.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دوره كارآموزي تابستانه دانشجويان در نيروگاه نكا آغاز شد
(ادامه)
دوره كارآموزي تابستانه دانشجويان در نيروگاه نكا آغاز شد
(ادامه)
انجمن معلمان جغرافیا استان مازندران از نيروگاه نکا بازديدكردند
(ادامه)
غرق شدن ۱۴۷ نفر در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن ۱۴۷ نفر پارسال در استان خبر داد.(ادامه)
دولت در همه زمينه‌ها از سرمايه‌ گذاران حمايت می‌کند/ به شهرك‌ها و نواحي صنعتي مازندران علي‌رغم محدوديت‌هاي جدي زمين، 80 هكتار افزوده مي‌شود
(ادامه)
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است .... استاندار و نمایندگان ؛ چالش های بودجه ای و عدم تخصیص اعتبارات واقعی
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است ....(ادامه)
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
دكتر فرهاد صالحيان * چند نکته اساسی در فرهنگ رانندگي(يادداشت)
دكتر فرهاد صالحيان *(ادامه)
روزشماری براي برگزاري مراسم تدفين مطبوعات کشور(يادداشت)
(ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
شمال نیوز : از نظر برخورد با عواقب زلزله، آن را باید مانند آتش‌سوزی در نظر گرفت. آتش‌سوزی هم پیش‌بینی‌شدنی نیست اما رویداد آن بر مردم و مسئولان چنان واضح است که به جای چشم‌پوشی و نادیده‌گرفتن احتمال آن، همه شهرها با ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و کشیک ۲۴ساعته، آماده نجات مردم و....
چرا از زلزله ها درس گرفته نمی شود؟
شمال نیوز : از نظر برخورد با عواقب زلزله، آن را باید مانند آتش‌سوزی در نظر گرفت. آتش‌سوزی هم پیش‌بینی‌شدنی نیست اما رویداد آن بر مردم و مسئولان چنان واضح است که به جای چشم‌پوشی و نادیده‌گرفتن احتمال آن، همه شهرها با ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و کشیک ۲۴ساعته، آماده نجات مردم و.... (ادامه)
شمال نیوز : سید مجید هاشمی گفت : در استان مازندران ، با شناسايي روستاهاي مستعد، اقدام به اجراي طرح هادي روستايي با هدف احياء بافت سنتي شده است  كه روستاهای اسبچین از توابع شهرستان عباس آباد ، جواهرده از توابع شهرستان رامسر، کندلوس از توابع شهرستان نوشهر،.... اثرات اجراي طرح هادي در ترويج بوم گردي روستايي مازندران + تصاویر
شمال نیوز : سید مجید هاشمی گفت : در استان مازندران ، با شناسايي روستاهاي مستعد، اقدام به اجراي طرح هادي روستايي با هدف احياء بافت سنتي شده است كه روستاهای اسبچین از توابع شهرستان عباس آباد ، جواهرده از توابع شهرستان رامسر، کندلوس از توابع شهرستان نوشهر،....(ادامه)
شمال نیوز : پیش از این نیز در هفته گذشته رستم قاسمی ، .زیر نفت سابق و از فعالان اصولگرا به ساری آمد و در مسجد محمد رسول الله در جمع شماری از اصولگرایان استان در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سخنرانی کرده بود ..... سخنرانی « محمدرضا باهنر » در مسجد شکوهی ساری
شمال نیوز : پیش از این نیز در هفته گذشته رستم قاسمی ، .زیر نفت سابق و از فعالان اصولگرا به ساری آمد و در مسجد محمد رسول الله در جمع شماری از اصولگرایان استان در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سخنرانی کرده بود .....(ادامه)
این خوراکی‌ها به سلامت کبد کمک می‌کنند
عادت‌هاي غذايي نادرست در طولاني مدت مشكلات جدي براي سلامتي ايجاد مي‌كنند. كبد، يكي از مهم‌ترين اندام‌هاي بدن است كه تحت تاثير همين عادت‌ها قرار دارد. (ادامه)
آغازگام سوم اصلاح طلبان
(ادامه)
دستگیری هکر تلگرامي در مازندران
متهم به هک صفحات تلگرام زنان و دختران و عامل ارسال پيام هاي تهديد آميز در شبکه هاي اجتماعي با تلاش کارآگاهان سايبري پليس فتا مازندران شناسايي و دستگير شد.(ادامه)
راه اندازي باشگاه خنده در آستارا
شهردار بندر آستارا از راه اندازي باشگاه خنده با هدف فراهم نمودن فضاي شاد و با نشاط در ميان اقشار مختلف جامعه خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : اين ميهمان زنجانی مي گويد: يكي از مهمترين مولفه ها در فرآيند ارائه خدمت به مردم، برخورد توام با ادب و احترام جوانان  هلال احمري است كه واقعاً شايسته تقديراست.او در خصوص علت مراجعه خود به پست ایمنی و سلامت مسافرين نوروزي مي‌گويد:‌ اطلاعاتي  در خصوص اماكن تاريخي، اقامتي و مناطق سياحتي استان مازندران مي خواستم كه در قالب اين بروشورها و.... «هلال احمرمازندران» خط مقدم خدمت رسانی به گردشگران نوروزی
شمال نیوز : اين ميهمان زنجانی مي گويد: يكي از مهمترين مولفه ها در فرآيند ارائه خدمت به مردم، برخورد توام با ادب و احترام جوانان هلال احمري است كه واقعاً شايسته تقديراست.او در خصوص علت مراجعه خود به پست ایمنی و سلامت مسافرين نوروزي مي‌گويد:‌ اطلاعاتي در خصوص اماكن تاريخي، اقامتي و مناطق سياحتي استان مازندران مي خواستم كه در قالب اين بروشورها و....(ادامه)
همسر مورد علاقه خود را از ما بخواهيد!
(ادامه)
 
