.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بیانیه مجمع جوانان اصلاح طلب گلستان پیرامون شکل گیری نسل دوم اصلاح طلبان
(ادامه)
معاون اولی محسنی اژه‌ای
(ادامه)
برنامه سازي 13 قسمتي طنز شبكه نسيم در مركز مازندران
(ادامه)
نان را در یخچال نگذارید به این دلیل!
برخی تصور می‌کنند گذاشتن نان در یخچال، جلوی بیات شدن آن را می‌گیرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های سه شنبه
(ادامه)
عکس/مدیران شستا چقدر حقوق می گیرند؟
(ادامه)
چهره‌های سرشناس در ختم مهدی نفر
مراسم بزرگداشت زنده‌یاد مهدی نفر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.(ادامه)
                                                                                                                                     محمدعیسی زاده نقش تشکل های کارگری وکارفرمایی در خروج از رکودتورمی(يادداشت)
محمدعیسی زاده(ادامه)
شمال نیوز: یکی از مدیر کل ستادی استانداری مازندران با ارسال تعداد انبوهی پیامک به برخی مدیران شهری، فعالین سیاسی و خبرنگاران شهر خود، نسبت به یکی از تصمیمات شهری اعلام موضع کرد.
خط و نشان مدیر کل ستادی استانداری برای اعضای شورای شهر!+ سند
شمال نیوز: یکی از مدیر کل ستادی استانداری مازندران با ارسال تعداد انبوهی پیامک به برخی مدیران شهری، فعالین سیاسی و خبرنگاران شهر خود، نسبت به یکی از تصمیمات شهری اعلام موضع کرد. (ادامه)
 مواضع و برخوردهای سیاسی این نماینده آنچنان ... شده که هزاران هزار رأیی که با توسل به جریان اصولگرایی به دست آورده بود، امروز به عنوان جریانی بر علیه او بپا خاسته اند و تمام سعی شان این شده که این نماینده دو چهره برای بار دیگر به عنوان وکیل مردم انتخاب نشود. تزلزل در مواضع سیاسی یک نماینده مازندرانی
مواضع و برخوردهای سیاسی این نماینده آنچنان ... شده که هزاران هزار رأیی که با توسل به جریان اصولگرایی به دست آورده بود، امروز به عنوان جریانی بر علیه او بپا خاسته اند و تمام سعی شان این شده که این نماینده دو چهره برای بار دیگر به عنوان وکیل مردم انتخاب نشود.(ادامه)
دادستان کل کشور از انهدام باند جعل عنوان در یکی از استانها خبر داد و گفت: اواخر هفته گذشته باند جعلی در یکی از استانها شناسایی و منهدم شد از آنها 50 مهر جعلی دستگاهها، نهادها و ادارات کشف و ضبط شد. انهدام باند جعل اسناد دولتی و کشف مهر جعلی 50 دستگاه/ وضعیت بازداشت ها در پرونده بابک زنجانی(خبر)
دادستان کل کشور از انهدام باند جعل عنوان در یکی از استانها خبر داد و گفت: اواخر هفته گذشته باند جعلی در یکی از استانها شناسایی و منهدم شد از آنها 50 مهر جعلی دستگاهها، نهادها و ادارات کشف و ضبط شد.(ادامه)
نظر حدادعادل در رابطه‌با استیضاح وزیرعلوم
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقایان استیضاح‌کننده (از عملکرد و توضیحات وزیر علوم) قانع نشدند، تصریح کرد: هر کاری از دستمان برمی‌آمد انجام دادیم تا کار به اینجا نرسد.(ادامه)
کشتار وحشیانه 700نفر توسط‌ داعش/ تصاویر+18
در تازه‌ترین مورد جنایات تروریست‌های تکفیری، داعش به روستایی در حومه دير الزور يورش برد و علاوه بر گردن زدن 700 نفر بيش از 1800 نفر از عشيره شعطيات را ربود. (ادامه)
