.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شهردار : طرح بزرگ زیرگذر در ساری اجرا می شود
شهردار ساری گفت: طرح بزرگ زیرگذر ساری با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط یک سرمایه گذار و پس از تصویب شورای شهر اجرا می شود.(ادامه)
صادرات ۴۱۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۴۱۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی سال قبل در استان خبر داد.(ادامه)
محور کرج - چالوس بازگشایی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از بازگشایی محور کرج - چالوس خبر داد. (ادامه)
پیامکی که وزارت رفاه برای سرپرستان خانوار ارسال کرد +عکس
در صورتی که متقاضی استفاده از بسته حمایتی دوران کرونا براساس شرایط اعلامی دولت هستید، لطفا تنها از خط تلفن همراه اصلی خود که مالک آن هستید،فقط کد ملی خود را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال فرمایید. (ادامه)
عکس/ ۳۳ سال قرنطینه
این ها عکس های شیرالله قنبری جانباز شیمیایی و اعصاب و روان کرمانی است که بخاطر عفونت و بیماری‌های شدید تنفسی نمی تواند به خونواده اش نزدیک شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه مازندران
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه مازندران(ادامه)
پیش بینی هوا، باد و طوفان در راه مازندران
شمال نیوز: هوای مازندران از بعد از ظهر امروز همراه با وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.(ادامه)
پس از کرونا مواظب باشید اینجوری نشه!
علی رادمند با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود نسبت به حجم انبوه زباله های نایلونی تولید شده اعم از دستکش یکبار مصرف، کیسه های خرید، بطری های آب معدنی و... برای مقابله با کرونا هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : پوریا میرزا زنجانی اهل استان گلستان ( شهرستان بندرترکمن ) است و فعالیت کاری خود را به عنوان كارشناس دفتر فنی استانداری گلستان آغاز کرد ..... شهردار جدید بهشهر معرفی شد / پوریا میرزا زنجانی کیست ؟
شمال نیوز : پوریا میرزا زنجانی اهل استان گلستان ( شهرستان بندرترکمن ) است و فعالیت کاری خود را به عنوان كارشناس دفتر فنی استانداری گلستان آغاز کرد .....(ادامه)
مانور قایق‌های سپاه اطراف کشتی نظامی آمریکایی +عکس
سازمان تروریستی سنتکام مدعی شده که یازده فروند شناور نظامی ایران به کشتی‌های نظامی آمریکایی نزدیک شده‌اند و برای آنها ایجاد مزاحمت کرده‌اند. (ادامه)
عکسی از جسد رها شده یک بیمار مبتلا به کرونا
گزارش شده که خانواده‌ها در اکوادور برای انتقال جسد قربانیانی که در خانه فوت شده‌اند، با مشکل روبرو هستند و نمی‌توانند کسی را برای انتقال و خاکسپاری پیدا کنند.(ادامه)
اسامی استان‌های رکورددار در تعداد مبتلایان به کرونا
استان تهران دارای بیش‌ترین تعداد مبتلایان به کرونا در کشور است و استان‌های گیلان و اصفهان و مازندران و قم و البرز در رده‌های بعدی هستند.(ادامه)
زمان واریز مرحله دوم یارانه کرونایی مشخص شد
شمال نیوز: مهدی قمصریان، سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور در توئیت خود نوشت: دومین مرحله کمک بلاعوض دولت شنبه ...(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، از آغاز فروش گوشت تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان از امروز بیست و هفتم فروردین ماه در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور خبر داد. فروش مرغ تنظیم بازاری ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شد
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، از آغاز فروش گوشت تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان از امروز بیست و هفتم فروردین ماه در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: ممنوعیت فعالیت طلافروشی‌ها در روزگار شیوع کرونا معاملات حضوری این کالای باارزش را تقریبا متوقف کرده ولی خرید و فروش‌ها طلا در فضای مجازی همچنان در جریان است. طلای کم اجرت بخریم یا نخریم؟
شمال نیوز: ممنوعیت فعالیت طلافروشی‌ها در روزگار شیوع کرونا معاملات حضوری این کالای باارزش را تقریبا متوقف کرده ولی خرید و فروش‌ها طلا در فضای مجازی همچنان در جریان است. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۲۸ فروردین 99
(ادامه)
شمال نیوز: نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در پخش زنده اینستاگرامی درباره حقوق معلمان و فرهنگیان تصریح کرد: ابتدای کارم را با حق التدریسی و تدریس خصوصی آغاز کردم و غم و مشکلات فرهنگیان را درک می‌کنم. رقم افزایش حقوق فرهنگیان در سال 99 مشخص شد
شمال نیوز: نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در پخش زنده اینستاگرامی درباره حقوق معلمان و فرهنگیان تصریح کرد: ابتدای کارم را با حق التدریسی و تدریس خصوصی آغاز کردم و غم و مشکلات فرهنگیان را درک می‌کنم.(ادامه)
شمال نیوز: روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سقف ذخیره سهمیه سوخت خودروهای شخصی و موتورسیکلت از 6 ماه به 9 ماه افزایش پیدا کرد. سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت‌های سوخت افزایش یافت
