.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ چهلم استاد شجریان پشت درِ آرامگاه فردوسی
(۲۷ آبانماه ۹۹) که مصادف با چهلمین روز درگذشت محمدرضا شجریان است، جمعی از علاقه‌مندان و هنرمندان، در محوطه شهر توس حاضر و با درهای بسته آرامگاه فردوسی مواجه شدند. درهایی که مانع از ورود عموم به آرامگاه شد. افرادی که با در بسته روبه‌رو شدند دسته گل‌های خود را پشت درهای آرامگاه فردوسی قرار دادند.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی چهارشنبه ۲۸ آبان
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
دیابت چگونه رخ می‌دهد؟
یک فوق تخصص غدد، در مورد چگونگی رخداد دیابت و کنترل قند خون، نکاتی را متذکر شد.(ادامه)
عکس/ آبشار پلکانی زیبا در گلستان
آبشار «آق سو» در فاصله ۴۵ کیلومتری شهرگالیکش در استان گلستان و در دل جنگل‌های زیبای پارک ملی گلستان واقع شده است.(ادامه)
هشدار درباره بارش برف و باران در مازندران
هوای مازندران امروز در مناطق کوهستانی همراه با بارش برف و در مناطق ساحلی بارانی است.(ادامه)
۱۴۷ بیمار جدید کرونایی در مازندران شناسایی شدند
شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۴۷ بیمار کرونایی جدید تعداد بستری شدگان در مازندران به ۸۰۱ نفر رسید.(ادامه)
۶۰ درصد بیماران کرونایی تنکابن در دورهمی ها مبتلا شدند
فرماندار ویژه تنکابن گفت: ۶۰ درصد بیماران کرونا شهرستان در دورهمی ها، عروسی ها و مجالس ترحیم به این بیماری مبتلا شدند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان اداری و استخدامی محدودیت‌های جدید کرونایی که از شنبه آینده اعمال می‌شود را به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد .... محدودیت‌های کرونایی جدید به دستگاه‌ها ابلاغ شد
شمال نیوز : رئیس سازمان اداری و استخدامی محدودیت‌های جدید کرونایی که از شنبه آینده اعمال می‌شود را به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد ....(ادامه)
شمال نیوز : ریشه بسیاری از اختلاس های انجام شده در دستگاههای اجرایی و سوء مدیریت ایجاد شده ، عدم شایسته سالاری و جولان چاپلوسان بیسواد و کم هوش است.... «مدیران ضعیف»عامل رشد اختاپوسی چاپلوسان در دستگاههای اجرایی مازندران
شمال نیوز : ریشه بسیاری از اختلاس های انجام شده در دستگاههای اجرایی و سوء مدیریت ایجاد شده ، عدم شایسته سالاری و جولان چاپلوسان بیسواد و کم هوش است....(ادامه)
میزان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده
معاون امور اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه گفت: در بودجه ۱۴۰۰ فروش نفت ۶۵۰ هزار بشکه در نظر گرفته شده است که قیمت هر بشکه ۴۰ دلار پیش بینی می‌شود.(ادامه)
۵ ایرانی در دولت بایدن حضور خواهند داشت+ بیوگرافی
حالا از بین ایرانی- آمریکایی‌ها، تعدادی در تیم انتقالی کابینه بایدن نیز حضور دارند، افرادی که می‌توانند پتانسیل نهفته‌ای برای کاستن از بار دشمنی میان ایران و آمریکا باشند.(ادامه)
تصاویری از الهام علی اف و همسرش در شهرهای آزاد شده قره باغ
رئیس جمهور آذربایجان در سفر به شهرهای آزاد شده جبرئیل و فضولی از اشغال نیرو‌های ارمنی در قره باغ و در حین تردد با خودروی نظامی، از کنار رود ارس در نزدیکی پل‌ تاریخی خدا آفرین نیز‌ بازدید کرد. (ادامه)
تصمیم ناگهانی مدیران باشگاه استقلال برای حفظ آرامش تیم
باشگاه استقلال برای ایجاد آرامش اعضای بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرد.(ادامه)
سرمربی تیم فوبال استقلال گفت: از بابت ماندن طاهرخانی مشکلی نداشتم ولی برخی بازیکنان حس کردند شاید در تیم جایی نداشته باشند و تصمیم به رفتن گرفتند. فکری: باید به پرسپولیس برای فینال آسیا کمک کنند
سرمربی تیم فوبال استقلال گفت: از بابت ماندن طاهرخانی مشکلی نداشتم ولی برخی بازیکنان حس کردند شاید در تیم جایی نداشته باشند و تصمیم به رفتن گرفتند.(ادامه)

گاهی شنیده می‌شود که دولت برای تاثیرگذاری در انتخابات آینده و به‌دست‌گیری قوه‌مجریه و شهرداری‌ها در «سایه» برنامه‌ریزی می‌کند؟! که امید است صرفاً شایعه باشد و واقعیت نداشته باشد. هشت گام دولت در ماه‌های پایانی(يادداشت)
گاهی شنیده می‌شود که دولت برای تاثیرگذاری در انتخابات آینده و به‌دست‌گیری قوه‌مجریه و شهرداری‌ها در «سایه» برنامه‌ریزی می‌کند؟! که امید است صرفاً شایعه باشد و واقعیت نداشته باشد.(ادامه)

سخنگوی شورای نگهبان در خصوص حضور احتمالی افرادی مانند محمد خاتمی و محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: به طور کلی نمی توانم درباره حضور آنها اظهارنظری کنم و باید صلاحیت آنها را در همان زمان بررسی کنیم و اگر مجلس شرایط جدیدی بگذارد نمی‌دانم شامل حال این افراد خواهد شد یا خیر. اکنون اظهارنظر در این رابطه سخت است.
