.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
بارگاه ملکوتی ائمه (ع) در قبرستان بقیع قبل از تخریب+عکس
در ذیل تصویری از بارگاه ملکوتی ائمه(ع) در قبرستان بقیع قبل از تخریب در سال ۱۳۰۸ هجری قمری را مشاهده می کنید.(ادامه)
قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند. چون همه چیز به نام همسرم بود او را کشتم
قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.(ادامه)
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است. آیا در برزخ، شفاعت وجود دارد؟
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است.(ادامه)
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود.  ۱۲ بهمن ۱۳۵۷/ روزی تاریخی که تکراری نمی‌شود
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)

پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود. خاکسپاری در قم انجام نشد! پیکر آیت‌الله شیخ حسن صانعی مجددا به تهران بازگشت!
پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
حضرت ام البنین (س)همسر گرامی امام علی (ع) است که بعد از شهادت حضرت زهرا (س) به زوجیت ایشان در آمدند و چهار پسر برای امام علی (ع) به دنیا آوردند که حضرت عباس (ع) یکی از آن‌ها است. مادری که سه ستاره داشت و یک ماه
حضرت ام البنین (س)همسر گرامی امام علی (ع) است که بعد از شهادت حضرت زهرا (س) به زوجیت ایشان در آمدند و چهار پسر برای امام علی (ع) به دنیا آوردند که حضرت عباس (ع) یکی از آن‌ها است.(ادامه)
صحنه‌ای در مراسم ختم که همه را شوکه کرد!+عکس
ده ها نفر از مردمی که در یک مراسم تشییع جنازه در پرو شرکت کرده بودند، پس از اینکه جنازه ظاهراً شروع به کوبیدن تابوت از داخل کرد، شوکه شدند.(ادامه)
گورستان گردی ایران اینترنشنال در مازندران
فرزند یکی از کسانی که رسانه‌های معاند ادعا کرده اند در اغتشاشات کشته شده است با صدور بیانیه‌ای علت فوت پدرش را اعلام کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با تاکید بر لزوم ساماندهی فضای مجازی در کشور گفت: ریشه اغتشاشات اخیر در فضای مجازی بوده و در آن رهبری می شده است. امام جمعه ساری بر لزوم ساماندهی فضای مجازی در کشور تاکید کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با تاکید بر لزوم ساماندهی فضای مجازی در کشور گفت: ریشه اغتشاشات اخیر در فضای مجازی بوده و در آن رهبری می شده است. (ادامه)
حادثه فوت خانم مهسا امینی یکی از دختران ایران، خبری تلخ و تاسف برانگیز در روزهای اخیر است. فارغ از اینکه نحوه فوت ایشان به چه صورت بوده و آیا ضرب و شتمی در کار بوده یا خیر که طی روزهای آینده، نتیجه آزمایش های تخصصی این سوال را پاسخ خواهد داد، اکنون با توجه به داستان غم انگیز فوت این بانو، طبیعی است که افکار عمومی جریحه دار شود...... ایران؛ خانواده بزرگ مهسا
حادثه فوت خانم مهسا امینی یکی از دختران ایران، خبری تلخ و تاسف برانگیز در روزهای اخیر است. فارغ از اینکه نحوه فوت ایشان به چه صورت بوده و آیا ضرب و شتمی در کار بوده یا خیر که طی روزهای آینده، نتیجه آزمایش های تخصصی این سوال را پاسخ خواهد داد، اکنون با توجه به داستان غم انگیز فوت این بانو، طبیعی است که افکار عمومی جریحه دار شود......(ادامه)
عکس/ گورستانی مخوف در اعماق جنگل‌
گورستانی متروکه در اعمال جنگلی در آمریکا قرار دارد که می‌توان از آن به عنوان گنجینه‌ای تاریخی از خودروهای فولکس واگن نام برد. در این مطلب تصاویری جذاب از این قبرستان مخوفِ سبز را می‌بینید.(ادامه)
بازخوانی سخنرانی تاریخی امام خمینی در بهشت زهرا(س)/ من تو دهن این دولت می‌زنم/ ما با سینما مخالف نیستم با فحشا مخالفیم/ چون به دانشگاه ما خیانت شد رشد نکرد/ ارتش نباید زیر فرمان مستشارهای امریکا باشد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: چندی است که موضوع قبرهای صدها میلیون تومانی در آرامستان یکی از بقاع متبرکه شهرستان آمل به موضوعی داغ و مبهم برای شهروندان تبدیل شده ؛ ابهامی که نگرانی مردم را به دلیل آسیب رساندن به شان و منزلت این مکان مقدس به همراه داشته است. پشت پرده قبرهای چندصد میلیون تومانی در آمل
