.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : وضعیت کنونی جاده های استان وحشتناک  است . نه خط کشی درست و کامل را در جا ده ها می بینید و نه این که  ایمن سازی لازم در  جاده های اصلی شده است . مرثیه ای برای جاده های مازندران !
شمال نیوز : وضعیت کنونی جاده های استان وحشتناک است . نه خط کشی درست و کامل را در جا ده ها می بینید و نه این که ایمن سازی لازم در جاده های اصلی شده است .(ادامه)
تامین اجتماعی مازندران ۶۸۱ هزار بیمه شده اصلی دارد
شمال نیوز: نشست خبری مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان در شهرستان بابلسر برگزار و دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی در چهل و چهارمین سال انقلاب تشریح شد.(ادامه)
رییس سازمان فضایی ترکیه پس از انتشار و وایرال ویدیوی گسترده از خود ناچار به تصحیح صحبت‌هایش شده‌ است. زلزله اخیر ترکیه بر اثر شلیک ماهواره ای تیتانیوم به اعماق زمین بوده است؟
رییس سازمان فضایی ترکیه پس از انتشار و وایرال ویدیوی گسترده از خود ناچار به تصحیح صحبت‌هایش شده‌ است.(ادامه)
تور کارگاه‌گردی ویژه تعطیلات نوروزی در رامسر برگزار می‌شود. برگزاری تور کارگاه‌گردی در رامسر
تور کارگاه‌گردی ویژه تعطیلات نوروزی در رامسر برگزار می‌شود.(ادامه)
مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور از امروز در ساحل فرح‌آباد ساری آغاز می‌شود. آغاز لیگ فوتبال ساحلی از امروز در ساری
مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور از امروز در ساحل فرح‌آباد ساری آغاز می‌شود.(ادامه)
۱۴ هزار معتاد به صورت خود معرف در مراکز ترک اعتیاد مازندران، دوران درمان را سپری کردند. درمان ۱۴ هزار معتاد خود معرف در مازندران
۱۴ هزار معتاد به صورت خود معرف در مراکز ترک اعتیاد مازندران، دوران درمان را سپری کردند.(ادامه)
گاز تمامی جایگاه‌های سی ان جی مازندران هم اکنون وصل شده است. وصل شدن گاز جایگاه‌های سی ان جی در مازندران
گاز تمامی جایگاه‌های سی ان جی مازندران هم اکنون وصل شده است.(ادامه)
خادمیاران رضوی مازندران در کانون‌ها خدمت رضوی، ۱۰۰ میلیارد تومان خدمات ارائه کردند. خدمات ۱۰۰ میلیاردی خادمیاران رضوی در مازندران
خادمیاران رضوی مازندران در کانون‌ها خدمت رضوی، ۱۰۰ میلیارد تومان خدمات ارائه کردند.(ادامه)
جنگل‌های هیرکانی مازندران با توجه به افزایش دما مستعد آتش سوزی هستند. خطر آتش سوزی در جنگل‌های شمال
جنگل‌های هیرکانی مازندران با توجه به افزایش دما مستعد آتش سوزی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : به هر بخشی رجوع کنی ، مشکلاتی است که می توان با تدبیر ، دور اندیشی و آینده نگری به آن پرداخت و در رفع آن کوشید . اما انگار هیچ مدیری برای مدیریت مشکلات استان نیامده است . انگار سیاست های اداری به وی اجازه می دهند که فقط مشکلات را گزارش کنند و تماشاگر بدترشدن اوضاع باشند. از« مدیریت کلنگی » تا « تحمیل هزینه بر مردم » !
