.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ورزش از عواقب سکته قلبی جلوگیری می‌کند
بررسی‌های انجام شده نشان داده است که ورزش به صورت مداوم بعد از سکته می‌تواند به ریکاوری مغزی کمک کند و از عواقبی همچون کاهش حافظه جلوگیری کند.(ادامه)
کارگردان جوان سینما بدلیل تومور مغزی درگذشت +عکس
نیما طباطبایی، مستندساز جوان سینمای ایران، صبح امروز و پس از سه ماه مبارزه با تومور مغزی در بیمارستان ایرانمهر درگذشت. (ادامه)
عکس/ انتقاد مذهبی مطهری از تلویزیون
علی مطهری که روز گذشته به توییتر پیوست، در توییتی به انتقاد از برنامه‌های تلویزیون در ایام میلاد پیامبر اسلام (ص) پرداخت.(ادامه)
بیشترین بارندگی در نوشهر و رامسر
شهرستان های نوشهر و رامسر با 21 و 19 میلی متر باران بیشترین بارندگی را تا صبح امروز در مازندران به خود اختصاص دادند.(ادامه)
بهروان در بیمارستان بستری شد
رئیس سابق کمیته سازمان لیگ فوتبال ایران در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار +جدول
قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار به شرح جدول زیر است :(ادامه)
موافقت دولت با تعطیلی هشتم ربیع‌الاول
رئیس مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با تعطیلی هشتم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.(ادامه)
آخرین فرصت برای ثبت نام در آزمون دکتری
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۶ تمامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد ساعت ۲۴ سه شنبه ۳۰ آذر پایان می یابد.(ادامه)
عکس: مهران غفوریان و مهران رجبی در دیدار با رهبری
مهران غفوریان و مهران رجبی در دیدار امروز مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی‌ با رهبر انقلاب اسلامی حضور داشتند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 28 آذرماه در مازندران
(ادامه)
وضعیت آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز ابری همراه با بارش باران پیش بینی می شود.(ادامه)
مدارس کلاردشت تعطیل شد
مدارس هر سه مقطع تحصیلی شهرستان کلاردشت به دلیل بارش سنگین برف تعطیل شد.(ادامه)
عکس/صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : در این راستا ، مرکز استان گامی فراتر را نیز در انتخابات مجلس دهم برداشته که در آن در کنار فهرست های ملی همچون « امید » ، « اصولگرایان » و ... ، « فهرست عملگرایی » که اختصاص به حوزه انتخابیه ساری و میاندرود داشت بصورت بومی اعلام موجودیت کرد و.... رونمایی از نامزدهای احتمالی شورای پنجم در شهر ساری
شمال نیوز : در این راستا ، مرکز استان گامی فراتر را نیز در انتخابات مجلس دهم برداشته که در آن در کنار فهرست های ملی همچون « امید » ، « اصولگرایان » و ... ، « فهرست عملگرایی » که اختصاص به حوزه انتخابیه ساری و میاندرود داشت بصورت بومی اعلام موجودیت کرد و....(ادامه)
ساماندهی پسماند به امری فراموش شده در مازندران تبدیل شد و صبر 11 ساله مردم چهاردانگه مازندران به سر آمد و خواستار جلوگیری از انتقال زباله به این منطقه شدند. نگرانی مردم چهاردانگه از انتقال طولانی مدت زباله به این منطقه
ساماندهی پسماند به امری فراموش شده در مازندران تبدیل شد و صبر 11 ساله مردم چهاردانگه مازندران به سر آمد و خواستار جلوگیری از انتقال زباله به این منطقه شدند.(ادامه)
همایش کسب و کار و ایجاد اشتغال در مازندران برگزار می‌شود
(ادامه)
هیچ‌گاه رسول‌خدا به مؤمنی دشنام نداد و اگر اتفاقاً حرف ناسزایی از او صادر می‌شد کفاره می‌داد و بر او ترحم می‌کرد. هیچ‌گاه به زنی یا خدمت‌گزاری لعنت نکرد. به هنگام جنگ به آن حضرت عرض شد به دشمنان نفرین کن، فرمود: من برای رحمت و هدایت مبعوث شده‌ام نه برای لعنت و نفرین.