خاتمی و احمدی‌نژاد تائید صلاحیت می‌شوند؟
سخنگوی شورای نگهبان در خصوص حضور احتمالی افرادی مانند محمد خاتمی و محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: به طور کلی نمی توانم درباره حضور آنها اظهارنظری کنم و باید صلاحیت آنها را در همان زمان بررسی کنیم و اگر مجلس شرایط جدیدی بگذارد نمی‌دانم شامل حال این افراد خواهد شد یا خیر. اکنون اظهارنظر در این رابطه سخت است. (ادامه)
 تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به معطلی ترخیص کالاها در گمرک تا برگزاری انتخابات آمریکا از سوی دولت، سؤال کردند. نامه 21 نماینده مجلس به روحانی
تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به معطلی ترخیص کالاها در گمرک تا برگزاری انتخابات آمریکا از سوی دولت، سؤال کردند.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسش مبنی براینکه اخباری که درباره منع برخی از گزینه‌های احتمالی از کاندیداتوری چقدر جدی و ریشه‌دار است؟ گفت: ریشه‌ای دارد که ظاهرا به مقام معظم رهبری می‌رسد. قالیباف با حکم رهبری از کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ منع شده است؟
فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسش مبنی براینکه اخباری که درباره منع برخی از گزینه‌های احتمالی از کاندیداتوری چقدر جدی و ریشه‌دار است؟ گفت: ریشه‌ای دارد که ظاهرا به مقام معظم رهبری می‌رسد.(ادامه)
خبر خوش اقتصادی روحانی به مردم
یکصد و هشتاد و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد و در ادامه مباحث جلسه گذشته، رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند آماده سازی و نهایی شدن لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ ارائه کرد.(ادامه)
درخواست آلمان و فرانسه از بایدن در مورد ایران
وزرای خارجه آلمان و فرانسه «جو بایدن» را رئیس‌جمهور منتخب خواندند و ابراز امیدواری کردند اروپا و آمریکا بتوانند در دوره او، روابط خود را در حوزه‌های مختلف بهبود بخشند و درباره موضوعات مختلف همکاری کنند.(ادامه)
استاد مازنی در لیست یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت
داود دومیری گنجی رئیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل در ردیف یک درصد دانشمندان برتر جهان قرارگرفت.(ادامه)
دستگیری زورگیران آزادراه تهران - شمال+ عکس
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیر شدن ۶ نفر از ۸ زورگیر آزادراه تهران - شمال خبر داد.(ادامه)
کرونایی شدن ۱۶ بابلی در یک روز
۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
دادگستری مازندران، رتبه دوم از حیث کسب رضایت اولیا دم در کشور
دادگستری مازندران در ۶ ماهه نخست امسال رتبه دوم از حیث کسب رضایت اولیا دم در کشور را کسب کرد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۲ هزار و ۴۶۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند..... شناسایی ۱۳۳۵۲ بیمار جدید در کشور / فوت ۴۸۲ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۴۲۴۶۱ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۷۸۸۴۷۳ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۲ هزار و ۴۶۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.....(ادامه)
مدیرعامل پرسپولیس ادعای خلیل زاده را تکذیب کرد
باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات رییس هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که هیچ توافقی با استقلال در مورد عدم جذب بازیکن از این تیم نکردیم.(ادامه)
عکس/ نمای پایانی کار امروز بازار سهام
در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با رشد ۲۳هزار و ۱۱۰واحدی (۱.۸درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۶هزار واحدی قرار گرفت.(ادامه)
کاهش ارزش پول ملی نتیجه مدیریت غیرعلمی دولت است
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ماموریت مهم دولت در شرایط ناگوار اقتصادی فعلی تقویت ارزش پول ملی است.(ادامه)
عکس/ واکنش تند صادقی به دعوای استقلالی‌ها در تلویزیون
دعوا‌های مدیریتی استقلال تمامی ندارد. شب گذشته خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال و سعادتمند مدیرعامل سابق این باشگاه با هم درگیری لفظی داشتند و علیه هم دست به افشاگری زدند. امروز امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال به این اتفاق واکنش نشان داد و وزیر ورزش را هم یکی از مسببان آن خواند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.9 seconds.