شمال نیوز : به هر بخشی رجوع کنی ، مشکلاتی است که می توان با تدبیر ، دور اندیشی و آینده نگری به آن پرداخت و در رفع آن کوشید . اما انگار هیچ مدیری برای مدیریت مشکلات استان نیامده است . انگار سیاست های اداری به وی اجازه می دهند که فقط مشکلات را گزارش کنند و تماشاگر بدترشدن اوضاع باشند.(ادامه)
شمال نیوز : کارگران زغالسنگ البرز مرکزی که در عمق زمین برای معیشت خود و خانواده و پیشرفت شهرستان در تلاش هستند و در عصر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان در خط مقدم تولید قرار دارند شایسته تکریم و احترام هستند .... رفاه کارگری با مانع‌تراشی اداری در معادن زغال سوادکوه
شمال نیوز : کارگران زغالسنگ البرز مرکزی که در عمق زمین برای معیشت خود و خانواده و پیشرفت شهرستان در تلاش هستند و در عصر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان در خط مقدم تولید قرار دارند شایسته تکریم و احترام هستند ....(ادامه)
در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در دمشق پایتخت سوریه، تاکنون ۵ نفر شهید و ۱۵ تن زخمی شده اند. حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق سوریه
در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در دمشق پایتخت سوریه، تاکنون ۵ نفر شهید و ۱۵ تن زخمی شده اند.(ادامه)
پلیس زن است آن هم در رَسته‌ای که عاشقش بوده و آرزو داشته که واردش شود: «یگان ویژه»؛از خوشی‌ها و سختی‌ها می گوید و از روزهای اغتشاش. تلخی و شیرینی‌های زنان پلیس یگان ویژه
پلیس زن است آن هم در رَسته‌ای که عاشقش بوده و آرزو داشته که واردش شود: «یگان ویژه»؛از خوشی‌ها و سختی‌ها می گوید و از روزهای اغتشاش.(ادامه)
احسان علیخانی: از مهر ماه ممنوع الخروجم، مهاجرت هم نکرده‌ام
احسان علیخانی از ممنوع الخروجی اش خبر داد و خبر مهاجرتش را تکذیب کرد.(ادامه)
گروه خودروسازی سایپا به مناسب مبعث رسول اکرم (ص)، از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه این هفته (۲ اسفند ماه) چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران عرضه می کند؛ تنها برای متقاضیان عادی که تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه اول اسفند ماه اقدام به تعریف حساب وکالتی و واریز مبلغ مندرج در بخشنامه کرده‌ و این وجه مسدود شده باشد، امکان ثبت‌نام فراهم خواهد بود. طبق روال این محدودیت شامل طرح ویژه مادران نمی‎شود. پیش‌فروش ۴ محصول سایپا از دوم اسفند ماه
گروه خودروسازی سایپا به مناسب مبعث رسول اکرم (ص)، از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه این هفته (۲ اسفند ماه) چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران عرضه می کند؛ تنها برای متقاضیان عادی که تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه اول اسفند ماه اقدام به تعریف حساب وکالتی و واریز مبلغ مندرج در بخشنامه کرده‌ و این وجه مسدود شده باشد، امکان ثبت‌نام فراهم خواهد بود. طبق روال این محدودیت شامل طرح ویژه مادران نمی‎شود.(ادامه)
دستیار امیر قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان مذاکره این مربی برای نیمکت تیم ملی ایران را تایید کرد. این استقلالی سرمربی بعدی تیم ملی ؟
دستیار امیر قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان مذاکره این مربی برای نیمکت تیم ملی ایران را تایید کرد.(ادامه)
خبری مهم از دیدارهای استقلال و پرسپولیس در جام حذفی
اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ۲-۱۴۰۱ اعلام شد.(ادامه)

باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای درمورد آخرین وضعیت هافبک خود صادر کرد. واکنش باشگاه استقلال به جدایی یک بازیکن
باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای درمورد آخرین وضعیت هافبک خود صادر کرد.(ادامه)
روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ششم اسفند ۱۳۵۴ عکس پایین را منتشر کرد ... عکس/ تنها تصویر واقعی از امیرکبیر
روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ششم اسفند ۱۳۵۴ عکس پایین را منتشر کرد ...(ادامه)
تصاویری از خودرو خاک‌گرفته و قدیمی احمدی‌نژاد!
