.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
علائم هشدار دهنده زخم معده
(ادامه)
 شمال نیوز : نماینده مردم بابل در مجلس با اظهار اینکه عقب ماندگی های شهرستان با بودجه شهرستانی قابل حل نیست، گفت: با همکاری و همدلی باید این مشکلات را رفع کرد. عقب ماندگی های بابل با بودجه شهرستان قابل حل نیست/ حال بد کشاورزی و دامداری بابل
شمال نیوز : نماینده مردم بابل در مجلس با اظهار اینکه عقب ماندگی های شهرستان با بودجه شهرستانی قابل حل نیست، گفت: با همکاری و همدلی باید این مشکلات را رفع کرد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
کمبود آب چه اثراتی در بدن دارد؟
کمبود آب در بدن منجر به دهیدراسیون می شود و در چنین شرایطی عموما بدن دارای توانایی همیشگی خود برای انجام فعالیت های همیشگی نخواهد بود.(ادامه)
افت 2 میلیونی قیمت خانواده 207
رصد بازار خودرو نشان دهند آن است که در روزی که دلار شکل صعودی به خود گرفت بازار خودرو مسیر خود را ادامه داد و بدون تغییر و یا با افت قیمت در بازار قیمت گذاری شد. (ادامه)
حمید یوسفی نژاد بعنوان شهردار نشتارود منصوب شد. شهردار نشتارود منصوب شد
حمید یوسفی نژاد بعنوان شهردار نشتارود منصوب شد.(ادامه)
شرایط وام مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۱
مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران شرایط اعطای وام مسکن ایثارگران را اعلام کرد.(ادامه)
رئیس جمهور افزود: به همکارانم در دولت و وزارت کشور ماموریت داده‌ام راهکارها و شرایط تاسیس ۲ استان در شرق و غرب استان را مورد بررسی قرار دهند. استان تهران تقسیم می‌شود؟ | طرح رئیسی برای ایجاد دو استان در شرق و غرب تهران
رئیس جمهور افزود: به همکارانم در دولت و وزارت کشور ماموریت داده‌ام راهکارها و شرایط تاسیس ۲ استان در شرق و غرب استان را مورد بررسی قرار دهند.(ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
سعید صادقی به پرسپولیس می پیوندد
هافبک موفق فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان به توافق اولیه با مسئولان باشگاه پرسپولیس رسید.(ادامه)
قیمت طلا و سکه، امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۴۳۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است.(ادامه)
ایوند علامه یکی از پزشکان مطرح آبادانی به دلیل نامعلومی از لابی خانه اش در طبقه پنجم برج ساحلی اروند به پایین پرید و به بیمارستان شهید بهشتی آبادان انتقال یافت. پزشک آبادانی خود را از برج ساحلی اروند به پائین پرت کرد
ایوند علامه یکی از پزشکان مطرح آبادانی به دلیل نامعلومی از لابی خانه اش در طبقه پنجم برج ساحلی اروند به پایین پرید و به بیمارستان شهید بهشتی آبادان انتقال یافت.(ادامه)
شمال نیوز:   مرد میانسال در جریان اختلاف خانوادگی با همسرش او را با همدستی پسرش کشت و جسد را در جاده کلاردشت رها کرد. جزئیات قتل یک زن به دست شوهر و پسرش در تنکابن / متهمان دستگیر شدند
شمال نیوز: مرد میانسال در جریان اختلاف خانوادگی با همسرش او را با همدستی پسرش کشت و جسد را در جاده کلاردشت رها کرد.(ادامه)
تغییر شرایط جدید جذب هیأت علمی در دانشگاه‌ها/ تأهل ۵ امتیاز، هر فرزند ۳ امتیاز
(ادامه)
حضور تنها نماینده مازندران در تیم ملی وزنه برداری
(ادامه)
محسن گرجی صورت مسئله را پاک نکنید !(يادداشت)
محسن گرجی (ادامه)
شمال نیوز : مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند باید تعیین تکلیف شوند. میدران میانی ما بی انگیزه هستند و باید به سرعت تعیین تکلیف شوند فرصت سوزی در عرصه مدیریتی شایسته نیست .... استاندار مازندران : مدیران میانی بی انگیزه هستند / مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند باید به سرعت تعیین تکلیف شوند
شمال نیوز : مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند باید تعیین تکلیف شوند. میدران میانی ما بی انگیزه هستند و باید به سرعت تعیین تکلیف شوند فرصت سوزی در عرصه مدیریتی شایسته نیست ....(ادامه)