درگذشت آیت الله واعظ طبسی، به معنی درگذشت یکی دیگر از چهره‌های مشهور نسل اول مبارزات انقلابی است. کسی که نه فقط در دوره انقلاب که حتی پس از آن ازجمله چهره‌های موثر در فضای سیاسی کشور به شمار می آمد. تمام حاشیه‌های زندگی سیاسی آیت‌الله واعظ طبسی؛ از سوگند تا سکوت(خبر)
درگذشت آیت الله واعظ طبسی، به معنی درگذشت یکی دیگر از چهره‌های مشهور نسل اول مبارزات انقلابی است. کسی که نه فقط در دوره انقلاب که حتی پس از آن ازجمله چهره‌های موثر در فضای سیاسی کشور به شمار می آمد.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت:  اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است.

اقدامات شهرداري ساری، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر كرد
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت: اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است. (ادامه)
پاسخ سازمان امور مالياتی به بيانيه مشترک 3 اتاق اصناف، تعاون و بازرگانی
(ادامه)
وزیرکشور: درانتخابات عدم احراز صلاحیت‌نداریم
تا کنون با برخي اعضاي شوراي نگهبان که دوستانه صحبت کرده ام و آنها هم معتقدند که بايد صلاحيت همه افراد با تحقيق و بررسي و احراز يا رد شود. اگر شوراي نگهبان هم به قانون عمل کند، انتخابات در اين بخش نيز کاملا شفاف خواهد بود. (ادامه)
حشمت الله سمیعی

اين 12 نفر و باز تعریف وظایف نمایندگی(ديدگاه)
حشمت الله سمیعی (ادامه)
آشنايي با ۴ ماده سرطان‌زا در خانه
شمال نیوز: هر يك از ما در خانه خود احساس امنيت مي‌كنيم غافل از اينكه مواد سرطان‌زايي در خانه‌ها پيدا مي‌شود كه سلامتي ما را تهديد مي‌كند و ما از وجود اين مواد بي‌اطلاع هستيم. موادي چون انواع رنگ، شامپو، پاك‌كن، پلاستيك، عطر و بسياري از اين دست. آشنايي با ۴ ماده سرطان‌زا در خانه(ادامه)
كمين كابوي ها براي شكار گاو هاي روستاي جنگلي
کابوي ها با شکار گاو هاي رها در سطح مناطق جنگلي آنها را سلاخي کرده و به فروش مي رساندند.(ادامه)
آقازاده ها چه ماشینی سوار می‌شوند+عکس
پسران مسئولان ورزش بیشتر از اینکه به خاطر فعالیت‌های اقتصادی یا اجتماعی‌شان شناخته‌شده باشند، با ماشین‌‌هایی که سوار می‌شوند مورد توجه هستند.(ادامه)
تعرض به دختر ١٩ساله در پاتوق شيشه‌اي
«لكه‌هاي خون روي تار برداشته شده از جسد و خون روي آلت قتاله - كارد آشپزخانه - از نوع A بوده و خون مقتول است. متهم در بازجويي‌ها به قتل اعتراف و علت آن را «تلاش مقتول براي تعرض به خود» اعلام كرده است.» (ادامه)
شرح خیانت یک زن به شوهرش/ به پسر21ساله همسایه علاقمند شدم
(ادامه)
نامه کمتر منتشر شده فرماندهان سپاه به آقا محسن
"عماریون"- الذين امنوا و هاجروا و جاهدوا في سبيل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند اللهو اولئك هم الفائزون يبشرهم ربهم برحمه منه و رضوان و جنات لهم فيها نعيم مقيم(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 20 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.