.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
از اولین روز انتشار خبر بیهوشی و به کما رفتن آرمیتا گراوند در مترو، اینترنشنالی‌ها همه تلاش خود را کردند که از این واقعه تلخ، آشوب تازه‌ای در ایران بیافرینند، اما دیدند که این تیر به سنگ خورد. اینترنشنال علیه خودش موضع گرفت!
از اولین روز انتشار خبر بیهوشی و به کما رفتن آرمیتا گراوند در مترو، اینترنشنالی‌ها همه تلاش خود را کردند که از این واقعه تلخ، آشوب تازه‌ای در ایران بیافرینند، اما دیدند که این تیر به سنگ خورد.(ادامه)
مطابق انتظارات و با توجه به وضعیت وخیم جسمانی آرمیتا گراوند که بر اساس گفته پزشکان به مرگ مغزی دچار شده بود، این دانش‌آموز ۱۷ ساله امروز درگذشت. کاسبان، دوباره به‌صف شدند!(يادداشت)
مطابق انتظارات و با توجه به وضعیت وخیم جسمانی آرمیتا گراوند که بر اساس گفته پزشکان به مرگ مغزی دچار شده بود، این دانش‌آموز ۱۷ ساله امروز درگذشت.(ادامه)
درماندگی شبکه من‌وتو پس از شکست در پروژه مهسا۲
(ادامه)
وجدانم اجازه نمیده سکوت کنم+ عکس
(ادامه)
پدر و مادر آرمیتا گراوند دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در بازداشت و یا محدودشدن خود را تکذیب کردند. درخواست خانواده آرمیتا از مردم و تکذیب دروغهای فضای مجازی/ راضی نیستم عکس‌های شخصی دخترم پخش شود
پدر و مادر آرمیتا گراوند دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در بازداشت و یا محدودشدن خود را تکذیب کردند.(ادامه)
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند. بماند به یادگار برای آرمیتا...
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند.(ادامه)
آخرین وضعیت درمانی آرمیتا گراوند دختر دانش‌آموزی که در مترو بیهوش شد، اعلام شد. آخرین وضعیت درمانی دختری که در مترو بیهوش شد
آخرین وضعیت درمانی آرمیتا گراوند دختر دانش‌آموزی که در مترو بیهوش شد، اعلام شد.(ادامه)
۱۳ روز از حادثه قتل میترا استاد گذشته و هنوز یک خط مشخص ندارد و شایعات و جزئیات جدیدی از آن بیرون می‌آید. از ردپای دختر نجفی در قتل گرفته تا روایت جدید ساکنان از ماشین مشکوکی که روز حادثه وارد ساختمان شده و تا لحظه خروج جسد میترا استاد با هماهنگی راننده نجفی در مجتمع بوده است. ماجرای خودروی مشکوکی که روز حادثه وارد خانه نجفی شد چه بود؟
۱۳ روز از حادثه قتل میترا استاد گذشته و هنوز یک خط مشخص ندارد و شایعات و جزئیات جدیدی از آن بیرون می‌آید. از ردپای دختر نجفی در قتل گرفته تا روایت جدید ساکنان از ماشین مشکوکی که روز حادثه وارد ساختمان شده و تا لحظه خروج جسد میترا استاد با هماهنگی راننده نجفی در مجتمع بوده است.(ادامه)
در قم فردی به سمت او می‌رود و پس از سلام و علیک مدعی می‌شود که وی را شناخته و درخواست گرفتن عکس سلفی می‌کند که نجفی نیز قبول می‌کند.

نجفی: می‌خواستم خودم را از بالکن به پایین پرت کنم
در قم فردی به سمت او می‌رود و پس از سلام و علیک مدعی می‌شود که وی را شناخته و درخواست گرفتن عکس سلفی می‌کند که نجفی نیز قبول می‌کند. (ادامه)
خانواده میترا استاد درخواست قصاص کردند
خانواده متیرا استاد با حضور در دادسرای امور جنایی تهران برای محمد علی نجفی در قتل دخترشان درخواست قصاص کردند. (ادامه)
صحنه قتل «میترا استاد» امروز از سوی محمدعلی نجفی در محل حادثه بازسازی شد.

نجفی "صحنه قتل میترا استاد" را بازسازی کرد
صحنه قتل «میترا استاد» امروز از سوی محمدعلی نجفی در محل حادثه بازسازی شد. (ادامه)
عکس / نجفی پس از قتل همسرش در آسانسور برج آرمیتا !
(ادامه)
سرانجام چند ساعت پس از قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی تکلیف این پرونده مشخص شد و شهردار اسبق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد. سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها این خبر را تایید کرد.
محمدعلی نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد/ کشف اسلحه و دستنوشته اعتراف به قتل / میترا استاد جعبه سیاه شهردار سابق / او می خواست چه رازی را فاش کند !
