.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نقش فهیمه در سریال پایتخت بعد از ۱۰ سال چه شکلی شده است؟ / عکس
نسرین نصرتی، بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش فهیمه در سریال پایتخت به شهرت رسید، اکنون ۴۷ ساله است. (ادامه)
تیپ و چهره واقعی «باباپنجعلی» سریال پایتخت در ۷۱ سالگی / عکس
علیرضا خمسه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که از سال ۹۰ نقش «باباپنجعلی» را در سریال پایتخت برعهده گرفت، اکنون ۷۱ ساله است و در ادامه تصاویری از تیپ و چهره اش در این روزها را می بینید.(ادامه)
مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد. گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.(ادامه)
علیرضا خمسه در برنامه تلویزیونی ویژه ایام ماه مبارک رمضان گفت: متاسفانه برای اینکه فیلمی پخش شود در ابتدا باید تولید شود و پایتخت ۷ هنوز تولید نشده است. علیرضا خمسه: پایتخت ۷ هنوز تولید نشده است
علیرضا خمسه در برنامه تلویزیونی ویژه ایام ماه مبارک رمضان گفت: متاسفانه برای اینکه فیلمی پخش شود در ابتدا باید تولید شود و پایتخت ۷ هنوز تولید نشده است.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد. پایتخت با نسخه ۹۰ دقیقه‌ای به تلویزیون برمی گردد
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد.(ادامه)
پایتخت سریال تلویزیونی محبوب به کارگردانی سیروس مقدم، زمزمه هایی درباره ساخت پایتخت 7 هواداران را به تکاپو کشانده است. سریال پایتخت ۷ / تبدیل سریال پایتخت به فیلم/پایتخت در نوروز 1403
پایتخت سریال تلویزیونی محبوب به کارگردانی سیروس مقدم، زمزمه هایی درباره ساخت پایتخت 7 هواداران را به تکاپو کشانده است.(ادامه)
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند. واکنش جبلی به حواشی موسیقی‌های مبتذل
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند.(ادامه)
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد. توضیح جبلی درباه حواشی «پایتخت»، شکایت از مهران مدیری و «ترور»
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد.(ادامه)
مرکز سیمافیلم اعلام کرد: ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران این مرکز با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به مرحله تولید وارد خواهد شد. پایتخت ٧ احتمالا تولید می‌شود
مرکز سیمافیلم اعلام کرد: ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران این مرکز با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به مرحله تولید وارد خواهد شد.(ادامه)
روابط عمومی سیمافیلم در خصوص ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» توضیحاتی ارائه داده است. توضیح سیمافیلم درباره ساخت سریال «پایتخت»
روابط عمومی سیمافیلم در خصوص ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» توضیحاتی ارائه داده است.(ادامه)
خسرو امیرصادقی، بازیگر و تهیه کننده سینما در سن ۶۵ سالگی درگذشت. آخرین بازی او در فیلم پایتخت 6 بود. بازیگر معروف و بی حاشیه سریال پایتخت درگذشت
خسرو امیرصادقی، بازیگر و تهیه کننده سینما در سن ۶۵ سالگی درگذشت. آخرین بازی او در فیلم پایتخت 6 بود.(ادامه)
شمال نیوز: مهران احمدی بازیگر نقش به یادماندنی بهبود در مجموعه پایتخت در تازه‌ترین گفتگوی تصویری با فیلم‌نیور به سوالاتی درباره حضور در مجموعه پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم پاسخ داد. مهران احمدی: بزرگ‌ ترین پشیمانی زندگی‌ام سریال پایتخت است !
