.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: مدیر شهرک صنعتی ساری با اشاره به فعالیت ۹۰ درصد واحد صنعتی در این شهرک گفت: این شهرک با ۵۵ درصد ظرفیت مشغول فعالیت است.

45 درصد ظرفیت شهرک صنعتی ساری فعال نیست !
شمال نیوز: مدیر شهرک صنعتی ساری با اشاره به فعالیت ۹۰ درصد واحد صنعتی در این شهرک گفت: این شهرک با ۵۵ درصد ظرفیت مشغول فعالیت است. (ادامه)
معاون اجرایی رئیس جمهور: باید مواظب باشیم تا توطئه‌های دشمن را ناکام کنیم
صولت مرتضوی گفت: سفر آقای رئیس جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل و حضور ایشان در سازمان ملل و ارتباط وسیعی که با سایر کشور ها در حال شکل گیری است، شاهد توفیق در تمام مولفه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و برون رفت بسیاری از مشکلاتی که اساسا برای جمهوری اسلامی ایران ساخته اند، هستیم.(ادامه)
این زن تهرانی 200 اعدامی را نجات داد + عکس
کسی که تاکنون باعث نجات جان ٢٠٠ نفر از چوبه دار شده و همچنان بی‌سروصدا به فعالیت‌های انسان‌دوستانه اش ادامه می‌دهد، بانوی ٦٨‌ساله و ساکن تهران است.(ادامه)
رفع مشکل اینترنت تا ظهر امروز
اینترنت از غروب روز گذشته قطع شده و این قطعی اینترنت همچنان ادامه دارد.(ادامه)
پوتین دستور بسیج نیرو‌های مسلح روسیه را صادر کرد
شمال نیوز: رئیس جمهور روسیه با اعلام بسیج نظامی محدود، گفت کشور‌های غربی به‌دنبال تضعیف، تجزیه و نابودی کامل روسیه هستند، اما مسکو هم دارای سلاح اتمی است و از هر ابزاری برای دفاع از خود استفاده می‌کند.(ادامه)
نماینده مجلس : مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی خلاف قانون اساسی است
شمال نیوز : نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص کنکور آن را خلاف قانون دانست و گفت: در صورت ادامه این موضوع اصول قانون اساسی زیر پا می‌ماند.(ادامه)
اعلام جزئیات محاسبه سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲
دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی سازمان سنجش کشور، اطلاعیه‌ای درباره پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ منتشرکرد.(ادامه)
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»» کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»»(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه ماهانه یک میلیون تومان علی الحساب به حساب معلمان بابت رتبه‌بندی پرداخت می‌شود، گفت: این مبلغ تا زمان صدور احکام جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش ادامه دارد و .... چرا افزایش حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان انجام نشد ؟
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه ماهانه یک میلیون تومان علی الحساب به حساب معلمان بابت رتبه‌بندی پرداخت می‌شود، گفت: این مبلغ تا زمان صدور احکام جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش ادامه دارد و ....(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به کشورهای آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم مشکلات خود را از طریق گفتگو حل کنند و تغییر مرزها با جنگ را بر نمی‌تابیم و ساکت نمی‌نشینیم....(خبر)
(ادامه)
وقتی که حاج قاسم سلیمانی شهید شد، اعلام کردند که ۴ نفر دیگر نیز کنار ایشان بودند که همراه با او به شهادت رسیدند. آنان محافظان شهید سلیمانی بودند. شرط سردار سلیمانی با محافظانش
وقتی که حاج قاسم سلیمانی شهید شد، اعلام کردند که ۴ نفر دیگر نیز کنار ایشان بودند که همراه با او به شهادت رسیدند. آنان محافظان شهید سلیمانی بودند.(ادامه)
قطار باری چین که به سوی ایران عازم شده بود، وارد مرز اینچه‌برون در شهرستان گنبد کاووس استان گلستان شد. قطار باری چین وارد مرز اینچه‌برون در ایران شد
قطار باری چین که به سوی ایران عازم شده بود، وارد مرز اینچه‌برون در شهرستان گنبد کاووس استان گلستان شد.(ادامه)
ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز و آزادراه کرج - قزوین و ترافیک نیمه سنگین آزادراه تهران - قم خبر داد.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش از برنامه‌ریزی این وزارتخانه برای تغذیه دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد. خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای دانش‌آموزی