سرانجام چند ساعت پس از قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی تکلیف این پرونده مشخص شد و شهردار اسبق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد. سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها این خبر را تایید کرد. (ادامه)
پاسخ رهبر انقلاب به درد و دل‌های خانواده شهدای هسته‌ای
بعد از مراسم عید فطر چون علی، فرزند شهید همراه ما بود، از آنجایی که علی همیشه دوست دارد آقا را از نزدیک ببیند، درخواست کردیم و در بیرون از فضای مراسم با آقا دیدار داشته و عید را به ایشان تبریک گفتیم. (ادامه)
عکس/ آرمیتا در دیدار امروز رهبر انقلاب
حضور آرمیتا فرزند دانشمند هسته‌ای شهید داریوش رضایی‌نژاد در دیدار امروز با رهبر انقلاب(ادامه)
جان بیماران، بازیچه قصور پزشکی + عکس
آرمیتا زل‌زده به صفحه موبایل و با دست کوچک پانسمان شده صفحه را لمس می‌کند. پانسمان تا مچ دست چپ بالا آمده و خمیدگی دو انگشت انتهایی از زیر بانداژ پیداست. مادر، باندها را باز می‌کند و انگشت کوچک آرمیتا را جلو می‌آورد. انگشت سیاه شده و بند اول را ندارد؛ سیاهی تا پشت انگشت هم کش آمده. آرمیتای 19 ماهه تازه‌ترین قربانی خطای کادر درمانی است، این بار در بیمارستانی در تهران. انگشت کوچک آرمیتا 19 بهمن با یک قیچی بلند و تیز قطع شد، به اشتباه؛ قیچی قرار بود آنژیوکت را از دست او باز کند که لبه بلندش تا نیمه بند دوم انگشت را قطع کرد؛(ادامه)
عکس:آرمیتا در آغوش شهید رکن‌آبادی
تصویری از آرمیتا رضایی‌نژاد در آغوش شهید غضنفر رکن‌آبادی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
جشن تکلیف آرمیتا / تصاویر
مراسم جشن تکلیف آرمیتا فرزند شهید هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد صبح یکشنبه 15 شهریور ماه در تالار شهر مشهد با حضور فعالان فرهنگی و اعضای شورای شهر مشهد برگزار شد.مقام معظم رهبری به مناسبت به سن تکلیف رسیدن آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند شهید رضایی نژاد برای وی یک جلد قرآن کریم هدیه‌ای فرستادند.(ادامه)
عکس/ هدیه رهبر انقلاب برای جشن تکلیف آرمیتا
مقام معظم رهبری به مناسبت به سن تکلیف رسیدن آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند شهید رضایی نژاد هدیه فرستاند.(ادامه)
عکس/امیر تتلو بازهم برای "انرژی هسته ای" می خواند
امیر تتلو با انتشار عکسی از آرمیتا فرزند شهید هسته ای اعلام کرد کلیپ بعدی اش هم درباره انرژی هسته ای است!(ادامه)
داستان مرگ دختر جوان بر اثر جراحی بینی
سال هاست که جوانان به جراحی های زیبایی گرایش شدیدی پیدا کرده اند و برخی از آنان به یک بار عمل جراحی راضی نمی شوند و چندین بار خود را به تیغ جراحی می سپارند! گرایش افراد به سمت جراحی های زیبایی عوامل زیادی دارد که در این میان می توان تبلیغات فراوان را عامل مهمی در به وجود آمدن این پدیده دانست! (ادامه)
مرگ دختر ۲۱ ساله در هنگام عمل جراحی زیبایی
دختر جوانی در هنگام عمل جراحی زیبایی بینی در یکی از مراکز جراحی تهران، دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد. خانواده این دختر،‌ پزشک را مقصر می دانند. (ادامه)
شما برای این عکس تیتر بزنید
دلتنگی های آرمیتا برای پدر/عکسدخترکی بود که با کودکی هایش زندگی می کرد و شاید هنوز باور نداشت که دیگر پدرش نیست. (ادامه)
تمامی اجساد حادثه سقوط آنتونوف 140 شناسایی شدند/ اسامی تایید شده
(ادامه)
آرمیتا در دیدار امروز رهبری/ عکس
آرمیتا، دختر شهید داریوش رضایی نژاد در دیدار امروز رهبری با مردم ایلام(ادامه)
عکس/ آرمیتا در بیت رهبری
در حاشیه دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی(ادامه)
4 سوال بذرپاش از مذاکره کنندگان هسته ای
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی افسران، از تیم مذاکرات هسته‎ای خواست تا به 4 سوال پاسخ دهد.(ادامه)
عکس/استقبال آرمیتا از ظریف
(ادامه)
بار سنگین آرمیتا در آغوش روحانی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.