شمال نیوز: روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سقف ذخیره سهمیه سوخت خودروهای شخصی و موتورسیکلت از 6 ماه به 9 ماه افزایش پیدا کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان گفت :  از مردم می خواهیم حداقل فاصله تاکید شده را رعایت و از ماسک و وسایل بهداشتی استفاده کنند و مساله را جدی بگیرند چرا که اگر دوباره مازندران درگیر شود و شاهد پیک دوم باشد، واقعا سخت خواهد بود.    استاندار: مقابله با کرونا پایان نیافته، بازاریان و مردم، فاصله گذاری را با جدیت رعایت کنند
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : از مردم می خواهیم حداقل فاصله تاکید شده را رعایت و از ماسک و وسایل بهداشتی استفاده کنند و مساله را جدی بگیرند چرا که اگر دوباره مازندران درگیر شود و شاهد پیک دوم باشد، واقعا سخت خواهد بود. (ادامه)
استاندار : میز خدمت الکترونیکی در مازندران برپا شود
استاندار مازندران خواستار برپایی میز خدمت الکترونیکی برای خدمات دهی به مردم در دوران شیوع کرونا شد.(ادامه)
وی گفت ضمن احترام به نمایندگان فعلی که برای ریاست مجلس فعالیت می‌کنند، به عنوان اولین نماینده بصورت رسمی کاندیداتوری خود برای ریاست مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام می‌کنم. رونمایی از اولین کاندیدای رسمی ریاست مجلس یازدهم
وی گفت ضمن احترام به نمایندگان فعلی که برای ریاست مجلس فعالیت می‌کنند، به عنوان اولین نماینده بصورت رسمی کاندیداتوری خود برای ریاست مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام می‌کنم.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مهمترین دلیل تغییر در مدیرکلی آموزش و پرورش مازندران که در ماههای پایانی سال گذشته روی داد ، ضرورت اصلاح رویه گذشته و اهتمام به شایسته سالاری در تمامی سطوح مدیریتی در این اداره کل بوده است..... ضرورت تغییرات مبتنی بر شایسته سالاری در آموزش و پرورش مازندران / به نگاه جناحی و سیاسی و تعصبات منطقه ای پایان دهید
شمال نیوز : یکی از مهمترین دلیل تغییر در مدیرکلی آموزش و پرورش مازندران که در ماههای پایانی سال گذشته روی داد ، ضرورت اصلاح رویه گذشته و اهتمام به شایسته سالاری در تمامی سطوح مدیریتی در این اداره کل بوده است.....(ادامه)
جدول مقاومت ویروس کرونا در محیط های مختلف
معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: مقاومت و بیماری زایی ویروس کرونا با افزایش دما کم می شود و در دمای ۷۰ درجه فقط ۵ دقیقه زنده می ماند. (ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: امروز در خبرها آمده بود که مجلس بعد از تعطیلات کرونایی و غیر کرونایی جلسه علنی داشت و ناگهان یک طرح دوفوریتی مطرح شد که همگان را به تعجب واداشت. وسط بحران کرونا چه چیز واجب تر از اصلاح قانون انتخابات!؟
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: امروز در خبرها آمده بود که مجلس بعد از تعطیلات کرونایی و غیر کرونایی جلسه علنی داشت و ناگهان یک طرح دوفوریتی مطرح شد که همگان را به تعجب واداشت.(ادامه)
۱۱ قایق نیروی دریایی ایران به شش ناو جنگی آمریکا به فاصله خطرناکی نزدیک شدند
نیروی دریایی آمریکا مدعی شد روز چهارشنبه ۱۱ قایق نیروی دریایی ایران در شمال خلیج فارس چندین بار برای شش ناوجنگی آمریکایی «مزاحمت» ایجاد کرده و در فاصله خطرناکی به آنها نزدیک شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : انتشار این اطلاعیه های تکمیلی نشان می دهد این شرکت همچنان بر فروش این دو مجموعه اقتصادی و صنعتی استان پایفشاری می کند که..... آینده پویا : مزایده صنایع چوب و کاغذ مازندران و نکا چوب به علت محدودیت های کرونایی تردد بین استانی به تعویق افتاد !
شمال نیوز : انتشار این اطلاعیه های تکمیلی نشان می دهد این شرکت همچنان بر فروش این دو مجموعه اقتصادی و صنعتی استان پایفشاری می کند که.....(ادامه)
حقوق فروردین بازنشستگان لشکری و کشوری واریز شد
معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت اقتصاد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری مشمول و لشکری، کمیته امداد، بهزیستی و نیرو‌های نظامی و انتظامی تامین اعتبار و در وجه دستگاه‌های اجرایی مربوط واریز شد.(ادامه)
در حقیقت به نظر می رسد با توجه به روحیه ای که اکنون از مجلس یازدهم و نمایندگان آن یاد می شود، قوه مقننه در دوره یازدهم خود بر انجام وظایف قانونی خود و پرهیز از لابی های شخصی و سیاسی تاکید خواهد داشت و دولت هم به همین واسطه با فراغ بال بیشتری می تواند به انجام وظایف و مسئولیت های خود رابطه مجلس یازدهم و دولت روحانی چطور خواهد بود؟/ 4 سناریوی احتمالی پیش روی دولت و مجلس
در حقیقت به نظر می رسد با توجه به روحیه ای که اکنون از مجلس یازدهم و نمایندگان آن یاد می شود، قوه مقننه در دوره یازدهم خود بر انجام وظایف قانونی خود و پرهیز از لابی های شخصی و سیاسی تاکید خواهد داشت و دولت هم به همین واسطه با فراغ بال بیشتری می تواند به انجام وظایف و مسئولیت های خود(ادامه)
دیدار نماینده ولی فقیه در ناجا با آیت الله محمدی لائینی
نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از تلاش های ناجا، این نیرو را خط مقدم و پیشتاز مقابله با حوادث امنیتی و اجتماعی جامعه بیان کرد.(ادامه)
۱۱۶ بیمار جدید مشکوک به کرونا ۲۴ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان بستری شدند. بستری شدن ۱۱۶ بیمار جدید کرونایی در مازندران
۱۱۶ بیمار جدید مشکوک به کرونا ۲۴ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان بستری شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.