.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سئوال اینجاست که نمایندگانی که روزی دولت را مجبور به کاهش روابط به سطح کاردار می کنند امروز چگونه در مجلس نهم خواستار گسترش روابط آن هم از نوع پارلمانی هستند.
از تصویب کاهش رابطه با انگلیس تا سفر به لندن برای گسترش روابط(خبر)
سئوال اینجاست که نمایندگانی که روزی دولت را مجبور به کاهش روابط به سطح کاردار می کنند امروز چگونه در مجلس نهم خواستار گسترش روابط آن هم از نوع پارلمانی هستند. (ادامه)
اعتراض دانشجویان به افزایش شهریه‌ها و درخواست پاسخگویی
بسیج دانشجویی 9 دانشگاه آزاد تهران بزرگ با صدور بیانیه‌ای خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان دانشگاه آزاد در رابطه با افزایش شهریه‌های این دانشگاه شدند. (ادامه)
استیضاح شهردار انزلی به تاخیر افتاده است
عضو شورای اسلامی شهر انزلی درباره طرح استضیاح شهردار این شهر گفت: استیضاح شهردار انزلی به تاخیر افتاده و اکنون تعامل اعضای شورا با وی ایجاد شده است. (ادامه)
در اجرای دستور آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه ظرف مدت حداکثر یک ماه نسبت به فراهم آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه های یاد شده اقدام عاجل صورت پذیرد.
وایبر،‌ واتس‌اپ و تانگو سریعا مسدود شوند
در اجرای دستور آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه ظرف مدت حداکثر یک ماه نسبت به فراهم آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه های یاد شده اقدام عاجل صورت پذیرد. (ادامه)
مشخصات كوله پشتي مناسب دانش آموزان
(ادامه)
اعلام نرخ خرید توافقی برنج در مازندران
(ادامه)
دریای مازندران 89 غریق داشت
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی که به دعوت نماینده ولی فقیه در مازندران و شهردار ساری در این روز میهمان مردم ساری خواهد بود، قرار است پروژه های عمرانی شهرداری ساری را به بهره برداری برساند. رئیس مجلس شورای اسلامی به مازندران سفر می کند
شمال نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی که به دعوت نماینده ولی فقیه در مازندران و شهردار ساری در این روز میهمان مردم ساری خواهد بود، قرار است پروژه های عمرانی شهرداری ساری را به بهره برداری برساند.(ادامه)
شمال نیوز:  من به پشتوانه همه مردم رامسر , شوراها و دهیاران و همه مدیران اعلام می کنم که این افراد  خواب خود را تعبیر نخواهند کرد و آرزوی انتقال دانشگاه واحد بین الملل رامسر را به هر نقطه ی دیگر به گور خواهند برد. آرزوی انتقال دانشگاه به هر نقطه ی دیگر را به گور خواهید برد!
شمال نیوز: من به پشتوانه همه مردم رامسر , شوراها و دهیاران و همه مدیران اعلام می کنم که این افراد خواب خود را تعبیر نخواهند کرد و آرزوی انتقال دانشگاه واحد بین الملل رامسر را به هر نقطه ی دیگر به گور خواهند برد.(ادامه)
بخشش میلیاردی در آخرین جلسه دولت احمدی‌نژاد
(ادامه)
این جدول برای همان تیم نسل طلایی حاجی مایلی و بعدتر جلال خان طالبی تنظیم شده است، اما اینکه چرا ما آنجا جزو 10 تا تیم اول نیستیم را دقیقا کسی نمی‌داند! آیا عادل فوتبال ایران را به لجن کشید؟+ عکس
این جدول برای همان تیم نسل طلایی حاجی مایلی و بعدتر جلال خان طالبی تنظیم شده است، اما اینکه چرا ما آنجا جزو 10 تا تیم اول نیستیم را دقیقا کسی نمی‌داند!(ادامه)
نتایج اولین نظرسنجی درباره محبوبیت روحانی
بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته محبوبیت روحانی در میان ایرانیان رو به افزایش است.(ادامه)
پورشه پانامرای 2015 در تهران/تصاویر
نسخه فوق مدل Panamera 4s است که در آن‌سوی آب‌ها به قیمت 98 هزار و 300 دلار خرید و فروش می‌شود. این پورشه با موتور 3 لیتری شش سیلندر خود می‌تواند 420 اسب‌بخار نیرو تولید کند. (ادامه)
برداشت مکانیزه برنج از شالیزارهای مازندران
(ادامه)
اعتراف تلخ جواد نکونام در مورد جام جهانی
(ادامه)
حركت عجيب تيموريان در ماشینش/ عکس
هافبك ملي‌پوش استقلال در مواجهه با عکاسان، رفتاری عجیب از خودش نشان داد.(ادامه)
پولدارترین ایرانی کیست؟
(ادامه)
«کاخ سفید» تخلیه شد
به دنبال عبور یک نفر از نرده های کاخ سفید، کارکنان و خبرنگاران ، ساختمان را به مدت یک ساعت تخلیه کردند.(ادامه)
آیفون 6 و 6+ در ایران چند «فی» می خورد؟
الان بازار، زمان ورود آیفون 6 و 6+ به ایران را 2 تا 3 هفته آینده عنوان می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود آیفون 6 با قیمت حدود 3 میلیون تومان وارد بازار شود و در قیمت 2 میلیون و 500 هزار تومان باقی بماند.(ادامه)
اظهار تاسف نجاریان از ناتمامی عملیات آسفالت
(ادامه)
حسین احمدی پاییز، بی تو بوی مهر نمی دهد(يادداشت)
حسین احمدی(ادامه)
ظریف: قول «باراک اوباما» را قبول خواهیم کرد
محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران طی مصاحبه ای تلویزیونی با شبکه ی پی بی اس گفت که ایران قول باراک اوباما برای لغو تحریم ها را در مذاکرات هسته ای قبول می کند.(ادامه)
تولید خمیر مرغ در مازندران بهداشتی است
(ادامه)
همایش مدیریت مصرف آب در آمل برگزار شد
(ادامه)
فعالیت صفحه"گوگل پلاس" احمدی نژاد/عکس
صفحه گوگل پلاس منتسب به احمدی نژاد این روزها در فضای شبکه های اجتماعی به خوبی فعالیت می کند و جز پر رجوع ترین صفحات مخاطبان است.(ادامه)
مرعشی:‌ کابینه باید ترمیم شود
به نظر من رئیس محترم جمهور با تجربه یکساله‌ای که دارند باید ترمیم آرامی را در کابینه و همراهان خود که متناسب با نیازهای روز هستند اعمال کنند.(ادامه)
عکس/گاف بزرگ سی ان ان!؟
شبکه خبری سی ان ان در اعلام نتایج رفراندوم استقلال اسکاتلند اشتباه عجیبی را مرتکب شد.(ادامه)
هدفمندکردن یارانه ها به تایلند رسید
دولت های تایلند تاکنون تلاش داشته اند قیمت های انرژی را برای حمایت از مصرف کنندگان با پرداخت یارانه ثابت نگه دارند و از افزایش آن جلوگیری کنند.(ادامه)
اسامی محصولات غذایی غیرمجاز
سخنگوی سازمان غذا و دارو، از شناسایی 10 محصول غذایی و خوراکی وارداتی و تولیدی فاقد مجوز وزارت بهداشت خبر داد.(ادامه)
جامعه جهانی، آماده شنیدن سخنان روحانی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.