.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مشاهده کارنامه کنکور سراسری سال 86
(ادامه)
نوید نادری علیزاده داوطلب قائمشهری شرکت کننده در آزمون سراسری سال 86 رتبه اول رشته ریاضی فنی را از آن خود کرد. گفتنی است رتبه اول رشته علوم تجربی ... دانش آموز مازندراني نفر اول کنکور ریاضی کشور
نوید نادری علیزاده داوطلب قائمشهری شرکت کننده در آزمون سراسری سال 86 رتبه اول رشته ریاضی فنی را از آن خود کرد. گفتنی است رتبه اول رشته علوم تجربی ...(ادامه)
به منظور ارتقاي فرهنگ ايمني وكاهش تلفات جاده اي ،آموزش و برخورداري از اقدامات ،اطلاعات واخبار اداره كل حمل ونقل وپايانه هاي مازندران ، اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي مازندران با مشاركت صدا وسيماي مركزمازندران اقدام به راه اندازي برنامه زنده راديويي ... آغاز بكار "صداي راهبران" در مازندران
به منظور ارتقاي فرهنگ ايمني وكاهش تلفات جاده اي ،آموزش و برخورداري از اقدامات ،اطلاعات واخبار اداره كل حمل ونقل وپايانه هاي مازندران ، اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي مازندران با مشاركت صدا وسيماي مركزمازندران اقدام به راه اندازي برنامه زنده راديويي ...(ادامه)
نخستين سند استاني نانو تكنولوژي كشور در مازندران تدوين شده است. اين سند در 5 مرحله كه نتايج آن مورد بهره‌برداري تمام سطوح اجتماعي، اقتصادي و صنعتي استان ... تدوين سند استاني نانو فناوري در مازندران
نخستين سند استاني نانو تكنولوژي كشور در مازندران تدوين شده است. اين سند در 5 مرحله كه نتايج آن مورد بهره‌برداري تمام سطوح اجتماعي، اقتصادي و صنعتي استان ...(ادامه)
اين نوشته ی روي بنر بود  اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود» گردان مسلم لشكر 25 كربلا زبانزد همه بود
اين نوشته ی روي بنر بود اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود»(ادامه)
نيمي ازمراكز اقامتي دولتي مازندران در اختيار مردم
(ادامه)
کاوه محسنی از کوله پشتی تا کوچه پشتی!(ديدگاه)
کاوه محسنی(ادامه)
ممنوعيت عرضه قليان در ميهمانخانه هاى شمال
(ادامه)
كشور ما 25 هزار بيمار تالاسمي دارد كه حدود 3 هزار نفر در مازندران زندگي مي‌كنند و مازندران بيشترين مصرف كننده خون در كشور است.به دليل مصرف بالاي لبنيات و پروتئين‌هاي طبيعي كيفيت خوني روستاييان مازندران مرغوب‌ترين نوع خون است ... كاركنان انتقال خون درمعرض ابتلا به بيماريهاي خوني
كشور ما 25 هزار بيمار تالاسمي دارد كه حدود 3 هزار نفر در مازندران زندگي مي‌كنند و مازندران بيشترين مصرف كننده خون در كشور است.به دليل مصرف بالاي لبنيات و پروتئين‌هاي طبيعي كيفيت خوني روستاييان مازندران مرغوب‌ترين نوع خون است ...(ادامه)
خواب روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم بین انقلابيگری و ماجراجویی تفاوت قائلم
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم(ادامه)
شهردار جديد بابلسر معرفي شد
(ادامه)
دانشگاه مازندران در رديف‪۳۰۰‬دانشگاه برتر جهان
(ادامه)
دستگيري سارق سابقه دار در تالش
(ادامه)
آتش سوزی گسترده در جاده چالوس
(ادامه)
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ... 70 درصد مردم بابل از آب شرب بهداشتی محرومند
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ...(ادامه)
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت... آیت‌الله مشکینی دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت...(ادامه)
نگارش :مهندس شبیر دائمی 50 قاعده مختصر و مفید در خبرنویسی(يادداشت)
نگارش :مهندس شبیر دائمی(ادامه)
ابتكار جديد نظام صنفي رايانه اي مازندران
(ادامه)
بازرسان ويژه شهردار در سطح شهر ساري
(ادامه)
چالش‌ها بر سرساخت هتلهاي جديد در گلستان
(ادامه)
صنعت گردشگري مازندران و جذب20درصدي اعتبارات
(ادامه)
در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با  استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي و نظارت راهبردي ،پنج  مدیر کل جدید در استان  معرفی شدند. بر پايه این گزارش افراد فوق که قبلا در ... ادغام و رونق احکام مدیران کل..
در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي و نظارت راهبردي ،پنج مدیر کل جدید در استان معرفی شدند. بر پايه این گزارش افراد فوق که قبلا در ...(ادامه)
یک عضو غیر قانونی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران  که پیش از این اخباری درباره سوابق و فعالیت اقتصادی او منتشر شده بود و قرار بود پرونده او در کمیته انضباطی اتاق کشور بررسی شود، اخیرا مسئولیت ... عضومتخلف اتاق مازندران رئيس حل اختلاف شد!
یک عضو غیر قانونی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران که پیش از این اخباری درباره سوابق و فعالیت اقتصادی او منتشر شده بود و قرار بود پرونده او در کمیته انضباطی اتاق کشور بررسی شود، اخیرا مسئولیت ...(ادامه)
محيط زيست با ايجاد پالايشگاه در مازندران مخالفتي ندارد
(ادامه)
براساس برخي اخبار، گفته مي شود رضا انجم شعاع معاون عمراني فعلي استانداري گلستان به سمت استاندار خراسان شمالي منصوب مي شود.
موضوع رفتن انجم شعاع از گلستان چند روزي است در محافل خبري پخش شده و بازتاب ... انجم شعاع احتمالا استاندار خراسان شمالي ميشود
براساس برخي اخبار، گفته مي شود رضا انجم شعاع معاون عمراني فعلي استانداري گلستان به سمت استاندار خراسان شمالي منصوب مي شود. موضوع رفتن انجم شعاع از گلستان چند روزي است در محافل خبري پخش شده و بازتاب ...(ادامه)
اجراي طرح سبز در مدارس مازندران
(ادامه)
۳۰‬ تشكل سياسي در استان گلستان
(ادامه)
گلستان قهرمان فوتسال دختران
(ادامه)
دبيركل مجمع اعتدالگرايان شمال انتخاب شد
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.