شمال نیوز : از نکات قابل تامل اینکه ، سازمان امور مالیاتی ، دستگاه های کارتخوان صنوف را ملاک محاسبه مالیات قرار داده است که این خود آغاز اجحاف به این قشر پرتلاش است . (یادداشت عباس رمدانی )

 کارتخوان ها اصناف را نقره داغ کردند/ اجحاف به اصناف قابل قبول نیست
شمال نیوز : از نکات قابل تامل اینکه ، سازمان امور مالیاتی ، دستگاه های کارتخوان صنوف را ملاک محاسبه مالیات قرار داده است که این خود آغاز اجحاف به این قشر پرتلاش است . (یادداشت عباس رمدانی ) (ادامه)
گواهی : اقتدار امروز میهن را مدیون خون شهدا هستیم
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران – شنبه ۲۸ خرداد
(ادامه)
تولد سومین گوساله مرال در پناهگاه حیات وحش سمسکنده
(ادامه)
کشف پیکر زن غرق شده قزوینی در دریای فریدونک
(ادامه)
سقوط ۲ زن به ته دره در سوادکوه شمالی
۲ زن در منطقه بابلکنار لفور سوادکوه شمالی به ته دره سقوط کردند.(ادامه)
پاسخ رئیسی به نامه‌ یک‌خطی پسربچه‌ اصفهانی چه بود؟
در سفر رئیس جمهور به اصفهان پسربچه‌ ۸ ساله همراه با نامه‌ مادرش به‌صورت مجزا با دستخطی کودکانه درخواست جالبی را از رئیسی مطرح کرده است.(ادامه)
سعید صادقی بازیکن گل گهر سیرجان دوباره به باشگاه استقلال نزدیک‌تر شده است. خرید پرسروصدای استقلال در راه است؟
سعید صادقی بازیکن گل گهر سیرجان دوباره به باشگاه استقلال نزدیک‌تر شده است.(ادامه)
یکم خردادماه سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی، یکی از مدافعان حرم، در مقابل منزل خود در خیابان مجاهدین اسلام تهران طی یک حمله ی مسلحانه ترور شد. پس از شهادت وی بلاهایی بر سر رژیم صهیونیستی نازل شده است. بلاهایی که بعد از شهادت صیاد خدایی بر سر اسرائیل نازل شد! +عکس
یکم خردادماه سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی، یکی از مدافعان حرم، در مقابل منزل خود در خیابان مجاهدین اسلام تهران طی یک حمله ی مسلحانه ترور شد. پس از شهادت وی بلاهایی بر سر رژیم صهیونیستی نازل شده است.(ادامه)
سردار سعید قاسمی خطاب به رئیس جمهور گفت : شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می گویند؟                             انتقاد رودرروی سعید قاسمی از رئیسی بابت فرمان های روی زمین مانده/ دعوت از سید حسن خمینی برای حضور در اردوی جهادی خوزستان/ تمجید از روحیه جهادی رئیس جمهور+ فیلم
سردار سعید قاسمی خطاب به رئیس جمهور گفت : شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می گویند؟ (ادامه)
سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه گفت: امروز دشمن امید به اعتراضات مردمی و القای فروپاشی نظام بسته است لذا با جنگ شناختی و القای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی از جمله اقدامات و برنامه‌های دولت است. بعد از چندین سال دولتی شکل گرفته که رئیس آن می‌خواهد سرباز ولایت باشد اما از طریق فضاسازی، در تلاش برای از بین بردن اعتماد به دولت هستند / دشمن امید به اعتراضات مردمی و القای فروپاشی نظام بسته است(خبر)
سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه گفت: امروز دشمن امید به اعتراضات مردمی و القای فروپاشی نظام بسته است لذا با جنگ شناختی و القای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی از جمله اقدامات و برنامه‌های دولت است.(ادامه)
بسته شدن ۳ روزه محور کندوان
رئیس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور کندوان از روز یک شنبه به مدت ۳ روز خبر داد.(ادامه)
کشف ۲ هزار لیتر تینر روغنی تقلبی در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف ۲ هزار لیتر تینر روغنی تقلبی با برچسب و لیبل برخی از شرکت‌های معتبر، خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.