.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

شمال نیوز: امام جمعه بابل به تخریب آثار میراثی این شهرستان و از بی‌توجهی مسئولان متبوع گلایه‌مند شد و گفت: مردم بابل خیانت متولیان امر برای تخریب خانه موقوفی شیخ کبیر بزرگ را فراموش نخواهند کرد. واکنش امام جمعه بابل نسبت به تخریب خانه تاریخی "شیخ کبیر"/ اوقاف و میراث فرهنگی حساسیتی نشان ندادند
شمال نیوز: امام جمعه بابل به تخریب آثار میراثی این شهرستان و از بی‌توجهی مسئولان متبوع گلایه‌مند شد و گفت: مردم بابل خیانت متولیان امر برای تخریب خانه موقوفی شیخ کبیر بزرگ را فراموش نخواهند کرد.(ادامه)
آیت‌الله رئیسی: ایران و چین دوستان روزهای سخت هستند/ اعلام آمادگی برای اجرایی شدن طرح "کمربند-راه"/ شی جین پینگ: چین قاطعانه معتقد به توسعه روابط با ایران است/ اعلام آمادگی برای حمایت از شرکت‌هایی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران دارند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : شهرستان سوادکوه دروازه جنوبی ورودی مازندران، محوری پر تردد و سنگین از بار ترافیکی است که باز شدن بخش بزرگی از گره ترافیکی آن به احداث " پل کابلی " شهر پل‌سفید گره خورده است .... پل کابلی پل‌سفید درانتظار تحقق وعده‌ها ! / اتمام طرح به اعتبارات بستگی دارد
شمال نیوز : شهرستان سوادکوه دروازه جنوبی ورودی مازندران، محوری پر تردد و سنگین از بار ترافیکی است که باز شدن بخش بزرگی از گره ترافیکی آن به احداث " پل کابلی " شهر پل‌سفید گره خورده است ....(ادامه)
به تعبیر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) "بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است" این غدیر سیاسی انقلاب پیر جماران را باید قدر بدانیم و در سالی که این پیام دکتر شفیعی خورشیدی بمناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
به تعبیر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) "بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است" این غدیر سیاسی انقلاب پیر جماران را باید قدر بدانیم و در سالی که این(ادامه)
"جاده هراز" به مدت یک روز مسدود می‌شود
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از مسدود شدن جاده هراز از امشب تا فردا صبح به دلیل عملیات عمرانی خبر داد.(ادامه)
عصبانیت شدید روزنامه دولت از حسن روحانی: منفورترین دولت تاریخ انقلاب را پرچم داری کردی!
روزنامه ایران ارگان رسانه ای دولت به سخنان هفته پیش حسن روحانی در مورد "دولت حداقلی" واکنش نشان داد.(ادامه)
دبیر خانه پروژه برندسازی غرب مازندران در رامسر افتتاح می‌شود
دبیر خانه پروژه بزرگ برندسازی با عنوان "بام و بوم" ۱۰ بهمن ماه امسال در رامسر افتتاح می‌شود.(ادامه)
مقایسه تعداد وکالت دهندگان به رضاپهلوی با رای دهندگان به یک برنامه تلویزیونی
روزنامه جوان نوشت:مقایسه آماری تعداد شرکت‌کنندگان کمپین "وکالت می‌دهم" با برخی از رویدادهای داخلی کشور نتیجه جالبی دارد.(ادامه)
هوای تهران قرمز شد / منطقه ۱۵ در شرایط بنفش
بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز (۲۷ دی‌ماه) پایتخت در اکثر مناطق در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد، همچنین میانگین غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون که آلاینده اصلی تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است، هم‌اکنون عدد ۱۶۷ را نشان می‌دهد.(ادامه)
نمایش "صنم" به چهل‌و‌یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت. راه یابی نمایش "صنم" به جشنواره بین المللی تئاتر فجر
نمایش "صنم" به چهل‌و‌یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.(ادامه)
بی‌پرده بگوییم؛ چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ حتی خیانت به خاک مادری! و با این اوصاف و "رنگ رخساره‌ای که از سر ضمیر" خبر می‌دهد، به نهادهای مهم و حساس کشور وارد می‌شوند. اکبری‌ها از مریخ نیامده‌اند!(يادداشت)
بی‌پرده بگوییم؛ چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ حتی خیانت به خاک مادری! و با این اوصاف و "رنگ رخساره‌ای که از سر ضمیر" خبر می‌دهد، به نهادهای مهم و حساس کشور وارد می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز : یک مازندرانی با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد. یک مازندرانی "معاون حقوقی و امور مجلس" معاونت علمی ریاست جمهوری شد