وزیر آموزش و پرورش از برنامه‌ریزی این وزارتخانه برای تغذیه دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد.(ادامه)
حادثه فوت خانم مهسا امینی یکی از دختران ایران، خبری تلخ و تاسف برانگیز در روزهای اخیر است. فارغ از اینکه نحوه فوت ایشان به چه صورت بوده و آیا ضرب و شتمی در کار بوده یا خیر که طی روزهای آینده، نتیجه آزمایش های تخصصی این سوال را پاسخ خواهد داد، اکنون با توجه به داستان غم انگیز فوت این بانو، طبیعی است که افکار عمومی جریحه دار شود...... ایران؛ خانواده بزرگ مهسا
حادثه فوت خانم مهسا امینی یکی از دختران ایران، خبری تلخ و تاسف برانگیز در روزهای اخیر است. فارغ از اینکه نحوه فوت ایشان به چه صورت بوده و آیا ضرب و شتمی در کار بوده یا خیر که طی روزهای آینده، نتیجه آزمایش های تخصصی این سوال را پاسخ خواهد داد، اکنون با توجه به داستان غم انگیز فوت این بانو، طبیعی است که افکار عمومی جریحه دار شود......(ادامه)
تصاویر: سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل
«سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهور که به نیویورک سفر کرده است؛ صبح چهارشنبه (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) به وقت محلی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع نمایندگان کشور‌های عضو سخرانی کرد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست. احساس امنیت(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست.(ادامه)
اندکی تامل(يادداشت)
(ادامه)
آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح در تهران و سایر شهرها
مراسم رژه نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در تهران آغاز شد.(ادامه)
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، در گفت‌گویی اظهار نظر اولیه این سازمان درخصوص بررسی پرونده مهسا امینی را تشریح کرد. اظهار نظر اولیه پزشکی قانونی درباره مهسا امینی
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، در گفت‌گویی اظهار نظر اولیه این سازمان درخصوص بررسی پرونده مهسا امینی را تشریح کرد.(ادامه)

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است. رئیسی: انباشت بی عدالتی موجب حرکات ملت‌ها می‌شود/ محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد سلیمانی را دنبال خواهیم کرد
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است.(ادامه)
ورود یگان های زن در میدان اغتشاشات برای اولین بار
فرمانده یگان زنان یگان‌های ویژه فراجا توضیحاتی در مورد ورود یگان زنان برای اولین بار در ناآرامی‌ها ارائه کرد و گفت: شب گذشته ۸ لیدر زن دستگیر شد.(ادامه)
صید ماهیان دریای خزر از ۱۷ مهر
فصل صید ماهیان استخوانی دریای خزر از ۱۷ مهر ماه برای برخی از صیادان آغاز می‌شود.(ادامه)
گروه هکری انانیموس کیست و هدف آن چیست؟
انانیموس یا ناشناخته، یک عنوان کلی است که به صورت گسترده‌ای توسط گروه‌های هکری مختلف استفاده می‌شود و یک اسم خاص و برای یک گروه مشخص و متمایز نیست.(ادامه)
استقبال پر شور مازندرانی ها از رحمان عموزاد و رضا اطری
مردم ورزش دوست بابل و خلیل شهر از مدال آوران مسابقات جهانی صربستان استقبال کردند.(ادامه)
فریب نارنگی‌های زرد را نخورید
جهاد کشاورزی مازندران همزمان با عرضه نارنگی‌های پیش رس در بازار اعلام کرد نارنگی‌های زرد اگر در بازار وجود دارد رنگ آوری شده هستند.(ادامه)
تاریخ دربی مشخص شد
تاریخ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر مشخص شد.(ادامه)
یک بسیجی در پی اغتشاشات به شهادت رسید
حسین اوجاقی یکی از بسیجیان تبریز که برای مقابله با آشوبگران در مقابل مصلای تبریز حضور داشت، با اقدام غیر انسانی و وحشیانه عناصر معاند به فیض شهادت نائل گردید.(ادامه)
فیلم / زنان یگان ویژه پلیس وارد میدان شدند | اولین ماموریت رسمی در اعتراضات تهران
سرهنگ حیدری فرمانده یگان زنان یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به اعتراضات مردمی در پی درگذشت مهسا امینی گفته برای نخستین بار یگان زنان یگان‌های ویژه وارد میدان شدند و این مأموریت را می‌توان به عنوان اولین مأموریت رسمی این خانم‌ها دانست. (ادامه)
عکس | نمایش عکس حاج قاسم توسط رئیسی در سازمان ملل
سید ابراهیم رئیسی دقایقی پیش در سازمان ملل تصویر شهید سلیمانی را بالا آورد و سخنرانی کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.471 seconds.