.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ پیراهن تیم منتخب سرخابی به یاد میناوند و انصاریان
از پیراهن تیم منتخب سرخابی برای رویارویی با تیم منتخب ۹۸ به یاد زنده یادان مهرداد میناوند و علی انصاریان رونمایی شد. تیم‌های منتخب سرخابی و تیم ملی فوتبال ٩٨ که افتخارآفرینی‌های زیادی در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی در آن مقطع زمانی داشت قرار است در یک دیدار نمادین و به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان به مصاف هم بروند. این بازی روز سه‌شنبه و ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و طبق توافقات صورت گرفته دو تیم با تعویض‌های آزاد و در دو زمان ۴۰ دقیقه‌ای به مصاف هم خواهند رفت. از پیراهن تیم منتخب سرخابی برای رویارویی با تیم منتخب ۹۸ به یاد زنده یادان مهرداد میناوند و علی انصاریان رونمایی شد.(ادامه)
واکنش AFC به استقلال مقابل سپاهان
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا شکست استقلال مقابل سپاهان در لیگ ایران را بازتاب داد.(ادامه)
نقل قول عجیب ماهنامه نسیم بیداری از احمدی‌نژاد
ماهنامه نسیم بیداری در جدیدترین شماره خود در مصاحبه با محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نقل قول عجیبی را روی جلد مجله کار کرده است. (ادامه)
فکری در استقلال ماندگار شد
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال در سمت خود در این تیم ابقاء شد.(ادامه)
محور کندوان بسته شد
محور کندوان امروز برای سومین روز متوالی مسدود شد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
هوای نیمه ابری و مه آلود در مازندران
هوای مازندران امروز نیمه ابری و مه آلود پیش بینی می شود.(ادامه)
اینفوگرافی/ همه چیز درباره ویروس جهش یافته انگلیسی
در روزهایی که زندگی ما در سایه یک ویروس میکروسکوپی دستخوش تغییر شده، ردپای یک ویروس جدید در ایران پیدا شده، اتفاقی که ما را به یاد یکسال پیش و زمان ورود کرونا از ووهان چین به کشور می‌اندازد. برای دانستن همه آنچه درباره کرونای انگلیسی باید بدانید به اینفوگرافیک زیر مراجعه کنید.(ادامه)
تاثیر کمبود ویتامین D بر شدت سرگیجه
نتایج یک مطالعه روی افراد دچار سرگیجه خوش‌خیم وضعیتی، نشان داد که بیمارانی که کمبود ویتامین D دارند، شدت سرگیجه بیشتری را تجربه می‌کنند. (ادامه)
این روستا یکی از زیباترین روستاهای شهرستان سوادکوه، ودر۳ کیلومتری شهرپل سفید و در دهستان راستوپی واقع می‌باشد؛ که در دامنه رشته کوه‌های البرز و مملو از جنگلهای انبوه و استوار می‌باشد که در فصل بهار چهره‌ای سبز و دیدنی به خود می‌گیرد. زمستان بهاری در روستای ” ازآنده ” سوادکوه(خبر)
این روستا یکی از زیباترین روستاهای شهرستان سوادکوه، ودر۳ کیلومتری شهرپل سفید و در دهستان راستوپی واقع می‌باشد؛ که در دامنه رشته کوه‌های البرز و مملو از جنگلهای انبوه و استوار می‌باشد که در فصل بهار چهره‌ای سبز و دیدنی به خود می‌گیرد.(ادامه)
کالای قاچاق با ارزش پنج میلیارد ریال در جویبار کشف شد
فرمانده انتظامی جویبار از کشف کالای قاچاق ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی از دو دستگاه خودرو وانت نیسان خبر داد.(ادامه)
موارد بستری کرونایی در مازندران بعد از ماه‌ها ۳ رقمی شد
طی شبانه‌روز گذشته تعداد بستری شدگان کرونایی در مراکز درمانی مازندران بعد از گذشت ماه‌ها به ۹۶۴ نفر رسید و سه رقمی شد.(ادامه)
عکس/ مراسم یادبود انصاریان و میناوند بدون پروتکل بهداشتی
در این تصویر مراسم یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند، بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را خواهید دید. (ادامه)
راهکار های تقویت سیستم ایمنی کودک بدون دارو
کودکان در رعایت بسیاری از مسائل بهداشتی ضعیف عمل کرده و بی توجه اند بدین منظور والدین با چند روش خانگی می‌توانند سیستم ایمنی بدن کودکشان را تقویت کنند. (ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی سه شنبه ۲۸ بهمن
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
وضعیت محمود فکری مشخص شد
