیرند از نقاط مختلف جهان هستند.(ادامه)
نظر رهبر انقلاب درباره مناظره‌های انتخاباتی
سیاست > رهبری - پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR، در خردادماه سال 92 در مطلبی به بیان نگاه رهبر انقلاب به مناظره های انتخاباتی پرداخته بو(ادامه)
شوخی کواکبیان و لاریجانی در مجلس/ نادانان می‎گویند موشک‌های روسیه عصای اصلاح‌طلبان شده
نماینده اصلاح طلب مجلس در تذکری خطاب به لاریجانی پرسید که «چرا موشک‌های روسیه عمل نکرد؟» و گفت: عده‌ای نادان می‌گویند که این موشک‌ها عصای اصلاح‌طلبان شده! این حرف بسیار بی‌ربطی است. (ادامه)
تحریم‌های جدید خزانه‌داری آمریکا علیه 13 فرد و 12 نهاد مرتبط با ایران+ لیست افراد ایرانی و غیرایرانی
وزارت خزانه داری آمریکا تحریمهای جدیدی علیه 13 فرد و 12 نهاد مرتبط با ایران اعلام کرد. (ادامه)
درخواست علنی یک آیت‌الله برای رفع حصر/ کی‌روش در تهران است؟ اختلاف هاشمی و جنتی از زبان علی جنتی/ اتفاق عجیب در فوتبال ایران!
(ادامه)
مربیگری آتش نشان ساروی در مسابقات جهانی كشتی + تصاویر
علی دومير كلايی مسئول تربيت بدنی آتش نشانی ساری به عنوان مربی تيم ايران در مسابقات جهانی كشتی عازم اکراین شد.(ادامه)
حیدری رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی شد
علیرضا حیدری كانديدای فدراسيون كشتی ايران با برنامه ريزی، هماهنگی و پيگيری ستاد ديپلماسی اين فدراسيون، رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی شد(ادامه)
چرا ترامپ پيروز شد؟
(ادامه)
نگاه امام خمینی به قیام عاشورا؛ هم عارفانه هم فقيهانه(يادداشت)
(ادامه)
12 نکته طلایی برای کنترل بیماری قند خون
اگر مبتلا به بیماری دیابت هستید رعایت نکات زیر می‌تواند برای حفظ سلامتی شما بسیار مؤثر باشد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 75 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.