.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خواهرزاده‌ موسوی‌را سیاوموساد کشتند
(ادامه)
گابریل گارسیا مارکز درگذشت
گابریل گارسیا مارکز، نویسنده شهیر ادبیات آمریکای لاتین و برنده جایزه نوبل ادبیات، ساعتی پیش به دلیل بیماری درگذشت. وی که اغلب کتاب هایش به زبان فارسی نیز ترجمه شده و در میان ایرانیان از طرفداران فراوانی برخوردار است، از مدتی پیش به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود.(ادامه)
احتمال افزایش مجدد دستمزد ۹۳ کارگران
چنانچه دیوان عدالت اداری در نهایت به نفع کارگران رای دهد، وزارت کار باید در اسرع وقت همه کارفرمایان را به پرداخت مابه‌التفاوت نرخ تورم سال 92 ملزم کند و همچنین نرخ دستمزد 93 باید بر اساس رقم جدید افزایش یابد.(ادامه)
شمال نيوز: طي حكمي از سوي دكتر همايون هاشمي، رئيس سازمان بهزيستي كشور، مدير كل جديد بهزيستي مازندران  منصوب شد. مدير كل جديد بهزيستي مازندران منصوب شد
شمال نيوز: طي حكمي از سوي دكتر همايون هاشمي، رئيس سازمان بهزيستي كشور، مدير كل جديد بهزيستي مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نيوز: رئیس سازمان حج و زیارت کشور، با صدور حکمی سرپرست جدید حج و زیارت گلستان منصوب کرد. يك مازندراني سرپرست حج و زیارت گلستان شد
شمال نيوز: رئیس سازمان حج و زیارت کشور، با صدور حکمی سرپرست جدید حج و زیارت گلستان منصوب کرد.(ادامه)
در دولت گذشته همه اعتبارها را به جاده جندق سمنان بردند که در هر 200 کیلومتر شاید یک شتر قابل مشاهده باشد.آنها که عدالت‌ محور بودند باید روزی به این بی‌عدالتی پاسخ دهند. سریال جاده مرگ ادامه دارد !
در دولت گذشته همه اعتبارها را به جاده جندق سمنان بردند که در هر 200 کیلومتر شاید یک شتر قابل مشاهده باشد.آنها که عدالت‌ محور بودند باید روزی به این بی‌عدالتی پاسخ دهند.(ادامه)
پرداخت قبض برق در مازندران پیامکی شد
(ادامه)
تصویب عرضه تخم‌مرغ در سبد دوم کالا
(ادامه)
شنبه آغاز پرداخت خسارت برف غرب مازندران
(ادامه)
باید موارد مصرف خمس را تغییر دهیم
(ادامه)
توضیحات وزیر درباره تغییر تعرفه تلفن
(ادامه)
شماره‌گذاری خودروهای وارداتی متوقف شد
(ادامه)
دستورالعمل شرایط جدید فروش خودرو
(ادامه)
شمال نيوز:  وزارت نیرو با صدور اطلاعیه مهمی اعلام کرد: قبض های جدید برق که طی روزهای اخیر صادر شده است، از درجه اعتبار ساقط است.
قبض‌های جدید برق را پرداخت نکنید
شمال نيوز: وزارت نیرو با صدور اطلاعیه مهمی اعلام کرد: قبض های جدید برق که طی روزهای اخیر صادر شده است، از درجه اعتبار ساقط است. (ادامه)
حضور کاروان پیاده عراقی در ساری
(ادامه)
کم‌بارش‌ترین و پربارش‌ترین استان کشور
(ادامه)
توصیه آیت‌الله‌جوادی‌آملی به جامعه‌ پزشکی
(ادامه)
مسیر انقلاب در اقتصاد ایران بسیار کند شد
رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در صحنه‌های سیاسی الهام‌بخش کشورهای منطقه بوده است، متذکر شد: با این حال این الهام‌بخشی در مورد مسائل اقتصادی وجود نداشته و نمی‌توان از اقتصاد ایران به عنوان یک الگو در منطقه استفاده کرد.(ادامه)
گرو گذاشتن کارت‌ملی و شناسنامه‌جرم‌است
(ادامه)
چاق‌ها استخدام نمی‌شوند!
(ادامه)
صادرات نفت ایران 2 برابر می شود
(ادامه)
مشاور احمدی نژاد: قطعنامه ها کاغذپاره است
این عضو دولت نهم و دهم گفت: اینکه احمدی نژاد قطعنامه های صادره علیه ایران را کاغذ پاره خواند درست گفت چرا که ایران حفاظ مقاومتی از نظر قدرت علمی پیدا کرد و 118 کشور از حق هسته ای ایران حمایت کردند و جبهه ای از کشورهای مستضعف علیه آمریکا شکل گرفت و قدرت آمریکا شکسته شد.(ادامه)
قابل توجه افرادی که پیامک یارانه دریافت نکرده‌اند!
نرگس نجفی، سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: متقاضیان دریافت یارانه فاز دوم هدفمندی یارانه ها که ثبت نام خود را انجام داده، اما تاکنون پیامک کد رهگیری را دریافت نکرده اند در روزهای آتی این پیامک را دریافت خواهند کرد.(ادامه)
سوال 18 نماینده از وزیر آموزش و پرورش
(ادامه)
چیت‌چیان به مجلس احضار شد
(ادامه)
ثبت نام صلواتی یارانه در نمایندگی های یك سازمان!
در حالی كه طی یك هفته گذشته تمام امكانات دولتی، شبه دولتی و حاكمیتی از جمله صدا سیما و... رسانه ها بسیج شدند تا مردم را از گرفتن یارانه منصرف كنند. یافته های خبرنگار ایلنا حاكی از آن است كه برخی از شعب یكی از سازمان‌ها اقدام به ثبت نامه "صلواتی" یارانه ها برای عموم مردم می‌كنند.(ادامه)
خاطره هاشمی از گفتگو بارهبری درباره فرهنگ
من یک بار از رهبری یک جمله شنیدم و فهمیدم دل ایشان هم با این کارها راضی نیست. ایشان - سالها قبل- یک وقتی اعلام کردند که مثلا اعتراضی داشتند به وضع فرهنگی کشور، بعد از چند روز که ایشان را دیدم به من گفتند ما چی گفتیم و اینها چی کار می کنند؟!. فقط اکتفاء کردند به موی زن ها و بس!.(ادامه)
پيام تسليت طاهايي براي جانباز حاج علي بابايي
(ادامه)
قاتل بخشیده‌شده در دقیقه ۹۰: تنم لرزید
رییس زندان و دیگر کارکنان تولدش را تبریک می‌گویند. «بلال» روز سه‌شنبه 26فروردین تا بالای چوبه‌دار رفت و به زندگی برگشت.(ادامه)
مادرعبدالله: حالا که بخشیده‌ام آرام تر هستم
«بی‌خود نیست که خداوند بهشت را زیر پای مادران قرار داده. مادر به‌خاطر فرزندش هر کاری می‌کند. فرزندم تاروپود زندگی من بود.» این را سامره علی‌نژاد مادر عبدالله حسین‌زاده می‌گوید، زنی که دو فرزندش را یکی تصادفی و یکی در قتل عمدی از دست داد و در لحظه آخر قاتل فرزندش را بخشید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.