.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ملاقات گروسی با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان نوشت: این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟! شریعتمداری: این ملاقات چه ضرورتی داشت ؟!
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ملاقات گروسی با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان نوشت: این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟!(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درگذشت. پیش از این اعلام شده بود که آمانو به دلیل بیماری خواهان کناره‌گیری از سمتش در آژانس بین المللی انرژی اتمی شده بود. آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی درگذشت
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درگذشت. پیش از این اعلام شده بود که آمانو به دلیل بیماری خواهان کناره‌گیری از سمتش در آژانس بین المللی انرژی اتمی شده بود.(ادامه)

رییس جمهوری آمریکا بار دیگر با استفاده از کلمات مبهم و تهدید آمیز درباره ایران سخن گفت و اظهار کرد: ایران باید بسیار مراقب باشد. سخنان جدید ترامپ در مورد ایران
رییس جمهوری آمریکا بار دیگر با استفاده از کلمات مبهم و تهدید آمیز درباره ایران سخن گفت و اظهار کرد: ایران باید بسیار مراقب باشد.(ادامه)
هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام بعد از برگزاری نشست اضطراری این کمیسیون به درخواست ایران در روز جمعه ۴خرداد، بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه پایانی نشست کمیسیون برجام/ تعهد اعضای باقیمانده بر اجرای مستمر و کامل توافق هسته‌ای (خبر)
هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام بعد از برگزاری نشست اضطراری این کمیسیون به درخواست ایران در روز جمعه ۴خرداد، بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این نوید را به همه مردم ایران می‌دهم که تقریبا تمامی موشک‌های سپاه مجهز به فناوری نقطه‌زنی شده است. تمام موشک‌های سپاه مجهز به "فناوری نقطه‌زنی" هستند/ جزئیات دیدار فرماندهان سپاه با روحانی(خبر)
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این نوید را به همه مردم ایران می‌دهم که تقریبا تمامی موشک‌های سپاه مجهز به فناوری نقطه‌زنی شده است.(ادامه)
آژانس بار دیگر پایبندی ایران به برجام را تائید کرد
شمال نیوز : «یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز پنج‌شنبه بار دیگر پایندی کامل ایران به توافق هسته‌ای را تائید کرد.(ادامه)
پای ترامپ به عروسی های ایرانی باز شد + عکس
کارت دعوتی باظاهری شبیه روزنامه برای مهمانان یک مجلس عروسی ارسال شد. (ادامه)



اولین نامه‌ای که درباره اس ۳۰۰ نوشتم در سال ۱۳۶۸ بود. در سال ۶۸ نامه‌ای به رهبری نوشتم که نیاز به اس ۳۰۰ داریم. ورود اس ۳۰۰ به ایران یک کلمه رمز برای دنیاست/ برجام صدها خاصیت دارد/ برای اولین بار در سال ۶۸ درباره اس ۳۰۰ به رهبری نامه نوشتم(خبر)
اولین نامه‌ای که درباره اس ۳۰۰ نوشتم در سال ۱۳۶۸ بود. در سال ۶۸ نامه‌ای به رهبری نوشتم که نیاز به اس ۳۰۰ داریم.(ادامه)
ظریف: هیچ اقدامی علیه ایران را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت
وزیر امور خارجه کشورمان دیشب در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما حضور یافت.(ادامه)
لغو تحریم های بانکی علیه ایران
سازمان ملل با صدور بیانیه ای اعلام کرد که شورای امنیت بانک سپه و نمایندگی های بین المللی این بانک را در سراسر جهان از تحریم ها خارج کرده است.(ادامه)
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد
«یوکیا آمانو» در راستای تقویت و توسعه روابط ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی بامداد امروز وارد تهران شد.(ادامه)
دیدار آمانو با رئیس‌جمهور در تهران+عکس
یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز یکشنبه برای ملاقات با حسن روحانی و صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران راهی تهران خواهد شد.(ادامه)
عکس یادگاری هیات ایرانی با آمانو و موگرینی
دقایقی پیش اتحادیه اروپا و آمریکا دستور رفع تحریم‌ها را صادر کردند.(ادامه)
شمال نیوز : ظریف و موگرینی در بیانیه‌ای مشترک برجام را توافقی تاریخی و منصفانه برشمرده و اعلام کردند:به مراقبت و نظارت بر اجرای کامل و موثر برجام از طریق کمیسیون مشترک، ادامه خواهیم داد.....


