.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصادف مرگبار پراید و پژو206 در شیرگاه +تصاویر
تصادف پراید و پژو206 در شیرگاه، یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت.(ادامه)
آخرین آمار رد صلاحیت در انتخابات شوراها
شمال نیوز: از هفتم تا شانزدهم اردیبهشت ماه هیاتهای نظارت استان و شهرستان فرصت دارند تا به شکایات داوطلبان رسیدگی و بررسی نهایی خود را انجام دهند. (ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز سه شنبه، 29فروردین 1396+ جدول
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار:(ادامه)
عکس زیرخاکی از چهارراه استانبول تهران
در تصویر زیر چهارراه استانبول تهران در سال 1328 شمسی را می‌بینید.(ادامه)
۲۴ میلیارد تومان برای اشتغال در شهرستان نکا جذب شد
فرماندار نکا گفت: در بخش اشتغال ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای واحدهای صنعتی وهمچنین شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم در بخش مشاغل خانگی برای شهرستان جذب شد.(ادامه)
(تصاویر) رونمایی از اتوبوس تیم ملی فوتبال
اتوبوس اختصاصی تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران که توسط شرکت عقاب‌افشان سمنان طراحی و ساخته شده، با حضور ساکت مدیر سازمان تیم‌های ملی رونمایی شد. (ادامه)
۲۲۰ مدرسه پژوهش محور در مازندران فعالیت دارد
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از فعالیت ۲۲۰ مدرسه پژوهش محور در استان خبر داد.(ادامه)
مراسم روز ارتش در مازندران برگزار شد
مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساری آغاز شد.(ادامه)
نامگذاری 29 فروردین هرسال به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی(ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود.

چرا ۲۹ فروردین روز ارتش نامیده شد ؟(يادداشت)
نامگذاری 29 فروردین هرسال به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی(ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود. (ادامه)
تصاویر/ صید ماهی در انزلی
در گزارش تصویری زیر صید ماهی در انزلی را می‌بینید.(ادامه)
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
پرسپولیس با 22 هفته صدرنشینی به رکورد جالبی در لیگ برتر دست یافت.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در 29 فروردین 96
قیمت خودروهای داخلی در بازار خودرو را در اینجا مشاهده کنید.(ادامه)
چگونه از ورزش کردن نهایت استفاده را ببریم
برای گرفتن نتیجه بهتر از ورزش باید به توصیه‌هایی عمل کرد که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.(ادامه)
عارف لرستانی در کنار همسرش/ عکس
عارف لرستانی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۰ در کرمانشاه، بازیگر تئاتر و تلویزیون بود که با مجموعه جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله قهوه تلخ با او همکاری کرد. این بازیگر 45 ساله, شب گذشته به علت ایست قلبی درگذشت. عارف لرستانی در روز زن این عکس را در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود.(ادامه)
درمان کبد چرب با روغن زیتون
طبق نتایج یک مطالعه، ترکیب موجود در روغن زیتون فوق خام به شکل قابل توجهی موجب کاهش علائم مقاومت انسولین و بیماری کبد چرب غیرالکلی می شود.(ادامه)
سرمربی جباری و منتظری استعفا کرد
باشگاه الاهلی قطر با استعفا سرمربی قطری خود موافقت کرد.(ادامه)
نام اصلی احمدی نژاد چیست ؟/ ماجرای تغییر نام خانوادگی پس از انقلاب
اسرار و شایعاتی درباره احمدی نژاد وجود دارد ، که اظهارات و صحبت های برادرش درباره این موضوعات تا حدی این پازل را تکمیل کرده است .اسراری از تغییر نام خانوادگی او که در ادامه به بررسی آن میپردازیم : (ادامه)
عکس/ حاج قاسم سلیمانی در مراسم بزرگداشت سردار دانشیار
مراسم بزرگداشت سردار علی اکبر دانشیار بعد از ظهر دیروز 28 فروردین در مسجد حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد .(ادامه)