شمال نیوز : یک مازندرانی با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.(ادامه)
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند. اهدای عضو مامور شهید پلیس به ۵ بیمار نیازمند
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده جدید کل انتظامی کشور گفت: عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که به فرموده مولایمان، یا هم‌کیشان من هستند یا هم‌نوعان من و در هر حال شایسته تکریم و انصاف. سردار رادان: عهد می‌بندم که آسایش خود را فدای آرامش شهروندان کنم/ در انتظار "روزهای پرامید و سرشار از موفقیت" هستیم/ سردار اشتری: بابت همه قصورهای احتمالی از مردم پوزش می‌طلبم ....+ تصاویر(خبر)
شمال نیوز : فرمانده جدید کل انتظامی کشور گفت: عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که به فرموده مولایمان، یا هم‌کیشان من هستند یا هم‌نوعان من و در هر حال شایسته تکریم و انصاف.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن از ۳۵۰ به ۵۰۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت نیز افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود. تلاش بذرپاش برای رساندن وام نهضت ملی مسکن به "پانصد میلیون" تومان
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن از ۳۵۰ به ۵۰۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت نیز افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود.(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف قتل ۲ مرد پس از ۸ ماه در شهرستان "ساری" خبر داد. کشف راز یک جنایت هولناک پس از ۸ ماه در ساری
رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف قتل ۲ مرد پس از ۸ ماه در شهرستان "ساری" خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: در متن این حکم انتصاب آمده است: «با عنایت به مراتب تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده، جنابعالی را به عنوان . ...
جدیدترین حکم "سعید محمد" را چه کسی امضا کرد؟
شمال نیوز: در متن این حکم انتصاب آمده است: «با عنایت به مراتب تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده، جنابعالی را به عنوان . ... (ادامه)
هنگامی که شهید فتح‌اللهی در خانه خود بوده متوجه شده چراغ خانه برادرش که در آن زمان در خانه حضور نداشته روشن و فرد ناشناسی در آنجا در حال سرقت وسایل خانه برادرش است ... جزئیات جدید از فرد ضارب شهید "قاسم فتح‌اللهی"
هنگامی که شهید فتح‌اللهی در خانه خود بوده متوجه شده چراغ خانه برادرش که در آن زمان در خانه حضور نداشته روشن و فرد ناشناسی در آنجا در حال سرقت وسایل خانه برادرش است ...(ادامه)
شمال نیوز: یکی از پاسداران سپاه تهران بزرگ در یک اقدام تروریستی مقابل منزلش به شهادت رسید.

شهادت یک عضو سپاه در تهران/ "قاسم فتح الهی" هدف ۴ گلوله قرار گرفت/ توضیحات پلیس درباره این حادثه+ تصویر محل شهادت
شمال نیوز: یکی از پاسداران سپاه تهران بزرگ در یک اقدام تروریستی مقابل منزلش به شهادت رسید. (ادامه)
"حجت الاسلام مسعود خمسه‌ای" که رئیس ستاد انتخابات رئیسی بوده به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز منصوب شد. یک امام جمعه، سرپرست شرکت شهرصنعتی شد
"حجت الاسلام مسعود خمسه‌ای" که رئیس ستاد انتخابات رئیسی بوده به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز منصوب شد.(ادامه)
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد با اشاره به علل بروز کبد چرب، راه‌های تشخیص و درمان این بیماری را تشریح کرد. راه‌ درمان "کبد چرب" چیست؟
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد با اشاره به علل بروز کبد چرب، راه‌های تشخیص و درمان این بیماری را تشریح کرد.(ادامه)
برگزاری اولین جشنواره محلی "نوجوان مازنی"
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری اولین جشنواره محلی نوجوان مازنی در استان خبر داد.(ادامه)
"زنان خانه‌دار" نیز همانند سایر اقشار می‌توانند با پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی از خدمات بازنشستگی و ... استفاده کنند و این در حالی است که زنان مجرد هم می‌توانند پدر و مادر خود را تحت پوشش این بیمه قرار بدهند. خبر خوش تامین اجتماعی برای بانوان ایرانی | فقط خانم‌های خانه‌دار بخوانند!
