.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
 درست 3 هفته پس از آنکه وزیر کشور در مازندران بازنگري در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با همكاري گروه‌هاي تخصصي در شوراي اجتماعي كشور خبر داد، رئیس‌جمهور در نامه‌ای به وی ضمن صدور دستورات و توصيه هاي ويژه و مهم درزمينه فعاليت شوراي فرهنگي اجتماعي متشكل از نخبگان و صاحبنظران جهت برنامه ريزي و هماهنگي ... بازنگری در طرح امنیت اجتماعی با ابلاغ رئیس‌جمهور
درست 3 هفته پس از آنکه وزیر کشور در مازندران بازنگري در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با همكاري گروه‌هاي تخصصي در شوراي اجتماعي كشور خبر داد، رئیس‌جمهور در نامه‌ای به وی ضمن صدور دستورات و توصيه هاي ويژه و مهم درزمينه فعاليت شوراي فرهنگي اجتماعي متشكل از نخبگان و صاحبنظران جهت برنامه ريزي و هماهنگي ...(ادامه)
هماهنگي ستاد هاي انتخاباتي کروبي و موسوي
(ادامه)
كلاهبرداري میلیونی توسط وكيل قلابي
(ادامه)
استاندار :پل جانبازان رشت ازنظرفني مشكل ندارد
رد(ادامه)
جشنواره ملی نقاشی خدا در روستا
(ادامه)
نتایج 40 سال رویارویی استقلال و پیروزی
(ادامه)
خسارت طوفان به نکا
(ادامه)
روسیه راه آهن قزوین- آستارا را می‏سازد
(ادامه)
کیهان:خاتمی مهره سوخته و ابزار ضد نظام
(ادامه)
مناسك حج هم الكترونيكي مي‌شوند !
(ادامه)
شکاف بین خاتمی و موسوی
(ادامه)
در اين نشست استاني که شب گذشته در استان گلستان و با حضور آيت الله نورمفيدي برگزار شد ، جواد اطاعت سخنراني کرده و خواستار ميانجيگري آيت الله نورمفيدي مابين آقايان خاتمي و کروبي شده است... ميانجيگری ‌نورمفيدی‌ ميان ‌خاتمی‌ و کروبی
در اين نشست استاني که شب گذشته در استان گلستان و با حضور آيت الله نورمفيدي برگزار شد ، جواد اطاعت سخنراني کرده و خواستار ميانجيگري آيت الله نورمفيدي مابين آقايان خاتمي و کروبي شده است...(ادامه)
عسكراولادي :اجماع عمومي اصولگرايان به سمت احمدي‌نژاد
(ادامه)
در بين اصولگرايان دو گروه با عقاید مختلف وجود دارند. يك عده می‌گويند چون رهبري حمايتهاي مكرر از دولت نهم كردند، ما نبايد سراغ گزينه ديگري برویم و اساسا جايز نيست. عده ديگری از اصولگرایان مي‌گويند نه، حمايت رهبري دلايل خاصي دارد. يكي به خاطر نگراني از روي كار آمدن اصلاح طلباني است ... مطهری :چرا احمدی نژاد باید بماند و چرا باید برود؟
در بين اصولگرايان دو گروه با عقاید مختلف وجود دارند. يك عده می‌گويند چون رهبري حمايتهاي مكرر از دولت نهم كردند، ما نبايد سراغ گزينه ديگري برویم و اساسا جايز نيست. عده ديگری از اصولگرایان مي‌گويند نه، حمايت رهبري دلايل خاصي دارد. يكي به خاطر نگراني از روي كار آمدن اصلاح طلباني است ...(ادامه)
رونمایی از كتاب"استان گلستان در نهضت امام خمینی"
(ادامه)
این تله کابین به مسافت 25 کیلومتر در کنار 12 پروژه گردشگری در منطقه رامسر به اجرا درمی آید..همچنین دو هتل 5 ستاره، پارک آبی، بندر تفریحی و مجموعه سیاحتی زیردریایی... ساخت بزرگترين تله کابين جهان در مازندران
این تله کابین به مسافت 25 کیلومتر در کنار 12 پروژه گردشگری در منطقه رامسر به اجرا درمی آید..همچنین دو هتل 5 ستاره، پارک آبی، بندر تفریحی و مجموعه سیاحتی زیردریایی...(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
باران سنگ در جاده چالوس در راه است
(ادامه)
احتمال سقوط بهمن در جاده کرج-چالوس
(ادامه)
آغاز بکار شهرداری جلین در گلستان
(ادامه)
سيمان مازندران به خودكفايي رسيد
(ادامه)
معرفي مسئول ستاد انتخاباتي خاتمي در گيلان،جشن سي امين سال پيروزي انقلاب از سوي موتلفه گيلان،ديدار امام جمعه املش با وزير جهاد كشاورزي،جلسه مشاركتي ها در كلاچاي ،پيشگامي موتلفه گيلان در حمايت از احمدي نژاد ،و...) از این خبرها می باشند. 
آخرین " شنیده ها " از استان گیلان ؟!
معرفي مسئول ستاد انتخاباتي خاتمي در گيلان،جشن سي امين سال پيروزي انقلاب از سوي موتلفه گيلان،ديدار امام جمعه املش با وزير جهاد كشاورزي،جلسه مشاركتي ها در كلاچاي ،پيشگامي موتلفه گيلان در حمايت از احمدي نژاد ،و...) از این خبرها می باشند. (ادامه)
ضرب و شتم خبرنگار در ساری و توضیحات خبر
بر اساس آخرین اطلاعات واصله سید محمد کریمی ، استاندار مازندران شخصا دستور پیگیری و بررسی موضوع را صادر و خواستار برخورد با متخلفان شده است...(ادامه)
ورود وزیر جهاد کشاورزی به حوزه سیاست
(ادامه)
حضور 9 كشتي‌گير مازندراني در اردوی تيم ملي
(ادامه)
هر روز بر اقتدار بسيج و سپاه افزوده مي‌شود
(ادامه)
برغم بارندگی محورهای مواصلاتی استان بازاست
(ادامه)
برخورد شديد با دارندگان ماهواره در بابل
(ادامه)
استاندار مازندران با اعلام اینکه هدف ما خدمت رسانی به مردم  است گفت: اجرا کردن مصوبات دولت نهم موجب تحول در استان می شود. اجرای مصوبات دولت موجب تحول در مازندران می شود
استاندار مازندران با اعلام اینکه هدف ما خدمت رسانی به مردم است گفت: اجرا کردن مصوبات دولت نهم موجب تحول در استان می شود.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.