هیات مدیره باشگاه استقلال به ابقا و ادامه همکاری محمود فکری با این باشگاه رای داد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تا شهریور ۱۴۰۰ بیش از ۷۰ درصد مردم واکسینه می‌شوند
نمکی گفت: بر اساس سندی که طراحی شده است، واکسیناسیون گروههای مختلف مرحله به مرحله انجام خواهد شد، تانیمه اول سال آینده با پیوستن تولید داخل به مجموعه واکسن ها، واکسیناسیون ۷۰ درصد کشور انجام خواهد شد.(ادامه)
محور چالوس باز شد
محور چالوس که صبح امروز مسدود شده بود، بازگشایی شد.(ادامه)
شمال نیوز:ایزد سیف‌اله‌پور به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران انتخاب شد.... انتخاب مدیر عامل جدید باشگاه نساجی مازندران
شمال نیوز:ایزد سیف‌اله‌پور به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران انتخاب شد....(ادامه)
شمال نیوز : آنچه که موجب سوال و ابهام است اینکه در تمام مدتی که مرگ پرندگان ادامه داشت، گویا اداره‌کل محیط زیست تنها نظاره گر بوده و اقدامی در جهت متوقف کردن تلف شدن این پرندگان مهاجر انجام نداد یا .... تلف شدن روزانه پرندگان مهاجر آبزی در میانکاله و « گزارشگری » اداره کل محیط زیست مازندران !
شمال نیوز : آنچه که موجب سوال و ابهام است اینکه در تمام مدتی که مرگ پرندگان ادامه داشت، گویا اداره‌کل محیط زیست تنها نظاره گر بوده و اقدامی در جهت متوقف کردن تلف شدن این پرندگان مهاجر انجام نداد یا ....(ادامه)
مگر نه اینکه بر اساس کارنامه افراد به آنها مسئولیت داده می‌شود پس چرا در ایران هرکه مدیر ناموفق‌تری بوده باشد، پست بهتری می‌گیرد؟ رییس استاندارد شد چون استاندار بوده!(يادداشت)
مگر نه اینکه بر اساس کارنامه افراد به آنها مسئولیت داده می‌شود پس چرا در ایران هرکه مدیر ناموفق‌تری بوده باشد، پست بهتری می‌گیرد؟(ادامه)
قرار است تکلیف کادر فنی تیم استقلال برای ادامه مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر تا فردا مشخص شود. تکلیف فکری امشب یا فردا مشخص می‌شود
قرار است تکلیف کادر فنی تیم استقلال برای ادامه مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر تا فردا مشخص شود.(ادامه)
شرط رئیس قوه قضاییه درباره باز کردن در زندان‌های کشور برای منتقدان حقوق بشر
رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: ما آمادگی داریم درب زندان‌های خود را باز کنیم تا مدعیان حقوق بشر، هر زندانی را که در ایران می‌خواهند، ببینند. مشروط به اینکه بگذارند ما هم هر زندانی را که در کشور آن‌ها می‌خواهیم ببینیم.(ادامه)
با انتصاب دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، دبیرخانه دائمی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجلس فعالیت خود را آغاز کرد. دبیرخانه دائمی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی تشکیل شد
با انتصاب دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، دبیرخانه دائمی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجلس فعالیت خود را آغاز کرد.(ادامه)
نتیجه تست کرونای ظریف اعلام شد
سخنگوی وزارت خارجه نتیجه تست کرونای ظریف را اعلام کرد. (ادامه)
صندلی تازه برای پرحاشیه‌ترین استاندارِ روحانی
غلامرضا شريعتي، استاندار پرحاشيه خوزستان با حكم رييس‌جمهور براي دوره‌اي 4 ساله به رياست سازمان ملي استاندارد ايران منصوب شد. تغيير رييس ‌سازمان ملي استاندارد از وظايف شوراي عالي استاندارد است و بايد به تصويب اين شورا برسد. (ادامه)
کرونا مانع نوسازی مدارس کشور نشد
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۴ هزار و ۷۰۰ کلاس درس امسال تحویل ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها شده است.(ادامه)
آماده باش کامل وزارت بهداشت برای مقابله با کرونای انگلیسی
وزیر بهداشت در ستاد کرونای استان قزوین گفت: تخت‌های بیمارستانی را آماده کنید، راهی که دوهفته با ویروس قبلی می‌رفتیم با کرونای انگلیسی ۷۲ ساعته می‌رویم. (ادامه)
حمله سید جلال حسینی به عیسی آل کثیر
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اشتباه بچگانه عیسی آل‌کثیر باعث شد تیم به مشکل بخورد و تحت فشار قرار بگیرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.