.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ورود ایران‌چک ۵۰هزار تومانی جدید به بازار
ایران چک 50 هزار تومانی با طرح جدید که همزمان با تولد امام رضا (چهارم شهریور) توسط بانک مرکزی رونمایی شده بود با قرارگیری در عابر بانک ها در چرخه بازار افتاد.(ادامه)
نمایشگاه خیریه عکس امیرعلی رزاقی با عنوان «تخته سیاه» با هدف کمک به دانش‌آموزان روستای محروم اسبو در استان مازندران افتتاح شد. این روستا از نبود آب شرب، مسیر جاده ای، بهداشت و ... رنج میبرد.
نمایشگاه خیریه عکس با عنوان «تخته سیاه»(خبر)
نمایشگاه خیریه عکس امیرعلی رزاقی با عنوان «تخته سیاه» با هدف کمک به دانش‌آموزان روستای محروم اسبو در استان مازندران افتتاح شد. این روستا از نبود آب شرب، مسیر جاده ای، بهداشت و ... رنج میبرد. (ادامه)
شمال نیوز : دكتر سيد ناصر عمادي پزشك بدون مرز مازني و داوطلب جمعيت هلال احمر امروز شنبه ساعت ١١ صبح و بازپخش ١٢ نيمه شب مهمان برنامه ويژه "زنده باد زندگي" شبكه دو ميباشد.... پزشک بدون مرز مازنی در برنامه زنده باد زندگی شبکه دو
شمال نیوز : دكتر سيد ناصر عمادي پزشك بدون مرز مازني و داوطلب جمعيت هلال احمر امروز شنبه ساعت ١١ صبح و بازپخش ١٢ نيمه شب مهمان برنامه ويژه "زنده باد زندگي" شبكه دو ميباشد....(ادامه)
یک زن ایرانی وارد کاخ سفید شد + عکس
یک شهروند ایرانی - آمریکایی دیگر رسما وارد کاخ سفید شد.(ادامه)
« خزر صنعت » به جمع رسانه های مجازی مازندران پیوست
شمال نیوز : پایگاه خبری ، تحلیلی « خزر صنعت » به مدیر مسئولی سید جابر حسینی سعی دارد خلا اطلاع رسانی در حوزه صنعت استان را پر کند و با ترکیب هیئت تحریریه منسجم و آگاه صنعتی گام های موثری را در راستای بسط و گسترش اطلاع رسانی در حوزه صنایع استان را بردارد .....(ادامه)
عکسی پراحساس که 3 میلیون کلیک خورد!
اخیرا عکسی که در فضای مجازی انتشار یافت که احساسات کاربران را به شدت برانگیخت و پر بازدیدترین عکس فضای مجازی محسوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : جالب تر آنکه جلسات دیدار مسؤلان استان و شهرستان ها با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها که بعضاً تعداد حاضران در جلسه بیش از صد نفر می باشند. متأسفانه بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و در واقع صرفاً خالی نبودن عریضه است. .... آقای رئیس جمهور ؛ «نمی توانم بگویم!!!!!»
شمال نیوز : جالب تر آنکه جلسات دیدار مسؤلان استان و شهرستان ها با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها که بعضاً تعداد حاضران در جلسه بیش از صد نفر می باشند. متأسفانه بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و در واقع صرفاً خالی نبودن عریضه است. ....(ادامه)
عکس/ روحانی جهادگر در آمل
(ادامه)
حواشی آزمون استخدامی فرهنگیان؛ حضور در آزمون با شاسی‌بلند!
(ادامه)
روزنامه‌نگاران شبکه‌های اجتماعی را دائماً رصد کنند
(ادامه)
ورود پژوی خاص به ایران + عکس
تصویر پژوی خاص در ایران را مشاهده کنید. (ادامه)
عکس/ اهدای تفنگ‌های شکسته به ابتکار
در حاشیه همایش سازمان های مردم نهاد و فرهیختگان با رئیس سازمان محیط زیست دو قبضه سلاح شکاری که توسط مالکین آن در مراسم استقبال از دکتر معصومه ابتکار شکسته شده بود، به رئیس سازمان محیط زیست اهدا شد.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
ریزش سنگ در جاده هراز راننده زن پورشه را مجروح کرد
ریزش سنگ در جاده هراز موجب مصدوم شدن سرنشین زن خودروی سواری پورشه و راننده خودروی پیکان شد.(ادامه)
ساخت مکه و کعبه جدید در نیجریه + تصاویر
کشور نیجریه در آفریقا با ساخت خانه خدا و طواف حجاج از رفتن حجاج به عربستان جلوگیری کرده و مخارج آن را صرف فقرا و نیازمندان خود کرده است.(ادامه)
شمال نیوز :  
این خط پروازی دارای 150 مسافر است و با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه می‌رسیم که صاحبان این شرکت در یک پرواز آخر هفته بیشتر از 60 میلیون تومان روزهای دیگر هفته درآمد کسب می‌کنند..... دریافت اضافه مبلغ 310 هزار تومانی از مسافران هوایی در مازندران !
شمال نیوز : این خط پروازی دارای 150 مسافر است و با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه می‌رسیم که صاحبان این شرکت در یک پرواز آخر هفته بیشتر از 60 میلیون تومان روزهای دیگر هفته درآمد کسب می‌کنند.....(ادامه)
جریان حزب الله با نمایندگی جلیلی در یک رویارویی همه جانبه تخصصی و فنی در کمیسیون برجام مصاف دو ساله منتقدین و موافقین توافق را با پیروزی طرفداران گفتمان انقلاب اسلامی به پایان برد. و علاوه بر اثبات علمی و دقیق ادعاهای منتقدین توافق، دروغ بزرگ رفع همه ی تحریم...