تصاویری از خودروی شخصی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق ایران در پارکینگ سازمان بهزیستی را ببینید.(ادامه)
یک متخصص تغذیه گفت: این ادویه به علت خاصیت آنتی اکسیدانی خود موجب حفظ و بهبود سلول‌های بدن در زمان آلودگی هوا می‌شود.

این ادویه‌ نابود کننده قند خون است!
یک متخصص تغذیه گفت: این ادویه به علت خاصیت آنتی اکسیدانی خود موجب حفظ و بهبود سلول‌های بدن در زمان آلودگی هوا می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: تیم کشتی آزاد بانک شهر با درخشش مازندرانی‌ها در دیدار فینال به مصاف نماینده روسیه رفت و به پیروزی ۶ بر ۴ دست یافت و عنوان قهرمانی را بدست آورد. ایران با غلبه بر روسیه مقتدرانه قهرمان شد/ شاگردان یزدانی طلایی شدند
شمال نیوز: تیم کشتی آزاد بانک شهر با درخشش مازندرانی‌ها در دیدار فینال به مصاف نماینده روسیه رفت و به پیروزی ۶ بر ۴ دست یافت و عنوان قهرمانی را بدست آورد.(ادامه)
۱۸ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار گرفتند. حرکت ۱۸ شهرستان مازندران روی ریل آبی کرونا
۱۸ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار گرفتند.(ادامه)
اف بی آی مشغول تحقیق درباره هک شبکه رایانه خود است که البته اکنون مهار شده است. اف بی آی هک شد!
اف بی آی مشغول تحقیق درباره هک شبکه رایانه خود است که البته اکنون مهار شده است.(ادامه)
با دستور استاندار مازندران خانم معلم قائمشهری می‌تواند سر کلاس درس حاضر شود. معلم قائم‌شهری به مدرسه بازگشت
با دستور استاندار مازندران خانم معلم قائمشهری می‌تواند سر کلاس درس حاضر شود.(ادامه)
یک کارشناس مهاجرت گفت:خرید ملک در کشور ترکیه دارای قوانین بسیار سخت گیرانه ای است که بی توجهی خریداران، آنها را با مشکلات متعددی روبرو می کند. خرید ملک در ترکیه؛ از تبلیغات تا واقعیت
یک کارشناس مهاجرت گفت:خرید ملک در کشور ترکیه دارای قوانین بسیار سخت گیرانه ای است که بی توجهی خریداران، آنها را با مشکلات متعددی روبرو می کند.(ادامه)
تخم مرغ نسبت به سایر مواد غذایی به ازای هر کالری مواد مغذی شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی و آمینواسیدهای بیشتری است. تخم مرغ چه ویتامین‌هایی دارد؟
تخم مرغ نسبت به سایر مواد غذایی به ازای هر کالری مواد مغذی شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی و آمینواسیدهای بیشتری است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۳۰ بهمن
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشور‌های اسلامی و دستاوردهای راهبردی سفر رئیسی به چین پرداخته‌اند.(ادامه)

بخشی از کتاب خاطرات اوباما با موضوع انقلاب اسلامی در ایران. خاطره اوباما از امام خمینی! + عکس
بخشی از کتاب خاطرات اوباما با موضوع انقلاب اسلامی در ایران.(ادامه)
با توجه به شرایط موجود بین بازیکنان استقلال سرمربی این تیم برای دیدار حساس مقابل ملوان با کمترین تغییر تیمش را به میدان می فرستد. تغییر احتمالی ترکیب استقلال مقابل ملوان
با توجه به شرایط موجود بین بازیکنان استقلال سرمربی این تیم برای دیدار حساس مقابل ملوان با کمترین تغییر تیمش را به میدان می فرستد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 32 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.