.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تاثیراحساسات درافزایش بهره وری درمحیط کار
پژوهشگران در مطالعه ای جدید تاثیر احساسات مثبت و منفی در محیط های کاری را مورد بررسی قرار دادند.(ادامه)
مجوز روحاني براي تمديد فعاليت ۸ مدير بازنشسته
(ادامه)
ارائه ۳ تسهیلات ویژه به حجاج بیمار ایرانی
ارائه سه تسهیلات ویژه به حجاج بیمار ایرانی طی دیدار رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران با معاون رئیس بیمارستان ملک عبداله در مکه مکرمه محقق و نهایی شد.(ادامه)
جلسه علنی مجلس پس از سه هفته آغازشد
جلسه علنی امروز مجلس پس از سه هفته تعطیلات به ریاست لاریجانی آغاز شد.(ادامه)
علیرضا فرساد جوانان ایرانی ,گمشده در معادله های مدیریتی (يادداشت)
علیرضا فرساد(ادامه)
جواد زبردست گشتی گردشگری ، فرصتهای شغلی و تولید ثروت(يادداشت)
جواد زبردست گشتی (ادامه)
 سهیل جانی پور مردم داری، از حرف تا عمل(يادداشت)
سهیل جانی پور(ادامه)
نایب قهرمانی تیم سپک‌تاکرا مازندران در لیگ کشور
شمال نیوز : وی با بیان اینکه این افتخار پس از چهار سال غیبت تیم مازندران در کشور حاصل شد، افزود: تیم مازندران در این مسابقات با سه پیروزی و یک شکست موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان‌ملا خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پدران پیر زیادی را در منازل سراغ داریم که برای امرار معاش خانواده صبح زود به سرکار سخت و سنگین می‌رود ولی جوان تحصیل‌کرده آن که با هزاران امید، آرزو و هزینه‌های هنگفت راهی دانشگاه شد در خانه بیکار است..... به‌کارگیری دوباره 14 هزار بازنشسته در کشور!
شمال نیوز : یوسفیان‌ملا خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پدران پیر زیادی را در منازل سراغ داریم که برای امرار معاش خانواده صبح زود به سرکار سخت و سنگین می‌رود ولی جوان تحصیل‌کرده آن که با هزاران امید، آرزو و هزینه‌های هنگفت راهی دانشگاه شد در خانه بیکار است.....(ادامه)
بازداشت کلاهبردار 800 میلیونی در ساری
مرد جوانی که بتازگی از زندان آزاد شده بود، نقشه کلاهبرداری چند صد میلیونی را طراحی و اجرا کرد. (ادامه)
شمال نیوز: معاون اول رئیس‌جمهور با بیان این‌که «برخی مسائل مزمن حل نشده از گذشته باقی مانده است» گفت: ده‌ها و حتی صدها سال هم که طول بکشد، مسائل مزمن حل نشده از گذشته باید گفته شود.
بابک زنجانی گردن‌کلفتی می‌کند و پول‌ها را پس نمی‌دهد
شمال نیوز: معاون اول رئیس‌جمهور با بیان این‌که «برخی مسائل مزمن حل نشده از گذشته باقی مانده است» گفت: ده‌ها و حتی صدها سال هم که طول بکشد، مسائل مزمن حل نشده از گذشته باید گفته شود. (ادامه)
شمال نیوز: «از زمان ناصرالدين شاه تا پايان دولت اصلاحات به اندازه هشت سال دولت‌هاي قبل نفت نفروختيم.» اين كنايه‌اي است كه شيخ نور با آن حرف‌هايش را آغاز مي‌كند؛ كنايه به دولتي كه ٧٠٠ ميليارد دلار درآمد نفتي داشته و حاصلش مشكلات امروز بوده است.
کنایه شیخ نور به محمود احمدی نژاد
شمال نیوز: «از زمان ناصرالدين شاه تا پايان دولت اصلاحات به اندازه هشت سال دولت‌هاي قبل نفت نفروختيم.» اين كنايه‌اي است كه شيخ نور با آن حرف‌هايش را آغاز مي‌كند؛ كنايه به دولتي كه ٧٠٠ ميليارد دلار درآمد نفتي داشته و حاصلش مشكلات امروز بوده است. (ادامه)
رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس (عکس)
پیراهن تازه تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی پیش در مراسمی در هتل المپیک رونمایی شد.(ادامه)

شمال نیوز: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران در حالی فهرست بازیکنان این تیم برای رویارویی با ملوان بندرانزلی در جام حذفی را مشخص کرد که نام مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی این تیم در فهرست سرخ پوشان وجود ندارد. (ادامه)
درخواست امین حیایی از بینندگان خندوانه
امین حیایی پس از اینکه در دور دوم مسابقه خنداننده برتر برنامه «خندوانه» مقابل دوربین قرار گرفت و این برنامه از تلویزیون پخش شد، با نگارش یادداشتی کوتاه از بینندگان این برنامه درخواست کرد که از هرگونه بی‌احترامی پرهیز کنند. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
عکسی تکان دهنده از شهادت شیرخوار یمنی
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم .... سعادت ملتهای آزاده و مسلمان، در گرو وحدت و تقریب میان آنها می باشد
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم ....(ادامه)
امدادرسانی هلال احمر به 620 نفرآسیب دیدگان سیل مازندران
(ادامه)
 چهره ماندگار استان مازندران گفت: مازندران با وجود همه پتانسیل‌ها نباید از میزان توسعه یافتگی اندکی برخوردار باشد. انتقاد چهره ماندگار مازندران از توسعه‌نیافتگی استان
چهره ماندگار استان مازندران گفت: مازندران با وجود همه پتانسیل‌ها نباید از میزان توسعه یافتگی اندکی برخوردار باشد.(ادامه)
انتصاب انتظاری در شورای‌عالی فضای مجازی
(ادامه)
پاسخ محسن رضایی به این سئوال که چرا افراد لایق شهید شدند؟
(ادامه)
امشب کدام استان‌ها سیل می‌آید؟!
(ادامه)
هزینه ایجاد هر شغل چقدر است؟
باگذشت دوسال از فعالیت دولت تدبیر، ارقام متفاوتی از هزینه ایجاد یک شغل از ۱۰ میلیون تا ۲.۶ میلیاردتومان به گوش می‌رسد، با این وجود هنوز کلیدی نتوانسته قفل بیکاری جوانان را باز کند و این طلسم را بشکند.(ادامه)
۳۳۰پایگاه جشن عاطفه ها درمازندران برپا شد
(ادامه)
۴۵۰۰ کارگر ساختمانی مازندران بیمه می شوند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، سهمیه بیمه کارگران ساختمانی استان را چهار هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و از روسای تعاون و کار شهرستان خواست تا این سهمیه‌ها را عادلانه تقسیم کنند.(ادامه)
جرائم خرد در شرق مازندران کاهش یافت
(ادامه)
صدور کارت شناسایی برای رانندگان تاکسی در ساری
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری گفت: صدور کارت شناسایی برای رانندگان تاکسی با هدف پیشگیری از جرائم در حال انجام است.(ادامه)
جاده چالوس یک طرفه شد
(ادامه)
یارانه نقدی شهریورماه امشب در حساب ها
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.684 seconds.