شمال نیوز: چندی است که موضوع قبرهای صدها میلیون تومانی در آرامستان یکی از بقاع متبرکه شهرستان آمل به موضوعی داغ و مبهم برای شهروندان تبدیل شده ؛ ابهامی که نگرانی مردم را به دلیل آسیب رساندن به شان و منزلت این مکان مقدس به همراه داشته است.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر من تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود و یک مقداری از این ترکش‌هایی که به سمت ما می‌آید برای همین است که ما واکسن داخلی ساخته‌ایم. یک مافیای دنبال مقوله واکسن است. امروز تولید داخل ۹۲ درصد افزایش پیدا کرده و حداقل واردات ۳۳ درصد با وجود کرونا کم شده است. من همه اسناد در این زمینه را یک روزی افشا خواهم کرد. اگر فساد را ریشه‌کن نکنیم فرو خواهیم ریخت، ما آمده‌ایم تا فساد را افشا کنیم. نمکی: اگر تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود؛ ترکش ها علیه من هم به همین خاطر است / حرف مزخرف می زنند؛ جنبش رسانه ای مسموم راه انداخته اند ....(خبر)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر من تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود و یک مقداری از این ترکش‌هایی که به سمت ما می‌آید برای همین است که ما واکسن داخلی ساخته‌ایم. یک مافیای دنبال مقوله واکسن است. امروز تولید داخل ۹۲ درصد افزایش پیدا کرده و حداقل واردات ۳۳ درصد با وجود کرونا کم شده است. من همه اسناد در این زمینه را یک روزی افشا خواهم کرد. اگر فساد را ریشه‌کن نکنیم فرو خواهیم ریخت، ما آمده‌ایم تا فساد را افشا کنیم. (ادامه)
تصویر دیده نشده از رهبر انقلاب
رهبر انقلاب درحال مشاهده آخرین تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن علیه‌السلام و دیگر ائمه در قبرستان بقیع(ادامه)
نباید به آب نبات و پرداخت پولمان از سوی کره جنوبی دلخوش باشیم. اگر اقتصاد ایران قدرتمند شود، دشمن برای مذاکره با ما التماس خواهد کرد.
مسئله معیشت مردم، مسئله سرنوشت جمهوری اسلامی است
نباید به آب نبات و پرداخت پولمان از سوی کره جنوبی دلخوش باشیم. اگر اقتصاد ایران قدرتمند شود، دشمن برای مذاکره با ما التماس خواهد کرد. (ادامه)
شمال نیوز :  باز هممازندران و گیلان از زمان شیوع کرونا و اپیدمی شدن آن در کشور همواره کانون شیوع این ویروس بوده و با وجود اینکه تاکنون چندین و چند بار وضعیت این استان ها از حیث شیوع ویروس به مرحله فوق حاد و قرمز رسیده است دولتی ها .... موافقت رئیس جمهور با منع رفت و آمد سه روزه در تهران و چند کلانشهر / آیا خون مردم تهران و کلانشهرها از خون مردم مازندران و گیلان رنگین تر است ؟ / چرا سفر به گیلان و مازندران‌ ممنو‌ع نشد؟
شمال نیوز : باز هممازندران و گیلان از زمان شیوع کرونا و اپیدمی شدن آن در کشور همواره کانون شیوع این ویروس بوده و با وجود اینکه تاکنون چندین و چند بار وضعیت این استان ها از حیث شیوع ویروس به مرحله فوق حاد و قرمز رسیده است دولتی ها ....(ادامه)
عکس/ مزار شهید ابومهدی المهندس در وادی السلام
پیکر پاک مجاهد شهید ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش در قبرستان بزرگ وادی السلام نجف اشرف خاکسپاری شده است.(ادامه)
عکس/ آخرین وداع آندو با برادرش سرژیک
مراسم بزرگداشت سرژیک تیموریان بازیکن اسبق استقلال که چند روز پیش دارفانی را وداع گفت در قبرستان ارامنه برگزار شد.(ادامه)
شخصی که در اطراف قبرستان سرگردان بود مردی بود که ۴ ماه پیش برایش مراسم خاکسپاری گرفته بودند. مردی که ۴ ماه پس از مراسم خاکسپاری اش زنده شد!
