.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شایعات مطرح شده درباره سقوط ایران 140
با سقوط هواپیمای ایران 140 ساها در هفته گذشته و کشته شدن 38 نفر از سرنشینانش، ستاد هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری طی گزارشی به بررسی علت‌های احتمالی این سانحه پرداخته‌ است.(ادامه)
انتشار مصوبه وام مسکن خبرنگاران/سند
درپی اظهارات اخیر رئیس کل بانک مرکزی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران مصوبه اعطای وام مسکن به خبرنگاران را منتشر کرد.(ادامه)
زلزله 6 ریشتری ایلام را لرزاند+تعدادمجروحان
(ادامه)
یاران احمدی‌نژاد در یک تشیع جنازه
سعید شیرینی سرپرست سابق پرسپولیس، محمد رویانیان مدیر عامل سابق پرسپولیس و علی سعیدلو معاون سابق محمود احمدی نژاد در مراسم تشییع جناره مرحوم مهدی نفر که صبح روز یکشنبه برگزار شد حضور داشتند. (ادامه)
به‌زودی پیاده از دریای خزر رد می‌شویم!
ما دوست داشتیم در مقابل هجوم همه اقوام وحشی و اهلی ایستادگی کنیم. در مقابل عراقی‌ها، در مقابل آمریکایی‌ها، در مقابل اسراییلی‌ها و هر متجاوزی که بخواهد به ایران دست‌درازی کند. اما حالا قوم آزتک به ما حمله کرده. اشتباه نکنید، آزتک‌ها منقرض نشده‌اند!(ادامه)
فاطمه هاشمی:مارا درصف دادگاه گذاشته اند
فاطمه هاشمی در حاشیه دادگاه برادرش گفت: خانواده هاشمی را به نوبت در صف دادگاه گذاشته اند.(ادامه)
روحانی محبوب در عروسی یک مجری +عکس
حجت الاسلام مرادی از روحانیونی است که به واسطه نوع رفتار و منش فردی، طرفداران فراوانی در میان جوان ها دارد و منش شخصی وی بسیاری از مخاطبان جوان را به دین علاقمند کرده است.(ادامه)
برگزاری سومین جلسه دادگاه مهدی هاشمی
مهدی هاشمی برای حضور در سومین جلسه دادگاه، به اتفاق خواهرش فاطمه هاشمی وارد دادگاه انقلاب شد.(ادامه)
نصیرپور: استیضاح وزیر علوم چهارشنبه است
معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، با بیان اینکه استیضاح فرجی‌دانا وزیر علوم روز چهارشنبه برگزار می‌شود، گفت: تاکنون همراهان وزیر علوم مشخص نشدند.(ادامه)
7.5میلیون نفربی سروصدا سبدکالا می گیرند
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه طبق اعلام مسئولان وزارت کار، اکنون به صورت بی سر و صدا به 7 میلیون و پانصد هزار نفر سبد کالا تعلق می گیرد، گفت: دولت با تعیین سقف درآمدی برای خانوار ها یارانه پردرآمدها را حذف کند.(ادامه)
به بهانه 28مرداد اولین سالگرد مستندساز شهید هادی باغبانی


 بهترین ها دنیا را باور نمی کنند(گزارش)
به بهانه 28مرداد اولین سالگرد مستندساز شهید هادی باغبانی (ادامه)
انتصاب جدید در دانشگاه مازندران
(ادامه)
مسولین برای احیای وقف تلاش کنند
(ادامه)
آغاز جشنواره مجسمه های شنی درمازندران
(ادامه)
سمت احتمالی عارف در دولت روحانی
طي ماه‌هاي اخير و حتي پس از انتخابات رياست‌جمهوري در سال 92 كه محمدرضا عارف از حضور در كارزار انتخابات رياست‌جمهوري كنار كشيد در برخي از محافل صحبت از اين بود كه دكتر محمدرضا عارف به زودي از سوي رييس‌جمهور به عنوان رييس فرهگستان علوم انتصاب خواهد شد.(ادامه)
عکس/نمی خواهم مرا بشناسید
رزمنده ای که در سال 59 در اهواز به درجه شهادت نائل شد، وصیت کرده است که روی سنگ مزارش هیچ چیزی ننویسند. جملات حک شده روی این سنگ قبر، خواندنی و عبرت آموز است. مزار این شهید در بهشت زهرای تهران است.(ادامه)
دیدار جنتی و هنرمند ارزشی!
