.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : مهندس سیاوش رضوانی با اشاره  به افزایش روز افزون تردد شناورها در بندر امیرآباد اظهار داشت دستگاه رادار رفلکتور X,S DUAL BAND به منظور افزایش ارتقا ایمنی ، جلوگیری از تصادم و بگل زدن شناورها در شرایط نامساعد آب و هوایی در این بندر نصب شده است..... نصب و راه اندازی دستگاه رادار رفلکتور X,S DUAL BAND برروی بیکن نوک موج شکن در بندرامیرآباد
شمال نیوز : مهندس سیاوش رضوانی با اشاره به افزایش روز افزون تردد شناورها در بندر امیرآباد اظهار داشت دستگاه رادار رفلکتور X,S DUAL BAND به منظور افزایش ارتقا ایمنی ، جلوگیری از تصادم و بگل زدن شناورها در شرایط نامساعد آب و هوایی در این بندر نصب شده است.....(ادامه)
عرضه شربت تقلبی زادیتن در 2 داروخانه مازندران
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران از عرضه شربت تقلبی زادیتن در دو داروخانه در جویبار و قائم‌شهر و معرفی این دو عرضه کننده به دستگاه قضا خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس/ کروک‌های محبوب در یک قاب !
حضور دو خودروی پرطرفدار"Lamborghini Gallardo Spyder" و " Volvo C70" در یک قاب در خیابانهای تهران!(ادامه)
قیمت لیر، قیمت دلار، قیمت ارز امروز دوشنبه ۲۸ آبان
(ادامه)
شمال نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه برخی سامانه های پیامکی اعلام شده از جمله ۵۰۰۰۴۹۹ هیچ ارتباطی به این طرح حمایتی دولت از اقشار کم درآمد ندارد، اعلام کرد، اطلاعات را از طریق این مرکز دنبال کنند..... مردم شماره کارت و رمز دوم خود را به ۵۰۰۰۴۹۹ ندهند
شمال نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه برخی سامانه های پیامکی اعلام شده از جمله ۵۰۰۰۴۹۹ هیچ ارتباطی به این طرح حمایتی دولت از اقشار کم درآمد ندارد، اعلام کرد، اطلاعات را از طریق این مرکز دنبال کنند.....(ادامه)
شمال نیوز :  وی گفت :  این موضوع با مجمع نمایندگان مازندران مطرح شد که کلیات مورد موافقت قرار گرفت . گزینه استانداری  مورد نظر دولت هنوز از سوی وزارت کشور به مجمع معرفی نشد اما غیر بومی بودن آن قطعی است.....
شنیده‌ها ؛ استاندار غیربومی قطعی است
شمال نیوز : وی گفت : این موضوع با مجمع نمایندگان مازندران مطرح شد که کلیات مورد موافقت قرار گرفت . گزینه استانداری مورد نظر دولت هنوز از سوی وزارت کشور به مجمع معرفی نشد اما غیر بومی بودن آن قطعی است..... (ادامه)
شمال نیوز : نیازآذری با ناکافی خواندن حقوق معلمان گفت: معیشت قشر فرهیخته فرهنگی در خطر است و حقوق کم معلمان  هیچ تناسبی با مسوولیت خطیر این قشر پرتلاش ندارد.... نماینده مردم بابل : معیشت فرهنگیان در خطر است
شمال نیوز : نیازآذری با ناکافی خواندن حقوق معلمان گفت: معیشت قشر فرهیخته فرهنگی در خطر است و حقوق کم معلمان هیچ تناسبی با مسوولیت خطیر این قشر پرتلاش ندارد....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه ۲۸ آبان ماه مازندران
(ادامه)
۲۵ تن انواع چوب آلات قاچاق در ساری کشف شد
معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۲۵ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری خبر داد. (ادامه)
تصویب ۲ میلیارد تومان اعتبار برای ورزشگاه شرق مازندران
عضو مجمع نمایندگان مازندران از تصویب دو میلیارد تومان برای بزرگترین پروژه ورزشی شرق استان در خورشیدکلا گلوگاه خبر داد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۸ آبان
(ادامه)
چه کسانی نباید موز بخورند؟ +عوارض موز
موز میوه‌ای است که علاوه بر خواص بی نظیرش از مضرات و عوارضی هم برخوردار است، البته بهتر است بدانید که چه کسانی بهتر است موز نخورند و چه کسانی به موز حساسیت دارند.(ادامه)
مرسدس بنز صفر چند؟ +جدول