شخصی که در اطراف قبرستان سرگردان بود مردی بود که ۴ ماه پیش برایش مراسم خاکسپاری گرفته بودند.(ادامه)
کنایه ضرغامی به آملی‌لاریجانی با موضوع طبری!
۱۰۰۵۱۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ ۱۳۴۱۳ بازدید ۱۹ نظر ضرغامی با انتشار این فیلم در توئیتر خود نوشت: موضوع "ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد" در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی مورد بررسی قرار گرفت. حالا چه عجله ای بود؟! (ادامه)
داستان عجیب قبرستان لاکچری لواسان
چند روز گذشته ویدئویی از یک قبرستان لاکچری در لواسانات استان تهران و پس از اظهارات اکبر طبری در فضای مجازی دست به دست شد که جزئیات آن را در این گزارش مشاهده خواهید کرد. (ادامه)
باور نمی کنید گوگل ارث چه تصاویری را ثبت کرده است! +تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز: زنی که توسط برادرانش شکنجه و سپس در یک قبرستانی زنده به گور شده بود توانست با بیرون آمدن از قبر جانش را نجات دهد. نجات معجزه آسای زن زنده به گور شده!
شمال نیوز: زنی که توسط برادرانش شکنجه و سپس در یک قبرستانی زنده به گور شده بود توانست با بیرون آمدن از قبر جانش را نجات دهد.(ادامه)
دفن فرد فوت شده از کرونا در یکی از روستاهای مازندران منجر به کشف گور سرباز اشکانی شده است. علی رمضانی پاجی پژوهشگر مازندرانی گفت که متاسفانه این گور باستانی بر اثر برخورد بیل مکانیکی تخریب شد. کرونا، سرباز اشکانی را در مازندران از گور درآورد +عکس
دفن فرد فوت شده از کرونا در یکی از روستاهای مازندران منجر به کشف گور سرباز اشکانی شده است. علی رمضانی پاجی پژوهشگر مازندرانی گفت که متاسفانه این گور باستانی بر اثر برخورد بیل مکانیکی تخریب شد. (ادامه)
انتقاد وسیع عموم جامعه پزشکی ، درمانی و بهداشتی کشور نسبت به تقدم اقتصاد بر سلامت و یا شعار “ برای جان ، نیاز به نان است “ تحلیل رفتار اجتماعی مردم در دوران کرونا(يادداشت)
انتقاد وسیع عموم جامعه پزشکی ، درمانی و بهداشتی کشور نسبت به تقدم اقتصاد بر سلامت و یا شعار “ برای جان ، نیاز به نان است “(ادامه)
ر این عملیات ویژه که با همکاری وزارت اطلاعات اجرا شد، ابتدا با یک ضربه مختصر، منافقین را برای مراسم تدفین کشته‌ها به قبرستان مروارید .... سپاه چگونه انتقام شهید صیاد را گرفت؟
ر این عملیات ویژه که با همکاری وزارت اطلاعات اجرا شد، ابتدا با یک ضربه مختصر، منافقین را برای مراسم تدفین کشته‌ها به قبرستان مروارید ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.413 seconds.