علی جنتی که به عملکرد هایش در حوزه فرهنگ انتقادات بسیار می شود در حاشیه مراسم سالگرد تاسیس صندوق اعتباری هنر با محمد رضا شجریان خوش بش گرمی کرد ، شجریان همان کسی است که با تخطئه نظر اسلام درباره حرمت خوانندگی زن، پای ثابت بی بی سی و صدای امریکا است. (ادامه)
کمیسیون اصل 90 مسئول نظارت بر فساد در فوتبال نیست
(ادامه)
استیضاح وزیر علوم سه‌شنبه برگزار می‌شود
(ادامه)
دلایل دفاع‌نکردن هاشمی از عملکرد احمدی‌نژاد
آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در دوم مهرماه 1387 در ديدار اعضاي ستاد نمازجمعه کشور ضمن بيان دلايل خود براي دفاع‌نکردن از عملکرد احمدي‌نژاد، از تريبون نمازجمعه تاکيد کرد: کار مثبتي در اين دولت نمي‌بينم. کارهايي را که اين‌قدر روي آنها تکيه مي‌کنند، قبول ندارم. شيرازه کشور را به‌هم‌ريختند. بعدا خواهيد ديد که چه اتفاقاتي مي‌افتد.(ادامه)
دردسرهاي تفويض اختيار دولت به فرمانداران ويژه
(ادامه)
فیس‌بوک یکی از مدیران کلیدی‌اش را از دست داد
(ادامه)
دفاع روحانی از مدیریت فرجی دانا
رییس جمهوری عصر یک‌شنبه در جلسه هیات دولت با دفاع از عملکرد و مدیریت دکتر رضا فرجی دانا، طرح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری در مجلس شورای اسلامی را فرصتی برای تقویت روابط بین دولت و مجلس دانست.(ادامه)
توقف روبين‌کازان در غياب سردار آزمون
(ادامه)
تصاویر/ بوسیدن پای شاه!
محمدرضا پهلوی اصلاحات ارضی را در چند مرحله پس از به قدرت رسیدن آغاز کرده بود که در آخرین مرحله قصد داشت آن را در قالب یک برنامه گسترده که به آن انقلاب سفید می گفت انجام دهد(ادامه)
ˈ امامعلی حبیبی ˈ از بیمارستان مرخص شد
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
۷ زن خطرناک داعش را بشناسید
برخی زنان در میان تروریست های داعشی دست کمی از مردان این گروه در سنگدلی و وحشیگری ندارند. (ادامه)
دفاع روحانی از فرجی دانا در هیئت دولت
(ادامه)
شمال نیوز: در این رابطه حتی ستادهای انتخاباتی شهرستانی نیز در خصوص مدیریت ارشد استانی اظهار نظر کرده و کلماتی مبنی بر تعویض و جابجایی آنها را در بیانیه ها و نامه هایشان مورد اشاره قرار می دهند.
دور جدید التهاب آفرینی های درون ستادی طیف تدبیر و امید مازندران
شمال نیوز: در این رابطه حتی ستادهای انتخاباتی شهرستانی نیز در خصوص مدیریت ارشد استانی اظهار نظر کرده و کلماتی مبنی بر تعویض و جابجایی آنها را در بیانیه ها و نامه هایشان مورد اشاره قرار می دهند. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.727 seconds.