اجرای برجام آغاز شد+بیانیه ایران و5+1
شمال نیوز : ظریف و موگرینی در بیانیه‌ای مشترک برجام را توافقی تاریخی و منصفانه برشمرده و اعلام کردند:به مراقبت و نظارت بر اجرای کامل و موثر برجام از طریق کمیسیون مشترک، ادامه خواهیم داد..... (ادامه)
ظریف: PMD به تاریخ پیوست
وزیر امور خارجه درباره قطعنامه شورای حکام آژانس انرژی اتمی گفت موضوع جعلی ابعاد به‌اصطلاح نظامی برنامه هسته‌ای ایران، موسوم به پی‌ام‌دی، به تاریخ پیوسته است.(ادامه)
شمال نیوز: محسن رضایی در خصوص اینکه چه زمانی پرونده اتمی بسته می‌شود، گفت: باید شورای حکام بگوید ایران در پی برنامه هسته‌ای نبوده و پرونده اتمی ایران بسته شده است. لذا باید دوستان بر روی متن کار کنند و به شورای حکام بگویند که ایران با هر متنی موافقت نخواهد کرد.


منطقه در آستانه انفجار بزرگی است/ سربازان ترکیه در کنار داعشی‌ها قرار گرفته‌اند/ حدود 6 ماه پیش داعش تا 30 کیلومتری مرزهای ما آمد
شمال نیوز: محسن رضایی در خصوص اینکه چه زمانی پرونده اتمی بسته می‌شود، گفت: باید شورای حکام بگوید ایران در پی برنامه هسته‌ای نبوده و پرونده اتمی ایران بسته شده است. لذا باید دوستان بر روی متن کار کنند و به شورای حکام بگویند که ایران با هر متنی موافقت نخواهد کرد. (ادامه)
شمال نیوز: اینکه مجلس در راس امور است چیزی نیست که در شرایط مختلف تغییر کند و این مهم در قانون اساسی آمده است. مجلس در مسئله هسته‌ای با دید ملی به موضوع نگاه کرد و مجلس و نمایندگان شجاعانه عمل کردند
من و ناطق، اموال نیستیم که مصادره شویم(خبر)
شمال نیوز: اینکه مجلس در راس امور است چیزی نیست که در شرایط مختلف تغییر کند و این مهم در قانون اساسی آمده است. مجلس در مسئله هسته‌ای با دید ملی به موضوع نگاه کرد و مجلس و نمایندگان شجاعانه عمل کردند (ادامه)
متن کامل گزارش آژانس در مورد ایران
یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه با انتشار گزارش فصلی تازه اش در مورد ایران، تائید کرد که فرآیند برچیدن سانتریفیوژها در دو سایت نطنز و فردو آغاز شده است. (ادامه)
صالحی: لاریجانی سنگ تمام گذاشت
رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر این که اقدامات روی زمین(درباره عمل ایران به تعهداتش در برجام) حداکثر دو ماه طول می‌کشد اظهار کرد: زمان شروع این اقدامات با نظر رئیس‌جمهور خواهد بود.(ادامه)
متن کامل گزارش کمیسیون برجام مجلس
متن کامل گزارش کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی منتشر شد.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه های سه شنبه
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
تصاویر/ حواشی حضور آمانو در کمیسیون ویژه برجام
یوکیا آمانو با حضور در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام حضور یافت.(ادامه)
کاریکاتور/ آمانو در خیابان‌های تهران!
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از سفر قریب الوقوع «یوکیا آمانو»، مدیرکل آژانس نرژی اتمی به تهران خبر داده و در عین حال، رییس کمیسیون برجام هم در اقدامی جالب خواستار حضور او در مجلس و پاسخ به سوالات خود شده است!(ادامه)
اظهارات مهم «یوکیا آمانو» در کمیسیون برجام
مدیرکل آژانس بین المللی هسته ای در کمیسیون ویژه برجام گفت: آژانس به مسائل محرمانه احترام می گذارد چرا که آن را جدی تلقی می کند. ما رژیمی برای حفاظت از اطلاعات محرمانه داریم که به آن پایبند هستیم و آن را جدی می دانیم. (ادامه)
آمانو وارد ایران شد
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.(ادامه)
احتمال بازدید« آمانو » از سایت پارچین
(ادامه)
جزئیات فنی توافق هسته ای ایران از زبان علی اکبر صالحی
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه بنده در وین یک تفاهم نامه مجددی را با آقای آمانو در خصوص فعالیت های گذشته و حال ایران امضا کردیم، گفت: اصل چیزی که امضا کردیم محرمانه نیست. (ادامه)
امضای توافقنامه ایران و آژانس (+عکس)
یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، پس ازدیدار با علی اکبر صالحی از توافق با ایران بر سر ابعاد نظامی احتمالی خبرداد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.