"در این احتمال همه مسائل میان آقایان جهانگیری و قالیباف خواهد بود و نه روحانی و نه رئیسی درگیر نمی‌شوند. حضور آقایان هاشمی و میرسلیم هم تاثیر چندانی در نتیجه ندارد زیرا حضور میرسلیم که صرفا برای بیان دیدگاه های حزبی است و آقای هاشمی صرفا برای این در انتخابات نام نویسی کرده اند که مشخص کند مرحوم هاشمی تاکید بر حمایت از روحانی داشته است. همه احتمالات انتخابات ۹۶ / شانس چه کسی بیشتر است
"در این احتمال همه مسائل میان آقایان جهانگیری و قالیباف خواهد بود و نه روحانی و نه رئیسی درگیر نمی‌شوند. حضور آقایان هاشمی و میرسلیم هم تاثیر چندانی در نتیجه ندارد زیرا حضور میرسلیم که صرفا برای بیان دیدگاه های حزبی است و آقای هاشمی صرفا برای این در انتخابات نام نویسی کرده اند که مشخص کند مرحوم هاشمی تاکید بر حمایت از روحانی داشته است.(ادامه)
محمود احمدی نژاد فرد زیرکی در سیاست بازی است ؛ لااقل خودش اینگونه فکر می کند . او وقتی کاری را انجام می دهد برای بعد از آن هم پلن و طرح خود را آماده یم کند . او بی گدار به آب نزده ؛ از همان اول هم می خواست نامزد انتخابات شود ؛ نه در این چند ماهه ؛ بلکه از همان روز که دست به دست با روحانی پاستور را ترک کرد.
نقشه دوم احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری؛ تلاش برای دریافت حکم حکومتی(خبر)
محمود احمدی نژاد فرد زیرکی در سیاست بازی است ؛ لااقل خودش اینگونه فکر می کند . او وقتی کاری را انجام می دهد برای بعد از آن هم پلن و طرح خود را آماده یم کند . او بی گدار به آب نزده ؛ از همان اول هم می خواست نامزد انتخابات شود ؛ نه در این چند ماهه ؛ بلکه از همان روز که دست به دست با روحانی پاستور را ترک کرد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان سه شنبه 29 فروردین
(ادامه)
جایگاه ابدی مرحوم عارف لرستانی +تصاویر
پیکر عارف لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان روز دوشنبه در زادگاهش روستای «سیمینه» سراب نیلوفر به خاک سپرده شد.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری عوامل آدم ربایی که بامداد روز گذشته جوان ۲۷ ساله ای را ربودند، خبر داد..... آدرم ربایان جوان بابلسری دستگیر شدند
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری عوامل آدم ربایی که بامداد روز گذشته جوان ۲۷ ساله ای را ربودند، خبر داد.....(ادامه)
مرگ ورزشکار پرنده در کلاردشت
سخنگوی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: یک ورزشکار پرنده هنگام پرواز در کردمحله کلاردشت سقوط کرد و در دم جان باخت.(ادامه)
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: فهرستی از تایید صلاحیت شدگان اولیه داوطلبین ریاست جمهوری به عنوان فهرست اولیه شورای نگهبان منتشر شده که شورای نگهبان انتشار هرگونه فهرست یا آمار در این‌باره را تکذیب می‌کند.

کدخدایی لیست منتشره درباره تایید صلاحیت داوطلبان ریاست‌جمهوری را تکذیب کرد(خبر)
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: فهرستی از تایید صلاحیت شدگان اولیه داوطلبین ریاست جمهوری به عنوان فهرست اولیه شورای نگهبان منتشر شده که شورای نگهبان انتشار هرگونه فهرست یا آمار در این‌باره را تکذیب می‌کند. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های ۲۹ فروردين
(ادامه)
اعتماد به همسایه دردسر ساز شد
زنی که با سوء استفاده از اعتماد همسایه اش اقدام به برداشت غیر مجاز از حسابش می کرد توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
31 فروردین آغاز ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب
زمان ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب اعلام شد.(ادامه)
افزایش نسبی دما در مازندران
آسمان مازندران امروز صاف همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.(ادامه)
چرایی ثبت‌نام جهانگیری در کنار روحانی
سه تن از تحلیل‌گران سیاسی و اجتماعی دیدگاه خود درباره چرایی ثبت‌نام اسحاق جهانگیری در کنار حجت‌الاسلام حسن روحانی را برای انتخابات ۹۶ با خبرگزاری تسنیم مطرح کردند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.