.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: تاکنون سه مورد از مخازن این مینی پالایشگاه منفجر شده و آتش سوزی همچنان ادامه دارد. انفجار ۳ مخزن از مینی پالایشگاه بیرجند/آتش همچنان ادامه دارد
مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: تاکنون سه مورد از مخازن این مینی پالایشگاه منفجر شده و آتش سوزی همچنان ادامه دارد.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
روابط فامیلی در بین مسئولان کشور از قدیم سابقه داشته و این ماجرا تا امروز همچنان ادامه داشته است. معروف‌ترین باجناق‌های سیاسی
روابط فامیلی در بین مسئولان کشور از قدیم سابقه داشته و این ماجرا تا امروز همچنان ادامه داشته است.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
با توجه به احتمال پذیرش این استعفا از سوی رئیس جمهور، بزودی سرپرست این وزارتخانه معرفی می‌شود. همانند وزارت صمت و جهاد ممکن است ... یکی از این ۳ گزینه احتمالا جایگزین وزیر ورزش می شوند
با توجه به احتمال پذیرش این استعفا از سوی رئیس جمهور، بزودی سرپرست این وزارتخانه معرفی می‌شود. همانند وزارت صمت و جهاد ممکن است ...(ادامه)
ازغدی: ترور‌های امروز به اندازه ترور دهه شصت نیست. ترور‌ها هر روز وجود داشت. این اشخاص هدف اصلی نبود بلکه افکار هدف اصلی است. بهشتی سمبل آخوندی بود، اما امروز بعضی‌ها آخوند‌هایی هستند که فقط لباس را می‌پوشند، اما تقوا و تفکر آخوندی را ندارند. بهشتی یک نفره جلوی همه می‌ایستاد. سخنان جنجالی رحیم پور ازغدی؛ آخوندهای بی دین هم رئیس جمهور شدند
ازغدی: ترور‌های امروز به اندازه ترور دهه شصت نیست. ترور‌ها هر روز وجود داشت. این اشخاص هدف اصلی نبود بلکه افکار هدف اصلی است. بهشتی سمبل آخوندی بود، اما امروز بعضی‌ها آخوند‌هایی هستند که فقط لباس را می‌پوشند، اما تقوا و تفکر آخوندی را ندارند. بهشتی یک نفره جلوی همه می‌ایستاد.(ادامه)
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند. رأی مردم را باطل کنید یعنی همان احترام به نظر مردم؟!
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند.(ادامه)
بانوان یک روستا در بابل الیاف گیاهان را آنقدر زیبا به هم می‌بافند که وزارت میراث فرهنگی این روستا را به عنوان روستای ملی ثبت کرد. ثبت ملی دومین هنر کهن بشری به نام یک روستا
بانوان یک روستا در بابل الیاف گیاهان را آنقدر زیبا به هم می‌بافند که وزارت میراث فرهنگی این روستا را به عنوان روستای ملی ثبت کرد.(ادامه)
معاون سابق وزیر راه: خیلی فرق می‌ کند چه کسی وزیر راه و شهرسازی باشد
همواره مخالف این عقیده بوده‌ ام که «مدیران هیچ کاره هستند و در جای دیگری تصمیمات گرفته می‌ شود».(ادامه)
​روسای کمیسیون‌های ۶ گانه شورای شهر تهران مشخص شدند و در همین ارتباط "نرجس سلیمانی" به عنوان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران انتخاب شد. نرجس سلیمانی رئیس یک کمیسیون شورای شهر شد
​روسای کمیسیون‌های ۶ گانه شورای شهر تهران مشخص شدند و در همین ارتباط "نرجس سلیمانی" به عنوان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران انتخاب شد.(ادامه)
رفع کمبود آب ۸ روستای بابل بعد از ۱۵ سال
کمبود آب ۸ روستای شهرستان بابل با اجرای خط انتقال، بعد از ۱۵ سال برطرف شد.(ادامه)


نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند. شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس
نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند.(ادامه)
رد صلاحیت سه نامزد اصلی ریاست فدراسیون فوتبال
با نظر نهایی کمیته بدوی ۳ نامزد نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شدند.(ادامه)
گالی‌بافی «حصیربافی» در روستاهای مازندران پیشه‌ای خانگی و عادی بود و در تمام خانه‌ها رواج داشت،اما امروز کمتر خانه‌ای بوی حصیر و ساز و برگش را می‌دهد و کمتر کسی دست بر تار و پود حصیر می‌بندد. حصیربافی در روستای درزیکلا آخوندی پایین شهرستان بابل(خبر)
گالی‌بافی «حصیربافی» در روستاهای مازندران پیشه‌ای خانگی و عادی بود و در تمام خانه‌ها رواج داشت،اما امروز کمتر خانه‌ای بوی حصیر و ساز و برگش را می‌دهد و کمتر کسی دست بر تار و پود حصیر می‌بندد.(ادامه)
عضو شورای شهر و سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی در فاصله کوتاه باقی مانده تا اتمام مهلت نام نویسی، وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد.

عضو مازنی شورای شهر تهران نامزد ریاست فوتبال شد
عضو شورای شهر و سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی در فاصله کوتاه باقی مانده تا اتمام مهلت نام نویسی، وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد. (ادامه)
شمال نیوز : در این طرح که به ابتکار و حضور میدانی دکترقاسم عزیززاده گرجی و همه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بابل با زمانبندی مشخص صورت می پذیرد مشکلات و مسائل روستاها در حضور شوراها و مردم در مسجد هر روستا احصا و با تعیین بازه زمانی رفع و پیگیری می شود .... کاروان « با مردم » به روستای درزی کلا آخوندی پایین بخش گتاب رسید
شمال نیوز : در این طرح که به ابتکار و حضور میدانی دکترقاسم عزیززاده گرجی و همه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بابل با زمانبندی مشخص صورت می پذیرد مشکلات و مسائل روستاها در حضور شوراها و مردم در مسجد هر روستا احصا و با تعیین بازه زمانی رفع و پیگیری می شود ....(ادامه)
 دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است.

باهنر: دولت رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت/ امیدوارم این ماه عسل سه قوه زود تمام نشود
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است. (ادامه)
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود.  به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است.

شایعه ای که خبر می شود؟ / نگرانی بزرگ قالیباف از علی لاریجانی
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود. به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است. (ادامه)

بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. علی دایی تلفن را روی احمدی‌نژاد قطع کرد!
بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند.(ادامه)
سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین ۱۳۸۸ و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است. افشاگری بی سابقه از علی دایی | اخراج علی دایی به دستور احمدی نژاد بود
سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین ۱۳۸۸ و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
احتمال حضور دو وزیر روحانی در کابینه رئیسی
منافع آگاه از قطعی شدن گزینه‌های سه وزارت‌خانه کابینه ابراهیم رییسی خبر دادند.(ادامه)
این چهره ها در دولت روحانی غیب شدند
دولت روحانی رو به پایان است اما برخی از نیروهای آن خیلی زودتر از دولت حذف و کنارگذاشته شدند. برخی از آنان حتی غیب شده و خبری ازشان نیست.(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: من معتقدم مشکل کشور در زمینه نوع اجرای دموکراسی است. یک موقعی سالی یک انتخابات بود و بعدا ادغام شد و دو سال یک بار انتخابات برگزار می‌شود. این مراجعه به آراء مردم و دموکراسی است ....(خبر)
(ادامه)
اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تهران/ آرای اعضای اصلی و علی‌البدل
رئیس ستاد انتخابات استان تهران اسامی و آرای اعضای منتخب شورای شهر تهران و اعضای علی‌البدل این شورا را اعلام کرد.(ادامه)
آخوندی: در ایران دولت وجود ندارد/ دانش جعفری: پس چرا شما در انتخابات ثبت‌نام کردید؟
مناظره عباس آخوندی و داوود دانش‌جعفری با عنوان « دولت و اقتصاد» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار شد.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.