.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
عکسی دیده نشده از شهید زاهدی در کنار سردار سلیمانی
تصویری از شهید حاج‌قاسم سلیمانی به همراه شهید محمدرضا زاهدی را مشاهده می کنید.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند(خبر)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.(ادامه)
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. پیکر سردار شهید زاهدی در کجا به خاک سپرده می‌شود؟
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. (ادامه)
تصویری از اهدای درجه به سردار حاج رحیمی توسط رهبر انقلاب
تصویری از اهدای درجه به سردار حاج رحیمی توسط فرمانده کل قوا با حضور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی.(ادامه)
حسن روحانی در ترور سردار سلیمانی شریک است!
(ادامه)
«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر دیروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر دیروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد. ماجرای توئیت رسایی علیه سردار قاسم سلیمانی چه بود؟
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد.(ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
«عبد اللطیف جمال رشید» ریاست جمهوری عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که از اقدامات دولت برای پایان یافتن حضور نظامیان ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا در عراق حمایت می‌کنیم. رئیس جمهور عراق از پایان حضور ائتلاف بین‌المللی در کشورش حمایت کرد
«عبد اللطیف جمال رشید» ریاست جمهوری عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که از اقدامات دولت برای پایان یافتن حضور نظامیان ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا در عراق حمایت می‌کنیم.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
تصویر حضور شهید سیدرضی موسوی بر مزار شهید همدانی
دختر شهید موسوی می‌گوید: پدرم و شهید حسین همدانی دوستی عمیقی با هم داشتند. وقتی ابووهب می‌خواست برای مأموریت به سوریه برود به همسرش می‌گفت: برای من ساک نبندید، سید رضی همه چیز را آماده می‌کند.(ادامه)
آیین گرامیداشت شهدای اطلاعات عملیات سپاه برگزار شد
اجلاسیه شهدای اطلاعات سپاه و گرامیداشت سالروز شهادت سرلشکر شهید «حسن باقری» با حضور رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» درباره افزایش خطر وقوع جنگ گسترده در غرب آسیا هشدار داد. امیرعبداللهیان: خطر جنگ در خاورمیانه افزایش یافته است
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» درباره افزایش خطر وقوع جنگ گسترده در غرب آسیا هشدار داد.(ادامه)
از سال ۹۶ تا امروز، سپاه به هفت اقدام تروریستی پاسخ داده/ به هر جنایتی پاسخ مناسب داده خواهد شد/ انتقام سخت از آمریکایی‌ها، همچنان به قوت خود باقی است/ در ضربه اخیر موشکی سپاه، عناصر مؤثری از موساد در اربیل و از داعش در ادلب سوریه به هلاکت رسیدند ....(خبر)
(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه سوم پیرامون فاجعه‌ی تروریستی کرمان از هلاکت دو تروریست در درگیری مسلحانه با سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد / دستگیری و هلاکت تعدادی از سرکردگان داعشی/ سناریوی دو مرحله‌ای و خطرناکی که خنثی شد ....(خبر)
(ادامه)
معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که در مورد علی کریمی و اقداماتی که علیه امنیت ملی انجام داده آیا کاری صورت گرفته است یا خیر، اظهار کرد: افرادی که از کشور رفته‌اندتابع ایران هستند. هر فردی چه تبعه ایران چه غیرتبعه ایران علیه امنیت ملی کشور اقدامی انجام دهد تحت پیگرد قرار می‌گیرد. این اقدامات به موقع توسط دستگاه‌های ذیربط انجام خواهد شد. توضیح معاون حقوقی رئیس جمهور درباره اقدامات علی کریمی
معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که در مورد علی کریمی و اقداماتی که علیه امنیت ملی انجام داده آیا کاری صورت گرفته است یا خیر، اظهار کرد: افرادی که از کشور رفته‌اندتابع ایران هستند. هر فردی چه تبعه ایران چه غیرتبعه ایران علیه امنیت ملی کشور اقدامی انجام دهد تحت پیگرد قرار می‌گیرد. این اقدامات به موقع توسط دستگاه‌های ذیربط انجام خواهد شد.(ادامه)
تحلیلگر معروف جهان عرب حملات موشکی سپاه به مواضع تروریستی در سوریه و مقر موساد در اربیل را پیامی از تهران به تل آویو و واشنگتن دانست. عطوان: حملات ایران به تروریست‌ها پیامی به واشنگتن و تل‌آویو است
تحلیلگر معروف جهان عرب حملات موشکی سپاه به مواضع تروریستی در سوریه و مقر موساد در اربیل را پیامی از تهران به تل آویو و واشنگتن دانست.(ادامه)
موشک قیام به عنوان یکی از بالستیکهای مطرح ایرانی، در ارتقاء جدید خود به برد 1400 کیلومتر رسیده که عملا به نسل جدید سامانه‌های مناسب برای انهدام اهداف در فلسطین اشغالی رسید/ «قیام» در سالگرد حمله به عین‌الاسد «اسراییل‌زن» شد +تصاویر(خبر)
(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند. بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری/ معرفی طراح و پشتیبانِ اصلی/ هدف اصلی تروریست‌ها انفجار مزار شهید سلیمانی بوده/ مردم موارد مشکوک را گزارش کنند(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد. هویت طراح اصلی حادثه تروریستی کرمان مشخص شد
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم . سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است/ همه افراد تاثیرگذار باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند/ پیش‌بینی پیروزی مقاومت فلسطین در حال تحقق است
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم .(ادامه)
یک نماینده مجلس گفت: شواهد حمله تروریستی کرمان نشان می‌دهد که کار داعش نیست لذا جمع‌بندی این است که این اقدام تروریستی فراتر از کار گروه داعش است. حمله تروریستی کرمان فراتر از کار داعش است/ تروریست تاجیکستانی چندین پاسپورت عوض کرده بود
یک نماینده مجلس گفت: شواهد حمله تروریستی کرمان نشان می‌دهد که کار داعش نیست لذا جمع‌بندی این است که این اقدام تروریستی فراتر از کار گروه داعش است.(ادامه)
«پوتین» از اطلاعات حاج قاسم تعجب کرده بود/ ماجرای حضور سردار سلیمانی با چهره مبدل در بغداد ؛ آمریکایی‌ها زمانی که فهمیدند فرمانده نیروی قدس سپاه به آن منطقه رفته با تانک به محل اقامت ایشان حمله کردند ....(خبر)
(ادامه)
مزار دختر کاپشن صورتی که قلب همه را به درد آورد/ عکس
تصویری از مزار ریحانه سلطانی نژاد؛ دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی که در انفجار تروریستی کرمان شهید شد.(ادامه)
قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم ۱۶ بمب در استان کرمان کشف شد/ ۲۳ داعشی آماده عملیات در کرمان دستگیر شدند/ تروریست‌ها نتوانستند مواد منفجره کار بگذارند؛ قبل از گیت انتحاری زدند/ برای تشییع شهدا هم برنامه داشتند ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.