چرا خداوند متعال پیامبر را محمد(ص) نامید ؟(يادداشت)
هیچ‌گاه رسول‌خدا به مؤمنی دشنام نداد و اگر اتفاقاً حرف ناسزایی از او صادر می‌شد کفاره می‌داد و بر او ترحم می‌کرد. هیچ‌گاه به زنی یا خدمت‌گزاری لعنت نکرد. به هنگام جنگ به آن حضرت عرض شد به دشمنان نفرین کن، فرمود: من برای رحمت و هدایت مبعوث شده‌ام نه برای لعنت و نفرین. (ادامه)
جایزه نقدی داعش برای سر دختر ایرانی
گروه تروریستی داعش از تعیین جایزه یک میلیون دلاری برای کشتن دختر ایرانی ‌تبار تبعه دانمارک خبر داد. (ادامه)
رهبر انقلاب تاکید کردند: اگر دنیای اسلام متحد باشد و با وحدت به سمت اهداف اسلامی حرکت کنیم، آمریکا و شبکه‌ بدخیم خبیث صهیونیستی دیگر نمی‌توانند ملت‌ها را در پنجه‌ خود بگیرند. شیعه و سنّیِ آمریکایی دو لبه‌ یک قیچی‌اند/ انگلیس از دو قرن پیش منبع شر و نکبت برای ملت‌ها بوده است(خبر)
رهبر انقلاب تاکید کردند: اگر دنیای اسلام متحد باشد و با وحدت به سمت اهداف اسلامی حرکت کنیم، آمریکا و شبکه‌ بدخیم خبیث صهیونیستی دیگر نمی‌توانند ملت‌ها را در پنجه‌ خود بگیرند.(ادامه)
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازنی که به تازگی از سقر سیستان و بلوچستان بازگشته است در برنامه تلویزیونی ماه دل ارا که امشب ساعت 21 از شبکه تبرستان بصورت زنده پخش خواهد شد حضور خواهد یافت ..... « پزشک بدون مرز مازنی » مهمان برنامه « ماه دل آرا » شبکه تبرستان
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازنی که به تازگی از سقر سیستان و بلوچستان بازگشته است در برنامه تلویزیونی ماه دل ارا که امشب ساعت 21 از شبکه تبرستان بصورت زنده پخش خواهد شد حضور خواهد یافت .....(ادامه)
مرکبات دشمن چاقی و سکته مغزی
بررسی ها نشان داده است برای برخورداری از خواص ضدسکته این میوه ها باید آن ها را به صورت میوه کامل مصرف کرد. مصرف این میوه ها به صورت آب میوه های آماده و صنعتی برعکس عمل کرده و خطر چاقی مفرط و دیابت را افزایش می دهد(ادامه)
عکس/علی صادقی در دوران دبستان
(ادامه)
ترافیک روان در جاده های ارتباطی مازندران
رفت و آمد خودروها در همه جاده های ارتباطی مازندران عادی و روان است.(ادامه)
قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار +جدول
قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار به شرح جدول زیر است :(ادامه)
امدادرسانی هلال احمر مازندران به هزار و 641 نفر در برف
امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران در جریان برف دو روز گذشته جاده های مازندران به هزار و 641 نفر خدمات ارائه کردند.(ادامه)
آسمان مازندران بارانی و برفی
آسمان مازندران امروز بارانی و برفی پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(علیه السلام) ، پست ویژه این روز سراسر شادی و سرور ، به کاربران عزیز تقدیم می شود ..... بسته ویژه سالروز میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(علیه السلام)
شمال نیوز : همزمان با میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(علیه السلام) ، پست ویژه این روز سراسر شادی و سرور ، به کاربران عزیز تقدیم می شود .....(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که از ابتدای هفته جاری تبلیغات محیطی و مجازی همایش توسعه غرب مازندران انجام شده است، این همایش لغو و به زمان دیگری موکول شد..... همایش توسعه غرب مازندران لغو شد
شمال نیوز : در حالی که از ابتدای هفته جاری تبلیغات محیطی و مجازی همایش توسعه غرب مازندران انجام شده است، این همایش لغو و به زمان دیگری موکول شد.....(ادامه)
محسن سیفی کفشگری رفتارشناسی اقتصادی طبقه متوسط در انتخابات آمریکا (يادداشت)
محسن سیفی کفشگری (ادامه)
شمال نیوز :  کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا طرح تمدید تحریمهای ایران را در روز چهارشنبه امضا نکرده ولی اجازه داده است تا این مصوبه به قانون تبدیل شود..... اوباما تمدید ۱۰ساله تحریم‌های ایران را وتو نکرد
شمال نیوز : کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا طرح تمدید تحریمهای ایران را در روز چهارشنبه امضا نکرده ولی اجازه داده است تا این مصوبه به قانون تبدیل شود.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.