"زنان خانه‌دار" نیز همانند سایر اقشار می‌توانند با پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی از خدمات بازنشستگی و ... استفاده کنند و این در حالی است که زنان مجرد هم می‌توانند پدر و مادر خود را تحت پوشش این بیمه قرار بدهند.(ادامه)
دیوان‌عالی کشور با انتشار یک اصلاحیه اعلام کرد که فرجام‌خواهی به‌عمل‌آمده در پرونده "محمد قبادلو" رد شده است و دادنامه نامبرده را کیفری، ابرام کرد. تایید حکم اعدام قاتل شهید کرم پور؛ قبادلو: پشیمان نیستم؛ آزاد شوم دوباره ماموران را زیر می‌گیرم
دیوان‌عالی کشور با انتشار یک اصلاحیه اعلام کرد که فرجام‌خواهی به‌عمل‌آمده در پرونده "محمد قبادلو" رد شده است و دادنامه نامبرده را کیفری، ابرام کرد.(ادامه)
روابط عمومی دیوان عالی کشور اعلام کرد خبر پذیرش فرجام‌خواهی محمد قبادلو یکی از متهمان حوادث اخیر بدین وسیله اصلاح می‌شود: دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام‌خواهی به عمل آمده در پرونده محمد قبادلو، دادنامه نامبرده را مستنداً به شق الف ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری ابرام کرد. دیوان عالی کشور: فرجام‌خواهی "محمد قبادلو" پذیرفته نشده
روابط عمومی دیوان عالی کشور اعلام کرد خبر پذیرش فرجام‌خواهی محمد قبادلو یکی از متهمان حوادث اخیر بدین وسیله اصلاح می‌شود: دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام‌خواهی به عمل آمده در پرونده محمد قبادلو، دادنامه نامبرده را مستنداً به شق الف ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری ابرام کرد.(ادامه)
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: بازخوردهایی به صورت نقاط قوت و نیازمند بهبود به صورت کارنامه در اختیار معلمان قرار می‌گیرد. "کارنامه معلمان" چیست و چه محتوایی دارد؟
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: بازخوردهایی به صورت نقاط قوت و نیازمند بهبود به صورت کارنامه در اختیار معلمان قرار می‌گیرد.(ادامه)
در این همایش از دو جلد " کتاب حقوق کیفری اقتصادی" بقلم دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی و دکتر بهروز جوانمرد، رونمایی و بعنوان کتاب برتر این همایش برگزیده شد و از مولفان آن تقدیر بعمل آمد.

«کتاب حقوق کیفری اقتصادی»برگزیده همایش اقتصاد پنهان شد
در این همایش از دو جلد " کتاب حقوق کیفری اقتصادی" بقلم دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی و دکتر بهروز جوانمرد، رونمایی و بعنوان کتاب برتر این همایش برگزیده شد و از مولفان آن تقدیر بعمل آمد. (ادامه)
نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری... نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین و تولیدکننده مازندران افتتاح شد= تصاویر
نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری...(ادامه)
پیکر مرحوم رستم قاسمی در حرم مطهر امام رضا(ع) طواف داده شد
پیکر مرحوم خادم الرضا، "رستم قاسمی" وزیر پیشین راه و شهرسازی در حرم مطهر امام رضا(ع) طواف داده شد.(ادامه)
کمپین نخجوانی های خواستار الحاق به ایران خبرساز شد+ عکس
تصویری که کمپین مردمی "نخجوان ایران" در واکنش به حرکت کودکانه علیف منتشر کرد و نوشت:Aslan tacını geri alır... ona sadəcə hiyenaların axmaqlığı lazımdır شیر برای آنکه تاجش را پس بگیرد به حماقت کفتار‌ها نیاز دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.361 seconds.