چرایی حمله به جلیلی و لزوم حمایت گفتمانی
جریان حزب الله با نمایندگی جلیلی در یک رویارویی همه جانبه تخصصی و فنی در کمیسیون برجام مصاف دو ساله منتقدین و موافقین توافق را با پیروزی طرفداران گفتمان انقلاب اسلامی به پایان برد. و علاوه بر اثبات علمی و دقیق ادعاهای منتقدین توافق، دروغ بزرگ رفع همه ی تحریم... (ادامه)
سید حسن وارد میشود
این موضوع می تواند به تشکیل مثلث هاشمی، خمینی و روحانی در مقابل مثلث جنتی، یزدی و مصباح تبدیل شود. (ادامه)
شرکت ۱۸۰ نفر در آزمون علمی انتخابات خبرگان رهبری
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با بیان اینکه سهمیه خاصی برای تعداد قبولی‌ها در آزمون علمی خبرگان رهبری وجود ندارد، گفت: حدود ۱۸۰ نفر در آزمون علمی انتخابات خبرگان رهبری شرکت کردند که باید آزمون شفاهی پیش‌بینی‌شده را نیز بگذرانند. (ادامه)
رهبر انقلاب در لباس احرام+عکس
نشریه «حزب الله» که نشریه مکتوب پایگاه اطلاع رسانی حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای است، در آخرین شماره خود تصویری از رهبری در لباس احرام را منتشر کرده است.(ادامه)
این فرزندان مشهور، نامزد مجلس می‌شوند؟
یکی از روزنامه‌های، به گمانه‌زنی درباره حضور فرزندان برخی چهره‌های شناخته‌شده کشور در انتخابات آتی مجلس پرداخته است؛ گمانه‌زنی‌هایی که مشخص نیست تا چه اندازه با واقعیت منطبق خواهد بود. (ادامه)
نورمحمد فردی بیرانوند در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی کاندید می شود.
باسابقه ترین فرماندار کشور + عکس
نورمحمد فردی بیرانوند در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی کاندید می شود. (ادامه)
شمال نیوز: یت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران درپی رحلت عالم متقی حضرت آیت الله آقای ابوالقاسم خزعلی پیام تسلیتی صادر نمودند که به شرح زیر می باشد:
نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در پیامی رحلت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت.
پیام آیت طبرسی بمناسبت رحلت آیت الله خزعلی
شمال نیوز: یت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران درپی رحلت عالم متقی حضرت آیت الله آقای ابوالقاسم خزعلی پیام تسلیتی صادر نمودند که به شرح زیر می باشد: نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در پیامی رحلت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت. (ادامه)
سید حسین میرشفیعی آموزش و پرورش و توسعه پایدار(ديدگاه)
سید حسین میرشفیعی(ادامه)
تلاش برای وحدت اصول‌گرایان مدت‌هاست که آغاز شده است، گروه‌های اصول‌گرا که میوه تفرقه‌شان را در انتخابات ۹۲ چیدند بهتر می‌دانند در عصر پساتوافق اشتباهشان نه تنها موجب از دست دادن اکثریت مجلس که موجب به محاق رفتن گفتمان اصول‌گرایی خواهد شد. 6 ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ وحدت اصولگرایان با ۱۰+۵ یا شورای فقیهان/ جزئیات برنامه‌ریزی اصول‌گرایان برای وحدت(خبر)
تلاش برای وحدت اصول‌گرایان مدت‌هاست که آغاز شده است، گروه‌های اصول‌گرا که میوه تفرقه‌شان را در انتخابات ۹۲ چیدند بهتر می‌دانند در عصر پساتوافق اشتباهشان نه تنها موجب از دست دادن اکثریت مجلس که موجب به محاق رفتن گفتمان اصول‌گرایی خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: رابطه میان پارلمان و بهارستان همیشه برقرار بوده است و مدعیان پاستور در بیشتر موارد پس از ناکامی در انتخابات ریاست جمهوری، در صدد کسب صندلی های سبز بهارستان برآمده اند. کدام یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، در پی ریاست مجلس هستند؟(خبر)
شمال نیوز: رابطه میان پارلمان و بهارستان همیشه برقرار بوده است و مدعیان پاستور در بیشتر موارد پس از ناکامی در انتخابات ریاست جمهوری، در صدد کسب صندلی های سبز بهارستان برآمده اند.(ادامه)
ربیعی، قاضی زاده، زنگنه، نعمت زاده، گودرزی و حجتی شش وزیری هستند که هفته آینده در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند.
شش وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس/۴۴ سوال ۴۷ نماینده از پنج وزیر
ربیعی، قاضی زاده، زنگنه، نعمت زاده، گودرزی و حجتی شش وزیری هستند که هفته آینده در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند. (ادامه)
یک ایرانی دیگر رسماً وارد کاخ سفید شد
یک شهروند ایرانی - آمریکایی دیگر وارد کاخ سفید شد.(ادامه)
داستان زندگی دختران لیسانسه دستفروش
امروزه به علت شلوغی و دوری مسیرها بیشتر ما مجبور هستیم برای صرفه‌جویی در وقت از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو استفاده کنیم. (ادامه)
۸ علت چاقی‌های بی‌دلیل
اگر به تازگی با وسیله نقلیه به محل کار خود می‌روید، همچنین اگر فرصتی برای پیاده‌روی روزانه ندارید مواظب افزایش وزن خود باشید(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.