(ادامه)
ابر‌های باران زای پاییزی بر فراز آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز دوشنبه ۲۸ آبان ماه نیمه ابری تا ابری همراه با باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
دلار در بودجه ۹۸ چند؟
بررسی سناریوهای موجود برای تدوین بودجه ۹۸ نشان می دهد، دولت برای رفع کسری بودجه پیش بینی شده، چاره‌ای جز کاهش هزینه‌های خود و افزایش پایه مالیاتی ندارد. (ادامه)
عکس جالب از علی دایی در لباس سربازی
عکس نشان از روزهایی ساده و بدون آلایش است که در آن مهندسی جوان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه صنعتی شریف دوران مقدس سربازی را طی می کرد تا کم کم به دروازه های شهرت برسد. (ادامه)
روسای ۱۳ دانشگاه‌‎ کشور انتخاب شدند
مخبر دزفولی گفت: در جلسه کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها، روسای ۱۳ دانشگاه کشور از جمله دانشگاه آزاد انتخاب شدند.(ادامه)
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد
دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌ها، رؤسای ۱۳ دانشگاه کشور از جمله رئیس دانشگاه آزاد انتخاب شدند.(ادامه)
خاتمه کار شهرداران بازنشسته به استانداران ابلاغ شد
در این نامه پایان کار تمامی شهرداران بازنشسته کشور و سایر کارمندان بازنشسته شهرداری‌ها به استانداران ابلاغ شد و این تاریخ پایان فعالیت شهرداران بازنشسته است.(ادامه)
یک عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس تاکید کرد: در جلسه روز یکشنبه کمیسیون شورا‌ها جزییات طرح استانی - شهرستانی شدن انتخابات مجلس به تصویب رسید. تصویب طرح استانی شدن انتخابات مجلس/ نامزدها نیاز به ۱۰ درصد از آرای حوزه انتخابیه خود دارند
یک عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس تاکید کرد: در جلسه روز یکشنبه کمیسیون شورا‌ها جزییات طرح استانی - شهرستانی شدن انتخابات مجلس به تصویب رسید.(ادامه)
آخرین تصمیمات درباره بازگشت کارت سوخت
نشست مشترک کمیسیون انرژی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با موضوع سوخت، فردا ، ۲۸ آبان‌ ماه برگزار می‌شود.(ادامه)
۳۵۰۰ تن سویا در مازندران خرید تضمینی شده است
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: تاکنون سه هزار و ۵۹۴ تن دانه روغنی سویا به ارزش ۸۲ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال تحویل مراکز خرید تضمینی مازندران شده است.(ادامه)
قیمت روز انواع خودرو +جدول
قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز 1397/08/27 به شرح زیراست:(ادامه)
بارش‌های پراکنده تا روز سه‌شنبه مهمان آسمان مازندران است
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه فردا انتظار داریم شاهد بارش‌های متناوب و پراکنده در آسمان استان باشیم، گفت: روز سه‌شنبه انتظار داریم به‌تدریج از ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته شود.(ادامه)
عکس زیرخاکی استقلالی‌ها در حرم امام حسین (ع)
علی فتح الله زاده در اینستاگرام عکسی قدیمی از حضور استقلالی‌ها در حرم امام حسین (ع) منتشر کرد.(ادامه)
دلیل استعفای معاون مالی شهردار قائم‌شهر مشخص شد
شهردار قائم‌شهر گفت: فشارهایی که در بخش‌های مختلف شهرداری است و اهتمامی که چند تن از اعضای شورا نسبت به جابه‌جایی علیپور داشتند سبب شد تا او استعفا دهد.(ادامه)
۵ خاصیت ویتامین A که درباره آن نمی‌دانید
ویتامین A. یکی از مهم‌ترین ترکیبات حلال در چربی و بسیار مؤثر در سلامت بدن است.(ادامه)
قیمت انواع سواری کیاموتورز در بازار تهران +جدول
(ادامه)
«خانی آباد» در زمان قاجار +عکس
عکسی جالب از نمای بیرونی دروازه خانی آباد تهران که در زمان قاجار به ثبت رسیده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.398 seconds.