سنگ قبری بی نشان و عبرت آموز/عکس
رزمنده ای که در سال 59 در اهواز به شهادت رسیده است، وصیت کرده است که روی سنگ مزارش هیچ چیزی ننویسند. جملات حک شده روی این سنگ قبر، خواندنی و عبرت آموز است.(ادامه)
نقره‌کار شیرازی:کشورهای عضو اکو رغبتی برای درمان بیماران در منطقه ندارند
(ادامه)
تصاویر/ افتتاحیه کنفرانس و نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت
(ادامه)
حضور محسن رضایی در شبکه المنار
(ادامه)
نماینده سازمان اکو: توسعه گردشگری سلامت در کشورهای اکو ضعیف است
(ادامه)
بیمه مشترک درمانی بین کشورهای عضو اکو تعریف شود
(ادامه)
مازندران در بین استان های کم بارور
مدیرکل دفتر آمار ، جمعیت و اطلاعات مهاجرتی سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: استانهای البرز، تهران ، مازندران، اصفهان و گیلان دارای کمترین میزان باروری در کشور هستند.(ادامه)
ابلاغ پیام تشکر سید حسن نصرالله به رضایی
(ادامه)
احتمال عدم حضور روحانی در جلسه استیضاح
(ادامه)
شمال نیوز: بخاطر ضعف عملكرد مديران دولت قبلي و عدم پيگيري جدي شهرداري حدود ۶۹ ميليارد تومان بدهي دستگاه ها و موسسات به شهرداري پرداخت نشده لذا چگونه مي توان انتظارات مردم ساري از دولت تدبير و اميد را برآورده كرد . رونمایی از لیست بدهکاران به شهرداری ساری
شمال نیوز: بخاطر ضعف عملكرد مديران دولت قبلي و عدم پيگيري جدي شهرداري حدود ۶۹ ميليارد تومان بدهي دستگاه ها و موسسات به شهرداري پرداخت نشده لذا چگونه مي توان انتظارات مردم ساري از دولت تدبير و اميد را برآورده كرد .(ادامه)
اولین تصاویر از مناطق زلزله زده آبدانان
تصاویر زیر بخشی از خسارات برجای مانده از زلزله 6.2 ریشتری در شهر آبدانان می باشد.(ادامه)
فاطمه هاشمی: دارند انتقام پدر را از پسر می گیرند
(ادامه)
عصبانیت فاطمه‌ هاشمی ازخبرنگار صداوسیما /عکس
چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی لحظاتی پیش با ورود متهم به دادگاه انقلاب آغاز شد.فاطمه هاشمی نیز هنگام مصاحبه با خبرنگاران به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت که با تلویزیون مصاحبه نمی‌کنم و با دست خود میکروفون خبرنگار واحدمرکزی خبر را پائین آورد.(ادامه)
اولین‌داور فوتبال زن: می‌خواهم فینال را قضاوت کنم
در بازی‌های کشورهای عربی سال 90 دعوت شدم و بازی فینال را نیز سوت زدم. در ضمن مسابقات نوجوانان آسیا در اردن را نیز قضاوت کردم.(ادامه)
ایران در پله ۱۵ تولید علم جهان
ایران به رتبه ۱۵ تولید علم جهان دست یافت . در روزهای اخیر افرادی که اطلاعات موثقی از روش گزارش تولید علم در اختیار ندارند از تنزل تولید علم ایران گفتگو می کنند در حالیکه ایران در حال حاضر رتبه ۱۵ تولید علم جهان را در اختیار دارد .(ادامه)
انتخاب رئیس خبرگان برگزار نمی‌شود
(ادامه)
رسایی: جرائم مهدی هاشمی بیش از آریاست
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاخیر بیست ساله در برگزاری دادگاه مهدی هاشمی گفت: بنا بر گفته‌های صریح مهدی هاشمی، قطعا جرائم او بیش از امیرمنصور آریا است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.