.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نظرمعاون‌روحانی درباره‌گشت‌ارشادوفیسبوک
اظهارنظر معاون رئیس جمهور درباره گشت های ارشاد، استفتاء از علما و روحانیون برای قانون ازدواج فرزند خوانده با سرپرست، تشریح سفر معاون رئیس جمهور به نیویورک، اتمام تدوین تشکیلات معاونت زنان، ایرادات اجرای افزایش مرخصی زایمان، تدوین بسته های حمایتی برای زنان شاغل، تعامل با بهزیستی برای اصلاح قانون حمایت از کودکان، اصلاح جایگاه زنان در منشور حقوق شهروندی از مهمترین محورهای نشست خبری مولاوردی معاون رئیس جمهور و امور زنان و خانواده بود. (ادامه)
عکس/ دور زدن ملت
عده ای ملت را دور زدند(ادامه)
سرانجام پرونده رانت 650 ميليون يورویی
(ادامه)
لباس کردی هدیه ای برای اشتون
(ادامه)
هاشمی: از ایران نمی‌توان باج‌خواهی کرد
(ادامه)
تبلت‌های ارزان کمتر فروش دارند
(ادامه)
توصیه عضو کمیسیون امنیت مجلس به احمدی‌نژاد
آقای احمدی‌‏نژاد هشت‌سال مدیریت اجرایی کشور را برعهده داشته و همین قانون آیین دادرسی به امضای ایشان ابلاغ شده و چندبار که به شکل آزمایشی تمدید می‌شد با امضای ایشان ابلاغ شده و حالا انتظار و توصیه ما این است که حتی زمانی که در مسوولیت هم نیستند به قانونی که در دوره خودشان ابلاغ شده پایبند باشد(ادامه)
برای این عکس تیتر بزنید
برای یک لقمه نون حلال(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
عکس‌های بازیگران معروف در سریال نوروزی
سریال تلویزیونی «ما فرشته نیستیم»به نویسندگی آرش برهانی در ایام نوروز از شبکه تهران پخش می شود.(ادامه)
جزئیات افزایش مزد 20 گروه شغلی/ حداقل دریافتی کارگران موقت 813 هزارتومان شد
کارگران قرارداد موقت بخش خدماتی کشور در سال 93 برای هر ماه کارکرد حداقل 813355 تومان و حداکثر 935137 تومان دریافت خواهند کرد.(ادامه)
شش پادشاه ایرانی در قم مدفون هستند
اشتهاردی نوشته است: «شاهانی که در قم مدفونند، شش نفر می باشند؛ چهار نفر آنها از پادشاهان صفوی و دو نفر آنها از شاهان قاجاریه‌اند».(ادامه)
نیکی کریمی دقیقا چه کاره است؟! / تصاویر
(ادامه)
پیدا شدن لاشه پلنگ دیگر در جنگل گلستان
(ادامه)
رقابت جنون‌آمیز بانک‌ها برای جذب سپرده
(ادامه)
شمال نیوز: شورای شهر گرگان در یک حرکت غیر منتظره بسکتبال گرگان را مات کرد و در جلسه غیر علنی خود با نتیجه 7 بر 6 به تیم داری نکردن بسکتبال گرگان رای داد تا دست بسکتبال دوستان در روزهای پایانی سال 92 در پوست گردو بماند.
شورای شهر پایتختی بسکتبال کشور را از گرگان گرفت
شمال نیوز: شورای شهر گرگان در یک حرکت غیر منتظره بسکتبال گرگان را مات کرد و در جلسه غیر علنی خود با نتیجه 7 بر 6 به تیم داری نکردن بسکتبال گرگان رای داد تا دست بسکتبال دوستان در روزهای پایانی سال 92 در پوست گردو بماند. (ادامه)
کاهش قیمت برخی خودروهای داخلی
(ادامه)
ماجرای اختلاف‌‌ مطهری‌‌ با‌ لاریجانی‌ها‌
(ادامه)
قبرستان اسرارآميز در شمال ایران +عکس
(ادامه)
جزییات تازه از هواپیمای ناپدید شده مالزی
(ادامه)
تصاویر زیبا از هنرنمایی شیران مازنی در مسابقات جام جهانی کشتی
در حالی تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران به مقام اول مسابقات جام جهانی در کشور آمریکا دست یافت که شیران مازندرانی عضو این تیم به کاری کارستان دست زدند. (ادامه)
تصادف مینی بوس و نیسان در نوشهر 16 مصدوم برجا گذاشت
برخورد یک دستگاه خودرو نیسان با مینی بوس در نوشهر 16 مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز: معنی ندارد که برخی از آثار فرهنگی و هنری که به نام دفاع مقدس تولید می شود و یا همایشهایی که برگزار می گردد در تعارض با ماهیت و اصل این حرکت عظیم باشد. نباید اجازه داد حماسه عظیم دفاع مقدس دستخوش فراموشی و تحریف‌ شود/ راهیان نور زمینه «زیارت با معرفت» را فراهم‌ کند(خبر)
شمال نیوز: معنی ندارد که برخی از آثار فرهنگی و هنری که به نام دفاع مقدس تولید می شود و یا همایشهایی که برگزار می گردد در تعارض با ماهیت و اصل این حرکت عظیم باشد.(ادامه)
عکس رهبری دردست کشتی‌گیر آمریکایی
تصویر زیر متعلق به مسابقات جهانی 1998 تهران است، کشتی گیر آمریکایی در فینال مقابل عباس جدیدی شکست خورد. (ادامه)
مهمترین جمله رهبر انقلاب در سال ۹۲
«اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند، جمهوری اسلامی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.» این پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به تهدیدهای رژیم صهیونیستی به عنوان مهمترین جمله رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۲ از نظر مردم انتخاب شد.(ادامه)
در آخرین برنامه نود سال ۹۲ چه‌گذشت؟
ابتدا این احمد مهران فر بود که آدم ها را به 3 دسته تقسیم کرد. استقلالی پرسپولیسی و تیم ملی و جالب اینکه او ادعای فراز کمالوند درباره عادل را تکرار کرد و گفت:« تو پرسپولیسی هستی. من خودم در یک سفر از زیر زبانت کشیدم.»(ادامه)
جواهر ده، جواهری در شمال ایران+ تصاویر(يادداشت)
(ادامه)
بخشودگی جرائم بیمه‌ای 210 کارفرما در مازندران
(ادامه)
استاندار مازندران روز دوشنبه در پیامی افتخارآفرینی و قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام جهانی کشتی و نقش ویژه دلاوران مازندرانی را در این قهرمانی تبریک گفت. استاندار مازندران قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی را تبریک گفت
استاندار مازندران روز دوشنبه در پیامی افتخارآفرینی و قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام جهانی کشتی و نقش ویژه دلاوران مازندرانی را در این قهرمانی تبریک گفت.(ادامه)
با 30 میلیون ‌تومان چه ماشینی بخریم؟ (+جدول)
قیمت روز خودروهای صفر ارزان‌ قیمت بازار تهران در روز دوشنبه بیست و ششم اسفند ماه به شرح زیر است؛ (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.