شمال نیوز: مهران احمدی بازیگر نقش به یادماندنی بهبود در مجموعه پایتخت در تازه‌ترین گفتگوی تصویری با فیلم‌نیور به سوالاتی درباره حضور در مجموعه پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم پاسخ داد.(ادامه)
بعد از صحبت‌های مهدی فرجی (ناظر صدا و سیما در سریال «پایتخت») درباره اینکه بعید است فصل جدید این سریال ساخته شود. محسن تنابنده طراح و بازیگر .... «پایتختی» که آقایان می‌خواهند تحت هیچ شرایطی ساخته نخواهد شد
بعد از صحبت‌های مهدی فرجی (ناظر صدا و سیما در سریال «پایتخت») درباره اینکه بعید است فصل جدید این سریال ساخته شود. محسن تنابنده طراح و بازیگر ....(ادامه)
اگر گوشی‌تان گم شده یا به سرقت رفته می‌توانید با استفاده از امکاناتی که اپراتور‌ها دارند یا قابلیت‌های خود گوشی، آن را پیدا کنید؛ البته این امکان در صورتی فراهم است که گوشی همراه روشن باشد. راهکار پیدا کردن گوشی‌های سرقتی چیست؟
اگر گوشی‌تان گم شده یا به سرقت رفته می‌توانید با استفاده از امکاناتی که اپراتور‌ها دارند یا قابلیت‌های خود گوشی، آن را پیدا کنید؛ البته این امکان در صورتی فراهم است که گوشی همراه روشن باشد.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت. تکیه کلام‌هایی از فیلم‌ها که معروف شدند
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت.(ادامه)
بازیگر نقش رحمت سریال پایتخت عزادار شد
هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت با انتشار یک استوری خبر از فوت مادرش داد.(ادامه)
واقعیت‌هایی که مارک‌باز‌ها باید بدانند
مارک‌باز‌ها باید حواس جمعی داشته باشند. خیلی‌ها این واژه را مترادف کلاه گشادی می‌دانند که سر خریدار بی‌نوای از همه‌جا بی‌خبر می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز : استقلال و نساجی در شرایطی باید بازی سوپرجام فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را برگزار کنند که فاتح این بازی به پنجمین قهرمان تاریخ سوپرجام در فوتبال ایران تبدیل خواهد شد؛ پیش از این، پرسپولیس، صباباتری، ذوب‌آهن و فولاد برنده‌ی این جام بوده‌اند. استقلال و نساجی عدد ۵ را می‌خواهند؛ بفرمایید سوپرجام
شمال نیوز : استقلال و نساجی در شرایطی باید بازی سوپرجام فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را برگزار کنند که فاتح این بازی به پنجمین قهرمان تاریخ سوپرجام در فوتبال ایران تبدیل خواهد شد؛ پیش از این، پرسپولیس، صباباتری، ذوب‌آهن و فولاد برنده‌ی این جام بوده‌اند.(ادامه)
خبرهایی از ساخت فصل هفتم سریال پایتخت به گوش میرسد که حکایت از آغاز پیش تولید این سریال پرمخاطب تلویزیون دارد.
فصل هفتم سریال پایتخت در نوروز ۱۴۰۲ پخش می شود؟
خبرهایی از ساخت فصل هفتم سریال پایتخت به گوش میرسد که حکایت از آغاز پیش تولید این سریال پرمخاطب تلویزیون دارد. (ادامه)
عکس | جشن تولد بازیگر سریال پایتخت | مهرانفر برای محسن تنابنده سنگ تمام گذاشت
احمد مهرانفر با انتشار یک استوری جشن تولد محسن تنابنده را تبریک گفت.(ادامه)
شایعه ازدواج بهنام بانی با لیندا کیانی؟/عکس
شایعه ازدواج بهنام بانی از کنسرت جدیدش بیرون آمد .(ادامه)
بازیگر معروف سریال پایتخت درگذشت+ علت فوت
(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
عکس/ بهتاش پایتخت رمز شکست را فاش کرد
بهرام افشاری، ایفاگر نقش بهتاش فریبا در سریال پرمخاطب « پایتخت» در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود را به اشتراک گذاشته و نوشته است:(ادامه)
«بهتاش پایتخت» یهویی در جزیره کیش +عکس
بهرام افشاری ، از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان عکسی از خود در جزیره کیش را منتشر کرد. افشاری در این پست نوشت: "همینجوری یهویی الکی." (ادامه)
اختصاصی / شمال نیوز : سریال «نون.خ» نشان داد سینما و تلویزیون این قدرت را دارد که مردم را با هم بخنداند به طوری که به هم نخندند و همدیگر را مورد تمسخر و استهزا قرار ندهند اما کارگردان و نویسنده پایتخت، انتخاب خود را کرده بودند ، آنان برنامه داشتند به ما بخندند .... از « نون . خ » کردستانی ها تا « پایتخت » مازندرانی ها !
اختصاصی / شمال نیوز : سریال «نون.خ» نشان داد سینما و تلویزیون این قدرت را دارد که مردم را با هم بخنداند به طوری که به هم نخندند و همدیگر را مورد تمسخر و استهزا قرار ندهند اما کارگردان و نویسنده پایتخت، انتخاب خود را کرده بودند ، آنان برنامه داشتند به ما بخندند ....(ادامه)
عکسی دیده نشده از سریال پایتخت۶
عکسی که از پشت صحنه سریال پایتخت در اینستاگرام منتشر کرده است.(ادامه)
سلفی نقی و رحمت در رستوران لاکچری +عکس
هومن حاج عبداللهی با انتشار این عکس از زمان پخش سریال پایتخت خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.